ZAKŁAD MIĘSNY MOŚCIBRODY

Mościbrody

Opinie o ZAKŁAD MIĘSNY MOŚCIBRODY

TVN 2015-11-07 16:21:09
Jest Różnie z tymi sklepami.:)

2
wawa 2015-11-08 00:57:39
Poziom tej wypowiedzi to totalne dno. Widać, że jesteś zwykłym prostakiem, który nagie kobiety ogląda tylko w tanich pornolach. Fantazja ponosi i to ostro. Żenada, dno totalne :D Aż się ubawiłam. Żal mi takich facetów. A sklepy zamykają, bo może kradniecie, a potem tutaj wylewacie swoje żale na firmę. Ja pracuję tu już ponad rok i nas jakoś nie zamykają. Płacą mało, warunki są jakie są. Myślałam, że tu są jakieś normalne opinie o pracy tutaj. Ale widzę bandę ch.a.m.ó.w, nieudaczników, którzy potrafią tylko obrażać, bo są anonimowi w Internecie. Na żywo pewnie się słowem nie odezwiecie, bo dwóch słów do kupy nie potraficie złożyć. towarzystwo wzajemnej adoracji. Jak trafi mi się lepsza praca, to zmienię. A na razie dobrze, że chociaż taka jest.
1
Obserwator. 2015-11-10 12:17:42
Najlepszy sklep jest na Hallera,

Polecam miła obsługa i nie trafiły mi się i moim znajomym jakieś stare rzeczy,

Wszystko Ok.
5
Obserwator. 2015-11-10 12:19:47
W Ostrołęce.
4
x 2015-11-10 17:49:17
Masz Racje.!!!!!
4
tez pracownik 2015-11-11 21:42:13
a co to mobbing?
1
Ijhuy 2015-11-11 22:51:57
Nękanie,obrażanie,wyzywanie,zastraszanie.!!!!!!!!
3
ddd 2015-11-14 16:35:00
a bedzie sklep w grójcu?
0
Miasto 2015-12-01 17:13:01
Nie Będzie.
2
marek 2015-12-02 15:16:13
piszecie o złej jakości mięsa i o tym, że ktoś źle zarządza.. Wydaje mi się, że taki biznes jak posiadanie własnego zakładu mięsnego to duża odpowiedzialność, może tu tkwi problem.
1
cvb 2015-12-03 20:20:01
he he he.Dobre.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3
jjjjjjj 2015-12-03 20:22:10
he he he he.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3
sdfrghjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj 2015-12-03 20:25:50
To Prawda.he he he he.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
sadddddddddddd 2015-12-03 20:29:02
Znowu To Prawda.:) Ludzie się o niej przekonali....Powinna zmienić Pracę.!!!!!!!!!!!!!
4
Kolerzanka 2015-12-04 15:27:39
MASZ RACJE TEŻ SIĘ NA NIEJ ZAWIODŁAM.MYŚLI TYLKO O SOBIE NAWET RODZINĘ ODTRĄCA.
3
Kierowniczka 2015-12-06 20:49:26
Hahaha! W sobotę prezes zabrał jej samochód! Jest już chyba chora. Ciekawe jak długo poleży w łóżeczku?
2
lola 2015-12-07 07:27:17
I czym biedaczka będzie jeździła
Pewnie weźmie z wypożyczalni albo taxi
3
Sprawiedliwość 2015-12-07 14:13:14
J.KIEDYŚ SIĘ DOIGRA.
2
Sprawiedliwość 2015-12-07 14:15:52
J.KIEDYŚ SIĘ DOIGRA.JAK TAK BĘDZIE SZCZEKAĆ.!!! JESZCZE JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ,ZNAM DUŻO TAKICH OSUB CO TAK SZCZEKALI DO WSZYSTKICH I TERAZ SĄ NA BEZROBOCIU....JAK TO PRAWDA CO DO SAMOCHODU TO MA RACJE SZEF...KRZYSZTOF B JEST SUPER NIECH ŻYJE 1000 LAT JO JEST NAPRAWDE SPOKO GOŚĆ.!!!
4
@@@ 2015-12-10 00:04:20
Prezes to już dawno powinien przejrzeć na oczy i pozwalniać te wszystkie panie handlowców one w niczym nikomu nie pomogą a tylko firmę naciągają na koszty tymi samochodami służbowymi i telefonami przez które ciągle gadają niekoniecznie w celach służbowych , zresztą dziwię się że niby taki mądry człowiek a obstawił się samymi babami i robią z nim co chcą
5
erer 2015-12-12 19:18:28
@@@@ a co w tym dziwnego że pracownicy korzystają z samochodów służnowych albo telefonow, chyba pio to je dostali od pracodawcy i to raczej normalne..
0
gość 2015-12-13 09:10:19
Samochody i telefony dostają do pracy a nie do prywatnych spraw co często się zdarza A reszta na nich pracuje tak to działa w tej firmie,w innych handlowcy naprawdę muszą się wykazać.
2
Adam 2015-12-21 19:58:56
W Suwałkach jest ogłoszenie na handlowca, 2500 brutto, czy jest tu jakiś handlowiec ? warto spróbować, nie oszukują za bardzo przy rozliczaniu się, wypłatach itp ?
0
Mokki 2016-01-02 14:35:12
@Adam rozumiem, że te 2500 brutto to jest podstawa? Bo na stanowisku przedstawiciela handlowego zazwyczaj jest jeszcze prowizja, dzięki czemu sporo można zarobić. Z tego co się orientuję firma jest porządna i raczej nie oszukuje pracowników.
2
obłuda i kretynizm 2016-01-24 19:59:59
jaki naiwny ten wpis. szef z dużej litery. widać, że to jakaś pani z jego bliskiego otoczenia pisała. kto wie jak bliskiego :P
2
:) 2016-01-28 02:57:21
Ta ta myśl sobie co chcesz krety..ą bo ja wiem o tobie bardzo duzo.he.
Jestem z Łomży.
1
:) 2016-01-28 02:59:15
Ta ta myśl sobie co chcesz krety..ą bo ja wiem o tobie bardzo duzo.he.
Jestem z Łomży.
Nie mozesz sobie podarowac ze cie wypi.r.d.o.l.ili z firmy Mościbrody ale to bylo jasne ze tak się stanie za ten twoj ry.j i szczekatą mor.ę.
Wszyscy się cieszą ze cie w tej firmie juz nie ma Kukla jest 1000000 razy lepsza od ciebie i odrazu obroty sie zwiekszyly na sklepach.
Nie masz szans zeby gdzies znalesc pracę bo juz cie kazdy zna i niechce takiej idi.ot.ki.
4
Ass 2016-03-19 14:41:42
Powiedzcie mi lepiej czy w tym zakładzie mięsnym są świetne i przestrzegane warunki, czy może jest jakaś szara eminencja tutaj i problem? Bo chciałem spróbować
1
lala 2016-03-19 16:12:15
Radze trzymać sie od tych złodziei jak najdalej firma ma swoje prawa a te krajowe mają głęboko w d...
3
A 2016-03-21 16:38:47
No warunki sa przestrzegane akurat bardzo dobrze kontrole sa bardzo czesto i nie ma co sie zastanawiac nad tym za dlugo, co tu duzo gadac jest dobrze bardzo
1
123 2016-03-21 23:49:39
To chyba sam prezes napisał albo ktoś z jego lizodupów,bo nie wierzę że ktoś ma dobre zdanie o tej firmie ludzie pracują bo gdzieś trzeba ale co to za praca?
0
lala 2016-03-22 07:48:54
Które warunki ???? Chyba jak wykorzystać człowieka do max
Najgorsza firma z jaką miałam styczność nie znam osoby która ma dobre zdanie o tej firmie chyba tylko sam prezes i jego lizodupy i popychadła on sam żyje w wielkim amoku
3
Tymek 2016-04-03 21:17:40
Oczerniacie ich a nie podajecie powodów ba ani dowodów na to, o co chodzi @123, @lala, pracowaliście tam? Uargumentuj bo piszesz coś a nie piszesz dlaczego to niewiele wnosi do dyskusji
0
lala 2016-04-04 07:21:30
Ten kto pracuje lub pracowal zna wszystkie plusiki i ogromne minusy pracy w tej firmie a jest ich naprawde długa lista oczywiście nie mam myśli pan i panów z biura
1
Aaa taki tam maz tej zmieszanej z blotem pracow. 2016-04-05 21:36:10
No Panie Krzysztofie B. Przesadzil pan ze zwolnieniem dyscyplinarnym z pracy mojej zony nie zgadzam sie z tym i wynajolem jednych z najlepszych adwokatow z wa-wy . Wiec sie widzimy w sadzie pracy . A jak sie zdenerwuje to bede zbierac dane o pozew zbiorowy poszkodowanych dziewczyn w tej firmie a napewno ich nie brak . Pozdrawiam maz jednej z pracownic ze sklepu miesnego z Pultuska .Nieuzasadnione zwolnienie dyscyplinarne pozdr.
2
Ok. 2016-04-05 23:17:51
Masz Racje.!!!
Ta Firma nie szanuje pracownikow.
Nie ma utargów i zamykają sklepy i zwalniają kobiety na bruk.
Mają w D.U.P.I.tylko myslą o sobie.coś czuje że ta firma niedługo upadnie.
5
ps 2016-04-05 23:40:51
Ta firma juz upadła
3
dynika89 2016-04-06 09:00:36
@ps nieprawda, nie widzę nigdzie wzmianki o tym, ani krsie nie ma o tym ani słowa. może faktycznie może nie ma teraz nowych ofertt pracy ale firma ma się dobrze
0
ps 2016-04-06 14:59:02
Upadła pod względem moralnym a finansowym to zbliża sie do dna
Wszędzie długi
4
nik 2016-04-10 20:30:52
Ludzie pracowaliśćie dla tej firmy lub pracujecie zstanoecie sie co wypisujecie jak macie jakies żale to idzćie do spowiedzi a nie wygłaszacie swoje komentaże z takim narodem to daleko nie zajdziemy.A od pani Joli to się odwalcie jest wspanialą kobietą z duży dośwadczeniem znajdzcie sobie kozla ofiarnego w samych sobie
3
mama 2016-05-06 21:08:58
@nik ja tych żali nie rozumiem, jedna z lepszych i uczciwszych firm w branży mięsnej w kontekście produktu, dlatego chętnie pójdę do nich na wędliniarza skoro teraz poszukują na takie stanowisko, czuję w ich smaku tradycję
0
amk 2016-06-15 23:22:45
Pewnie, że dobrze by się było załapać @szejk, ale chyba i tak ostatnio nie pokazało się żadne ogłoszenie pracy. Widocznie trzeba się dowiadywać bezpośrednio u nich.
0
aaaaa 2016-06-16 07:16:53
Ta świetna firma. Zamykają sklepy bo nikt nie chce kupować u nich tych smrodow
1
papcio jan 2016-06-16 18:22:28
nie zamykają bo jak widac rekrutują! @amk jak najbardziej jest prowadzona nowa rekrutacja na nowe stanowisko w Warszawie - Manager sklepu mięso-wędliny. nie wiem tylko czy masz tak wysokie kwalifikacje na taką pracę
0
csdc 2016-06-21 22:15:46
HAHA kwalifikacje do takich smrodów!!!! Śmiech na sali. Ludzie, wstyd tam pracować. brudno, stare wszystko, sklepy z zeszłej epoki. dorzućcie karki na mięso, hehe. jaki poważny "menadżer" będzie chciał tam pracować???? wstyd w cv wpisac XD
1
dfv 2016-06-22 10:41:16
@papcio jan hmm no jak to przeciez teraz nie rekrutuja..ostatnie ogloszenie to chyba bylo na stanowisko managera sklepou ale najwidoczniej juz znalezli odpowiadnia ososbe bo ono juz nie wisi nigdzie..
0
.... 2016-06-23 12:27:14
Ile bydła i trzody jest dziennie tam zabijane ?? chce sie starac tam na ubojowce .. ile płacą od sztuki i idzie tam zarobić ??
0
Ass 2016-06-23 17:02:42
Ale co Cię to obchodzi ile bydał i ile trzody, no nie oszukujmy się i bądźmy przez chwilę poważnie - rzeźnik, zakłady mięsne, no co powiedzieć innego, z tego żyją, więc też bez przesady jakiejś wielkiej
0
.... 2016-06-25 16:58:54
każdy Mam prawo wiedzieć przy czym by robił i ile ;) Ty tez bys chciał ..
0
hj 2016-06-25 18:04:58
@.... trudno się z tobą n ie zgodzić - każdy by chciał to prawda. A poszukują kogoś teraz do pracy?
0
Zostaw swoją opinię
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ZAKŁAD MIĘSNY MOŚCIBRODY