brak logo

Aperam Stainless Services & Solutions Poland sp. z o.o.

Siemianowice Śląskie

Opinie o Aperam Stainless Services & Solutions Poland sp. z o.o.

admin 2015-08-02 22:15:31
Byłeś na rekrutacji w firmie Aperam Stainless Services & Solutions Poland sp. z o.o. lub wiesz coś na jej temat? Dodaj swoją opinię na naszym portalu.
3
pasek84 2016-01-04 20:59:06
witam jeśli ktoś lubi pracowac za 1800zł bez możliwości podwyżki,lubi lizac tyłek przełożonym i kablowac na innych oraz pracowac z gorolami to ta praca jest dla niego.ludzi dzielą tam na kategorie (gorszy,lepszy,lepsiejszy).UWAGA na kierownika produkcji pupil dyrektora, fałszywy gad,udaje kolege obserwuje i czeka na twój błąd potem donosi dyrektorowi bo to jego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie polecam
10
danio 2016-02-08 09:06:57
Tak to prawda to co tam się wyprawia to jest żenada szefowie zmian to lizusy i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie umieją nic wyegzekwować bez regulaminu nie mają autorytetu w śród chłopaków to są padalce tylko nie siemianowice generalnie dziadostwo
4
danio 2016-02-08 09:28:22
I jeszcze jedno te lizusy próbują się wybić za wszelką cenę to źle ale mimo to jest jeszcze paru chłopaków trzymających się razem oni mają już przepracowanych po 20 lat i więcej wiedzą co to koleżenstwo prawdziwe a nie takie fałszywe pomogą wytłumacz pokażą a nie tylko morda i wrzaski.
1
weteran 2016-05-01 14:07:48
Jak można mieć przepracowanych po 20 lat i więcej w firmie, która ma 15 lat? Od razu widać jaki z ciebie ekspert i znafca który pewnie nic nie rob tylko pierd... i narzeka. Ja pracuje jeszcze od czasów Bytomia. Jest nas takich kilku - trzymamy sie razem i nie narzekamy. Kasa powinna być większa, ale przynajmniej jest zawsze na koniec miesiaca. Infalcyjne podwyzki sa co roku, a warunki pracy bardzo dobre. Szkoda, ze nie ma nadgodzin, bo nie mozna dorobic, ale za to soboty wolne ;)
Najgorsi są młodzi teraz przyjmowani - niewiele robią, cięgle trzeba ich uczyć, ciągle robią takie same błędy, nic im się nie chce. Stara ekipa jest w porządku. Z szefami zmian da sie zyc. Kierownik spoko gość.
1
weteran 2016-05-05 15:25:25
Daniel, dwoch ostatnio odpadło po okresie próbnym, pewnie beda szukali nowych. Nowe przyjecia tylko przez agencje pracy. Na produkcji jest nas malo - okolo 25 osob, wiec rekrutacje sa raczej bardzo rzadko, tylko w miejsce cienkich.
4
cynio 2016-05-12 13:54:44
ta firma to masakra jakaś,pisze tu jako kierowca.Chciałbym by kiedyś ci pracownicy wsiedli za stery i zobaczyli ze nam zależy na czasie.Rozładunek 2 min a stanie na chali 4 godziny.Zenada,tą firme powinno sie wysadzic w powietrze.
magazynier 2016-08-19 14:44:12
@cynio, sam jesteś wielka masakra! Chwyć se za stery i się wysadź w powietrze, bo pewnie nic innego nie umiesz robić a chciałbyś być rozładowany w 2 minuty. Masakra!
niemiecplakaljaksprzedawl 2016-11-26 03:57:35
Pracowałem prawie 5lat operatorzy maszyn w porządku, social też fajny tylko te wypłaty żenada za dużo nacisk kładą na stres w przeliczeniu na wynagrodzenie jest to obraza . Bardzo duży nacisk kładą na wydajność pracowników tylko Tony i tony i przy tym super fajna jakość na maszynie która była stara i cały czas naprawiana i chodziła na granicach wytrzymałości ale tylko więcej i więcej i zaś awarie, prowizorki naprawcze polaków poprawiających włoska myśl techniczna prowadzily do wiejszych problemów i w skutek tego nie do informowany o danej naprawie, maszyna mnie zawiodła i poległym dostałem karę od Dyrektora . Gadali na zabraniach ze to nie maszyny są winne tylko ludzie no i proszę nie było to z winy człowieka tylko maszyny to w mawili mi inaczej szkoda słów. Mówią i wystrzegaja się dyskryminacji a co znaczą te słupki pracowicze w jadalni ze ktoś jest lepszy i gorszy wiem idea tego jest tak by zmotywować wszystkich do lepszej wydajności ale w praktyce to inaczej wygląda w śród pracowników tworzą się głupie żary co prowadzi do dyskryminacji.
Dla nich to jest świętością dni bez wypadku niech ktoś się skaleczy chodzby przypadkiem jest osoba do wyrzucenia bo może zagrozić statystyka chore.
Majstrowie ok tylko na jednego trzeba uważać .
Tam panuje nieustana walka między ilością jakością i najważniejszym bhp i czasami nie da się wszystkiego połączyć razem i w tedy cie capnom i dla przykładu dadzą naganne i ogloszą to publicznie by nie było następnych gwiazd. Czuje się urażony jak ze mną postąpili potraktowali mnie wręcz okropny sposób tam każdy popełniał błędy no nie widziałem człowieka który by się nie pomylił a mnie za podkładkę wyrzucili który ktoś źle odłożył chore i czyjś błąd zawarzyl na mnie bo firmie panowała gorąca atmosfera i zwalniając mnie chcieli rozładować napięcie a żeby było mało Dyrektor ma bardzo fajne poczucie chumoru i zrobi mi miła niespodziankę i zwolni mnie w dzień wigili pierw ogłosił ze wygrywam Kaizen za pomysłowości i kreatywność a 5 minut puźniej mnie zwalnia. Żałuję że nie poszedłem z tym do Sądu pracy dyrektor zagrał psychologicznie ze jak pujde do sądu to i tak przegram a teraz wiem ze bym wygrał. Wszystkim polecam Aperam Siemianowice Śląskie krupana. Pozdrawiam wszystkich pracowników Aperam jest ok :)
1
Zostaw swoją opinię o Aperam Stainless Services & Solutions Poland sp. z o.o. - Siemianowice Śląskie
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Aperam Stainless Services & Solutions Poland sp. z o.o.