Hej, mam już doświadczenie z pracy jako konsultant u innego usługodawcy telekomunikacyjnego i chciałam obejrzeć się za ogłoszeniem od firmy, bo Toruń właśnie przeglądam ale nic mi się nie wyświetliło. Czy od lat mimo wszystko zatrudniają się te same osoby?
Byłem na rozmowie. Nie przyjąłem pracy ze względu na godziny. Rozmowa ok, scenka stresująca i chyba niepotrzebna. Atmosfera na rozmowie okej, szkoda że tylko jedna Pani spotkała się ze mną osobiście a chyba 2 osoby udawały online że uczestniczą w spotkaniu.
Szczegółów to nie poznamy?
Nie wiem czy jesteście kimś z ocenianych firm czy kimś z gowork, ale nieumiejętnie wcinacie się w rozmowy, próbujecie wyciągać z ludzi informacje i ogólnie wypada to mega słabo. Nie wiem czy tego nie widzicie, ale ludzie nie chcą z wami gadać,
Godziny pracy są różne, od 6 do 24 od poniedziałku obecnie do niedzieli infolinia a backline od 7 do 20
O ile nie powiem gdyż nie pracowałem niedziel. Wiem z rozmów z innymi, że za niedziele jest wyższa stawka. Jeśli chcesz się tam zatrudnić odradzam.
Witam, jak wygląda praca na stanowisku wsparcie back office?
Chciałabym wiedzieć wszystko! Atmosfera, zarobki. I generalnie dlaczego cały czas dajecie ogłoszenie o pracę? Przypuszczam, że rotacja jest cały czas!
Akurat na back office rotacja jest mała. Tu jest raczej spokojnie. Nie masz celów sprzedażowych i klienci nie dzwonią do ciebie tylko ty do nich, sporadycznie raczej . Rekrutacja jest na zlecenia więc to nawet łatwiejsze niż reklamacje które teraz większość robi. Jak czegoś nie wiesz to jest czas zapytać, nie tak jak na ruchu przychodzącym
To spoko brzmi. A czemu te zlecenia łatwiejsze niż reklamacje? Więcej procedur przy reklamacjach jest?
NIe prawda. Cele sprzedazowe są i jest się z nich rozliczanym co miesiąc a póżniej w dodatkowej premii w rozliczeniu MBO. Praca ciężko z racji tysiąca wskazników.
Te cele to tak rezolutnie osiągalne dają? Czyli jednak ciężko tę premię sobie ugrać z tego co piszesz?
Sprzedaż to początek aby była wypłacona musisz mieć wskażniki obsługowe zrobione. Bez tego przepada kasa. Obecnie cięzko jest cele wyrobić bo jest ich dużo. Na samym początku nie masz za dużo ale jak wchodzisz w tryb standardowy to dość spore.
Ej to słabo w takim razie. A są jakieś porady odnośnie tego, żeby móc sobie jak najefektywniej tutaj radzić?
Rada: Zmienić pracę. Lepszej nie ma. Bo jaki jest sens tyrać tylko po to żeby słuchać że to i tak za mało? Jeszcze za te śmieszne pieniądze, bez żadnych perspektyw.
Nie no w sumie to racja, ale w takim razie co z osobami, które jednak nie mogą sobie pozwolić na odejście? Często jest tak, że kurczowo trzymają się w firmy mimo niesprzyjających dla nich warunków. :/
Muszą się odważyć i zmienić pracę. Ja tak zrobiłem i serdecznie polecam. W tym miejscu nie szanuje się pracowników, traktuje jako cyferki w tabeli, a ich wartość mierzy wynikami jaką osiągają za sprzedaż (pamiętam jak kierowniczka wydziału nie odpowiadała mi na "dzień dobry" dopóki nie zacząłem więcej sprzedawać).
Nie polecam nikomu, nawet w obecnej sytuacji. Zero wsparcia przełożonych i jeszcze do tego wszystkiego pani z agencji, szkoda czasu i nerwów. Mam nadzieję, że nasza współpraca szybko się skończy!
Czyżby Pani Beata z agencji się udziela? Jak każdy zlozy wymówienie to kto na was będzie robić. Omijać pracę w orange
Byłam na rekrutacji. Pani z agencji nieprzyjemna,gdy nie wyszła mi scenka. Potraktowała mnie jak dziewczynkę,zero profesjonalizmu. Odradzam!!!
można wiedzieć co takiego miałaś zainscenizować i czemu rekruterka nie była zadowolona? chciałam wysłać cv, ale mam cykora przed rozmową...
Czy firma Orange Customer Service Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Witam, jeśli ktoś myśli o pracy i kieruje się opiniami ODRADZAM. 1. Dużo wskazników obsługowych które ciężko jest zrealizować, nie mówimy o 1 czy 2 lecz o kilkunastu. 2. Brak kompetentnych kierowników, brak wsparcia od nich. 3. Praca przez agencę PRACY TYMCZASOWEJ a robisz ponad 6 lat dla nich i końca nie widać. 4. Wieczne żale KW/KS odnośnie wyników, i błędnych raportów. 5. Brak elastycznych godzin pracy, (usunięte przez administratora) w ofertach pracy. Godziny ustala Command Centre i nie masz na nie wpływu. 6. Brak możliwości awansu bo nawet jeśli to gdzie? 7. Codzienne tłumaczenie się z rzeczy na które nie masz wpływu. Dla przykładu ankiety które wypełnianią klienci. Możesz nie dostać premii bo klient w ankiecie zaznaczy "ŻE NIE POLECA FIRMY ORANGE" tak z tego jesteś rozliczany. 8. Odnosząc się jeszcze do punktu 6, oczywiście nowych obowiązków to Ci z czasem przybędzie ale wypłata ten sam poziom NAJNIŻSZA KRAJOWA na początku 3/4 etatu potem dopełnienie do calego. JAK CHCESZ PRACOWAĆ IDZ DO PLAYA/PLUSA ORANGE OMIJAJ Z DALEKA.
Jak długo trwa proces awansu w Orange Customer Service Sp. z o.o.?
Kilka spraw po krótkiej i bezowocnej współpracy: - kłamliwość na rozmowie rekrutacyjnej co do wymiaru etatu, wysokości wynagrodzenia oraz terminu wypłaty premii - lakoniczność przełożonych, część z nich nie wykazuje żadnej chęci pomocy, a jedynie opryskliwość i brak profesjonalnego podejścia - wymiar 3/4 etatu, więc wypłaty w wysokości 1,5k netto, w ramach obowiązków: odpisywanie na miliony maili przełożonych, pilnowanie tysiąca różnych wskaźników obsługowych, trzymanie się wszelki zasad za kwotę, którą można zarobić będąc na stażu - doszkalanie do obsługi nowych projektów, które wiąże się z coraz większym obowiązkami ZA TĄ SAMĄ KWOTĘ WYNAGRODZENIA - progi premiowe, które po okresie "ochronnym" są niemalże niemożliwe do spełnienia, ponieważ trzeba spełnić wszystkie, nie ma premii za każdą sprzedaż, więc firma zyskuje a pracownik traci - osoby z agencji pracy, które są odpowiedzialne za urlopy, wypowiedzenia i tym podobne sprawy pracownicze, są nieprofesjonalne, oschłe, a na odpowiedzi od nich czeka się po kilka dni Absolutnie nie polecam współpracy z tą firmą, chyba że ktoś jest asem sprzedaży i z premii sprzedażowej jest w stanie zapewnić sobie drugą wypłatę, gdyż pierwsza starczy conajwyżej na opłaty bieżące. Wymagania kadry są niewspółmierne do wynagrodzenia, mają się oni za niewiadomo kogo, sami pracują na pełen etat, a od pracowników z wymiarem 3/4 wymagają tyle co od pracownika na pełen etat. Cieszę się, że współpraca trwała krótko, każde inne call center proponuje lepsze warunki pracy.
nie polecam, pracy z czasem coraz wiecej i cieższa a pieniadze co raz gorsze
Spółki Orange Polska S.A., Orange Customer Service Sp. z o.o. i TP Invest Sp.z o.o. zawiadamiają o uzgodnieniu planu połączenia.
Czy jest to praca w biurowcu GC Skwer?
Normalna praca jak w każdej firmie z tej branży. Trzeba chcieć pracować, poznawać wszystkie niuanse a z pewnością firma będzie potrafiła docenić.
Podpowie mi ktoś czy firma prowadzi rekrutacje i czy trudno dostać się do pracy?
Ogłoszenia o aktualnych ofertach pracy znajdziesz na stronie firmy, pojawiają się często wiec warto śledzić stronę. Jakim stanowiskiem jesteś zainteresowany? Czy już posiadasz doświadczenie w branży telekomunikacyjnej?
Unikać pracy w Orange, lepiej iść do PLAY czy PLUSA. Kolejki są wszędzie. Oceniany jesteś z wszystkich odpowiedzi na ankiety do premii nawet pytanie odnoście czy klient poleca firmę, chorę. Co miesiąc podnoszonę są cele i wieczny nacisk z góry WIĘCEJ WIĘCEJ. i 15 zł brutto i 3/4 etatu
Dzięki za informację. Rozumiem, że w Orange panuje duży nacisk na wyniki. A czy można dostać umowę o pracę?
Jeśli chodzi o rozmowę o pracę odbyła się ona w siedzibie Orange w Toruniu. Starałem się o stanowisko specjalisty do spraw sprzedaży w salonie Orange. Pierwsze wrażenie - słabe. Czas oczekiwania na "wezwanie" na rozmowę, ponieważ Pan menager się spóźnia.. Okay. Jestem w stanie zrozumieć. Po zaproszeniu mnie do pokoju, przyjęły mnie dwie dość niesympatyczne osoby, które ani razu się nie uśmiechnęły mimo moich starań. Pan meganer bardzo lekcewazaco podchodził do całego ogółu rozmowy : przeglądał swój telefon, podczas wypowiedzi, nie zwracał uwagi na to co mówię. Druga osoba dość dociekle próbowała udowodnić mi, że nie potrafię sprzedawać. Myślę, że przeprowadzenie 5 scenek sprzedażowych (które nie oszukujmy się - nie mają żadnego odzwierciedlenia w codziennej obsłudze klienta), dla sprzedawcy z kilkuletnim doświadczeniem, to trochę zabawne. Obie osoby, które mnie rekrurowaly, zdecydowanie patrzyły na mnie z góry. Ostatecznie prscy nie otrzymałem ale chyba cieszę się z tego powodu. Jeśli praca codzienna miałaby wyglądać tak jak sama rozmowa, to dziękuję bardzo.
Żal mi was jak czytam te negatywne opinie. Bądźcie choć trochę produktywni i dajcie coś z sebie w tej pracy. Wieje od was brakiem motywacji: dla zmotywowanych premie na poziomie 10 000zl (fakt wypłacane po zakończeniu kwartału) A wy siedzicie i piszecie te bzdurne komentarze w przerwie między połączeniami. Weźcie się do roboty a skończą się wasze powody do narzekania! :-)
Niech zgadnę: skoro KW to pewnie pani M? Może zostaw na kilka tygodni to całe pisanie pseudo-motywujących maili oraz premie, które dostajesz za pracę innych ludzi, załóż słuchawki i poodbieraj trochę połączeń, spróbuj realizować te wszystkie durne wskaźniki i co najważniejsze: spróbuj przeżyć za te śmieszne pensje, które dostają pracownicy. Wtedy się wypowiadaj.
Nie polecam. Będą obiecywać złote góry, a później będziecie musieli przeżyć za 1300-1500 zł miesięcznie. Każą pracować na programie, który nie działa. A na koniec stwierdzą, że wolą zastąpić pracowników botem i wywalą Was jak śmieci.
Bardzo przykra w odbiorze jest Twoja wypowiedź. Rozumiem, że właśnie taka sytuacja spotkała Cię w Orange Customer Service, tak? Czy te kwoty, które podajesz, to całe wynagrodzenie, na które można liczyć w tym miejscu? Ciekawa jestem, z czego się ono składa i czy zawsze jest stałe.
Dokładnie taka sytuacja spotkała mnie w tamtym miejscu. Kwoty uzależnione były od ilości godzin w danym miesiącu. Obiecywali kwoty około 1800 zł. Raz, może dwa rzeczywiście taka była wypłata. Poza tym dawali mało godzin mówiąc za każdym razem, że to rzadka sytuacja i już więcej się nie powtórzy. Powtarzała się prawie co miesiąc, więc wypłata oscylowała w kwocie 1300-1500 zł. Były jeszcze premie sprzedażowe, ale bez wyrobienia celu sprzedażowego i miliarda wskaźników nie dało się ich dostać. Koleżanka jeden produkt z celu sprzedażowego wyrobiła ponad normę, ale drugiego już niestety nie, więc stwierdzili, że jej nie zapłacą. Mimo obietnic, że to będzie rozliczane osobno. Każą pracować na programie, który nie działa - wszyscy wiedzą, że nie działa, service desk olewa zgłoszenia, ale macie na nim pracować. Bo tak. Co z tego, że nieraz pokazywał błędne dane klienta, działał bardzo wolno, nie było w nim wielu niezbędnych opcji i co chwilę wywalał błędy. W pewnym momencie zaczęli grozić, że wyłączą działający system, żeby nas zmusić do korzystania z tamtego. Ciekawe komu tak naprawdę by tym zaszkodzili. Nie da się ukryć, że cierpieli na tym przede wszystkim klienci. Wywalą Was jak śmieci - wprowadzili na infolinię Maxa, czyli sztuczną inteligencję "tylko do przetestowania". Po kilku miesiącach zaczął obsługiwać połowę ruchu, więc nagle się okazało, że konsultanci jednak nie są potrzebni. Sporo osób dostało wypowiedzenia. A reszta grafik okrojony do minimum i groźby zwolnienia jeśli nie wyrobią wskaźników.
Dziękuję za bardzo szczegółowe wyjaśnienie! Na pewno Twoje wypowiedzi będą cenne dla osób zastanawiających się nad podjęciem pracy w Orange Customer Service. A dawno już pracowałaś w tym miejscu? Ciekawi mnie, czy teraz sytuacja jest podobna, czy może coś się zmieniło.
Nie pracuję tam od dwóch miesięcy. Poza tym, utrzymuję kontakt z osobami, które tam zostały, więc wiem, że nic się nie zmieniło od mojego odejścia w opisanych tematach.
Jeśli masz sumienie i chociaż odrobinę szacunku do siebie to unikaj pracy na infolinii Orange.
Cóż można by powiedzieć o pracy w tej firmie? - Możesz zarobić? Oczywiście! Jeśli żyjesz w lepiance i jesz korzonki pozbierane w lesie. - Będziesz zadowolony ze swojej pracy? Jak najbardziej! O ile lubisz obozy pracy. - Możesz dogadać się w sprawie grafiku? Bez problemu! Tylko dowalimy ci najniższą ilość godzin i na następny miesiąc dostaniesz poniżej minimum. Wszystkim rozważającym pracę polecam zastanowić się 3 razy. Nierealne cele sprzedażowe, zmuszanie do korzystania z aplikacji, które nie działają, no i typowe korporacyjne pieprzenie o niewykorzystanych możliwościach. To wszystko tutaj znajdziecie. Nie mówiąc już o kierowniczce, która myśli, że zjadła wszystkie umysły, a tak naprawdę nie powinna znaleźć się na tym stanowisku. Nie zapominając o umowie na 3/4 etatu, dzięki której mogą okroić godziny do takiego stopnia, że na konto nie wpłynie wypłata, tylko jałmużna.
@Arachna, piszesz wiele o pracy w Orange Customer Service, ale chciałabym dopytać o cele sprzedażowe, o których też wspominasz. Piszesz, że są one nierealne - czy pracownik ponosi jakieś skutki niewyrobienia targetów? Daj proszę znać.
Tak, ponosisz. Dostajesz reprymendę i nie masz dodatkowych pieniędzy. A jak pisałam wyżej, jeszcze musisz cele wyrabiać inne, żeby dostać hajs za sprzedaż, która ci się po prostu należy.
Tak, ponosi. Od reprymendy kierownika, przez konieczność tłumaczenia się z nieosiągniętego minimum (w międzyczasie tysiąc maili "motywujących", które tak naprawdę są zastraszaniem, poukrywanym w ładnych słowach), po zwolnienia, bo komuś nie poszło. Na rozmowie rekrutacyjnej i szkoleniu jest pięknie, wspaniale, niesamowicie. Sprzedaż jest przedstawiana jako dodatek, ale na koniec jest typowo. MUSISZ wciskać szajs firmy, bo inaczej jesteś na celowniku. I to wszystko za 15 zł za godzinę brutto, na 3/4 etatu z możliwością wciśnięcia całego tygodnia zmian do północy, lub okrojenia godzin, że dostaje się w maksie 1300 zł na konto. Szkoda nerwów na tę januszerkę.
Rozumiem, dziękuję za odpowiedź. Czy stawki, które podałaś, wyglądają dla wszystkich tak samo w Orange Customer Service? Ciekawa jestem, czy są one ustalone z góry, czy istnieje możliwość negocjacji ich. Napisz proszę, jeśli coś wiesz na ten temat. Myślę, że warto to doprecyzować dla pełniejszego obrazu sytuacji.
Czytam te komentarze o leniwych pracownikach i ręce mi opadają do ziemi. Jasne, cel miesieczny da się wyrobić, niekiedy z większym, niekiedy z mniejszym trudem. Szkoda tylko, że stawki spadły 3-krotnie w przeciągu roku. Poza tym trzeba robić miesięczne wyniki. Wiec nieważne, czy zrobisz cel, pieniędzy i tak możesz nie zobaczyć na oczy. Grafik.....książkę można by o tym napisać. Jak lubicie popołudniowki - zapraszam. I tyle w temacie. A przy pracy na 3/4 etatu możecie się dowiedzieć,że utną wam godziny.... Bo tak i już. Niby małe zapotrzebowanie a kolejki jak do Chin i z powrotem. Przełożeni są w porządku, przynajmniej ci, których ja znam. Ludzie, z którymi pracujesz również. To chyba jedyne, co jest ok. Stawki dla pracownika co pracuje od kilku lat o 1zl wyższe niż dla nowego... Żenada. A tak to parcie na sprzedaż, na wyniki i liczą się tylko tabelki. Nie ludzie.
@Niedowierzajaca, dziękuję za info i rozbudowaną opinię o pracy w Orange Customer Service. Czy obecnie pracujesz jeszcze w tym miejscu? Piszesz o wielu kwestiach, w tym również o grafiku - czy wszystkie osoby pracują w tym miejscu na popołudnia? Tak można wywnioskować z Twojej wypowiedzi. Doprecyzujesz tę kwestię?
Nie, nie wszyscy. Ale większość zmian to zmiany popołudniowe. I to zdecydowana większość. Jeden tydzień rannych zmian, na trzy tygodnie popoludniowek.
Dziękuję za doprecyzowanie! A czym taki system zmian jest spowodowany? Wiesz coś może na ten temat? Być może wtedy najwięcej klientów próbuje skontaktować się z Orange Customer Service i dlatego najwięcej pracowników ma drugie zmiany. Jakie cechy, według Ciebie, powinna mieć osoba chcąca przyjąć się do pracy w tym miejscu?
Daj sobie spokój, jesteś jakaś osoba z zarządu i nie mam ochoty z tobą dyskutować nawet. Anielska cierpliwość i brak szacunku do siebie. To powinna mieć taka osoba.
@Mała, długo już pracujesz w Orange Customer Service? Jaka atmosfera panuje w tym miejscu? Jak oceniacie tego pracodawcę na tle innych, podobnych firm z branży? Polecacie aplikować do pracy w Orange Customer Service w Toruniu?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Customer Service Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Customer Service Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Customer Service Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Customer Service Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Orange Customer Service Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.