Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Niestety firmę dopadła restrukturyzacja wymuszona przez zewnętrznego klienta FCG (First Central Group). Z polskiego oddziału zostało przesuniętych na ławeczkę 35 osób [100 % testerów manualnych , 4 osoby - testerzy automatyzujący oraz paru developerów]. Atomosfera w firmie do tego momentu była jak na standardy Corpo raczej pozytywna po tym juz troche gorzej ale to wiadomo jak jest w takich sytuacjach. Firma raczej nastawiona na jednego klienta i to jest jej chyba najwieksza bolaczka, trzymam kciuki za pozostałych i mam nadzieje że uda się im pozyskać kogoś znaczącego do współpracy/ Zalety: - Możliwość pracy zdalnej 100% - Spoko ludzie - atmosfera raczej przyjazna do ogłoszenia rewelacji z UK (szefostwa FCG) - Dobrze napisany framework do testów automatyzujących (praca w nim dość edukująca) - Oddzielny zespół do automatyzacji testów (przed restrukturyzacja 13 osób - 100% automatyzacja , 0% testy manualne - no chyba ze regresja to puszczanie z palca automatow ktore zawalily i przepychanie ich na siłe) - Spoko kasa (ale to dużo zalezy z jakiego pułapu zaczniesz, w moim przypadku sporo ugrałem na start a podwyzke dostalem z urzędu po ponad pol roku pracy co powiem szczerze mnie zaskoczyło pozytywnie :-P ) Wady: - Urlopy trzeba zgłaszać z dość sporym wyprzedzeniem (o dziwo strasznie tego przestrzegano i nawet jak lądowałeś na ławeczce musiałeś się tego przepisu trzymać) - Szkoleń zewnętrznych raczej nie ma (te wewnętrzne raczej sa ale .........) - Podwyżek raczej nie będzie (info zasłyszane od osoby ktora dostała odmowe z uzasadnieniem ze sporo ludzi jest na ławce a to kosztuje) - Jeśli masz wybraną opcje pracy Hybrydowej to musisz być w biurze tyle dni w miesiącu ile jest na umowie , inaczej będziesz miał rozmowe z przełożonym - Troche HR i ten bałagan z nim związany (ale to chyba standard w Corpo) - dziewczyny w HR oczywiście bardzo miłe :-) Podsumowanie: Mam nadzieje ze jeszcze będę miał w przyszłości okazje współpracowac z ludzmi z tej firmy a nie wykluczam że może i tą firmą
Poważnie samymi negocjacjami na spokojnie można tu cos zdziałać? Zaciekawiło mnie to pod względem ludzi ze stanowisk równoległych… czy są dość spore różnice w wypłatach miedzy tymi samymi? Głośno o tym gadacie? Ciekawi mnie atmosfera przy tym
Możecie odnieść się do tych wspomnianych ostatnio projektów? teraz widzę, że ktoś niedawno ocenił je jako „takie sobie” nie wiem jak rozumieć taka opinie? Wcześniej ktoś cos wspominał o projektach ale nie było to zbyt rozwinięte. Teraz w tym roku jakie są w zapowiedzi?
Bardzo nierynkowe stawki. Takie sobie projekty. Najbardziej firmę ratują sami ludzie tam pracujący ale na tym do końca świata ciągnąć się nie da.
Niestety firmę dopadła restrukturyzacja wymuszona przez zewnętrznego klienta FCG (First Central Group). Z polskiego oddziału zostało przesuniętych na ławeczkę 35 osób [100 % testerów manualnych , 4 osoby - testerzy automatyzujący oraz paru developerów]. Atomosfera w firmie do tego momentu była jak na standardy Corpo raczej pozytywna po tym juz troche gorzej ale to wiadomo jak jest w takich sytuacjach. Firma raczej nastawiona na jednego klienta i to jest jej chyba najwieksza bolaczka, trzymam kciuki za pozostałych i mam nadzieje że uda się im pozyskać kogoś znaczącego do współpracy/ Zalety: - Możliwość pracy zdalnej 100% - Spoko ludzie - atmosfera raczej przyjazna do ogłoszenia rewelacji z UK (szefostwa FCG) - Dobrze napisany framework do testów automatyzujących (praca w nim dość edukująca) - Oddzielny zespół do automatyzacji testów (przed restrukturyzacja 13 osób - 100% automatyzacja , 0% testy manualne - no chyba ze regresja to puszczanie z palca automatow ktore zawalily i przepychanie ich na siłe) - Spoko kasa (ale to dużo zalezy z jakiego pułapu zaczniesz, w moim przypadku sporo ugrałem na start a podwyzke dostalem z urzędu po ponad pol roku pracy co powiem szczerze mnie zaskoczyło pozytywnie :-P ) Wady: - Urlopy trzeba zgłaszać z dość sporym wyprzedzeniem (o dziwo strasznie tego przestrzegano i nawet jak lądowałeś na ławeczce musiałeś się tego przepisu trzymać) - Szkoleń zewnętrznych raczej nie ma (te wewnętrzne raczej sa ale .........) - Podwyżek raczej nie będzie (info zasłyszane od osoby ktora dostała odmowe z uzasadnieniem ze sporo ludzi jest na ławce a to kosztuje) - Jeśli masz wybraną opcje pracy Hybrydowej to musisz być w biurze tyle dni w miesiącu ile jest na umowie , inaczej będziesz miał rozmowe z przełożonym - Troche HR i ten bałagan z nim związany (ale to chyba standard w Corpo) - dziewczyny w HR oczywiście bardzo miłe :-) Podsumowanie: Mam nadzieje ze jeszcze będę miał w przyszłości okazje współpracowac z ludzmi z tej firmy a nie wykluczam że może i tą firmą
100% testerów manualnych? Czy wyjaśnisz szerzej okoliczności właśnie dla nich? :( nie ukrywam przy okazji, że zainteresowałeś mnie tą wzmianką dotyczącą podwyżki. Jak udało Ci się ją ugrać? Jakieś porady? I w ogóle to się jeszcze teraz do czegoś przyda? Podziała?
Tak 100% manualnych z oddziału w PL zostało od Lipca przeniesionych na ławeczke. Co do podwyżki to chyba z rozbiegu bo nie miałem za bardzo okazji się super wykazać na ten moment (a czas nie wskazywał jeszcze problemów z FCG). Teraz już podwyżkami będzie ciężko, ale wiadomo jak ma się umiejętności negocjacyjne to zawsze da się coś zdziałać :-P
Poważnie samymi negocjacjami na spokojnie można tu cos zdziałać? Zaciekawiło mnie to pod względem ludzi ze stanowisk równoległych… czy są dość spore różnice w wypłatach miedzy tymi samymi? Głośno o tym gadacie? Ciekawi mnie atmosfera przy tym
Podobno pracując jako Android Developer można liczyć na 10000 PLN na rękę. Czy to prawda?
Przebieg rekrutacji przebiegł bardzo profesjonalnie - szybki, sprawny i rzeczowy kontakt z panią Kamilą. Co ważne, pani Kamila jest osobą bardzo pragmatyczną, dlatego mnie osobiście bardzo dobrze się z panią Kamilą rozmawiało. Konkretne pytania i co najistotniejsze dla mnie - rozmowa na zasadach partnerskich. Nie każdy pracodawca ma na uwadze fakt, że rekrutacja to nie tylko proces wyboru kandydata, ale także decyzja kandydata o tym, czy chce u danego pracodawcy pracować. W tym konkretnym wypadku, nie powiem, że cała firma Goyello wypada dobrze, ale pani Kamila na pewno tak. Odnoszę też wrażenie, że szczerze, a z pewnością wyczerpująco przedstawia sytuację panującą w firmie. Odpowiedzi na zadane pytania są jasne, bez komunałów i istotne - nie pozostawiają miejsca na nadinterpretacje. Dla mnie, biorąc pod uwagę, że nie rozsyłam dziesiątek CV do rożnych firm, to bardzo istotny aspekt rekrutacji. Każdy kto szuka pracodawcy 'na lata', powinien docenić tę kwestię. Ponadto pani Kamila przykłada dużą wagę do wrażeń kandydata po poszczególnych etapach, chcąc zminimalizować ryzyko nietrafionej rekrutacji. Ktoś może powiedzieć, że to naturalne/standardowe zachowanie, jednak ja spotkałem się z takim zachowaniem osoby rekrutującej po raz pierwszy. Podsumowując, mimo negatywnego wyniku rekrutacji bardzo nie na miejscu byłoby negatywne ocenienie samego procesu. Ten należy ocenić jako w pełni profesjonalny. Informacja o wyniku procesu została przekazana relatywnie szybko, a przyczyny braku nawiązania współpracy omówione bardzo jasno, co uważam za świetną praktykę. W związku z powyższym sądzę, iż nie ma co wylewać gorzkich żali z powodu niepowodzenia rekrutacji i zaznaczyć, że Goyello wydaje się być fajnym pracodawcą ;)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Rekrutacja do firmy Aspire na stanowisko programisty na tragicznym poziomie. Do rozmowy technicznej został wystawiony jakiś junior który mimo, że chyba posiadał odpowiednią wiedzę techniczną to miał duże problemy z komunikacją. Nie potrafił odpowiednio formułować pytań, nie był w stanie określić tematu i tego czego chciał się dowiedzieć zadając niejasne pytania. Nie potrafił też słuchać ze zrozumieniem. Jednym słowem tragedia. Osoba kompletnie nieprzygotowana do prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej i nie znająca zagadnień o które powinna była zapytać z danej dziedziny. Jakby tego było mało - potrafił za to określić moją wiedzę z innego języka programowania o którego nawet nie pytał jako "dobrą" - ciekawe na jakiej podstawie wyciągnął takie wnioski? Pani rekruterka z HR słabo znała angielski. Feedback po rozmowie totalnie oderwany od rzeczywistości, wystawiona ocena za obszary które nie były nawet poruszane na rozmowie, tak jakby musieli coś wpisać do swojego formularza i na chybił trafił wysłali feedback.
Dziękujemy bardzo za informację zwrotną na temat naszego procesu rekrutacyjnego i poświęcony czas. Postaramy się wnikliwie przeanalizować każdy z poruszonych przez Pana punktów, aby w miarę możliwości jeszcze lepiej zoptymalizować nasz proces. W kontekście rekruterów technicznych chcielibyśmy sprostować iż są to zawsze osoby, które pracują u nas w firmie co najmniej przez kilka lat na stanowisku zbieżnym z typem prowadzonej rekrutacji i są zazwyczaj na poziomie senior lub wyżej. W kwestii algorytmu wypełniania naszych formularzy feedbackowych, które zawsze przesyłamy po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, to pewne jego elementy są ze sobą powiązane i nie widzimy potrzeby dokładnego przepytywania z każdej dziedziny, aby móc ją ocenić. Oczywiście nie jest możliwe, aby ocenić w pełni obiektywnie i wnikliwie każdego kandydata po jednej rozmowie technicznej połączonej z live codingiem, co implikuje iż nasze formularze feedbackowe mają raczej formę ogólnych sugestii czy pewnych subiektywnych spostrzeżeń. Nasi rekruterzy techniczni nie są nieomylni, a ze względu na ograniczoną dostępność czasową kandydatów oraz samych rekruterów czas poświęcony na rozmowę techniczną jest zazwyczaj ograniczony jedynie do maksymalnie 2 godzin. Jest to zdecydowanie niewystarczający czas aby dokonać pełnej analizy każdego kandydata. Pierwszy bardziej dogłębny feedback przekazujemy po około 2 miesiącach współpracy i jest on wtedy też dużo bardziej szczegółowy i połączony z dedykowanym spotkaniem z Team Leaderem na którym jest on wspólnie omawiany. Feedback dostarczany kandydatom ma na celu głównie pokazanie im określonych obszarów do poprawy, które mogą im pomóc w lepszych rozwoju swoich umiejętności, abstrahując od faktu czy zaaplikują ponownie do Aspire czy do jakiejkolwiek innej firmy. W skrócie: uważamy, że każdemu kandydatowi należy się feedback, szczególnie biorąc pod uwagę fakt iż ta osoba poświęciła nam swój prywatny czas, aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym. W kwestii poziomu angielskiego naszych rekruterów technicznych to nie selekcjonujemy tych osób, ze względu na fakt czy np. skończyły anglistykę czy też mają określone certyfikaty językowe takie jake CAE czy CPE. Z naszego punktu widzenia wystarczającym poziomem angielskiego dla każdego rekrutera HR jest poziom B2, który uważamy za dostateczny aby zweryfikować każdego kandydata pod kątem jego lub jej znajomości angielskiego. Dla Aspire najważniejsze jest aby nasze rekruterki/ rekruterzy były osobami empatycznymi, nastawionymi na relację z kandydatem, budującymi łatwo przyjacielskie i otwarte stosunki, a także rozumiejące na poziomie podstawowym specyfikę branży IT a w szczególności specyfikę pracy programisty ( lub też każdego innego specjalisty technicznego) w Aspire.
Słabo ze feedback pisany pod szablon bo zwykle z dobrego feedbacku można się dowiedzieć co poprawić na następnej rozmowie. Ile etapów miałeś? Byłeś tylko na jednym spotkaniu i tyle?
Potwierdzam, też miałem tam rozmowę i też rekruter nie za dobrze znał technologie o które pytał.
Zacznę od tego, że aplikowałem na staż zimowy do Aspire Systems - moja pierwsza aplikacja przy przebranżowieniu się do IT. Test przeszedłem wystarczająco dobrze bym został zaproszony na rozmowę techniczną. Kilka dni po rozmowie technicznej dostałem telefon, że niestety ale nie jestem wsród wytypowanych kandydatów. Po kilku miesiacach Aspire Systems wystawiło znów ogłoszenie na staż tym razem wiosenny, więc znów aplikowałem. Ponownie po napisaniu testu(zmieniono pytania) dostałem się na rozmowe techniczną. Tym razem już lepiej przygotowany zakończyłem cały proces rekrutacyjny sukcesem i dostałem pracę. Dostałem również ofertę pracy w innej firmie, ale Aspire Systems zrobiło na mnie tak pozytywne wrażenie, że sie nie zastanawaiłem nad wyborem. Juz prawie rok pracuję w Aspire, teraz na na stanowisku juniorskim i mogę powiedzieć, że najbardziej cenię sobię klimat pracy, który panuje w firmie. Ludzie są bardzo mili i jeszcze bardziej pomocni. Doświadczeni programiści chętnie służą pomocą i radą dla nowicjuszy. Dzieki temu od początku adaptacja w nowym środowisku przebiegła bardzo szybko. Na stażu bardzo podobał mi się balans mięcy rzuceniem na głęboką wodę a trzymaniem za rączke. Polecam tę firmę każdemu, kto szuka pracy w branży IT. To miejsce gdzie można zdobyc cenne doświadczenie, rozwijać się zawodowo i pracować w przyjaznaj atmosferze.
Pracuje w Aspire już ponad pół roku wraz ze stażem od którego zacząłem. Od początku współpraca jest cudowna, świetnie poprowadzone rozmowy rekrutacyjne. Wszelkie obietnice, które usłyszałem w trakcie procesu zostały spełnione. Po krótkim wdrożeniu zacząłem pracę w projekcie. Zostałem przydzielony do cudownego zespołu, dzięki któremu każdego dnia się uczę. Atmosfera w biurze jest najważniejszą cechą tej firmy. Wszyscy są serdeczni i życzliwi. Nigdy nie brakuje osób do rozmowy, gry w piłkarzyki czy grania na xboxie. Aspire również dba o rozwój poprzez dofinansowania kursów i certyfikatów z których korzystam. A także nagradza za działalność zewnętrzną. Sprawiają że chce się pracować.
Jaka jest kultura pracy w Aspire Systems Poland?
na podstawie czego tak konkretnie powstało to pytanie? To zasłyszenie gdzieś na mieście czy skąd biorą się tego typu wnioski? dodatkowo co kryje się pod tym wyrazem w tym kontekście, bo jakby nie patrzeć znaczeń ma wiele?
Wysłałem cv na staż, bez niczego (ani krótkiej rozmowy telefonicznej, ani wymiany maili) dostałem odpowiedź z zaproszeniem na "webinar" o firmie, na którym było ponad 100 innych uczestników (!). To miało zrobić na mnie pozytywne wrażenie? Nie ukrywajmy, że rekrutujemy się nawzajem, kandydaci też mają spostrzeżenia na Wasz temat i podejmują decyzję, czy warto kontynuować rekrutację w firmie na każdym etapie. Potem był ponad godzinny test. Wrażenia ogólne? Masowa rekrutacja, wrażenie jakby rekruterzy w ogóle nie przeglądali cv, zerowy feedback i kontakt. To jakby ten webinar był bardziej reklamą firmy i PR stuntem, niż czymś co miałby mieć realną wartość informacyjną na tym etapie dla tej setki ludzi szukających pracy. Maili "rekrutacyjnych" do ludzi wysyłają tyle, że lądują w spamie. Marnotrawstwo czasu, w przyszłości będę omijał szerokim łukiem.
wielki pan student oburzony, masz racje powinni cie powitać jak Elona Muska bo umiesz Hello World wyswietlic xD troche pokory. jestes stażysta czyli kosztem dla firmy i powinienes podziekowac ze miales w ogole taka mozliwosc sie załapać.
Dziękuję za przesłaną opinię, na pewno weźmiemy ją pod uwagę przy planowaniu kolejnej rundy staży w przyszłości a każdy feedback jest dla nas cennym źródłem informacji. W kwestii staży w Aspire Systems Poland nie ukrywam iż od kilku lat na każdą rundę stażową aplikuje do nas co najmniej kilkuset kandydatów ( czasem nawet około 600-700 osób, a jesteśmy w stanie przyjąć jedynie około 10-15 osób). W związku z faktem iż nasz zespół rekrutacyjny ma ograniczone zasoby czasowe, a w trakcie rekrutacji na staże trwa także wiele innych rekrutacji, kilka lat temu postanowiliśmy podejść do całego procesu w nieco bardziej zautomatyzowany sposób (przynajmniej w kwestii pierwszego etapu filtrowania kandydatów poprzez wprowadzenie testu online). Nasi rekruterzy nie byliby fizycznie w stanie przejrzeć CV każdej z kilkuset osób, do każdej z tych osób osobiście zadzwonić, nawet gdyby takowa rozmowa miała trwać jedynie 10-15 minut, zatem dodanie pierwszego etapu rekrutacji w postaci testu online okazało się bardzo pomocne w ocenieniu których kandydatów chcielibyśmy zaprosić na kolejne etapy rekrutacji. Od samego początku procesu zaznaczamy iż będziemy kontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami i tylko w przypadku pozytywnie zdanego testu online. W przypadku, jeżeli komukolwiek by takie podejście nie odpowiadało odradzamy aplikowanie na staż do Aspire Systems.
1. Krytyka byla odnosnie metod rekrutacji, a nie progu wejscia, wiec czytanie ze zrozumieniem sie klania. 2. Szacunek dla wlasnej osoby to dobra inwestycja I nic nie kosztuje, zalecam to pojac. Ale watpie ze jest do ogarniecia biorac pod uwage te ad hominem "wielki pan student". 3. Jesli myslisz ze na taka rekrutacja jest z dobroci serca i wylacznie bezinteresownie, wspanialomyslnie ze strony firmy, wielka lacha I ogolnie pokojowy nobel to poprosze o pocztowke ze swojego lalalandu.
Chciałbym podziękować Joachimowi oraz Krzysztofowi za rozmowę rekrutacyjną. Rozmowa w naprawdę partnerskiej relacji, jak czegoś nie wiedziałem zostało mi to wytłumaczone, zero poczucia jak zazwyczaj na rozmowach rekru. czyli jak na egzaminie. Mam nadzieję, że uda mi się dostać te prace, bo zrobili naprawdę dobre wrażenie
Kandydowałem na stanowisko stażysty testera. Test i rozmowa techniczna poszły mi bardzo dobrze. I taki też feedback po nich dostałem. Potem rozmowa miękka z szefowstwem i nagle... bang, jednak nie mam tej pracy. Feedback? Niuanse z rozmowy technicznej, nic konkretnego mi do zarzucenia nie mieli. Troszkę słabo.
Zmieńcie rekrutera technicznego, który wywodzi się z gamedevu. W feedbacku ocenił mnie z umiejętności, których nie sprawdzał. Poza tym, mam 8 lat doświadczenia w dotnecie i to najmocniejsza moja strona, dlatego odpowiedziałem na wszystkie pytania, a on wystawił mi ocene 1/5. Wiecie kto się tak zachowuje? Gracze B, którzy boją się lepszych od siebie. Pozytywnie oceniają tylko takich, którzy nie stanowią zagrożenia dla ich pozycji w firmie. Drogi rekruterze techniczny, jeśli to czytasz, zgłoś się na terapie. W dzisiejszych czasach to żaden wstyd, a możesz znacznie poprawić komfort swojego życia
W imieniu swoim oraz całego Aspire Systems chciałbym podziękować za Pana feedback dotyczący kwestii subiektywności wystawianych przez nas po zakończeniu procesu rekrutacyjnego ocen. W związku z faktem iż Pana opinia nie jest w tym kontekście odosobniona ( pojawiło się także kilka innych komentarzy dotyczących poruszanego przez Pana problemu) postanowiliśmy zrezygnować z systemu wystawiania ocen, a skupić się stricte na opisowym feedbacku. W najbliższym czasie wprowadzimy wspomniane zmiany do naszego systemu feedbackowego i oczywiście dołożymy wszelkich starań aby wystawiany przez nas feedback był zawsze w miarę możliwości jak najbardziej obiektywny i oddający w pełni potencjał kandydata oraz ewentualne miejsca do poprawy. Na końcu chciałbym nadmienić iż zależy nam na tym, aby wszyscy nasi kandydaci dostawali rzetelny feedback, który pomoże im w przyszłości w ich dalszym rozwoju, więc każda informacja zwrotna od Państwa w kontekście tego jak usprawnić nasz system feedbackowy który kierujemy do naszych kandydatów jest dla nas na wagę złota.
Niestety niekompetentni rekruterzy techniczni. Mają ze wszystkiego bardzo pobieżną wiedzę i próbują to ukryć jakimiś swoimi historiami z przeszłości które mnie nie interesują. Nie dostałem się ale tak jak inni pisali feedback u nich działa jakby był losowo generowany. Ich seniorzy to pewnie juniorzy których przyjęli i sami awansowali - komedia
A czemu stwierdzasz że są niekompetentni? Zadawali jakieś dziwne pytania? Czy może jakies zadanie było do zrobienia?
Odniosłem wrażenie, że deweloper z którym miałem rozmowę rekrutacyjną przestraszył się mojej wiedzy. Feedback jakby pisany przez zupełnie inną osobę, albo może pomylono mnie z kimś. Nie marnujcie czasu na tę firmę, szukajcie dalej.
Rekrutowalam na pozycje juniorska oraz na staz. Zostalam zaproszona na rozmowe na staz, pani rekruterce przypomnialo sie, ze dzwonila do mnie w sprawie rozmowy na stanowisko juniorskie ale nie odbieralam, zdziwilam sie bardzo bo nikt do mnie nie dzwonil. Zapytalam o szczegoly, pani nie pamietala. Rozmowa merytorczna, na staz sie nie dostalam.
Przed rozpoczęciem procesu rekrutacji na staż Aspire zorganizowało zdalne spotkanie, na którym przedstawione zostały informacje o firmie, jej podejściu do pracowników, strukturze, projektach prowadzonych w gdańskim biurze, możliwościach rozwoju oraz oczywiście jak ma przebiegać sam proces rekrutacji i staż. Proces rekrutacyjny przebiegł bardzo sprawnie i szybko. Moje pierwsze wrażenie przybywając do biura było bardzo pozytywne. W Aspire ludzie mają znaczenie, a atmosfera jest przyjazna. Ludzie chętnie ze sobą rozmawiają, żartują i się uśmiechają. Rozmowy bardzo sprawne i profesjonalnie przygotowane. Tematyka nie tylko czysto techniczna, dla firmy ważne jest również czy kandydatowi będzie odpowiadała atmosfera, podejście do klienta oraz pracowników. Po rozpoczęciu stażu było bardzo ciepłe przyjęcie (ciasto przepyszne :)) Każdy stażysta ma przydzielonego opiekuna, który pomaga płynnie odnaleźć się w organizacji oraz wspomaga proces nauki. Nie tylko on, a w zasadzie wszyscy członkowie zespołu chętnie dzielą się wiedzą i służą pomocą. Jeżeli ktoś szuka swojej szansy w branży to zdecydowanie warto rozważyć ASPIRE SYSTEMS POLAND
Niestety nie zostałem wybrany na staż w firmie, a nie ukrywam, że bardzo chciałem się dostać. Cały proces oceniam pozytywnie, szybka informacja zwrotna i to co fajne, że kolejna możliwość wzięcia udziału w programie stażowym am być podobno wiosną
Cześć :) Jeśli aplikowałeś na staż poprzez formularz (a tylko taka aplikacja gwarantuje dostanie się na listę kandydatów), powinieneś był dostać maila z linkiem do testu sprawdzającego. Tak jak zaznaczyliśmy w regulaminie testu, kontaktowaliśmy się tylko z osobami, które najlepiej napisały test. Na szczęście staż letni już niedługo, więc będzie kolejna szansa na aplikowanie :))
Cześć, dziękuje za odpowiedź. Niestety linka do testu nie otrzymałem, a aplikowałem przez formularz dostępny po wejściu w ofertę ze strony https://www.aspiresys.com/pl/career/current-opening. Nic straconego może uda się kolejnym razem :)
Jeszcze tylko dodam, że aplikacje przyjmowaliśmy do 12.11, więc może zgłosiłeś się po terminie :( Trzymam kciuki, żeby udało się przy stażu letnim! :)
Ciekawe czy znów będzie taka możliwość :)
My experience with Aspire recruitment process is very positive. The atmosphere was relaxed and I was helped through it whenever I needed. Lili and Joachim were great in that part. Technical interview was done by the guys who understand the dev for which I was really grateful. What I mean by mentioning this is that they did not base the interview on some loaded example from the web and a trick question. They wanted applicable experience and not the nerd who learned all the "hot recruitment" answers beforehand. In the end, we did not continue because of the financial disagreement. They did not offer too low or I was too greedy. I simply received much better financial offer which I accepted.
Hi DV, Thank you for sharing your great feedback! Despite the fact you did not accept our offer I am really happy that we & our tech panel made a good/positive impression ???? It is not good that we did not onboard you however I strongly believe that you will do great at your current role! All the success and Happy (upcoming) New Year????
Pomimo tego że nie dostałem się na staż muszę przyznać, że Aspire wywarło na mnie zdecydowanie pozytywne wrażenie. Na każdym kroku wszyscy pracownicy przesympatyczni. Rozmowy rekrutacyjne przeprowadzane w sposób ludzki i przyjazny. Na pewno w przyszłości będę ponownie kandydował na stanowiska w tej firmie.
Dziekujemy za pozytywny i “superasny” komentarz. Mam nadzieje, ze nastepnym razem sie uda - i dolaczysz do nas jako Aspirian. Pozdrawiam serdecznie????
Hej Hej, Przepraszam za pozny odezw - ostatni tydzien dosc intensywny byl u nas, ze wzgledu na Infoshare 21 - Amber Expo. Mysle, ze oficjalna informacja odnosnie szczegolow wyjdzie od nas do konca tego miesiaca. Zakladamy, ze w listopadzie odbedzie sie proces rekrutacyjny, bo sam program stazowy trwa: 01-03.2022 :-) Sledz prosze, nasza strone kariery albo mojego LinkedIn - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam/Lili
Jaka atmosfera jest między działami w Aspire Systems Poland?
Witaj, Przyznam szczerze, że atmosfera jest bardzo dobra, niezależnie od projektu i między*projektami. Aspire ma bardzo duże szczęście do ludzi :) Raczej jest tak, że każdy (jak nie wszyscy, to większość) - znają się, niezależnie od projektu. Osobiście uważam, że pierwszy dzień w firmie stwarza warunki poznania się, a przede wszystkim kawa/lunch w kuchni, kiedy większość ze sobą rozmawia lub śmieszkuje :D Mam nadzieję, że choć częściowo odpowiedziałam na pytanie :D Pozdrawiam, Lili
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aspire Systems Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Aspire Systems Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Aspire Systems Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Aspire Systems Poland?
Kandydaci do pracy w Aspire Systems Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.