brak logo

jkk chemia

Katowice

Opinie o jkk chemia

vezyr 2011-06-07 09:47:41
[usunięte przez moderatora] firmy JKK chemia Katowice,a zarazem [usunięte przez moderatora] to:-człowiek bez skrupułów,mający pracownika za śmiecia,wymagający cudów,wielkiego poświęcenia dla firmy,perfidnie obiecujący na początku współpracy wiele rzeczy,a w rzeczywistości wykorzystuje do bólu twoje doświadczenie układy,znajomości,a następnie wyrzuca cię na bruk bez podania konkretnych przyczyn NIE POLECAM TEJ FIRMY.
1
anonim 2011-10-19 11:17:34
Zgadzam się w 100% z moim przedmówcą.Obiecują bajki a potem kombinacje i uniki.Atmosfera fatalna , wieczne tajemnice.Najlepiej żebyśmy pracowali za darmo i nie wymieniali się poglądami.Omijać Omijać ...
życzliwy 2011-11-21 09:52:11
W firmie JKK dominują umowy ,tak zwane śmieciowe.Często pracodawca nie wypłaca prowizji pracownikowi na poczet niższej ceny dla kontrahenta.[usunięte przez moderatora] to kombinator i uważajcie na tą firmę.
zocha 2011-11-25 12:41:06
Wszyscy poprzednicy mają rację , jak ktoś ma za dobre nerwy i chce je stracić za darmo polecam.Dzięki chorym Wizjonerom to Dobra szkoła jak stracić rynek , klientów , olewać i zwalniać dobrych starych pracowników którzy dla firmy robili porządną kasę -Polecam. Jestem już po za tym dramatem - i teraz wiem że żyję.
bliski 2011-12-21 23:57:19
Też potwierdzam wcześniejsze opinie. JKK nie tylko [usunięte przez moderatora] ludzi ale również[usunięte przez moderatora]...ale tym się zajmą odpowiednie służby. Ale tak szczerze mówiąc to nie sam Prezes jest winny całej sytuacji ale osoby które nim KIERUJĄ. Są osoby w JKK które nie jednemu pracownikowi, i to dobremu pracownikowi, zrujnowali życie. Mamy 21 wiek...człowiek człowiekowi wilkiem
jaworowicz 2011-12-29 00:44:13
[usunięte przez moderatora] . Mam sygnały że ludzie ciężko chorują pracując tam. Wyzysk ludzi był WIEKI temu....czas na sprawiedliwość
znawca 2011-12-29 01:59:50
na Górnym Sląsku w branży budowlanej jest masa takich firm zarządzanych przez cwanych wyzyskiwaczy, a bardzo mało firm z klasą
Katowiczanin 2011-12-29 14:58:17
to prawda, w Katowicach niewiele jest porządnych firm, co jedna to gorsza i większy przekręt, takie realia tego terenu, nie bez przyczyny policja skarbowa w Katowicach jest największa w całej Polsce hehe
anonim 2012-01-15 18:18:18
Stek bzdur. Wynagrodzenia są zawsze wypłacane terminowo, a nawet wcześniej i nigdy nie zdazyło się żeby zostały obcięte bez zadnego powodu. Poprostu trzeba robić uczciwie co do nas należy i jest wszystko ok.
magda 2012-03-13 11:11:59
hej. tez pracowałam w tej firmie, ale nie chcę się wypowiadać, powiem może tylko że cieszę się ze już tam nie pracuję.
Zastanawiam sie tylko czemu pojawiają się takie skrajne opinie o tej firmie i jak to jest że w jednym czasie Lolek i Looser wysyłają swoje teksty pisane w podobnym tonie. CZY WAS TO NIE DZIWI?
1
zaciekawiony 2013-01-10 17:44:38
hmm.. chyba sie polepszyło w JKK bo cisza:)
Qpek 2013-02-17 10:00:24
Jak tak cię to ciekawi to się zatrudnij zobaczysz czy się poprawiło!
heh 2013-02-26 10:19:56
włącze sie sie do dyskusji:)zatrudnic tam????w tym szczurowie:)?hahahahahahahaha
Uczciwy 2013-03-10 10:20:57
Firma super, praca lekka w miłej atmosferze. Ludzie mili, uczynni i pomocni. Pieniądze jak na początek uczciwe oczywiście do tego premia za wykonaną pracę. Z czystym sumieniem mogę polecić pracę w tej firmie wszsytkim, którzy chcą odpocząć od stresów. Zero gonitwy wszystko poukładane naprawdę teraz wiem że żyję. W takiej firmie to można pracować latami!
komentator 2013-03-11 14:11:49
uczciwy hahahahahahaa pojechałeś rowno,cos mi sie chłopaku zdaje ze probujesz ratowac reputacje firmy ktora jest na dnie [usunięte przez moderatora] :)Pozdrawiam.
niepracująca:) 2013-03-11 20:46:41
niestety zgadzam sie z opiniami ze to firma nieciekawa i wykorzystująca ludzi pracowalam tam kilka lat temu,nie pracuje i bardzo sie z tego powodu ciesze,nie wiem jak jest teraz ale od znajomych wiem ze niedobrze,ale pewnie i po mnie uczciwy pojezdzi:)Pozdrawiam starą gwardie kiedys tam pracującą i zagladającą tutaj.
dupa 2013-03-11 20:54:52
To wiesz czy nie wiesz w końcu bo jedno drugiemu przeczy!:)
wierny jkk:) 2013-03-26 17:15:58
kocham tą firmę,zrobie dla niej wszystko,bede pracował za darmo i bede sie wszystkim chwalił ze pracuje w jkk:)Prestiż ponad wszystko.
Mały 2013-06-11 20:51:15
Kolego umowa o prace o1 dnia! Wypłaty zawsze regularnie do 10 na koncie! Rozwój wszystko zależy od ciebie. Jak na razie przyjęć nie ma bo kto by się chciał zwolnić jak wszystko jest w porządku?
anka 2013-06-12 14:15:10
powaliła mnie opinia poprzednika:):)firma z problemami finansowymi.Moja przyjaciołka tam pracowała i odkad jest nowy prezes pozwalniało sie troche ludzi.Ale coż opinia opini nierówna.
Borys 2014-10-06 10:18:39
Anka ma racje tylko dodam ze nie troche ludzi a wsxyscy sie pozwalniali:-) nowy "prezes"doi ze starego prezesa jak moze a tenten jakby żył w innej epoce.;-)Strona w budowie od dwóch lat:-)
andrzej 2014-10-16 11:04:57
Nowa strona działa od stycznia.
Nawiasem mówiąc wygląda całkiem fajnie.
Chyba poszli w kierunku VILLA i odpuścili budowlanke.
andrzej 2014-10-17 17:27:40
strona działa. w zał. adres :
www.villachemia.pl
Malinowa ryba 2015-01-26 16:13:39
też mam już jako takie (japońskie) doświadczenie zawodowe w handlu a obecnie tak się składa że szukam w tym temacie nowego zatrudnienia i nowego pracodawcy. czy aktualnie mogę jakieś takie stanowisko pracy otrzymać w jkk chemia? byłabym bardzo zainteresowana. no i błagam napiszcie też jakie są zarobki netto i prowizje
mariusz 2015-02-12 17:47:51
Już chyba nikt tam nie pracuje:)
mały 2015-02-18 21:55:14
jednak pracujemy :-)Jest nowy zarząd i nowi inwestorzy zaczyna się jakby kręcić ale jakoś nie mogą tego poskładać do kupy jak sypią się zamówienia to brak materiałów i na odwrót Na razie przyjęć nie ma ale zwolnień też i z tych co zostali z tego co wiem nikt nie rezygnuje Więc można tylko liczyć ze będzie ok
Marta 2015-03-03 13:45:24
Mąż tam pracował. Wypłata na raty, po wielu prośbach. Nigdy w terminie. Prezes unika kontaktu, gdy tylko pojawia się jakiś problem. Na porządku dziennym kłamstwo i manipulacja.
2015-03-25 21:05:48
Prezes buc,jego przydupas buc☺☺☺ cóż można dodać.
świstak 2015-04-03 18:18:10
Kim jest (usunięte przez administratora)prezesa ? bo chyba ci się coś pomyliło.
Nowy 2015-11-16 14:11:19
A kto jest tym przydupasem prezesunia?
Robocop 2016-02-08 13:40:48
Przecież tam już prawie nikt nie pracuje :-) Ostatni gasi światło ...
STARY 2016-04-14 14:21:52
Pracujemy i to ostro Ci którzy zostali napewno nie żałują są pewne minusy jak w każdej firmie ale to skutki działań poprzedniego właściciela który na plecach 10 robili chciał zabezpieczyć życie dla całej rodziny fikcyjne etaty i wyprowadzanie kasy to była norma Ale idzie ku lepszemu :-)
2
szybki 2016-09-13 19:01:59
a jednak się kula powoli wracamy na rynek wyroby mamy naprawdę dobrej klasy i odbiorcy zaczynają to dostrzegać ci którzy zostali jadą pełną parą -mam nadzieje ze obecny zarząd zacznie to doceniać tym razem cierpliwość się opłacała co nie znaczy ze nie ma minusów jak wszędzie
sd 2016-09-15 16:10:30
Ja też czekam, ale ostatnio chyba nie pokazało się żadne ogłoszenie pracy @tony. To dowód na to, że relacje między pracownikami są dość istotne i dobre, a cala atmosfera przyczynia sie do sukcesu w firmie.
Zostaw swoją opinię o jkk chemia - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie jkk chemia