Czy ta firma miała kiedykolwiek problemy z prawem?
minja, ogólnie tell media center to spore call center, zatrudniaja ponad 50 osób na sluchawce, więc możesz aplikowac od razu do pracy, a nie na staż. Nie zarobisz wiele, ale 2 tysiące powinno się udac, to i tak dobra kasa dla studenta, zazwyczaj jest umowa zlecenie.
Cześć i czołem jestem konsultantem w firmie Tellmedia już od 2 lat moje wynagrodzenie w pierwszym miesiącu osiągnęło pułap 1350zł tylko dlatego że byłem nowym konsultantem i uczyłem się całej oferty rozmowy z klientami i struktury działania systemu co za tym idzie wszystko szło mi wolniej niż tak zwanym "rekinom sprzedaży" teraz moje wynagrodzenie w firmie waha się między 1800-2500zł co pozwala mi na godne życie we Wrocławiu. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy wszyscy są przyjaźnie nastawieni i chętnie pomagają, jest to głównie młody ambitny zespół który nie stara się rywalizować ze sobą a raczej zależy im na zawieraniu nowych znajomości. Jeżeli chodzi o Liderów chętnie służą pomocą, można na nich liczyć w pierwszych dniach pracy jak i później można podejść spytać jeżeli jest jakiś problem lub po prostu nam nie idzie bo się wypaliliśmy. Szkolenia są krótkie treściwe adekwatne do oferty jaką musimy znać siadając na stanowisku pracy. Owszem przerwy nie są płatne ale pokażcie mi drugą firmę we Wrocławiu w branży Call Center która płaci 12zł-15zł brutto za 1h przepracowaną. System pracy jest 6-7 godzinny wiec można spiąć tyłek i siedzieć i pracować przez 5,5-6,5 godzin pracy co za tym idzie nasze wynagrodzenie będzie w porządku (jak wspominałem nie narzekam). Do osoby która przepracowała rzekomo cały miesiąc w ciężkich męczarniach i zarobiła 500zł łatwo obliczyć 12 zł/h brutto, netto wychodzi 10zł 500zł/10zł to jest 50 przepracowanych godzin to chyba za bardzo się nie napracowałaś, nie licząc oczywiście premii sprzedażowej. Premia sprzedażowa waha się od 8-14 zł za każdą podpisaną umowę przez klienta dla porównania inna wielka firma która zatrudnia b.dużą ilość konsultantów płaci 7,5 netto za przepracowaną godzinę i od 2-6zł za umowę która zakończy się sukcesem czyli podpisaniem dokumentów przez klienta. Wynagrodzenie jest adekwatne do pracy jaką się wkłada ktoś tu dobrze napisał jak się nie podoba to TESCO na magazynie przyjmie wszystkich, pozdrawiam!!
A więc podsumowując w miarę zwięźle... Warunki pracy wyglądają tak: Praca 6 lub 7 h dziennie. Stawka na pierwszą zmianę to 9 zł brutto na drugą 12zł brutto. Od każdej PODPISANEJ umowy masz 10 zł brutto (jeśli powyżej 40 w miesiącu to więcej itd.). Jeśli chcesz wyjść do łazienki lub na papierosa- możesz, owszem, ale czas pracy Ci się wtedy nie liczy. Nie masz więc przerw. Non stop jest się na słuchawce, non stop na podsłuchu. Klienci to osoby zazwyczaj powyżej 70, więc po tygodniu tracisz głos, zaopatrz się przed pracą w siemię lniane i vocaler, nawet z tym będziesz mieć zapalenie krtani. Praca w małych boksach, w pomieszczeniu bez okien, na jednego pracownika przypada metr kwadratowy przestrzeni. Nawet kurtka na krześle się czasem nie mieści. (w drugiej sali troszkę lepiej) Jak wszyscy zaczynają mówić to dosłownie nic nie słychać, bo dostaje się słuchawki za 10zł. Właściwie zawsze jest jakiś problem- to awaria systemu to coś innego... Oczywiście jak jest awaria systemu to czas pracy się nie liczy. Rotacja jest ogromna, każdy rezygnuje po miesiącu właściwie. Jest kilku pracowników, którzy są tam dłużej. Rozmowa rekrutacyjna to właściwie- witamy w naszej firmie, więc jeśli potrzebujesz pracy na przetrzymanie i na już to coś dla Ciebie. Szkolenie to 2 h z liderką.(usunięte przez administratora) ;)
można dobrze zarobić, miła atmosfera, wszytko konkretnie powiedziane, wypłata na czas co najważniejsze. bezstresowa praca, polecam w 100% tego pracodawce :)