Time for Wax

Warszawa

Jesteśmy liderem na rynku depilacji woskiem i posiadamy bardzo dużą bazę klientek, dlatego nie oczekujemy jak inne firmy z branży kosmetycznej, że pracownicy będą przychodzić do nas z własnym zasobem klientów.
Wywiadu udzielił:
Izabela Makosz Właścicielka Time for Wax
Czy Time for Wax, oferując pracę na stanowisku kosmetyczki, wymaga wykształcenia kierunkowego i doświadczenia w depilacji?
Absolutnie nie. Ciężko jest mówić o osobach doświadczonych w tej kategorii, ponieważ to my ją stworzyłyśmy i jesteśmy liderem na rynku depilacji woskiem w Polsce. Dlatego nie szukamy osób doświadczonych, ale posiadających odpowiednie predyspozycje i cechy charakteru. Niezależnie od tego, jakie wykształcenie posiada kandydatka, musi ona przejść profesjonalne szkolenie praktyczne i teoretyczne z depilacji, przeprowadzone według naszych standardów. Dzięki temu osoby bez wykształcenia kierunkowego mają szansę zdobycia nowego zawodu, natomiast my możemy zapewnić naszym klientom usługi na najwyższym poziomie, wykonywane według tych samych standardów w każdym z salonów. 
 
W takim razie, jeśli to nie wykształcenie jest głównym wyznacznikiem, jakiego profilu pracowników Pani poszukuje? 
Najważniejsze są dla nas dwie rzeczy: pozytywne nastawienie do pracy oraz zdolności manualne. Zależy nam bardzo, żeby osoby, które dołączą do naszego zespołu były uśmiechnięte, optymistyczne i otwarte, żeby potrafiły budować relacje z klientkami i wykonywały swoją pracę z pasją, ale co najważniejsze, żeby razem z nami realizowały wizję Time for Wax jako miejsca, do którego klientki wracają z przyjemnością, a usługi są wykonywane na najwyższym poziomie. Jeśli tylko kandydatka posiada zdolności manualne i chęć do nauki, jesteśmy w stanie świetnie ją wyszkolić i przygotować do wykonywania zawodu na najwyższym poziomie.  
 
Time for Wax to chyba dość mocno "sfeminizowana firma"? 
Prawdą jest, że aktualnie pracują dla nas wyłącznie kobiety. Nie jest to jednak kwestia feminizmu, lecz charakteru usług, które świadczymy oraz profilu naszych klientów, a właściwie klientek, ponieważ są to głównie panie, które korzystają często z depilacji intymnej, dlatego wolą być obsługiwane właśnie przez kobiety. Nasz zespół tworzy w tym momencie około trzydziestu świetnych młodych dziewczyn. Myślę, że to bardzo sprzyjające środowisko do pracy.
 
Co wyróżnia Time for Wax na rynku kosmetycznym z perspektywy osoby, która poszukuje pracy?
Jesteśmy liderem na rynku depilacji woskiem i posiadamy bardzo dużą bazę klientek, dlatego nie oczekujemy  jak inne firmy z branży kosmetycznej, że pracownicy będą przychodzić do nas z własnym zasobem klientów. Jesteśmy w stanie zagwarantować pracę i stałe zarobki na odpowiednim poziomie przez cały rok, również w sezonie zimowym, co jest raczej nietypowe na tym rynku. Tym, co nas wyróżnia, jest także strategia biznesowa: Time for Wax to firma  budowana przez pryzmat klienta, jego komfortu i satysfakcji - jest to priorytet, który przekłada się na naszą codzienną pracę.  
 
Firma bardzo dynamicznie się rozwija i otwieracie kolejne salony. Czy jest to szansa dla osób, ubiegających się u Was o pracę ?
W tym roku otworzyliśmy dwa nowe salony po prawej stronie Wisły i planujemy otwarcie kolejnych punktów. Zachęcamy osoby, które chciałyby rozpocząć pracę na stanowisku kosmetyczki, do przesyłania zgłoszeń. Proces rekrutacyjny trwa stale z różnym natężeniem, więc na pewno znajdzie się miejsce dla osób, które chcą się przyłączyć do naszego zespołu i realizować razem z nami misję Time for Wax.