Opinie o Telemedia Call Center Management Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Telemedia Call Center Management Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Telemedia Call Center Management Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Telemedia Call Center Management Sp. z o.o. w Warszawa

Robert Nowy wpis
Inne

Czy ta firma miała kiedykolwiek problemy z prawem?

majek Nowy wpis

minja, ogólnie tell media center to spore call center, zatrudniaja ponad 50 osób na sluchawce, więc możesz aplikowac od razu do pracy, a nie na staż. Nie zarobisz wiele, ale 2 tysiące powinno się udac, to i tak dobra kasa dla studenta, zazwyczaj jest umowa zlecenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szalony telemarketer Nowy wpis

Cześć i czołem jestem konsultantem w firmie Tellmedia już od 2 lat moje wynagrodzenie w pierwszym miesiącu osiągnęło pułap 1350zł tylko dlatego że byłem nowym konsultantem i uczyłem się całej oferty rozmowy z klientami i struktury działania systemu co za tym idzie wszystko szło mi wolniej niż tak zwanym "rekinom sprzedaży" teraz moje wynagrodzenie w firmie waha się między 1800-2500zł co pozwala mi na godne życie we Wrocławiu. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy wszyscy są przyjaźnie nastawieni i chętnie pomagają, jest to głównie młody ambitny zespół który nie stara się rywalizować ze sobą a raczej zależy im na zawieraniu nowych znajomości. Jeżeli chodzi o Liderów chętnie służą pomocą, można na nich liczyć w pierwszych dniach pracy jak i później można podejść spytać jeżeli jest jakiś problem lub po prostu nam nie idzie bo się wypaliliśmy. Szkolenia są krótkie treściwe adekwatne do oferty jaką musimy znać siadając na stanowisku pracy. Owszem przerwy nie są płatne ale pokażcie mi drugą firmę we Wrocławiu w branży Call Center która płaci 12zł-15zł brutto za 1h przepracowaną. System pracy jest 6-7 godzinny wiec można spiąć tyłek i siedzieć i pracować przez 5,5-6,5 godzin pracy co za tym idzie nasze wynagrodzenie będzie w porządku (jak wspominałem nie narzekam). Do osoby która przepracowała rzekomo cały miesiąc w ciężkich męczarniach i zarobiła 500zł łatwo obliczyć 12 zł/h brutto, netto wychodzi 10zł 500zł/10zł to jest 50 przepracowanych godzin to chyba za bardzo się nie napracowałaś, nie licząc oczywiście premii sprzedażowej. Premia sprzedażowa waha się od 8-14 zł za każdą podpisaną umowę przez klienta dla porównania inna wielka firma która zatrudnia b.dużą ilość konsultantów płaci 7,5 netto za przepracowaną godzinę i od 2-6zł za umowę która zakończy się sukcesem czyli podpisaniem dokumentów przez klienta. Wynagrodzenie jest adekwatne do pracy jaką się wkłada ktoś tu dobrze napisał jak się nie podoba to TESCO na magazynie przyjmie wszystkich, pozdrawiam!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kawanalawe

A więc podsumowując w miarę zwięźle... Warunki pracy wyglądają tak: Praca 6 lub 7 h dziennie. Stawka na pierwszą zmianę to 9 zł brutto na drugą 12zł brutto. Od każdej PODPISANEJ umowy masz 10 zł brutto (jeśli powyżej 40 w miesiącu to więcej itd.). Jeśli chcesz wyjść do łazienki lub na papierosa- możesz, owszem, ale czas pracy Ci się wtedy nie liczy. Nie masz więc przerw. Non stop jest się na słuchawce, non stop na podsłuchu. Klienci to osoby zazwyczaj powyżej 70, więc po tygodniu tracisz głos, zaopatrz się przed pracą w siemię lniane i vocaler, nawet z tym będziesz mieć zapalenie krtani. Praca w małych boksach, w pomieszczeniu bez okien, na jednego pracownika przypada metr kwadratowy przestrzeni. Nawet kurtka na krześle się czasem nie mieści. (w drugiej sali troszkę lepiej) Jak wszyscy zaczynają mówić to dosłownie nic nie słychać, bo dostaje się słuchawki za 10zł. Właściwie zawsze jest jakiś problem- to awaria systemu to coś innego... Oczywiście jak jest awaria systemu to czas pracy się nie liczy. Rotacja jest ogromna, każdy rezygnuje po miesiącu właściwie. Jest kilku pracowników, którzy są tam dłużej. Rozmowa rekrutacyjna to właściwie- witamy w naszej firmie, więc jeśli potrzebujesz pracy na przetrzymanie i na już to coś dla Ciebie. Szkolenie to 2 h z liderką.(usunięte przez administratora) ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gutek Nowy wpis
@kawanalawe

można dobrze zarobić, miła atmosfera, wszytko konkretnie powiedziane, wypłata na czas co najważniejsze. bezstresowa praca, polecam w 100% tego pracodawce :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(835 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o Telemedia Call Center Management Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Telemedia Call Center Management Sp. z o.o.
3.8/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jana Olbrachta 94
    01-102 Warszawa
  • NIP: 5272514402 REGON: 140569770 KRS: 0000260349
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Telemedia Call Center Management Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii