brak logo

P.S.S. Społem

Olsztyn

Opinie o P.S.S. Społem

Marcin 2014-09-10 18:13
Cześć. Rozumiem, że pracujesz w trzech pozostałych miastach gdzie operuje PSS."Społem" z Olsztyna. Płacenie za towary przeterminowane przez Was jest niezgodne z prawem. Wina leży po stronie kierowniczki sklepu jak również dz. handlowego ponieważ z góry jest narzucany rozdzielnik dostaw do sklepu.
Są t.z.w. ubytki ale Firma woli obciążyć pracowników, aby zmniejszyć straty uważają, że to wasz wina gdyż nie potraficie sprzedać towaru jak również gówno ich obchodzi i że ludzie są coraz ubożsi. Aby im starczyło.
Na temat godzin mogę więcej Tobie napisać, ale przez mojego e-maila jeżeli zechcesz napisać, który jest jak na pewno zauważyłaś wyżej. Chętnie opiszę moje problemy z ta złodziejską Firmą.
Napisz w którym sklepie pracujesz ponieważ poznałem wszystkie sklepy jak i większość ich kierowników.
Uważaj, aby nikt nie domyślał się, że to Ty piszesz, ponieważ czyta te wiadomości Zarząd jak również mściwa i złośliwa małpa Jurkowska - Kierowniczka Kadr, która zamiast iść na emeryturę musi jaszcz dorabiać bo 4000 zł. to dla niej za mało.

Za moich czasów towar przeterminowany wymieniali "krawacierze".
Pozdrawiam.
2
Neutralna 2014-09-22 18:09
Moi Drodzy Przedmówcy po to jest Prezes w Firmie by zarządzał i utrzymał firmę w odpowiedniej kondycji , by nie padła a konkurencja jest duża i to On jest mózgiem i ponosi odpowiedzialność za dalsze losy firmy i setki pracowników.Dlatego uważam , ze powinien mieć wyższe wynagrodzenie,chodzić w garniturze-by był rozpoznawalny.A tak na marginesie Wasz Prezes też był kiedyś szeregowym pracownikiem Społem i zarabiał niewielkie pieniądze i uczciwą pracą,odpowiednim wykształceniem został wybrany Prezesem Społem.A jeśli chodzi o kierowników sklepów to też zostali powołani do zarządzania i odpowiedzialności za powierzone mienie Społem a nie do wykładania towarów i zamiatania,to logiczne.Więc sami widzicie że wszyscy w tej materii mają swoje uzasadnione miejsce i Wy też.Każdy ma swój zakres obowiązków.A jeśli chcecie coś zmienić w swoim życiu zawodowym to do dzieła-poszerzać swoje horyzonty bo nikt Wam nie będzie w stanie przeszkodzić w byciu kierownikiem czy prezesem .
2
niezadowolony klient 2014-09-23 19:37
Robiłem dziś zakupy na ul.Jagielońskiej w Niezapominajce o godz.16:40 chciałem zapłacić za zgrzewkę piwa na kasie w monopolu. Pani siedząc na kasie nic nie robiąc stwierdziła że nie ma kodu i za towar ze sklepu muszę zapłacić w kasie na hali. To nie pierwszy raz kiedy ta sama Pani siedząc na monopolu nic nie robiąc odesłała mnie do innej kasy twierdząc, że nie zna kodu. Czyżby kierownik nie potrafił wyszkolić pożądnie kadry czy Pani jest aż tak leniwa bo nawet ochroniarz był zaskoczony jej zachowaniem. Takim zachowaniem szybko stracicie starych jak i nowych klientów, życzę powodzenia z takim podejściem do klienta.
4
zmęczona 2014-10-01 11:45
Nie o to chodzi że prezes ma drogi garnitur i dużo większą pensje niech sobie ma ,chodzi oto że nie dba o pracowników mamy takie umowy ,że możemy niewiadomo jak dużo pracować to i tak dostaniemy najniższą pensję.Za te ok.1200 zł na rękę co my możemy zrobić nic.A jeśli chodzi o kształcenie się to kierownicy sklepu nie są temu przychylni ,bo przecież trzeba pracować w sobotę i w niedzielę.
zadowolony klient 2014-11-26 17:08
Ostatnio byłem na zakupach w sklepie ''Kalina'', na dziale mięso-wędliny. Trafiłem na ekspedientkę panią Jolę, która była bardzo miła i profesjonalna. Nie pozwoliła mi iść na zakupy do ''Biedronki'''. Gratuluję Społem takiej pracownicy i dziękuję pani Joli!
klient 2014-12-07 14:40
korzystając z okazji chciałem także pochwalić jedną z pracownic z działu mięsnego ze sklepu Maciejka panią Anię za miłą i fachową obsługę,dawno jej nie było na tym dziale i działo się tam żle (nie było produktów które kupowałem ),ostatnio poprosiłem ją o smalczyk i już na drugi dzień miałem świeżutki.
Jest zawsze uśmiechnięta i doradzi w wyborze towaru więcej takich pracownic a będzie dobrze.
1
lila 2014-12-09 20:38
A ja uwielbiam robić zakupy w Malwie.Jestem pod wrażeniem szybkości pracy Pań na dziale wędlin i serów. Bardzo podoba mi się pomysł że na dziale serowym na pólce nad lodówką leżą sery w kawałkach-nie wymaga to stania w kolejce, jest to bardzo wygodne dla kogoś kto chce akurat ser w kawałku. Bardzo mi sie ten pomysł podoba, niestety nie wszędzie tak jest.Pochwalam także Panie w kasach, są bardzo uprzejme miłe, w ogóle nie spotkałąm się ze złym traktowaniem w Malwie. Brawo!!!! niech pracownice innych sklepó biorą przykład!!!!!!
2
klient 2014-12-13 22:05
Zgadzam się ta pani jest naprawdę bardzo miła i bardzo lubię u niej robić zakupy.
3
udziałowiec 2014-12-15 14:36
haha każda sroczka swój ogonek chwali-dobre
klient 2014-12-16 04:36
Zgadzam się ze sroczką, nikt nie pisze o smrodzie jaki wydziela się z rur kiedy jestem rano w Malwie szczególnie latem. Wolałam stare kierownictwo.
robert 2015-01-30 02:01
Chyba trochę przesadzacie z tym smrodem, przecież toalety powinny być sprzątane i to kilka razy dziennie znając życie, to, że coś zalega, czy ścieki latem się nagrzewają i parują to nie wina PSS Społem. Napiszcie lepiej jak z warunkami na które mają faktyczny wpływ, czy obecnie idzie tu zarobić 2000 brutto?
2
piromn 2015-03-31 06:01
P. s. s. Społem to Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Olsztynie. Są na rynku od 1945 roku i względnie się trzymają, oczywiście miewali i lepsze i gorsze okresy ale teraz idą z duchem czasu, patrząć po stronie internetowje to naprawdę się starają. Spółdzielnia prowadzi sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych. A swoją sieć sklepów branży spożywczo-przemysłowej ma na terenie Olsztyna, Kętrzyna, Mrągowa oraz Szczytna.
4
Majka 2015-04-28 21:08
Od wielu lat robię zakupy w "Malwie" i nigdy nie zawiodłam się ani na towarze ani na Paniach tam pracujących.
3
Ola 2015-04-30 10:43
Ja zaś robię zakupy w Maciejce ale standard obsługi bardzo się popsuł,panie kasjerki bardzo leniwe z trudem podejdą do kasy ,są zawsze obrażone i nie zadowolone i jeszcze coś burczą pod nosem.Przeważnie trzeba je wołać ,bo są na zapleczu,chyba zacznę robić zakupy w Malwie .
3
Stały klient 2015-06-20 10:47
SPOŁEM UPADNIE SĄ BARDZO DRODZY TA ICH KARTA POŻAL SIĘ BOŻE NIC NIE DAJE PRZY TAKICH ZAWYŻONYCH CENACH KTOŚ CHYBA OSZALAŁ NARZUCAJĄC TAKĄ MARŻĘ-JA JUŻ I WIELU MOICH ZNAJOMYCH PRZESTAŁO ROBIĆ W TEJ SIECI ZAKUPY
2
ciekawostka 2015-06-20 10:56
a skąd wiesz o jakim sklepie ten człowiek napisał nic wjego poscie nie ma o nazwie sklepu wniosek uderz w stół a nożyce się odezwą coooo
ala 2015-06-20 20:43
Droga Olu a moze za bardzo jesteś wymagająca moze sama nie umiesz sie uśmiechnąc i być miła to wszystko działa w dwie strony poza tym jak tu czytam panie pracują za najniższą krajowa to jak mają być zadowolone wydaje mi sie ze rozumiesz sytuacje i ze ciezko znalezc prace szczegolnie starszym osobom wiec zanim zaczniesz osadzac spojrz w lustro i popatrz na siebie czy ty jestes tak mila i nie burczysz pod nosem. Jestem klientem Społem i robie zakupy w każdym sklepie i rozumiem te panie bo za male wynagrodzenie wymagaja wiele małe sklepy spolem jak widac to wina prezesa bo nie chce w nie inwestowac. Poza tym masz wybór TESCO LIDL BIEDRONA idz tam bedziesz zadowolona.
8
Ola 2015-06-30 19:58
Alu uderz w stół a nożyce się odezwą ,trochę samokrytyki nie zaszkodzi ,to tylko potwierdza to co napisałam .
1
olaf 2015-08-10 08:26
Potwierdzam kasjerki bardzo nie miłe, panie z monopolu złe jak osy ,czasami są tak czerwone ze złości że obawiam się o ich zdrowie.Nigdy nie ma kasjerek trzeba czekać nie wiadomo ile a jak już wyłonią się z zaplecza to oburzone i mamroczą coś pod nosem.Trochę uśmiechu nikomu nie zaszkodziło drogie panie .
2
zbulwersowany 2015-08-10 11:26
Rozumiem upał ale niech się ktoś przyjrzy jak pracuje kasjerka przy agorze dlugo jej nie było juz myslalem ze zwolnili znowu jest i znowu te jej wywody do kazdego klienta ta jej uprzejmość uff
2
Paweł 2015-08-13 23:09
Pewnie chodzi o tą starszą blondynkę,panie prezesie proszę niech pan tam zajrzy czasem,zobaczy pan jak plotkują przy kasach.
2
Jan 2015-08-19 10:38
Mieszkam tu przy Agorze prawie 30 lat takiej załogi nie pamiętam .
klient 2015-08-21 13:28
jaki kierownik to taka i załoga
3
xxx 2015-09-17 22:20
zastanawiam sie dlaczego tak piszesz,czyzbys znał kierowniczke i czy napewno wiesz o kim mowa?
xxx 2015-10-27 12:52
ha ha dobre
Si Si 2015-12-10 08:54
Zgadzam się, zająć się prezesem przecież to byłe PZPR wie ja ku... brać, nie wie jak dać pracownikom.
1
klient 2015-12-14 18:01
Dalia- to sklep ,który może służyć przykładem dla innych.Panie ekspedientki są zawsze uśmiechnięte,uczynne,służa dobrą radą a przy tym są bardzo cierpliwe.Robienie zakupów w tym sklepie to czysta przyjemność.Tak trzymać.POZDRAWIAM ZAŁOGĘ.
1
dada 2015-12-18 08:24
Dla kisi - Zatwardziała firma to mało, to jest stare PZPR łącznie przewodniczącym rady nadzorczej w Warszawie. Tam PIS powinien mieć pole do popisu.
Wynagrodzenie podnoszą sobie tylko prezesi, Tobie jako zwykłemu pracownikowi umowy będą zmieniać co kwartał (miesiąc)abyś załapał się na najniższą krajową.
1
dada 2015-12-19 07:44
Strach przed utratą pracy. W Społem masz stały etat w marketach mogą Cię wylać z roboty z dnia na dzień, więc lepiej pracować na stałym etacie bo masz jakąś gwarancję spokoju. W Społem pracują przeważnie dojrzalsi ludzie w marketach młodzi.
3
franek7 2016-01-06 09:36
NIESTETY W SPOLEM PRACUJE SIE ZA NAJNIZSZA KRAJOWA PROWIZJE OD SPRZEDAZY ZABIERAJA KIEROWNICZKI DZIELA SIE MIEDZY ZASTEPCZYNIA A KOMPUTEROWA PRACUJA DOJRZALSI LUDZIE PRZEWAZNIE SA TO PANIE KTORE MAJA EMERYTURY WIEC DODATKOWY PINIADZ I ZBYTNIO IM NA PRACY NIE ZALEZY BO MLODZI LUDZIE NIE CHCA PRACOWAC ZA NAJNIZSZA KRAJOWA WIEC NIE OBAWIAJA SIE ZE STRACA PRACE MOJA ZONA PRACOWALA I CHWALA ZE ODESZLA BO PSYCHICZNIE NIE WYTRZYMALA:OBIECUJA ZLOTE GORY A RZECZYWISTOSC JEST ZUPELNIE INNA ZA WSZYSTKO TRZEBA PLACIC NAWET 20 GROSZY JAK BRAKUJE W KASIE NO I PRZETERMINOWANY TOWAR ALBO JAK SIE KONCZY TERMIN WAZNOSCI DZIEWCZYNY SAME MUSIALY KUPYWAC BO INACZEJ BYLY STRASZONE ZE STRACA PRACE
5
ana 2016-03-10 10:36
NIESTETY BARDZO WAS ROZCZARUJE KWOTA 1850 JEST TO KWOTA BRUTTO CZYLI NA REKE DOSTANIECIE OKOŁO 1350 ZL NA BENEFITY NIE MOZNA LICZYC W SPOŁEM BO PROWIZJE OD SPRZEDAZY ZABIERA KIEROWNICZKA I DAJE TEMU KOGO LUBI A NA ŚWIETA OWSZEM DOSTANIECIE BONY ALE ODEJMA PODATEK I SUMA SUMARÓW WYJDZIECIE NA ZERO A NAWET A MINUSIE ALE JEZELI KTOS CHCE SIE SAM PRZEKONAĆ TO PROSZĘ BARDZO ALE BARDZO SIE ROZCZARUJECIE PRACĄ W PSS SPOŁEM
8
ana 2016-03-15 10:13
2 450 PLN nie dostaniesy w zadnym spolem ale jezeli Ci oferuja taka kwote to cud idz i przekonaj sie sama jak wyglada praca w spolem
2
misiek 2016-05-21 17:03
Sklep BŁAWATEK na Jeziornej w Olsztynie Pracuje tam chamska sprzedawczyni na dziale monopolowym Mam na myśli młodą laskę
5
Kris-38l 2016-07-26 12:13
DOTYCZY sklepu KALINA-ul. Dworcowa i NELA-ul. kolobrzska
Od ponad 20 lat w tych placówkach Społem robie z rodzina zakupy (kiedyś z konieczności bo nie było konkurencji) a dziś już coraz bardziej niechętnie z uwag na tzw.na komunistyczneczyli leniwe i bardzo nieuprzejme podejście pracownic w tych sklepach do ludzi.
Nowo i pięknie wyremontowany sklep przemyslowy Sopłem Nela prowadzi w rankingu najbardziej dziadoskiej obsługi np. czarnolka p.Beata/czyt. z plakietki na ubranku/ chodzi za ludzmi krok w krok ze skwaszona mina i dosłownie daje poczucie jakbys by [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] niestety wszystkim którzy odwiedzają ten sklep od lat maja takie odczucia.Do tego nie daj Boze zapytaj o cos popros o pomoc to panie w tych sklepach sa tak w reakcji nieuprzejme jakby były "zmeczęczone" są tak nieuprzejme-oswiałe i skwaszone ze rece opadają. Przyszedł intruz i im głowe jeszcze zawraca -tak wynika z ich reakcji ...jakby za kare tam pracowały.Wsklepie Kalina zmieni se personel i ten nowy jest usmiechniety natomiast stara kadra np. niejaka (starsza czrne kr.włosy) p.Irena p.Sylwia i inne (opr. kierowniczki) s po prostu czasem bezczelne.Ne znaja słow dziekuje czy proszę w milczeniu daja paragony przy kasie z mina CIERPIĘTNIC!
Fajnie jest to ze od pewnego czasu wiem ze młodsza czesc klentow słyszac jak ich dziadków, rodzców się w tych sklepach obsługuje postanowila nagrywać tel.
/nawet fono i audio/ te "cudowne" przykłady , często nawet chamskiej obsługi ....
już się nie mogę doczekać by zobaczyć lub posłuchać tego na YouTube.

Może jednak lepiej zamiast ogladac niebawem na You Tube lub slyszec i czytac o zlej obsłudze w tych sklepach ....... może lepiej by władze Społem Olsztyn zrobiły jakiś GRUNTOWNE zmiany kadry w tych sklepach lub szkolenia tym tam pracującym kobietom bo fama idzie w ŚWIAT a TAKA JAK TAM obsluga Zzwyczajnie robi ZŁĄ REKLAME calemu Społem !

ps.
Na pochwałe zasuguje MALWA tam jest zupełnie inaczej MILO a to tez Spolem.
6
jgrv 2016-07-26 12:30
organizacja@spolem.olsztyn.pl
Prawda!
Społem Olsztyn zupełnie nic z tym nie robi-nie reaguje na skargi CHAMSKIEJ OBSŁUGI nawet @ !
Od lat tam w TYCH sklep. jest tak samo żle z obsługą!
Szkoda ze nie lepiej a wręcz coraz gorzej traktuje się tu klientów.
Coż może to skansen przeszłości....... bo JEST XXI wiek a oni kupujących tratują jak w KOMUNIE -czyli z wielką łaską i podejściem - kupuj i spadaj.
Może po prostu lepiej omijać te sklepy !
3
JANEK 2016-07-29 21:39
Kris , w czesci ale, malutkiej masz racje. Jak bedziesz nastepnym razem w tych sklepach lub innych to posluchaj jak zachowuja sie klijenci ???, posluchaj ich kretynskich uwag, komentarzy i tego gwiazdorzenia. Kazdy towar ma na opakowaniu informacje i tam mozna sie wszystkiego dowiedziec !. Odnosnie chodzenia personelu za klijentem lub ich obserwowaniu, to wiedz ze jest masa ZLODZIEJI a za manko personel placi z wlasnej kieszeni !. Sklep to nie hotel gdzie persnonel ma suszyc zeby do kazdego wchodzacego a po drugie to trzeba kulture okazywac innym to dotyczy sie tez takich klijentow jak ty !!!. Troszke dluzej zyje od ciebie i dluzej robia zakupy w sklepach od ciebie i jak narazie to mi nie przeszkadza to czy pani za lada jest usmiechnieta czy nie, bo ja ide cos kupic a ty chodzisz i doszukujesz sie sensacji. Jesli rozchodzi sie o wymienione przez ciebie sklepy KALINA i NELA to personel z tych sklepow znam i moge smialo powiedziec ze sa bardzo fajne i sympatyczne ale, to tez jest moja w tym zasluga bo ja w przeciwienstwie do ciebie w tych i innych sklepach jestem usmiechniety i mily a to procentuje WZAJEMNOSCIA !!!!. Zmien swoje nastawienie do innych a zobaczysz ze zakupy dla ciebie beda przyjemnoscia !!!. PS; jesli podajesz imiona i stanowiska to najpierw upewnij sie bo zes pomieszal i jeszcze jedno Pani pisze sie z duzej litery !!!. Pozdrawiam znerwicowany Panie.
7
zbulwersowany 2016-08-04 20:24
Szkoda szkoda szkoda ale ciebie człowieku i głupot które wypisujesz a na te nagrywanie rozmowosob i ich twarzy to zdajesz sobie sprawę że paragrafy na to się znjada. W innych sklepach stoisz grzecznie i o obsłudze na forum nie piszesz. Brak szacunku do drugiego człowieka ale pamiętaj wszystko działa w dwie strony ciebie ktoś kiedyś ciebie opisze i nie zostawi na tobie suchej nitki. Jesteśmy tylko ludźmi i każdy zasługuje na szacunek a nie wylewanie pomyj i Noe ważne czy to spolem Tesco biedronka czy inny market pomyśl czasem
4
mieszkaniec 2016-08-17 11:11
obsługa w sklepach PSS jeszcze ujdzie,choć w niektórych sklepach w Mragowie to po prostu bezczelność,
robią łaskę,że cię obsłużą, potrafią powiedzieć,że nie mają czasu, o cenach nie wspomnę, bo to najdroższe sklepy w całym Mrągowie,obsługa w tych sklepach to zatrzymała się jeszcze w czasach PRL,pracowników też traktują nie najlepiej,odradzam
1
Piekarz 2016-08-18 22:50
Najniższa krajowa, czego Ty chcesz piekarzu, Najpierw dyrekcja musi się nachapać.
3
piotr454 2016-09-27 08:20
w pss Społem MALWA ma co niekture kasjerki z kulturą do wypasu świń nie do pracy na kasie 26.09.2016 kasa 2 od wejścia 2 zmiana
2
klient 2016-10-11 11:13
w pss społem w Mrągowie,zwłaszcza w sklepie na ul.Kólewieckiej,to niektóre panie powinny nauczyć się obsługi klienta,bo taka pani Ada jak proponuje klientom towar na dziale mięsnym,to można paść ze śmiechu(możesz u tej pani kupić np.kosteczunie wieprzowe albo kurczaczunia),jednocześnie ta pani sprzeda śmierdzące mięso i stare wędliny,zachwalając,że to pierwszej świeżości,także odradzam zakupy u tej pani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
wiaokn 2016-10-12 13:19
A jak sytuacją z praca, chyba obecnie nie rekrutują ludzi?
1
alan 2016-11-17 11:08
Bardzo jestem wkurzony obsługa sklepu BŁAWATEK ul Bałtycka szczególnie obsługą na dziele mięso wędlin i serów jak możecie to radzę omijać ten sklep
Rekruterka 2017-02-14 07:32
Masz dosć obecnej pracy szukasz nowych wyzwań?zapraszamy do składania CV mamy wiele projektów które dopasujemy do Ciebie aplikuj już dziś praca@transcom.com z dopiskiem Olsztyn
1
Zatorzak 2017-05-11 07:52
Niezapominajka i Miłek. Obsługa jak w czasach PRL - u .Kolejki do połowy sklepu przy czym otwarta jedna kasa. Drogie Panie nikt na siłę Was tam nie trzyma. Oddajcie stanowiska i dajcie pracę młodym którzy z chęcią będą pracować.
1
jola zatorze 2017-05-23 14:09
Jak stoisz w biedronce to pewnie nawet nie piśniesz ???
2
Paweł 2017-05-27 20:17
Sklep ,,Jagoda,, w Szczytnie jest moim ulubionym. Miła obsługa, szeroki asortyment sprawiają, że jestem stałym klientem. Polecam.
1
Basia 2017-06-08 08:40
Sklep Nela Olsztyn ul. Kolobrzeska
Oceniam Panie pracujące w tych sklepie na 6. Panie zawsze służą pomocą, mają profesjonalne podejście do klienta oraz są bardzo życzliwe. Życzę każdemu pracodawcy takiego personelu.
2
ja 2017-07-20 20:12
jest ok
Dominika 2017-07-21 13:20
@ja mogłabyś/mógłbyś powiedzieć coś więcej o swoich doświadczeniach z pracy w P.S.S. Społem? Rozumiem, że praca ta Ci odpowiada. Chętnie dowiemy się dlaczego. Jakie są według Ciebie plusy pracy?
Zostaw swoją opinię o P.S.S. Społem - Olsztyn
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.S.S. Społem