logo Ergo Hestia

Ergo Hestia

Sopot

Opinie o Ergo Hestia

Kinga D. 2015-11-18 10:38
Uważam, że Ergo Hestia jest jednym z najlepszych pracodawców na Pomorzu, bardzo dobre warunki pracy, normalne godziny pracy, klimat sprzyjający rodzinie- przedszkole, piknik.
2
łodzianka 2015-11-27 10:58
Byłam na rozmowie w ERGO na stanowisko kierownika biura w Łodzi, jednak dopiero pod koniec długiej, godzinnej rozmowy okazało się, że wcale nie na stanowisko kierownika a najpierw na stanowisko sprzedawcy. Dokładnie został mi przedstawiony plan kariery i po jakich krokach mogłabym kierownikiem zostać, jednak program szkoleń trzeba rozpocząć od płatnego 300 zł szkolenia... Rekruter zasugerował również, że wypłata zależy JEDYNIE od wyników - czyli nie sprzedajesz nie dostajesz żadnych pieniędzy. Sprzedaż dotyczyłaby ich nowego produktu, czyli prywatnych emerytur sprzedawanych przez ERGO Pro.

Podsumowując trochę naciąganie ludzi i jedynie żałuję zmarnowanego czasu. Kiedy powiedziałam, że nie stać mnie na podjęcie pracy u nich i zapłaceniu za szkolenie usłyszałam jedynie: no cóż, jak będzie panią kiedyś stać to serdecznie zapraszam. Więc wniosek czy warto tam pracować wyciągnijcie sami.
5
anonim 2015-12-08 21:00
Ergo Pro to nie spółka Grupy EH z Sopotu.
Opinie powinnaś zamieścić na innym forum.
5
Pudelek 2016-02-06 21:24
Przedszkole? Tak, ale nie tylko dla centrali, osoby pracujące w jednostkach terenowych nie mają takich możliwości. To samo dotyczy pikników. Przecież nie pojadę 300km na piknik dla rodzin. Godziny pracy? Nie raz wracałamgrubo po 18, a byłam w pracy od 8, nie jedną spbotę poświęciłam na pracę. Za nadgodziny nie ma żadnych premii. Premia może być za realizację planu, czasami owszem przyzwoita, ale jakby zarobioną kasę podzielić przez ilość przepracowanych godzin, to na pewno nauczyciel ma lepiej. Nie ma realizacji planu sprzedażowego to wypad i tyle, jak w korporacji.
2
Pudelek 2016-02-07 11:57
W tych agencjach pracują agenci w ramach umowy agencyjnej, a więc muszą mieć własną działalność gospodarczą. Duży agent zazwyczaj zatrudnia osoby, ale ci pracownicy podpisują umowy nie z ubezpieczycielem, a z tym agentem. Tak to wygląda. Poza tym wiele z tych agencji może oferować polisy innych zakładów ubezpieczeń.
2
w EH 2016-02-20 21:26
no teraz to pojechales!! typowa propaganda.ludzie nie maja na co narzekac? moze na to ze nikt za nadgodziny w BLS nie placi a robota i tak ma byc zrobiona bo mozna sie pozegnac z premia. no chyba ze komus te marne grosze bez premii wystarcza:)
4
Biały królik 2016-08-02 15:59
Mogę jedynie powiedzieć, że pracowałem ponad rok na infolinii likwidacji szkód w Sopocie. Zarabiałem 1,5 zł netto. Było to w 2012 roku. Już 4 lata jak tam nie pracuję. Teraz zarabiam 4 tyś zł na rękę w księgowości w innym mieście. Mogę pracować zdalnie z domu. Klimat jak w każdej korporacji. Wszystko fajnie do momentu jak się pracuje. Jak się chorują to wyrzucają. Liczą się tylko wyniki. Choć tęsknię za moim trómiastem ale za to latają samoloty. To już moja 3 praca. Na karku po 30.

Chciałem pozdrowić wszystkich pracusi z infolinii, którzy zapewniali że czeka ich wielka kariera. Obiecywali samochód, podwyżki, świetlaną przyszłość i super karierę. Praktyczna praca na infolinii: brak klimatyzacji w Hestii kontakt, brak powietrza, mocne światła, skóra praktycznie się ciągle wysuszała. Oczy piekły. Okna co się nie otwierają bo psuł się system podnoszący okna. Telefony co chwila. Klienci bardzo trudni. Rotacja pracowników nieustanna. Trudna praca. Szkoda tylko tej młodości. Jednak nie ma za dużo wyboru na Pomorzu. Najlepsze było że szefowa słuchała rozmów i oceniała. Musiało być dzień dobry, szanowny panie, w czym mogę pomóc, czy jeszcze ma pan jakieś pytania, życzę miłego dnia. Jak powtarzasz to 100 raz w ciągu dnia i 500 razy w ciągu tygodnia, to bierze się... wiadomo co. Miałem słabe oceny bo już nie dawałem rady z tymi formułkami.
Nie ty to następny. Co 3 miesiące assesment. Kolejna grupa ludzi, którym trzeba powiedzieć jaka jest cudowna ta firma. Później już tylko gorzej. :) Super.

Ubezpieczyciel nie daje bonusów bo 5 minut za krótko się było na linii w ciągu miesiąca i nie robią podwyżek, gdyż rentowność tego biznesu jest bardzo mała. Jest dużo ubezpieczycieli w Polsce i taki AXA ma najniższe stawki. Nawet ja ubezpieczam się u niego. Nie ma cudów i nie będzie na tym rynku w Polsce. Płacę 500 zł za OC i mini AC. Mało? Samochód ubezpieczeny na 18 tyś zł. Można negocjować w Axa i to jest plus.

Ergo hestio, panie prezesie, zabierze Pan te wszystkie miliony do grobu? Trumna nie ma kieszeni. Podziel się z ludźmi. Warto. Bóg patrzy na pana. Sąd boży czeka każdego. Nie ma wyjątków. Liczą się tylko dobre uczynki.
12
123 2016-08-15 17:24
Co do wynagrodzeń to zależy z której strony patrzysz na kasę. Jeśli przychodzisz jako nowy niedoświadczony pracownik to możesz wynegocjować sobie na pewno więcej niż najniższa krajowa. Pracowałem w Hestii ponad 8 lat, szkoliłem nowego pracownik i przez przypadek dowiedziałem się jaką pensję otrzymuje. Okazało się że jego pensja była tylko o 300 zł niższa od mojej. Rozmawiałem z kierownikiem na ten temat, który jak zwykle uznał że to nie jest żaden problem, po tym incydencie złożyłem wypowiedzenie. Uznałem to za brak szacunku Hestii do pracowników którzy przepracowali wiele lat, robiąc tysiące nadgodzin uczestnicząc w wielu projektach nie ma szans na godziwą podwyżkę. Tyle ile sobie wynegocjujesz na początku tyle możesz mieć nadal po 5 latach. Wiązanie długich planów zawodowych z Hestią jest złudne. Druga sprawa to że doświadczenie w Hestii nie daje kompletnie niczego na rynku pracy a na pewno nie w trójmieście. Przez pół roku znalazłem może trzy ogłoszenia w których częściowo można było wykorzystać zdobytą wiedzę. Podczas rozmów kwalifikacyjnych żadnej z osób rekrutujących nie interesowało doświadczenie zdobyte w Hestii. Jedyny plus pracy w Hestii to ludzie z którymi się współpracuje.
11
Wazka 2016-08-29 12:48
Likwidator szkod korporacyjnych jaka kasa i jak wyglada rozmowa w Sopocie
3
były__pracownik 2016-09-01 12:40
Postaram się być obiektywny. Zacznę od plusów:
+zatrudnienie w stabilnej firmie, regularnie wpływająca pensja, tania stołówka.

Niestety wszystko inne w tej firmie jest złe. Chyba wynika to z tego, że w trójmieście jest to jedyna duża centrala ubezpieczeniowa i Zarząd wychodzi z założenia, że cokolwiek zrobi to ludzie i tak będą tam pracować bo nie mają alternatywy w danej branży. Największą bolączką jest nieproporcjonalny zakres obowiązków do otrzymywanego wynagrodzenia, które ma tendencję do spadania wraz z stażem pracy(brak podwyżek inflacyjnych itd.) Pracy jest bardzo dużo, duża rotacja na szczeblu dyrektorskim/kierowniczym powoduje, że co chwile wdrażane są nowe pomysły, bardzo często nietrafne, które dodatkowo obciążają pracowników. Mógłbym wymieniać tak bardzo długo..

Jeżeli jesteś osobą tuż po studiach, bez doświadczenia, to możesz zaczepić się tam na na rok , maksymalnie trzy lata. Dłużej to już szkoda Twojego czasu i kariery. Ta firma niestety nie inwestuje w ludzi. Stać ją na to.

17
mirek 2016-09-01 12:44
ol przyjazna atmosfera dla konsultanta infolinii brzmi bardzo odważnie, w dużej mierze jednak ta ATMOSFERa zależy od klientów, w to wiadomo...l natomiast ciekawe jaki na takim stanowisku obowiązuje u was system zmianowy, chodzi mi konkretnie o weekendy i święta
1
Wrocławianka5 2016-11-20 18:25
Witam czy ma ktoś jakieś doświadczenia związane z praca w Hestii we Wrocławiu ?
1
wro 2016-11-23 10:28
Dlaczego pytasz?
1
Jolka T. 2016-11-25 17:36
Mam pytanie o Elastyczny czas pracy - proszę o informacje czy to prawda, ze elastyczny czas pracy, który niby jest w Hestii wymusza 45 korzystanie ze stołówki i , ze mimo, że ktoś nie korzysta ze stołówki i w tym czasie pracuje to te 45 minut nie jest liczone do czasu pracy?
Jestem młodą matką , bardzo ważne dla mnie jest aby wyjść z pracy po 8 godzinach pracy bez przerwy.
1
Ann 2016-12-03 20:48
Jest dokładnie tak jak opisalas. W pracy siedzisz 8 h 15 minut z czego 45 minut to przerwa do twojej dyspozycji. Nie ma znaczenia czy ją wykorzystasz. Mimo iż nie jest korzystasz z przerwy nie możesz wyjść szybciej do domu.
3
Rafik 2016-12-23 20:55
Pracuje w tej firmie ładnych parę lat. Firma nie szanuje pracowników. Jak się stawiasz to za chwilę masz nagane do akt. Zenada i tyle. Kierownicy to pachołki dyrektora. Mobbing i nadgodziny nie płatne to norma. Zastraszanie że jest kilku na Twoje miejsce i tym podobne. Kierownicy bez wiedzy i doświadczenia.
10
Topas 2017-01-04 15:50
Jak możecie być zadowoleni z szefostwa skoro wielu pracowników firmy ma olewczy stosunek do pracy. Myślicie ze szefostwo nie wie o tym? Jaka praca taka płaca i może jak zmieni się sposób myślenia to będziecie zadowoleni.
1
A. 2017-01-11 18:46
Buhaha, chyba sobie żartujesz? Wiekoszsc pracownikow stara sie i robi jak najwięcej może.. Ogromny zakres obowiązków i ilość pracy, którą ciężko ogarnąć w 8h dziennie, nadgodzin brak. Myślę że sytuacja jest zupełnie odwrotna.
7
Pablo 2017-01-12 20:59
Nadgodziny to są tylko że nie płatne :)
8
Były hestianin 2017-01-13 21:40
Pracowałem w tej instytucji bardzo długo i chyba za długo, w której tylko widzi się słupki i zestawienia STATYSTYKA. - temu służą spotkania roczne. Kierownicy regionalni to ,, bulteriery '' z/c dyrektora BLS który wcale nie jest lepszy.
Wszystko robią na pokaz klienta kosztem pracownika. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk pracownika za marne pieniądze - praca na 2,5 etetu a pensja jednego.
Klienta się oszukuje na każdym kroku bo takie wytyczne przesyłają kierownicy wewnętrznymi e-mail i cyklem szkoleń temu służącym - podpisywać ugody ,, i rąbać nie świadomego klienta''.
Wszystko dobrze jak pracujesz ale jak zachorujesz to - od tego są właśnie kierownicy regionalni specjalnie szkoleni . Ciągle szukają pracowników bo nikt normalny nie chce na stałe tam pracować w takim wyzysku pod presją kierowników szkolonych specjalnie przez dyrektora.
Jedna z gorszych KORPORACJI na rynku a zdobyli tytuł pracownika roku - jak wszystkim pracownikom kazali napisać wszystko ,, naj '' bo ankieta NIBY ANONIMOWA.
Jedyny plus tej pracy to wiem teraz jak działa ta maszyna i wiem na co teraz zwracać uwagę przy obronie klientów ( którzy dali się nabrać na reklamy ) jak stanąłem po drugiej stronie.
19
... 2017-01-16 19:06
Wiele lat i bardzo dużo zdrowia zostawione w tej firmie. Po takim czasie wiem jedno..NIE WARTO BYŁO!
Praca jako likwidator mobilny i teoretycznie 8h pracy, ale nie do zrealizowania ilość zadań w tym czasie. Odkąd są kierownicy regionalni jest coraz gorzej. Jeden "mądrzejszy" od drugiego a "najlepszy" z nich wszystkich jest kierownik działu Warszawa - z Niego to już nawet inni kierownicy mają ubaw. Osoba, która pracowała jeszcze nie dawno na infolinii jednej z firm ubezpieczeniowych teraz robi wielka "karierę". Dwulicowy człowiek i tyle. Tylko słupki się liczą i kolorki w tabelkach. Człowiek nie liczy się wogóle.
Nie polecam nikomu pracy w tej firmie. Zresztą widać po ogłoszeniach ile osób odchodzi z tej firmy. Jeszcze nigdy tak źle nie było a jeżeli tacy ludzie zarządzają grupą to lepiej nie będzie n pewno.
15
Aplicant 2017-01-18 12:19
Ja z kolei uczestniczyłem w rekrutacji do tej firmy. Pośród wielu pytań jakie mi zadano było pytanie o to czy Klientowi zawsze mówię prawdę i czy uczciwe go informuje o tym co i jak. Oczywiście odpowiedziałem twierdząco na to pytanie. Sam będąc klientem chciałbym być uczciwie informowany o tym co mi się sprzedaje czy jaką usługę oferuję. Nie dostałem się do pracy bo źle odpowiedziałem na to pytanie, a prawidłowa odpowiedź na pytanie czy zawsze uczciwe informuję Klienta powinna być negatywna. Wtedy ma się szanse do pracy w tej firmie. Prawdą jest to, co tu ludzie piszą, że w Hestii panują wytyczne żeby klientom nie mówić wszystkiego. To samo mogę powiedzieć o kontaktach z przedstawicielami tej firmy. Wizerunek tej firmy oraz podejście do Klientów jak też i do przyszłych pracowników wskazuje, że należy się 10 razy zastanowić zanim złoży się tam aplikację. Tym bardziej należy się zastanowić wykupując tam ubezpieczenie. Są na szczęście jeszcze towarzystwa ubezpieczeniowe uczciwie informujące klienta, a gdy przedstawiciel pomyli się przeprosi i postara się udzielić wyczerpującej oraz uczciwej informacji. Niestety to nie jest już Hestia.
9
Kolega 2017-01-24 18:45
Ergo Hestia z całą pewnością nie prowadzi takich praktyk o jakich piszesz gdyż jest zbyt poważnym graczem na rynku. To że nie dostałeś się do pracy z tego powodu jest zwykłym wymysłem.
2
PK 2017-01-30 02:01
,, Kolego '' skoro nie wiesz to nie pisz głupot tutaj ,.. z cała pewnością '' a jaką Ty masz pewność ?
Akurat ,, Apikant '' napisał prawdę mogę to potwierdzić w 100 % od środka po przepracowaniu wielu lat .
Wymysłem to jest Twoja teoria i opinia.
6
P 2017-02-03 09:37
Mam prośbę czy może się ktoś wypowiedzieć kto pracuje na infolini ( słuchawce)? Czy jest to praca 8 godzina? Od poniedziałku do piątku? Jaka jest pensja na rękę i czy są jakieś dodatki?
3
Teodora 2017-02-14 13:51
Tak duża firma potrafiąca trzymać mocno pewne standardy to już duży sukces. Branża jest dość trudna, klienci również a mimo wszystko dobrze sobie radzą. Cieszę się, że tu pracuję i to jest praca z perspektywami.
1
EH 2017-02-15 19:20
Kobieto o jakich standardach Ty mówisz ?! Klienci nie są trudni tylko wreszcie normalni i domagają się tego co im się należy.
Wszystko do czasu , piszę to z doświadczenia - przyjdzie i czas na Ciebie jak trochę popracujesz i zostaniesz tzw. ,, wydojona '' wtedy zobaczymy czy będziesz taka zadowolona . A z ciekawości jak długo tam pracujesz że masz jeszcze tak optymistyczne myśli i stwierdzenia masz chociaż z 10 15 lat.
4
EH 2017-02-15 19:20
Kobieto o jakich standardach Ty mówisz ?! Klienci nie są trudni tylko wreszcie normalni i domagają się tego co im się należy.
Wszystko do czasu , piszę to z doświadczenia - przyjdzie i czas na Ciebie jak trochę popracujesz i zostaniesz tzw. ,, wydojona '' wtedy zobaczymy czy będziesz taka zadowolona . A z ciekawości jak długo tam pracujesz że masz jeszcze tak optymistyczne myśli i stwierdzenia masz chociaż z 10 15 lat.
6
Gregor 2017-02-19 12:04
Znana firma na rynku ubezpieczeniowym zawsze będzie atakowana, tym bardziej, że trzymają wysokie standardy pracy. Część osób na pewno nie nadaje sie do tego typu firm i im szybciej to zrozumieja tym lepiej.
1
Karolina 2017-03-14 17:55
@P Myślę, że najlepiej z takimi pytaniami zwrócić sie drogą e-mailową bezpośrednio na adres Ergo Hestia czyli poczta@ergohestia.p
1
SZCZĘŚLIWY:) 2017-03-18 13:19
Pracowałem w EH 10 lat. Duma mnie rozpierała, że pracuję w takiej prestiżowej firmie. Angażowałem się na maxa, praca w terenie do wieczora, cały czas pod telefonem. Ciągłe pogłębianie wiedzy, egzaminy, kontrole itp. Po 10 latach wypowiedzenie:( Już ochłonąłem, pracuję w innym TU, mniejszym, spokojniejszym, zarobki takie same jak w Hestii, robię to samo co lubię, ale z pewnością z mniejszym stresem i spokojem. Pozdrawiam moje koleżanki i kolegów z Ergo Hestii! Powodzenia na egzaminach marcowych! Pamiętajcie, świat bez Hestii też istnieje i jest jeszcze piękniejszy!
11
ROZCZAROWANA 2017-04-03 22:04
Firma wykorzystuje pracowników . Nie płaci za nadgodziny, ani ich nie rozlicza. Czas pracy jest rejestrowany na kartach . ale na wydrukach miesięcznych rozliczenia czasu pracy , które otrzymuje pracownik nadgodziny nie są wykazywane. Ale jak nie wyrobisz 8 godzin to dostajesz "czerwona " kartkę od szefa.


7
Wielki minus 2017-04-07 15:07
Witam serdecznie wszystkich tych, którzy poświęcają swój cenny czas i czytają tone informacji aporpos tej firmy. Przedstawię swoje doświadczenie ściśle powiązane z Hestią, by otworzyć oczy wszystkim tym, którzy zaczynają swoją przygodę w tymże pseudo korpo. Z natury nie jestem osobą kąśliwą, wredną, uważam, że z domu wyniosłam wszelkie dobre wartości, które w tej firmie w ogóle się nie sprawdzają... Wyścig szczurów, to priorytet - oczywiście pod otoczką uśmieszków i nagminnego "cześć" na korytarzu. Szkolenie to jakiś banał, robią z człowieka głupka, na siłę wciskając tonami wiedzę, w praktyce w ogóle nie przydatną. Wszyscy udają przyjaciół, "w razie problemów, jesteśmy do dyspozycji", być może - przez pierwsze 2 dni, potem radź sobie sam. Pensja 2300 brutto, 1660 do ręki. Odporność na stres? Oczywiście - jest to zrozumiałe, gdyż świadomie podjęte call center skutkuje rozmowami z trudnym klientem - taka praca. Jednakże ta sztuczna, złośliwa otoczka, która widnieje wszędzie dookoła, zarówno ze strony z zaburzonym ego kierowników, pseudo kierowników, tych, którzy są nikim a uważają się za kierowników i tych faktycznie na stanowiskach kierowniczych - Ci którzy nie robią nic prócz grania w fife na kanapie. Jeśli ktoś nie ma wyboru i wybiera się do tej firmy z przyczyn chociażby finansowych, bądź tylko po to by złapać doświadczenie, to proszę, by 2 razy się zastanowił czy warto. Wieczny stres, gnojenie jest na porządku dziennym. Nie szanują człowieka od pierwszych postawionych kroków, na tymże pięknym i czystym dywanie Hestyjnym. Zwalniają ludzi od tak, nie podając powodu - bynajmniej Ci co od tak, widzimisię są zwolnieni - zostają bez pracy - Ci mają chociaż szanse znalezienia czegoś lepszego. O wiele lepszego. Bez sensu jest stać w miejscu, bez możliwości rozwoju, no i oczywiście to, że dostało się umowę na 2 lata, nie jest żadną gwarancją na bezpieczny i stały etat... Bo od tak, po prostu wyrzucają dobrego, młodego pracownika. Ta praca na żadnym etapie nie rozwija, nie ma poszanowania dla człowieka, brak możliwości wykorzystania przerw, zero empatii, współpracy, zoorganizowania. SERDECZNIE NIE POLECAM!
11
Natalia 2017-04-11 12:20
Mam pytanie czy aktualna jest oferta dla młodszego specjalisty ds. obsługi korporacji? Mam dość duże doświadczenie w takiej pracy, a chciałabym spróbować w Ergo Hestii. Jak przebiega rekrutacja w firmie? Jakie warunki muszę spełniać żebym mogła startować?
2
szukam pracy 2017-06-29 11:30
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Typowych- czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat tego stanowiska? jakie zarobki, na czym polega praca, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?
1
Natalia 2017-06-29 11:55
Szkoda, że oskarżanie firmy jest takie łatwe. Jeśli ktoś ma sporną sprawę to nie jest właściwe miejsce.
2
EH 2017-07-03 01:52
Koleżanko - wiemy co piszemy nikt nikogo nie oskarża a jedynie prawdę piszemy o firmie w której kiedyś pracowaliśmy i znamy ją od podszewki( tak prawda zawsze boli ).
4
Natalia 2017-07-10 12:43
@EH Rozumiem, że jak jest problem to każdy działa . Ale uważam , że forum to nie jest miejsce na oskarżenia firmy,.
1
EH 2017-07-20 23:35
Koleżanko - nikt tu tej ,, firmy '' nie oskarża tylko pisze szczera prawdę na forum o niej bo właśnie taka jest.
Jeśli bronisz tak tej firmy to znaczy że jesteś pracownikiem - przepraszam że zapytam z jakim dorobkiem w latach.
1
Tania 2017-07-23 22:47
Czy jesteście pewni, że nie można napisać o firmie coś dobrego?
1
bartók 2017-08-17 01:41
A jak dokładnie jest z zarobkami na stanowisku konsultanta ds. kontaktu z klientem? Jaka podstawa i średnia prowizja? Zaznaczam, że mam doświadczenie w sprzedaży w CC, więc wiem na co się piszę.
1
Tadeusz 2017-08-17 09:51
Wiele osób zdaje sobie sprawę , że praca w firmie o takim rodzaju działalności może być trudna. Może to nie jest miejsce dla niektórych?
1
Anonim 2017-08-17 13:14
2300 zł brutto podstawy + premia (wiadomo, w zależności od wyników) do 500 zł brutto
2
Anonim 2017-08-17 13:15
2300 zł brutto podstawy + premia (wiadomo, w zależności od wyników) do 500 zł brutto
1
bartók 2017-08-17 20:35
premia sprzedażowa na poziomie 500zł? czy to nie jest sprzedaż?
1
swojak 2017-08-18 12:23
Ergo Pro JEST czscią grupy kapitałowej grupy Ergo
1
Trezor 2017-08-20 10:41
Interesuje mnie praca menedżera sprzedaży. Czy może mi ktoś podpowiedzieć kilka istotnych informacji o firmie? Może coś o atmosferze w pracy? Jakie wyposażenie dostaje taki pracownik? Czy są jakieś wysokie wymagania stawiane kandydatowi na początek?
1
Gall.... 2017-09-19 23:43
Nie polecam tam pracy wrogowi nawet. Głosowa pensja brak perspektyw.... dno
Gall.... 2017-09-19 23:43
Nie polecam tam pracy wrogowi nawet. Głosowa pensja brak perspektyw.... dno
1
Zostaw swoją opinię o Ergo Hestia - Sopot
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ergo Hestia