Firma z która współpracuje od ponad 12 lat i nigdy mnie nie zawiodła.Tak trzymajcie
@Krzysztof, dziękuję bardzo za Twoją opinię konsumencką, jest ona również ważna ale to forum służy do wyrażania opinii na temat warunków pracy w firmie Kado. Dobrze by było, żeby ktoś z pracowników również zechciał podzielić się na forum swoim doświadczeniem związanym z pracą w tej firmie. Wiecie, jak przedstawia się kwestia benefitów pozapłacowych oraz wynagrodzeń? Jaka jest atmosfera i relacje z przełożonymi?
Jestem klientem KADO od dwóch lat i szczerze nie miałem jeszcze problemu ani z dostawą ani z materiałem, który zakupiłem od Pana Tomasza. Zawsze profesjonalnie podchodzi do każdego nowego tematu, z którym do Niego się zwrócę. Owszem, nie zawsze można dostać to czego w danym momencie potrzebuję, ale nie ma z tym problemu, ponieważ zawsze zamówiony materiał jest na czas i nawet dowożą na miejsce. Natomiast jeżeli nie prowadzą sprzedaży danego producenta, to potrafią doradzić i zastąpić produkt innym, który akurat posiadają w swojej ofercie. Ich profesjonalizm oraz posiadana wiedza pozwala Im to to by wprost i wyraźnie wytłumaczyć klientowi, że nie sprzedadzą danego produktu danego producenta, ponieważ będzie on niezadowolony, proponują zamienniki tego samego producenta lub innego. Do Firmy KADO odsyłam każdego, kto potrzebuje profesjonalnej obsługi oraz dobrych produktów. Gorąco polecam wszystkim zainteresowanym klientom indywidualnym jak i firmą wykonawczym.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Jaką macie atmosferę, tak rzadko piszecie
Jestem bardzo zadowolona z miłej obslugi .Towar dostalam na czas i polecona firma wykonawcza spisala sie na medal.Dla mnie super!
Czy jest tak dobrze? Czy firma normalnie działa?
Panie Piotrze, Jeżeli po jakimś czasie domawia się materiał, może się zdarzyć tak, że będzie on z innej partii produkcyjnej. Dotyczy to wszelkiej maści materiałów budowlanych: paneli, płytek, prefabrykatów betonowych etc. Nie widzę w tej sytuacji naszej winy. Gdyby poinformowałby Pan nas o zaistniałej sytuacji, na pewno byśmy pomogli - mamy na to swoje sposoby.
Ja zamówiłem ogrodzenie Jonca a po czasie domowilem kostkę.doradzili i dali dobre ceny.odradzili dwóch producentów bo klienci często maja problemy z ich produktami.na tym polega doradztwo.ja byłem zadowolony
Zamówiłem 160 m2 kostki pozbruk, następnie domowilem jeszcze 30 m2. Ta pierwszą przysłali nie impregnowana a tę drugą impregnowana, różnica w jakosci, odcieniu i w rysunku. W zamówieniu nawet się nie zajakneli, że bedzie różnica. Teraz to wygląda jak brązowe na zielonym, czyli jak (usunięte przez administratora) w lesie. Chciałem zamówić kostkę LIBET, ale powiedzieli, ze mi nie sprzedadza, bo mają dużo reklamacji, a w afercie mają LIBET. Porazka, brak profesjonalizmu. Zdecydowanie nie polecam KADO jako dostawce kostki brukowej.
uczciwe chlopaki.super firma biore od lat
Jestem ich klientem od lat i zawsze wszystko bylo ok.terminy i ceny .A jak mialem problemy z inwestorami to Bartek zawsze pomagal i cierpliwie czekal na pieniadze .Polecam
Porzadna firma i pracujacy tam ludzie.Polecam
Ale bzdury piszesz.Znam go i wielu jego znajomych od lat .