brak logo

DRUKARNIA RM-PRINTER

Kraczkowa

Opinie o DRUKARNIA RM-PRINTER

2013-10-19 17:44:51
Jesli ktos ma ochote przekonac sie czy [usunięte przez administratora] nadal istnieja w XXI wieku . Wspanialym przykladem jest drukarnia Rm.Printer pracownicy zmuszani sa do wrecz wyczerpujacej pracy "jak sie to mowi swiatek piatek czy niedziele" po min. 12 h dziennie za marne 6 zl na godzine. W przypadku jakiego kolwiek sprzeciwu pada odpowiedz . "jak ci sie nie podoba sa inni na twoje miejsce" o wolnym dniu mozna praktycznie zapomniec. ...[usunięte przez administratora] Pieniadze a raczej jalmuzna nie jest wyplacana terminowo tylko wtedy kiedy szef ma akurat pieniadze co z kolei rzadko sie zdarza. Kiedys mialem nie przyjemnosc tam pracowac uwolnieniu się od tej "wpsanialej firmy" nadal nie odzyskalem zarobionych tam pieniedzy i juz ich napewno nie odzyskam. Zdecydowanie nie polecam lepiej juz siedziec na bezrobociu
Ralf 2013-11-25 10:50:04
Powyższa opina nie ma pokrycia w prawdzie...ja osobiście miałem przyjemność współpracy z tą firmą...i byłem zadowolony...Odnoszę nieodparte wrażenie, że ta nieprzychylna forma wypowiedzi ma raczej podtekst konfliktu interpersonalnego i chęci zemsty...
1
niezadowolony 2014-01-19 11:46:42
Zgadzam się z tym że ta drukarnia to jakaś pomyłka. Szefostwo ma manię wielkości i przeceniają wielkość i możliwości swojej firmy. Uważają się za potentatów a brakuje tam na podstawowe rzeczy takie jak chociażby papier toaletowy czy smar do maszyny. O terminowościach wypłat nie ma co dyskutować bo coś takiego nie istnieje. Odradzam wszystkim pracownikom jakikolwiek kontakt z tą firmą i z tymi ludźmi
1
Rolf 2014-01-28 11:12:44
Ponawiam...
Powyższa opina nie ma pokrycia w prawdzie...ja osobiście miałem przyjemność współpracy z tą firmą...i byłem zadowolony...Odnoszę nieodparte wrażenie, że ta nieprzychylna forma wypowiedzi ma raczej PODTEKST KONFLIKTU INTERPERSONALNEGO i CHĘCI ZEMSTY!!!! Hejterstwo jest niestety wszechobecne. Polecam odrobinę samokrytycyzmu i spojrzenie na własne postępowanie, a dopiero po wnikliwej jego analizie, ocenę innych.
Z wyrazami szacunku
Rolf
1
yy 2014-02-12 19:40:17
a ja mam takie wrażenie ,że pozytywne komentarze na temat Rm printera pisze jedna i ta sama osoba moze ktos z wlascicieli hehe dlatego ocena jest nie wiarygodna :)
1
R(a)olf :) 2014-03-07 12:46:37
Bystrość umysłu "yy" jest wprost porażająca, a spostrzegawczość zasługuje na Nobla... dwie poprzednie opinie były pisane dokładnie przez tą samą osobę ...tzn. przeze mnie :) (słowo ponawiam-należy rozumieć jako: PO RAZ KOLEJNY,PODJĄĆ NA NOWO :) ta...gdyby "yy" miał problem z rozszyfrowaniem również pisze ta sama osoba :))))
Mały (celowy) błąd literowy był zamierzony..., żeby sprawdzić spostrzegawczość :) a ja (usunięte przez administratora) nie jestem, nie byłem i nie zamierzam być szefem firmy RM Printer :) tym niech zajmą się specjaliści w danej dziedzinie, za jakich uważam właściciela i jego przedstawiciela.
Ze współpracy byłem bardzo zadowolony i w przyszłości z całą pewnością będę korzystał z usług tej firmy....
1
lol 2014-03-10 03:32:18
żaden poważny klient nie zawraca sobie du*py i nie sprawdza opini o firmach na portalach dla pracowników:)
Bo niby do czego mi informacja, że pracuje się dobrze lub źle jeżeli interesuje mnie produkt, a nie to jak powstaje:) żenada:)
1
bacik 2014-03-13 22:26:02
hmm czytam sobie te wasze opinie i nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. kłótni co nie miara a chodzi o jakaś podrzędna drukarnie o której nawet nie słyszałem. Najlepszy tekst o braku papieru toaletowego :P hej ludzi pracujecie w "drukarni" macie go pod dostatkiem :) i tak podejrzewam ze jakość wydruku nadaje się tylko do tego :). Ten portal służy ocenie pracodawcy przez jego byłych bądź obecnych pracowników wiec Rolf czy jak ci dam , to że byleś zadowolony z usług czy nie, możesz sobie napisać na Roxie, a nie tutaj ten portal jak już mówiłem temu nie służy i odwiedzający go ludzie maja twoją opinie w czterech literach :)
1
Qba 2014-04-01 18:07:00
trudno się z tym nie zgodzić :) 100 % racji!!!
1
Qba 2014-04-01 18:15:23
Rolf się wygłupił...fakt niezaprzeczalny!
"bacik"... może sam coś napiszesz na Roxie :)))
1
anonim 2014-04-06 07:56:19
Ja jestem zadowolony,pracy jest dużo,ale za to kasa jest w całości i na czas,co jest dla mnie najważniejsze,reszta mnie nie interesuje.
2
Max 2014-04-12 23:56:07
Tu jest spoko, pracy full, kasa ok
kredo 2014-08-21 13:34:01
To "anonim" może się pochwali czy ma ZUS i podatek odprowadzany i ile urlopu płatnego nie licząc siedzenia w domu jak niema nic do roboty, stan techniczny maszyn itd.
orko 2015-01-24 21:26:53
Nikt nic nie wie? Trochę zalezy mi na czasie, to i prosiłbym bardzo o szybką odpowiedź, czy w ogóle warto tracic czas na rm-printer? Możecie napisać też, czy tutaj jest w ogóle jakiś system motywacyjny? Sa szanse na awans z czasem, dostanie jakieś premii, czy czegoś w tym stylu? Pozdrawiam i dziękuję za informacje.
Cuda 2015-03-29 04:38:54
No i jak @orko Ci idzie ? Dostałeś się w ogóle do tej pracy, czy nawet nie próbowałeś ? Potrzebuję właśnie kogoś kto pracuje w tej firmie, bo chciałem zapytać czy jest możliwość odbywania praktyk w tej firmie, a co za tym idzie czy będę mógł się nauczyć czegoś ciekawego ? Nie chcę tylko sprzątać tylko porobić jakieś konkretne rzeczy.
jbh, 2016-05-15 20:59:12
@Mamaro dlaczego tak móisz? moze niektórzy po prostu lubią tego typu prace, a jak do tego dojda w miare rozsądne zarobki, to może to być fajna praca. Zreszta mało kto ma prace swoich marzen, taka prawda
Zostaw swoją opinię o DRUKARNIA RM-PRINTER - Kraczkowa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DRUKARNIA RM-PRINTER