brak logo

SANFORD NIERUCHOMOŚCI Grażyna Iskra

Rudnik nad Sanem

Opinie o SANFORD NIERUCHOMOŚCI Grażyna Iskra

kolo 2014-03-27 00:27:34
firma ,której nie polecam..(usunięte przez administratora)ciężko odrobić zjedzony chleb...oby dostać pieniądze a potem maja wszystko daleko,zero kompetencji
JOLA 2014-05-23 16:43:40
Dobrzy są tylko w braniu pieniędzy od klientów potem unikają ich jak ognia, niby coś robią, ale byle jak, swoich pracowników też tak traktują.
AMELIA 2014-06-29 16:14:24
W naszym przypadku też wykazali się profesjonalizmem tylko w braniu pieniędzy. Jakość wykonania żenująca o poprawki nie można się doprosić, nie mówiąc już o dotrzymaniu terminu zakończenia prac budowlanych. Panowie kręcą jak mogą i unikają jakiejkolwiek odpowiedzialności.
AMELIA 2014-06-29 16:18:15
Potwierdzam dobrzy są tylko w braniu pieniędzy, poziom wykonanych prac są żenujące,a o poprawki nie można się doprosić. Unikają jakiejkolwiek odpowiedzialności i kontaktu z inwewstorami.
Krzysztof 2014-07-07 21:23:42
Przy pierwszym kontakcie wykazali sie profesjonalizmem... i na tym sie skończyło.... Nie polecam nikomu tej firmy bo do tej pory borykam się juz niestety sam z poprawkami,gwarancja minęła... Unikajcie tej firmy jak ognia... Przestrzegam...
niezdecydowana 2015-02-10 17:53:09
proszę o kontakt gibka1983@wp.pl
1
Amelia 2015-09-06 17:55:37
i w celu uniknięcia odpowiedzialności zawiesiła działalność. Pozostawiła inwestorów z niedokończonymi budowami. Panowie J.I oraz A.B nie odbierają telefonów(ten pierwszy w celu zatarcia śladów chyba zmienił nr telefonu), nie odpowiadają na mail'e i listy, udają, że nie istnieją. Natomiast inwestorzy sami muszą borykać się z bublem który zafundowali panowie J.I oraz A.B, czyli np. źle obsadzone okna, unosząca się podłoga, pękające ściany, szczeliny w elewacji budynku- olbrzymie szpary pomiędzy balikami, pofalowana i niedokładnie zamocowana blacha na zewnątrz budynku (nad podmurówką)itp. czekam na kolejne, nieujawnione jeszcze niespodzianki. O profesjonalizmie panów Józefa i Andrzeja oraz poważnym traktowaniu przez nich kontrahentów niech świadczy fakt, że nie oddali gwarancji na okna, dach oraz inne wykonane prace uważają, iż nie muszą się rozliczyć, a protokół zdawczo -odbiorczy budynku inwestor powinien sporządzić sam.
lol 2015-10-13 21:13:21
Teraz firma Sanford ma nową nazwę DSD. Pracowałem tam...Do dzisiaj nie mogę odzyskać, zarobionych w tym zakładzie pieniędzy. Polecam tam pracę naiwnym. ( usunięte przez administratora )Tyle w temacie.
manok 2016-05-21 13:00:39
amial, zawsze warto się dowiedzieć bezpośrednio w firmie. A nuż widelec kogoś będą poszukiwać. Chyba można sporo zarobić
Zostaw swoją opinię o SANFORD NIERUCHOMOŚCI Grażyna Iskra - Rudnik nad Sanem
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SANFORD NIERUCHOMOŚCI Grażyna Iskra