brak logo

JP Foam Manufacturing Sp. z o.o.

Żory

Opinie o JP Foam Manufacturing Sp. z o.o.

banderas 2009-08-12 23:22
praca monotonna ale ekipa w porzo idzie z kim wypić:D:Dogólnie nie jest źle;);) polecam
zawiedzony 2009-11-26 13:30
Nie polecam pracy w tej firmie , mają ludzi za nikogo . Jesteście przyjmowani pod firme Trankwelder albo Adecco . Są to agencje tymczasowej pracy . Dają umowy w przypadku 1 na tydzień , a w przypadku 2 na 2 tygodnie , póżniej na miesiąc . Ale to nie o nich chodzi . Kierownictwo JP Manufacturing to szkoda gadać . Człowiek nie może w ogóle chorować . Jeżeli pośle się L4 do tych agencji , one wszystko załatwią , ale problem jest tu , że kierownictwo JP , może was wyrzucić , albo powiedzieć że nie ma zapotrzebowania i popracujecie 2 tygodnie . Magazynierzy nie wszyscy , ale 2 osoby , piją piwo na widlaku a potem nim jeżdzą . Co do ludzi z którymi się pracuje jest OK .

Ogólnie jeżeli ktoś szuka pracy na stałe , to nie polecam
1
yupik 2009-12-02 07:11
gościu jak ci się robić nie chce to przynajmniej nie obrażaj innych takich śmierdzi robótki powinni po jednym dniu wywalać
adamek 2009-12-20 10:37
Właśnie kolega ma racje . Jest tak jak mówi :)
małecki 2009-12-20 10:38
Nie polecam tego zakładu . Jedna wielka lipa
M.G 2010-01-05 22:46
Wszystko OK . Nie słuchajcie kolegów . Polecam
CannabisschT 2010-01-13 12:45
Ta firma to jedna wielka porażka traktują ludzi jak psa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to firme a jeszcze bardziej kadre która nią kieruje barany [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i tyle
kuki monster 2010-05-25 13:31
E tam. Zakład jak zakład. Wszędzie to samo dno, niestety. Jeśli chodzi o magazyn, no cóż chłopaki mają za dużo wolnego czasu. Stoi sobie taki jeden przy komputerku i czeka aż wysunie się kosz, byle nie za często :-)
Jeśli chodzi o podejście kierownictwa, no cóż. Nie jesteśmy zgraną ekipą i jest jak jest. Dupy jesteśmy i tyle. Nikt się nie postawi, to potem musimy w necie narzekać :)
jkhj 2010-12-09 23:18
kuki ja sie o dezwałem i juz tam nie robie i dobrze :)
1
dyzio 2012-03-03 10:11
to prawda praca jest ok tylko ludzie wredni kablują jeden na drugiego a kierownik radzio z głupim uśmieszkiem chciałby żeby ludzie od razu wiedzieli o co chodzi,szkolenia podpisujemy a nie mówią co do czego pracujesz dwa tygodnie i wypad nie ma zlecenia ,mają ludzi za nic
Funiollo 2013-04-21 15:48
Tak jak ktoś wcześniej napisał jak za dużo mówi się to od razu się wylatuje wiem coś na ten temat tak samo było ze mną Postawiłem się złemu traktowaniu ludzi i co Pewnego dnia [usunięte przez administratora] Mi powiedział ze za dużo mówię i ze by się nie stawiał bo mnie wyleją tak się stało ale mam pełną satysfakcję ze sobie nie dałem wejść na głowę a pan [usunięte przez administratora] jak go teraz nazywają naj większy Burak pod słońcem nie wie co się dzieje na zakładzie kto u donosi ma luzy a wielce gada że tak nie jest Już wiem kogo następnego wyleją ale mam na to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] już Pozdrawia ludzi z JP
kaka 2013-11-18 15:16
Proszę napisać coś o zarobkach.pozdrawiam
śśś 2015-01-07 09:44
A skąd informacje o tym, że znowu tak przyjmują pracowników? Można mieć słuszne podejrzenia, że przyjmują pracowników w zamian za tych, którzy zrezygnowali z pracy albo zostali z niej zwolnieni, czy rzeczywiście zwiększają swoje pole działalności i można liczyć na więcej niż bycie kolejnym osobnikiem w firmie?
kuki monster 2015-03-04 10:23
Czemu przestali pisać? Przecież firma o takiej nazwie już nie istnieje w Żorach :-)
1
Chudy 2016-12-08 05:18
Do pracy mozna przywyknac, gra muzyka, ekipa w poarzadku.
Pacuje 10miesiac i szczerze nie raz chcialem sie zwolnic, zanim nie bylem pod firma to nie bylem az tak oszukiwany, pod JC niestety jestem wciaz oszukiwany, nadgodzin nie wyplaconych, 4 miesiac mam wyplate 1500zl za prace na rejestraku!!!! Osobiscie nie wiem czy za takie pieniadze oplaca sie pracowac w tej firmie chyba ze na pakowaniu albo innych stanowiskach (np. sprzataczka) opinia bardzo negatywna! Jedyny plus ze 600 zl bonow na swieta. Maksymalnie z 3 sobotami pod TW zarobilrm 2300zl. Pozdrawiam zmiane A! :)
1
bezrobotny 2016-12-08 19:47
Dzięki za info, dzisiaj byłem tam w sprawie pracy i się zastanawiam nad zatrudnieniem w tej firmie.
Myślałem że oprócz podstawy jest comiesięczna premia i nadgodziny ?
Iza 2017-02-18 23:54
Hej Jak wygląda tam praca ile można zarobić?
johnny 2017-03-24 14:46
powiem tak
bywało gorzej
zarobki standardowe niskie
praca 3 zmiany ale sa osoby ktore czasem sie zamienia lub nawet chca tylko na nocki robic
atmosfera miedzy ludzmi jest super, ludzie pomocni, na poczatku jak sie szkolisz to nie ma tak ze tu masz to i rob tylko nawet po kilka dni z osobistym trenerem
radyjko gra a nawet w miejscach gdzie go nie slychac to ludzie sami sobie podspiewuja
niestety druga strona medalu
koordynatorzy sa tylko od przekazywania informacji z gory , jesli produkcja cos chce zalatwic to musi sama do kierownictwa
tempo pracy jest momentami nie do zniesienia i gdyby tylko nie zyczliwosc reszty ekipy to niektore stanowiska musialyby pracoqac na 150% a momentami nawet do 300% (zdarza sie ze z pomoca nie wyrabiaja sie ludzie)
soboty "dla chetnych" czyli przychodzi koordynator z lista i stwierdza fakt ze jestes chetny
znowu jesli ktos sie np uczy to w te weekendy na pewno ma wolne
ale sa osoby co czasem na miesiac mialy tylko 2 niedziele wolne zaznaczam czasem bo czasem 1 sobota sie zdarzy nawet
takze bywalo gorzej ale nie jest jakos wybitnie super
Maja 2017-04-03 14:55
@johnny A na jakie benefity mogą liczyć pracownicy firmy?
LiliSisi 2017-04-11 19:16
1. Soboty - miały być dla chętnych a dostajemy liste obecnosci na sobote od kierownika w piątek i wszyscy musza sie podpisac. Nikt nie ma prawa wyboru czy chce isc czy nie. A o wolne trzeba się prosić. Na umowie pisze ze praca od pon-pt a gónwo prawda bo nawet w niedziele zdarza sie isc.
2.Atmosfera- do kitu. Nikt nikomu nie pomaga, ludzie sa chamscy. Stawiaja cie na nowym stanowisku i nikt nie przeszkoli a wymagaja pracy jakbys pracowal tam z 5 lat. Nie ma czegos takiego jak trener chociaz pare osob nosi te smieszne koszulki,
3. Team Leader - nic nie robia. Wymagaja i gnebia ludzi. Chodza se po calej hali i gadaja z kazdym i tak im mija 8h. Wychodza sobie na fajke kiedy chca. Stosuja mobbing.
4. Fajki - nie mozna wyjsc nawet na przerwie sobie zapalic. Trzymaja nas jak bydlo.
5.Kierownik- gadaja ile to maja pracy a siedza przed kompem albo stoja i klikaja na telefonach a my pracujemy jak osly. Nie mozna sie dogadac co do urlopu wolnego. A jak sie pojdzie na uz albo l4 to wielkie pretensje, uz odwoluja a po l4 biora na rozmowe...
6. Ubikacja- nie mozna wyjsc do toalety wiecej niz 1 raz na 4h. Jak sie wyjdzie 2 razy to trzeba wysluchiwac ze nie ma wychodzenia do lazienki i od tego jest przerwa. Chyba trzeba sikac na tasme. Trzeba sie prosic o zmiane na tasmie do ubikacji czasami nawet godzine. Zdarzaly sie przypadki ze dziewczyny plakaly i mdlaly bo za dlugo czekaly.
7. Zwiazki miedzy prascownikami- Team Leader na jednej ze zmian spotyka sie z pracownica i ona zawsze ma pelna premie i luz a reszta przez to cierpi. Nikt na to nie reaguje a jest to niezgodne z prawem.
8. Trzeba czasami tak ciezko pracowac na danym stanowisku i nikogo sie nie da do pomocy a na innych stanowiskach ludzie w tym czasie stoja. Team Leaderzy i kierownicy maja swoich pupilkow a innych czepiaja sie bez sensu o byle co. Pani w personalnym jest bardzo nierozgarnieta i niekompetentna. MJa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w papierach. Nie zna sie na pracy a jak ktos zlozy wypowiedzenie w trybie natychmiastowym to strasza zwolnieniem dyscyplinarnym. Maja problem z wyplacaniem sobot. Trzeba sobie pilnowac godzin i robic zdjecie listy obecnosci. Nie mamy czym pracowac. Narzedzia sa tepe i nie nadaja sie do pracy. Kobiet w ciazy nie chca nawet wypuscic do domu jak widza ze sie zle czuja, W ogole nikogo nie chca wypuscic moze ktos tma mdlec a i tak nie pojdzie do domu bo linia ucierpi. Jak linia staje nie z naszej winy to musimy to odrabiac w niedzieel i soboty.Nie polecam pracy w Adient Żory. Nawet Ukraincy uciekli ;P
5
LiliSisi 2017-04-11 19:21
Nie zapomnij, że dali nam 600zl w bonach ale tyle samo odciagneli nam z wyplaty :)
2
A... 2017-04-18 07:42
DO LilliSissi ale ty brednie piszesz domyślam się kim jesteś i całe szczęście już u nas nie pracujesz . Ludzie zawsze będą zawistni to team lider jako człowiek nie ma prawa miec dziewczyny z pracy bo zaraz dogadywanie ze są premie lepsze przyznawane czy po prostu ból [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo żaden lider nie poleciał na Ciebie. Kobiety w ciąży jakie kobiety w ciąży pracują na linii śmieszne taka kobieta nawet nie może wejść na halę jest oddelegowana do pracy w biurze no ale widać pojęcie masz byle by obsmarowac zakład w którym po prostu Cię nie chcieli
2
A... 2017-04-18 07:55
Jak sama nazwa wskazuje to jest produkcja tasma leci cały czas więc jeżeli ktoś kto przychodzi do takiego zakladu wie ze nie da się tak po prostu odejść od linii .Soboty najpierw jest płacz i lament bo mała wypłata jak ich nie ma a jak już są to za dużo sobot pracujemy a niedziele zdarzają się sporadycznie co po niektórzy piszą brednie wyssane z palca. Kto mdlal na linii haha chyba tylko Ty zawsze zapewniano opiekę osobie ktora poczuła się źle. Premie tez nie są złe co po niektorym to się nawet nie należą no ale zdarzają się właśnie gwiazdy które przyjdą chcą zabłysnąć i lipa nic z tego nie wychodzi a wtedy trzeba obsmarowac zakład. A atmosfera no przykro ale ludzie są sami sobie winni z zawiści jeden drugiemu nie pomoże no bo przecież jak tak wogole można atmosfera nie bierze się sama z siebie tyloko właśnie przez takich ludzi czepiasz się kierowników trzeba było się uczyc i startować za koordynatora a nie pracować na linii. No ale ponarzekac trzeba życzę powodzenia w nowej pracy w krainie miodem i mlekiem płynącej hah jak to mówią wszędzie dobrze gdzie nas nie ma
3
A... 2017-04-18 08:03
A i jeszczE jedno co jestv nie zgodne z prawem mieć dziewczyne na jednym zakładzie hahachyba nowy kodeks wymyslilas i skąd wiesz ze ma całą premie bo ci powiedziała czy po prostu się domyślasz wyczuwam zazdrość z daleka gdy czytam co po niektóre opinie i te brednie niech każdy się przekona sam a nie słucha osób pełnych zawiści i lenistwa
2
sebastian 2017-04-19 19:51
święta prawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odradzam 2017-04-21 10:29
Ta firma to jedna wielka porażka. W słowniku języka polskiego nie ma tylu negatywnych słów jakie moznabyloby powiedzieć na ta firmę. Totalne dno. Zarobki śmiesznie niskie. Ja jak i inni koledzy/pracownicy za przepracowane ponad 240 godzin w miesiącu z każdą sobotą, a nawet jakby tego było mało niedzielami bo tutaj nie ma ze weekendy dla chętnych tylko są OBOWIĄZKOWE BEZ WZGLĘDU NA WSZYSTKO zarobiliśmy w pocie czoła 2000 złotych. Premie śmiesznie niskie. Na rozmowie kwalifikacyjnej mówiono ze wychodzi jakies 290 złotych netto, ale niestety firma daje jakies 140 złotych brutto. O swoje przywileje i prawa trzeba sie na kolanach prosić. Team-liderzy to poziom sięgający najgłębszego dna. Koordynatorzy to niedouczeni nieudacznicy, którzy nawet nie umieją podpisać kart urlopowych. Pracownicy to niewychowani egoiści. Co jeden to sie chwali jakich szkół to on nie ukończył, a jak sie potem okazuje były to szkoły specjalne. Dla osób którzy chcą zyc tylko i wyłącznie praca za marne pieniądze polecam, ale dla ludzi normalnych, którzy chcą zarobić i mieć jakikolwiek weekend by spędzić cas ze znajomymi czy rodzina serdecznie odradzam.
Mam nadzieje ze szefostwo tej firmy przejrzy kiedys na oczy bo w innym przypadku koniec tego obozu jest bardzo bliski. Nawet Ukraińcy za marne 6 złotych bez umowy uciekli z tej firmy. Brawo i pozdrawiam
3
poldek 2017-04-23 00:10
te [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ukraincy mieli 12 zl a nie 6 zl
Odradzam 2017-04-23 09:37
@poldek
Cwelu a jednoczenie baranie widać twoj poziom intelektualny i rozwojowy. Polecam udać sie na specjalistyczne badana do szpitala w Rybniku na ulicy Gliwickiej. Widać ze tam pracujesz i właśnie pokazujesz wszyskim, którzy tam chcą podjąć prace jaka atmosfera i poziom tam panuje.
1
bolo 2017-04-26 12:15
panowie w czechach zarobki 3500 i 500 zwrot za paiwo i praca spoko autostradą 20 min a inna kasa adjent to porażka 12 zł brutto już nie ma nigdzie nawet w ochronie jest 13 zł
3
Nie_polecam_tej_firmy 2017-04-26 21:50
Przeniosłem sie z adientu gdzie pracowałem ponad rok i miałem 11.70 złotych brutto oczywiście do grudnia. W styczniu z wielkiej łaski dali bo musieli 12 złotych... jedna wielka porażka. Obecnie przeniosłem sie do fabryki obok o nazwie extral i powiem z czystym sumieniem ze praca o wiele lepsza, ludzie o wiele lepsi, a co naważniejsze dostałem na start 14 złotych brutto i 560 złotych brutto premii. Podziwiam wszystkich, ktzorzy tam dalej pracują i zastanawiam sie kiedy wreszcie zmądrzeją :)
1
mario 2017-04-27 13:26
witam a do extral gdzie się zanosi CV czy w firmie czy jakiś posrednik napisz dokładnie jestem zainteresowany właśnie zwolniłem się z tego syfu i szukam czegoś pozdrawiam
2
Nie_polecam_tej_firmy 2017-04-28 12:21
Ja zaniosłem na recepcje i poprosiłem aby siedzące tam Panie przekazały wyżej :) i po paru dniach miałem telefon z zaproszeniem na rozmowę
smutny 2017-04-30 11:33
no tak teraz wymyslono że poniedziałek 1 maja i wtorek 2 maja być wolne a 3 maja w największe święto normalnie produkcja czysty syf to mogli wtorek dać ludziom urlop i w czwartek do pracy jak wszyscy w polsce ale adjent i jego produkcja zawsze są najważniejsze nawet polskich swiąt nie uszanują żenada
1
robol 2017-05-01 20:02
Przecież ludzie na produkcji CHCIELI przyjść w środę, zamiast we wtorek. Za to stara hala, świętuje całą majówkę :)
on 2017-05-03 16:53
chory zakład ciągłe wbijanie do mózgu czego oni nie lubią kierownicy mają swoich dupowłazów którzy kablują wszystko co powiesz nawet nie wiesz kiedy i już wie coś mówił omijajcie to z daleka szerokim łukiem
2
....jaka. .. 2017-05-08 21:01
Jak czytam te opinie to śmiać mi się chce na żadnej innej firmie nie.ma kablowania włazenia w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kierownictwo doskonale nikt nikogo nie trzyma na sile kto chce ten będzie pracował a ten kto nie chce zawsze będzie miał wymówke i żadna praca nie bedzie odpowiadać ja pracuje już długo bardzo sobie chwale firmę zarobki są całkiem niezłe są premie bony na święta i paczki dla dzieci a atmosferę wiadomo stwarzają ludzie .pozdrawiam zmianę A
1
on 2017-05-14 20:38
pracujesz pod firmą za marne pieniądze skubią cię cały rok żeby ci bony dać na święta wszędzie już jest stawka 14 - 15 zł adjent to 12 zł brutto o czym my gadamy policz ile jesteś w plecy wystarczy wejsc na OLX
ogłoszeń mnóstwo wkrótce pianki pojadą do mongoli po pracowników bo ukraincy też uciekli
2
....jaka. .. 2017-05-18 04:29
12 zl to.przepraszam nie wiem w jakim świecie żyjesz najniższe krajowa to 13 zł za godzinę haha no ale ok jakie ty brednie piszesz uciekli Ukraińcy czy może minęło im pół roku i pojechali do domu bo to różnica ON bardzo dobrze ze wchodzisz na olx i znalazłeś prace za 15 gratulacje a my przynajmniej mamy jednego lenia mniej
1
....jaka. .. 2017-05-18 04:46
Na żadnej firmie kierowNictwo nie skubie swoich pracowników po prostu idealnie wchodzisz na zakład i z góry za Twój piękny uśmiech dostajesz 6 stowek premii haha żal mi Cię wiesz takiego głupiego szukania bzdur bo wszystko co napisałes jest bzdura ile przepracowałes w adient ze piszesz takie brednie wyssane z palca czy może jestes jedna z tych osob która zwolnili i teraz taki żal w sobie masz czy też pójdziesz na inny zakład tam będziesz mógł nagadac i oczywiscie nikt nie pójdzie do kierownika i nie powtórzy bo przecież jest idealnie wręcz nie ma kolesiostwa nie ma pupilkow ( usunięte przez administratora )l
3
Maja 2017-05-22 11:25
@....jaka. .. rozumiem, że Ty masz inną opinię na temat pracy w firmie. Chętnie dowiemy się więcej o Twoim doświadczeniu z pracy tutaj. Jakie są według Ciebie plusy i minusy pracy w JP Foam Manufacturing?
NajgorszaFirma 2017-05-30 08:20
@....jaka... Co Ty za brednie turaj wypisujesz? Adient to jedne wielkie dno. Żadnego 13 złotych tutaj nie dostaniesz. Nie mydl nikomu oczu. Dają tutaj wszyskim jak leci 12 złotych i 300 złotych premii oczywiście brutto. Premia jest uznaniowa wiec nie ma co z siebie debila robić bo każdy dobrze wie, ze pewni koledzy koordynatorów dają wszyskim praktycznie 150 złotych miesięcznie nie patrząc na to, że pracują tam ludzie w pocie czoła od po poniedziałku do niedzieli. Jak możesz chcieć tutaj znaleść jakiś pozytywny komentarz skoro pracownicy nie maja czasu nawet odpocząć, spotkać sie z rodziną i przyjaciółmi bo tylko praca i praca. Nie raz jest tak ze wycofują wszystkim urlopy, nawet znam takie pzrzypadki, że ludzie musieli zrezygnować z o wiele wcześniej zaplanowanych wyjazdów czy imprez bo weekend (z resztą jak każdy) jest pracujący. Oczywiście gdyby byli uparci po prostu by nie przyszli i mieli to w głębokim poważaniu, ale nie każdy ma taka sytuacje materialną, ze może sobie pozwolić na utratę pracy.
Jak to wyglada od środka. Stoisz całe 8 godzin przy rozgrzanej maszynie i pracujesz jak małpa. Nie ma czasu zeby sie iść załatwić czyli wykonać podstawowe potrzeby fizjologiczne, a juz nie mowię o tym zeby sie napić czy cos przeąsic jak człowiek głodny.
1
@... jaka ... 2017-06-07 23:03
ale ty brednie piszesz po pierwsze 13 zł to jest ustawowo najniższa krajowa ale ty chyba taki jeleń to za 12 zł robiłeś a nie przepraszam jak małpa jak sam to określiłeś skakałeś a premia to 370 zł i nie jest opodatkowana tylko jest punktacja . Odpocząć z rodzina mam dziecko męża i widzę się z nimi w weekendy nie pracuje niedziel przez 2 lata trafiła mi sie tylko jedna niedziela i tylko 6 godzin pracy a soboty nie robi sie kazdej soboty jak ich nie ma to płacz lament bo kasa taka mała a jak już 1 góra 2 soboty . Ty to chyba z palca wyssałes wszytkie te swoje opowiesci do łazienki nie mozna wyjsc ciekawe to wy albo nie mowy jestescie albo jedyne co potraficie to obsmarowac i napisac nie prawde a na którym zakladzie gdzie jest produkcja jest mozliwosc wyjscia i po prostu w czasie pracy odejsc od tasmy i zjesc sobie a picie przy wiekszosci stanowiskach sa dystrybutory z woda i soki takze spokojnie mozna sie napic .od jedzenia to jest przerwa jak na kazdym zakladzie .
1
ktoś 2017-06-08 21:14
pracowałem tam najgorsza praca jaka może być rotacja co 2 tygodnie soboty zmuszają do pracy z dwoma sobotami i premia zarobiłem 1950 dziękuje nie polecam
1
Maja 2017-06-12 13:18
@... jaka ... rozumiem, że możesz się nie zgadzać z opiniami innych użytkowników wątku, jednak nie jest to powód do ich obrażania. Jeśli na plus oceniasz pracę w JP Foam Manufacturing bardzo chętnie dowiemy się dlaczego. Taki merytoryczny wpis będzie o wiele bardziej cenny dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem tu pracy.

@ktoś piszesz, że jest to najgorsza praca. Długo w niej pracowałeś? Na jakim dziale/stanowisku? Chętnie dowiemy się więcej o Twoich doświadczeniach. Wspominasz o rotacji. Czy masz na myśli pracę zmianową? Mógłbyś powiedzieć o tym coś więcej?
Chudy 2017-06-12 13:57
Inne zakłady już mają po 13 zł brutto, ostatnio dostałem propozycje w zakładzie o 15 km bliżej za 13,50 a w tym zakładzie po roku czasu nadal mam 12zł/h !! Totalna kpina, a do pracy dokładają tyle ile się da! Tutaj czyść w oparciach dziurki "profesjonalnym wyciorem", tam na jednym oparciu co kółko jakiś problem i gonisz za nim jak ciul a forma jest po prostu do naprawy, ale co tam weżniemy im trochę z premii. Sprawa kolejna, na hali jest parówa, o ile kiedyś słyszałem że były 5 minutowe przerwy i wiatraki dosłownie wszędzie to teraz jest tego minimum. Na ubrania które mi obiecano po tym jak przeszedłem pod Adient mogę sobie czekać, i tak ich nie dostanę a nie mam zamiaru się prosić kolejny raz. Brak ludzi to tam normalka :) Szkolisz sobie kogoś na danym stanowisku a on pójdzie po 4 godzinach do domu, albo uznają że po 2 dniach pracy nie nadaje się tutaj i biorą go gdzieś na pakowanie albo naprawy... Bez nadgodzin i dobrej premii dostaniesz równiutkie 1500zł normalnie szok :O firma nie dopłaca do dojazdów ani grosika, bo przecież to praca tylko dla tych z okolicy co mają 5 km. Brak jakich kol wiek pochwał, nie obchodzi ich że leje się z ciebie i robisz wszystko co ci każą, i tak pretensje będą do ciebie na race-track'u , 5 osób na krzyż w tym jedna wyciąga, drugi ogarnia wyrwania i pomaga wyciągającemu, 1 woskuje i 2 czyści (zazwyczaj nowych których trzeba pilnować), nikt tego nie widzi jak ważna jest nasza praca do dalszego procesu, jednym słowem mają nas głęboko w ..... . Najlepiej jeszcze jak każdy zmęczony 7 godzina - ktoś przyjdzie i ma na to czas! Powie że "linia pływa" albo pianka leży na ziemi, jak tu wytrzymać i nie mieć po prostu wyebane w prace.
1
Zostaw swoją opinię o JP Foam Manufacturing Sp. z o.o. - Żory
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JP Foam Manufacturing Sp. z o.o.