brak logo

"elPLC" Sp z o. o.

Tarnów

Opinie o "elPLC" Sp z o. o.

raf 2015-11-26 21:06
Rozumiem. CV wysłałem, zobaczymy co z tego będzie.
misieq 2015-11-29 17:23
Dla wszystkich zainteresowanych. W tym roku szans na staż przez Urząd Pracy praktycznie nie ma. Staze z funduszy za ten rok kończą się w lutym, a więc takowy staż trwał by 3 zamiast 6 miesięcy. Chyba że to będzie jakoś z pracodawcą, czyli w tym wypadku Panem Robertem jakoś dogadane zeby jeszcze się załapać na tegoroczny staż , ale to już musicie rozmawiac z nim samym. W innym wypadku staż w pełnym wymiarze godzin będzie możliwy dopiero od lutego /marca przyszłego roku
tom 2015-12-01 19:31
Panie Robercie, zatem o ewentualny staż, zgłaszać się do pana po nowym roku ?
robert 2015-12-02 13:09
Tak,lecz nic nie obiecuję.
tom 2015-12-14 18:55
Zwłaszcza że pan Robert mógłby dostać dofinansowanie na stworzenie stanowiska pracy. Byłem na szkoleniu w Urzędzie Pracy, i takie rzeczy dofinansowują. Dają kilka tysięcy (chyba 8), a pracodawca musi się jedynie zobowiązać do utrzymania tego stanowiska przez minimum 2 lata. Także widać że Urząd bardzo pomaga. CV już kiedyś wysłałem więc nie wiem czy po nowym roku wysyłać je jeszcze raz do pana , czy przyjść w któryś dzień do siedziby firmy ?

Pozdrawiam
robert 2015-12-14 21:30
Tylko utrzymać stanowisko pracy przez 2 lata - tak, to jest naprawdę wspaniała wiadomość, tylko nikt nie pisze, że dwa razy tyle zabezpiecza UP z pieniążków firmy w banku (nie można tego użyć przez 27 miesięcy min) lub 2 osoby muszą poręczyć zobowiązanie. Dofinansowanie z tego co pamiętam może być chyba nawet 18 tys. zł.
Tylko brać :) Ja tego już doświadczyłem i czy wezmę więcej to muszę się zastanowić. Oczywiście może poręczyć tylko jeden pracownik więc szukaj dusza kolejnych którzy podpiszą.

Zrozumcie, że nic nie ma za darmo - jak sam sobie nie zapracujesz to nic nie dostaniesz.
robert 2015-12-14 21:32
proszę przyjść i zostawić CV w sekretariacie. Proszę napisać na CV słowo GoWORK
tom 2015-12-14 22:14
Dobrze pojawię się zaraz na początku roku, bo tak mam ustaloną kolejną wizytę w Urzędzie, więc wtedy też bym się podowiadywał dokładnie tych szczegółów.
robert 2015-12-16 08:26
Nikt, nie pisze o tym, że nie ma nic za darmo i należy zabezpieczyć na 27 miesięcy kwotę 18 tys(bo takie może być dofinansowanie) + odsetki i opłaty - wychodzi około 21-22 tys. zł (pieniądze nie do ruszenia) lub dwie osoby muszą poręczyć zobowiązanie (kto teraz chce to robić?). Tak, że nie wygląda to już tak wspaniale.
tom 2015-12-17 11:34
Tego nam niepowiedziano. Czyli faktycznie nie wygląda to tak ciekawie i korzystnie jakby się mogło wydawać.
tos 2016-01-08 18:20
Witam
Kiedy można się spodziewać następnych przyjęć na CNC?
tos 2016-01-10 09:32
Witam , to bedzie nowa maszyna czy jak to bedzie wygladac?
robert 2016-01-22 11:22
U nas każdy ma umowę drogi Spopoo - nie pracujemy bez umów.
A jak umowa się kończy bo jest na okres próbny to zazwyczaj wiąże się to ze zmianą wynagrodzenia.
robert 2016-01-22 11:24
Już jest nowa maszyna. Lecz miejsc brak na tą chwilę gdyż już mamy zrekrutowaną kolejną osobę na CNC.
Miły 2016-01-25 20:50
Panie Robercie inwestujecie w nowe maszyny czy staracie się kompletować park maszynowy z używanych??
robert 2016-01-26 08:24
w nowe i starsze (starsze o tyle lepsze że sztywniejsze).
Linein 2016-01-27 18:38
Panie Robercie czy przewidujecie w najbliższym czasie rekrutacje związane ze stanowiskiem konstruktor-mechanik ?
robert 2016-01-28 12:33
Tak, poszukujemy mamy 2 nowe etaty na to półrocze.
:) 2016-02-08 10:48
Witam
Jakie Państwo maja wymagania na konstruktorów?
1
robert 2016-02-08 13:05
doświadczenie, doświadczenie i jeszcze raz doświadczenie.
Proszę złożyć CV.
Stasiu 2016-02-14 12:12
Panie Robercie czy przyjmujecie osoby na programiste/operatora CNC aktualnie? Pozdrawiam
robert 2016-02-17 21:04
Nie, u nas pracownik pracujący na CNC sam pisze programy - przeszli szkolenia z Edge CAM
robert 2016-05-08 21:14
Staż z UP jest zawsze płatny.
robert 2016-06-17 14:26
pewnie nie dopłacają bo nie mogą, w ELPLC nie płaci się pod stołem jak w wielu innych Tarnowskich firmach.

A na staż przyjmują ale nie każdego.
1
kaziu 2016-06-27 13:42
witam

czy szuka Pan operatorów programistów cnc aktualnie ? jest jakies zapotrzebowanie?
tos 2016-06-28 11:13
tam pracują tylko ludzie z polecenia, cv można złożyć ale i tak wezmą z polecenia
druga kwestia czy potrzebują:)
robert 2016-06-28 18:21
Nie wszyscy są z polecenia. CV przeglądamy szczegółowo i jak coś nas zainteresuje to zapraszamy na rozmowę. W chwili obecnej zatrudnionych jest 82 osoby, 83 czeka w kolejce + 2 stażystów.
1
chętny do współpracy 2016-06-30 16:11
Witam, czy poszukują Państwo kontrahentow, którym zlecacie obróbke na CNC?? Gdzie można wysłać zapytanie??
robert 2016-07-01 06:14
Szukamy, proszę ofertę przesłać na biuro(AT)elplc.com

robert 2016-07-06 19:49
Szukamy, szukamy.
~bartek 2016-08-31 15:36
Mijasz się z prawdą, firma uczestniczy m.in w Targach Pracy czy współpracuje z Urzędem Pracy
zcz 2016-09-04 19:56
O rany @diler, to skoro można liczyć na zarobki przekraczające te 3 tysiące złtoych, to się nie dziwię, że ich oferty pracy są tak popularne. Przecież to się jeszcze wiąże z odpowiednimi premiami, zwłaszcza, że benefity również urozmaicają zatrudnienie.
4
mimi93 2017-01-20 20:41
Dzień dobry.

Zastanawiam się nad tym czy macie Państwo jakiś program stażowy dla studentów ostatnich lat? Na Państwa stronie niestety nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat. Czy to oznacza, że aktualnie nie szukają Państwo stażystów, czy w każdej chwili można złożyć aplikację i czekać na odpowiedź?
robert 2017-01-22 17:32
Przyjmujemy stażystów - proszę o szczegóły pytać u nas w sekretariacie.
1
Hanna 2017-05-19 14:12
Sprawdź, kogo "elPLC" Sp z o. o. poszukuje do swojego zespołu. Na stronie internetowej firmy znajdziecie aktualne oferty pracy - http://www.elplc.pl/poszukujemy-nowych-pracownikow/ Jakie macie już doświadczenia z "elPLC" Sp z o. o. ?
anonim 2017-06-13 14:45
Witam,
Od dłuższego czasu przyglądam się firmie elPLC i zauważam, że firma cieszy się dużym uznaniem i ciągle się rozwija co w naszym regionie jest dużym plusem. Zastanawia mnie tylko na co może liczyć osoba z kilku letnim doświadczeniem w branży automatyki w tej firmie, podpowie ktoś na jakiego rzędu zarobki można liczyć i jaka jest możliwość rozwoju zawodowego.
Robert 2017-06-17 14:07
Zależne od umiejętności i doświadczenia. Proszę złożyć CV.

Pozdrawiam
Pracownik 2017-06-28 07:10
W firmie pracuje się dobrze, nie wiadomo jak będzie po zmianie właściciela. Sam aktualnie dojeżdżam do identycznej pracy w podobnej firmie do Krakowa, 30 min (autostradą) a zarabiam 2 razy więcej już po odliczeniu dojazdów.
Tam w ogóle jest i co chwile powstaje wiele takich firm i cały czas ktoś zatrudnia na wszystkie stanowiska, więc jak ktoś ma trochę chęci i zna się to pracę za dobre pieniądze znajdzie od ręki. Dla mniej ambitnych albo zielonych elplc będzie idealne.
Robert 2017-06-28 21:46
Właściciel nadal ten sam, to tak dla ścisłości tematu.

30 min do Krakowa - dobry czas - gratuluję fantazji :)
(już po pierwszych dwóch zdaniach można sobie wyrobić opinie o piszącym ten post).

"Tam w ogóle jest i co chwile powstaje wiele takich firm i cały czas ktoś zatrudnia na wszystkie stanowiska.." - to jest świetny tekst - powstają jak grzyby po deszczu firmy zatrudniające ponad 100 osób w jednej chwili, jest ich tam dużo i zatrudniają na wszystkie stanowiska. Widać, że kolega jechał jednak bardzo szybko żeby się nie spóźnić do pracy i pisał wiadomość na GoWork.

Drogi były pracowniku: właśnie dla tych mniej ambitnych i zielonych firma nie miejsca.

Życzę Ci powodzenia w nowej pracy bo każdy następny pracodawca jest lepszy i pamiętaj - to co dajesz, zawsze do Ciebie wróci.

PS.
Można by dużo pisać lecz każdy ma swój punkt widzenia i nie należy wdawać się w zbędne dyskusje.
Racja zawsze jest po obu stronach i niech tak pozostanie. Nikt nie jest niczyim niewolnikiem i dlatego każdą umowę można rozwiązać zgodne z jej zapisami. Wyznajemy zasadę Fair Play dla obu stron - my to respektujemy, niestety z drugiej strony jest to różnie. Ale cieszmy się tym, że gospodarka idzie do przodu i nie będziemy narzekać przez długi czas na brak pracy.
1
Zainteresowany 2017-06-29 14:32
Panie Robercie, a coś o tych zarobkach się Pan wypowie?
Pracownik 2017-06-29 15:10
Nie wypowiadam się o firmie elplc źle, nie rozmiem więc po co takie insynuacje w moją stronę i tłumaczenie faktów po swojemu.

Czyżby coś się tam ostatnio pogorszyło, może tym razem wypowie się bezstronny pracownik, a nie właściciel (były, obecny), który z oczywistych powodów widać jak reaguje...
Robert 2017-06-29 19:50
Wypowiedziałem się gdyż obrażasz byłych swoich kolegów a tym samym mnie.

" Dla mniej ambitnych albo zielonych elplc będzie idealne. "

Jak widać firma jest ceniona na rynku (ma miano firmy wykonującej aplikacje zaliczane do bardzo trudnych a wręcz niemożliwych) więc to co piszesz jest absurdem i nieprawdą.

Na tym zakończę bo nie chcę być sprowadzonym do poziomu Twoich wypowiedzi i pokonanym doświadczeniem.

Życzę Ci wielu sukcesów a czas zweryfikuje wszystko.
Nawet negatywne wpisy potrafią same się obronić bez zbędnego komentarza.

PS.
ELPLC przeżyje po Twoim odejściu a dodatkowo będzie jeszcze mocniejsze.





1
Robert 2017-06-29 20:11
Oczywiście że tak, lecz na indywidualnej rozmowie o pracę z każdym potencjalnym pracownikiem (jest to umowa między zainteresowanymi).

Jedna strona podaje swoją "cenę" a druga strona weryfikuje doświadczenie i ocenia czy go na tyle stać.
Jak warunki obu stron są spełnione to zainteresowani podpisują umowę w której określa się wszystkie warunki pracy i płacy.

PS.
Ja nie oceniam ile kto ma a ile ktoś pisze że ma, jest to jest przecież indywidualna sprawa każdego za ile zgodził się pracować. Umowa jest między dwoma stronami czyż nie? a ja raczej nie jestem stroną w temacie podanym powyżej.

Ja mogę też napisać, że mam dwa razy więcej po odliczeniu dojazdów i kto to potwierdzi? kto sprawdzi?
Więc nie ma co gdybać, jak pisałem każda umowa jest tylko umową i nikt nie jest niewolnikiem nikogo, spełnia się określne warunki rozwiązania i dokonuje się zmian.

1
Pracownik 2017-06-29 20:22
Panie Robercie, bardzo szanuje Pan swoje dobre imię, również przez głoszenie poszanowania swoich pracowników. Póki co nie doszedł Pan do etapu szanowania wartości pracy zatrudnionych specjalistów, dlatego temat jest dla Pana drażliwy - wystarczy rzucić okiem nawet na tym portalu.
To, że przyjmuje Pan pracowników po najniższych kosztach nie jest niczym złym, zwłaszcza, że najczęściej są to ludzie bezrobotni z naszego regionu, dla których jest to wielkim dobrem. To, że przyucza Pan ludzi do zawodu w swojej firmie też jest raczej powodem do dumy a nie wstydu, więc proszę nie atakować osób opisujących to w pozytywny sposób dla innych zainteresowanych, bezrobotnych lub chcących zmienić pracę.
Szczerze życzę Panu i firmie elplc jak najlepiej, ale jestem człowiekiem sprawiedliwym i swoje dobre doświadczenia jak polepszyć życie zawodowe chętnie przekazuję również innym, podobnym do mnie pracownikom, chcącym zarabiać adekwatnie do wartości swojej pracy. Czy to Panu przeszkadza?
1
Robert 2017-06-29 21:42
Nie wiem po czym Pan wnioskuje, że coś mi przeszkadza.
Ja cieszę się każdym sukcesem nawet drobnym ELPLC jak każdy nasz pracownik, dla którego dobro firmy jest bardzo ważne. Każdy sukces firmy jest sukcesem naszych kolegów i koleżanek bo to oni są wartością ELPLC i ja na to zwracam uwagę. Firma urosła i zatrudnia na ten moment 115 osób więc niestety nie mam tyle czasu co wcześniej ale staram się nadal i "biegam" żeby przynajmniej zamienić kilka słów z współpracownikami w każdym dniu pracy.

Ja się nie kryję i nie jestem anonimowy nawet tu bo nie boję się konfrontacji - nie mam sobie nic do zarzucenia. Jeżeli uważa Pan inaczej to zapraszam do siedziby spółki (to tylko kilka gram odwagi) chętnie się dowiem co zrobiłem nie tak lub robię. Bo jak każdy wie moje drzwi są cały czas otwarte i dużo osób z tego korzysta. Przyjmuję krytykę tylko konstruktywną.

Nie zgodzę się z tym zapisem "Póki co nie doszedł Pan do etapu szanowania wartości pracy zatrudnionych specjalistów, dlatego temat jest dla Pana drażliwy - wystarczy rzucić okiem nawet na tym portalu. To, że przyjmuje Pan pracowników po najniższych kosztach ".

Szacunek do współpracowników mam bardzo duży, szanuję ich ciężką pracę i staram się ją doceniać każdego dnia. Nikogo nie oszukaliśmy, nikogo nie zmusiliśmy do pracy na warunkach jakich nie zaakceptował i nie jesteśmy pracodawcą, który zatrudnia po najniższych kosztach. Proszę więc oszczędzić sobie tego typu komentarzy jeżeli nie dysponuje Pan danymi potwierdzonymi.

Jeżeli ktoś stwierdza, że jego umiejętności przewyższają "stawkę" i przychodzi dzień aby temat przedyskutować to zawsze rozmawiamy. Jak tylko ktoś chce rozmawiać a nie używać formy szantażu. Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie przyjąć warunki drugiej strony (nie tylko mają tu odniesienie warunki finansowe, ale mierzone umiejętności, czas na osiągnięcie warunków zaproponowanych itd.) wtedy są inne rozwiązania które wspólnie ustalamy na zasadach Fair Play z naszej strony i zawsze ich dotrzymujemy. Jak to jest z drugiej strony to nie mnie oceniać, lecz bywa różnie.

Do tego stwierdzenie "najczęściej są to ludzie bezrobotni z naszego regionu" to kolejny brak informacji, pracuje u nas sporo osób gdzie dojazd przekracza 30 km i tych "bezrobotnych" zatrudnionych jak Pan pisze to nie wiem czy jest 10%. W tym momencie jest kilka osób z którymi mamy podpisane umowy a są na 3 miesięcznych wypowiedzeniach w swoich "starych firmach".

Jak tak bardzo Pana interesują zarobki innych/ ile firma płaci globalnie to te dane nie są tajne i można je wyczytać z raportów finansowych.

Ciekawe mnie stwierdzenie"ale jestem człowiekiem sprawiedliwym" - czy to forma usprawiedliwienia? pytam gdyż były w ciągu ostatniego półrocza trzy ciekawe przypadki rozstania się z ELPLC bez chęci rozmowy i szacunku ze strony pracownika.

Życzę najszczerzej jak tylko mogę aby zarobki każdego roku sięgały u Pana zenitu.
Może kiedyś i u nas osiągniemy taki poziom. Lecz na razie skupiam się na systemie premiowania projektów, gdzie pierwszy pilotażowy już został uruchomiony. Do tego kilka innych pomysłów do zrealizowania. Rok zmian i rok sukcesów.

"Możesz mieć wszystko w życiu, ale ważne jest to, aby być dobrym człowiekiem".
1
Pracownik 2017-06-29 23:07
Panie Robercie, mam Pan sporo chęci i pomysłów jak usprawnić swoją firmę i polepszyć warunki pracownikom, ale to Pana problemy i nadrabianie zaległości. Ten serwis internetowy jest przede wszystkim dla pracowników szukających nowego zatrudnienia i to oni mają tu prawa przewyższąjace Pana definicje prawdy i racji. Mają prawo - bez "owijania w bawełnę" dowiedzieć się, że za identyczną pracę w firmach z identycznej branży w innym miejscu, zatrudniających mniej lub więcej osób (ilość nie koniecznie znaczy jakość - to już Pan chyba najlepiej wie z własnego doświadczenia) - mogą zarobić nawet kilkakrotnie więcej.
2
Robert 2017-06-30 07:09
A czy ja to choć raz zakwestionowałem Pana słowa o wynagrodzeniu?

Przykro mi, że nie dostrzegliśmy Pana talentu jest to porażka Pana byłego przełożonego oraz moja osobista. Ale nie ma tego co by na dobre nie wyszło. Ważne że każdy "wygrał" a my na pewno nie musimy nadrabiać "zaległości" - według mnie wdrażamy nowe standardy.

Portal nie jest portalem dla pracowników szukających pracy lecz opinii. A szkalowanie pracodawcy, który spełnia wszystkie swoje obowiązki po prostu nie jest sprawiedliwe.


PS.

W Warszawie będzie Pan zarabiał jeszcze więcej a poza granicami kraju to pewnie szkoda mówić (może miejsce warunkuje stawki, któż to wie).
To czego ktoś chce nie jest moją ani Pana sprawą.
1
Pracownik 2017-06-30 11:10
Panie Robercie,
nie wiem gdzie spotkał się Pan ze szkalowaniem, bo tutaj go nie zauważyłem. Jeżeli jest Pan przewrażliwiony na punkcie jakiegoś tematu - może lepiej po prostu szczerze się o nim wypowiedzieć , zamiast się oburzać i wtłaczać innym własne zasady pojmowania świata.

Nie odpuści Pan, musi mieć ostanie słowo nawet na temat tego portalu, a przecież chyba nie Pan ustala zasady jego funkcjonowania, adresatów, użytkowników. No chyba, że się co do tego poważnie mylę?
Robert 2017-06-30 12:34
Będę zawsze bronił dobrego imienia ELPLC, dobrego imienia pracowników i swojego własnego.
Na tyle wydaje mi się Panie M., że już mnie Pan poznał.
Nie pozwolę obrażać nikogo z kim pracuję lub będę pracował używając zwrotów "Dla mniej ambitnych albo zielonych elplc będzie idealne.".

Szanujmy się wzajemnie.

2
szukający_ 2017-07-09 23:28
Czy ktoś z obecnych lub byłych pracowników - mógłby powiedzieć jak pracuję się w ELPLC, jakie są wymagania ?
Słyszałem .. że biorą do pracy ludzi z małym doświadczeniem, oraz - że przejęła to jakaś korporacja z centrum Polski. Czy to jest prawda ?
Jaka jest atmosfera - spokojna praca na wszystko jest pora, czy gonitwa i wyśrubowane norny do zrealizowania ?
Na jakie zarobki można liczyć, czy są jakieś dodatki - jakiś socjal ?
1
Zostaw swoją opinię o "elPLC" Sp z o. o. - Tarnów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie "elPLC" Sp z o. o.