Czy od 22 września znalazł się już pracownik do kwiaciarni ,czy nadal jest on poszukiwany?
Olewka 100% kasę się bierze za brak internetu, nie polecam.
Nikogo to nie obchodzi. To nie jest forum do składania opinii konsumenckich a pracowniczych.
@klostazy - nikogo nie interesują Twoje wywody. GoWork służy do opiniowania firm z poziomu pracownika lub kandydata. Nie oceniasz tutaj usług firmy. Oceniasz tutaj jak się w tej firmie pracuje, lub zadajesz pytania. Z poziomu klienta napisz sobie opinię na google. To, że nie potrafisz w ogóle posługiwać się w internecie daje jeden wniosek - jesteś jednym z tych osób, które problem z komputerem mają zawsze z powodu winy własnej, a winę zrzucacie na dostawcę internetu. Praktycznie zawsze, gdy przyjedzie się do takich łamag komputerowych okazuje się, że macie albo Wasz kotek lub piesek przegryzł Wam kabel, albo macie komputer ze średniowiecza, albo jest zawirusowany, albo ma 10 antywirusów (co zamula komputer), albo łączycie się słabym wifi lub wcale, i inne żenujące problemy wynikające z braku umiejętności obsługi komputera i internetu. Nie potrafisz korzystać z internetu to go nie kupuj i nie zwalaj winę na dostawców. Amen.
Czy kawiarnia ma dobre napiwki ?
Gdyby kwiaciarnia była kawiarnią, to tak. Przychodząc po zakup kwiatka dostawało by się go za darmo i jeszcze w bonusie pieniądze.
Jak sądzicie już trzykrotnie zgłaszałem problem z internetem czy do końca roku ktoś przyjedzie??????? Czy szukać już innej LEPSZEJ firmy
Na początek znajdź swój rozum. GoWork służy do opiniowania firm z poziomu pracownika lub kandydata. Nie oceniasz tutaj usług firmy. Oceniasz tutaj jak się w tej firmie pracuje, lub zadajesz pytania. Z poziomu klienta napisz sobie opinię na google. To, że nie potrafisz w ogóle posługiwać się w internecie daje jeden wniosek - jesteś jednym z tych osób, które problem z komputerem mają zawsze z powodu winy własnej, a winę zrzucacie na dostawcę internetu. Praktycznie zawsze, gdy przyjedzie się do takich łamag komputerowych okazuje się, że macie albo Wasz kotek lub piesek przegryzł Wam kabel, albo macie komputer ze średniowiecza, albo jest zawirusowany, albo ma 10 antywirusów (co zamula komputer), albo łączycie się słabym wifi lub wcale, i inne żenujące problemy wynikające z braku umiejętności obsługi komputera i internetu. Nie potrafisz korzystać z internetu to go nie kupuj i nie zwalaj winę na dostawców. Amen.
Praca chyba nie zabardzo przyszlościowa.Z tego co sie orientuje to chlopaki ktorzy tam pracuja i którzy mi podlaczali internet to nawet ubezpieczenia nie maja.Co za czasy, chodza po tych dachach, a jak sie im cos stanie????no koszmar pomyslec.Odradzam
Opinia na zasadzie wróżenia z fusów. "Z tego co wiem", "kolega mi powiedział". Pracownicy pracujący w terenie są ubezpieczeni podwójnie - na NFZ i prywatnie.
własnie nie ma aktualnych ofert pracy do nich jak widze.
internetu więcej nie ma niż jest , mimo zgłoszeń nikt nie przyjeżdża , pan bardzo miły i tyle
Nikogo to nie obchodzi. To nie jest forum do składania opinii konsumenckich a pracowniczych.
Czy firma poszukuje aktualnie pracowników?
Czyżby konkurencja inspirowała do pisania tych wpisów? Wiadomo, że to forum pracownicze !!
Reklamacje zgłasza się do firmy natomiast to jest forum pracownicze!!!
Przyjazna atmosfera dla pracownika i klienta. Bardzo miły właściciel.
Ciekawa praca, przyjazna atmosfera, duże możliwości rozwoju