Cześć, a powiecie mi tylko jak teraz oceniacie przyuczenie kierowców bez doświadczenia? parę lat temu ktoś widzę, że nawiązywał do tego tematu tutaj, a na stronie wciąż jest wystawiona tego typu oferta i może chłopak by podszedł
Na kat C to standardowo , dadzą mu najgorszy jeżdżący samochód ,ale to norma bo nikt nie będzie ryzykował. Jeździć go nikt nie nauczy , samo przyuczenie polega na tym że na jeden dzień wsiądzie jako pasażer i będzie pomagał przy rozladunkach /zaladunkach ,pozna dokumenty , jak tankować , jak się rozliczać np z gotówki.
Co z tymi umowami o prace tak ostatecznie? Jest napisane we wpisach, że tylko nieliczne osoby ja maja. jeśli tak to na jakiej zasadzie? Chodzi o dłuższy staż pracy? albo jakoś inaczej trzeba sobie zaprasować na nią? To stali pracownicy? Pod innymi względami maja też wypracowane jeszcze inne dodatkowe rzeczy?
Pierwsza umowa to zlecenie , na 3 miesiące , potem przechodzisz rozmowę , która ma troszeczkę wyprać szare komórki , że działalność to najlepsza rzecz na świecie , zaczynają się kalkulacje ile to będziesz do przodu , kiedyś słyszałem takie coś z niskim IQ pracownikiem , że za rok będzie tak do przodu że zanie inwestować w srebro , złoto , po 2 latach w nieruchomości , chłopak za 5 lat widział siebie w Bentleyu co go podwozi pod firmę jako wózkowego , dolary się świeciły w oczach ;)
(usunięte przez administratora)
Czy kierowca , czy dyspozytor , czy pomoc biurowa - działaność wlasna preferowana , nalegają, naciskana ( oddział Rusocin), jak jest w Iławie to nie wiem
Słyszałem coś o nocnych dostawach części do serwisów. Jak wygląda odpowiedzialność za towar ? Jest ubezpieczenie i czy mają kogoś kto się zajmuje reklamacjami ?
Próbowałem się dostać do pracy na dostawy nocne, niestety brak miejsc, mają stała obsadę od kilku lat
Radze bardzo dobrze przy rekrutacji ustalać warunki. Niestety przez tydzień czasu byłem czarowany,że zostane przyjety do pracy.Łącznie z tym,że za darmo przejechałem jeden kurs.Po czym dowiedziałem się,że za plecami był prowadzony casting.Złe czasy na takie gierki. Firma w moich oczach nie rzetelna i nie profesjonalna. Reasumując w sumie to nawet cieszę sie ,że nie zostałem przyjęty jeżeli już na początku wszystko składa sie z krętactwa i mącenia.Sprzęt również nie najwyższych lotów.Stary actros z rozklekotanym zawieszeniem.Nie polecam.
(usunięte przez administratora)
A ty czemu odszedłeś z firmy? Bo z twojego nicku tak wynika. Napiszesz co ci nie pasowało bo chce się przyjąć i każda uwaga będzie pomocna. Szczególnie na temat poziomu wypłat.
(usunięte przez administratora)
Najniższa , albo wcisną ci kit że działalność najlepsza na świecie bo dołoży na podatek its .(usunięte przez administratora) .
(usunięte przez administratora)
Pracuję osobiście w tej firmie i nie mogę narzekać ekipa jest w porządku podobnie jak szefostwo. A że czasem są gorsze dni to chyba jak w każdej pracy. Na początku było ciężko ale jak człowiek nabierze wprawy to tragedii nie ma. Osobiście polecam
(usunięte przez administratora) Do późna. Firma wystawiła ogłoszenie,że potrzebuje kierowców Praca od wtorku do soboty od 3 rano do 11. Więc jak to z tym jest? Piszą też,że zatrudnią o umowę o pracę. Czy faktycznie są takie warunki? Czy przyjmują kierowców bez doświadczenia?
Napiszą ze na 9 godzin a koniec końców robisz więcej. Wszystko zależy co będziesz robić i jaki rejon dostaniesz teraz szukają na rozwożenie części do salonów więc rozładunek w nocy dostawy puzniej załadunek swojego auta i wyjazd na rejon . Umowa standard ciut ponad najniższa krajowa(usunięte przez administratora) No chyba że dasz się namówić na działalność (usunięte przez administratora) Każdy ma swój rozum jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. . ja próbowałem pracowałem i teraz wiem że na 100% bym nie wrócił tam
Pracowałem na tej obsłudze , to rozwożenie zaopatrzenia dla serwisów samochodowych , praca od 3 do 8 rano , czasami do 9 , jeżeli była potrzeba, to czasami robiłem po tej pracy jakąś dostawę , w sumie nigdy nie miałem żadnego przekroczenia, a firma pilnuje tego bardzo mocno.
Cała prawda tak jak pisze sz. Tylko szkoda że nie wspomniałeś że towar w serwisach zosawiany jest u ciecia i nie podpisuje listu dostawy. Zostaje ci tylko pen z ilością zostawionych paczek, i do tego wystarczy że mechanik dziwnym trafem stwierdzi że część jest uszkodzona . To cała reklamacja czyli koszty spadają na kierowcę. (usunięte przez administratora)
Zgadza się, tak to wygląda praca przy obsłudze salonów samochodowych. Częste reklamacje które oczywiście płaci kierowca. Dostawy po nockach codziennie, odmówisz pierwszy, drugi raz to jesteś już najgorszy(usunięte przez administratora). Każdy gada na każdego.
Pracowałem w tej firmie 9 lat i zachciało mi się zmiany, mam nadzieję że niedługo uda mi się wrócić po 8 Msc przerwy
Też mam takie odczucie , jakiś czas temu zachciało mi się zmian , jeździłem na linii , chętnie bym wrócił
I bardzo dobrze. Bo jak człowiek się zasiedzi to jest trudno podjąć decyzję. A jeszcze samo zatrudnienie, i samochód w lizing i jesteś w czarnej (usunięte przez administratora) . A wtedy nie podskoczysz i pracujesz po 12 godzin . Za urlopy wypłaca raz w roku czyli w Grudniu i za chorobowe nie dostaniesz nic ! Super praca .
(usunięte przez administratora)
..fakt czasami przesadzaja z iloscia pracy , a co za tym idzie rowniez z czasem ktory bedziesz musial poswiecic na to.. ale...
Polecam , dobra atmosfera , fajny zespół , pozdrawiam
Pracuje w tej firmie od kilku miesięcy , warunki zatrudnienia , atmosferę i zespół oceniam bardzo pozytywnie
Pracuje w firmie kilka , wcześniej jeździłem kilka lat u innych przewoźników dla Rabena i Jasa, jeżeli miałbym porównywać to Ta firma wygrywa we wszystkim. Nie będę tu zbytnio słodzić, wszędzie można znaleźć coś do poprawienia. Firma ma prawdziwą bazę, a nie jak większość pod chmurką z biurem w aucie szefa, Firma ma własny warsztat i myjnię, kierowcy pełne zaplecze socjalne z szatnią, kuchnią i prysznicami. Auta nie są nowe ale w dobrym stanie technicznym, usterki zgłasza się po zjeździe , w moim przypadku auto na rano było gotowe.
(usunięte przez administratora)
Pracuje w tej firmie od kilku lat, na samozatrudnienie przeszedłem jeszcze u poprzedniego pracodawcy, polecam. Wystarczy sprawdzić w intrenecie że w Polsce jest obecnie ponad 3 mln firm jednoosobowych, do duży odsetek, a i tak wyprzedza nas w statystykach większość krajów Europy. Dzięki firmie, to ja decyduję ile i gdzie będę odkładał na starość, a do tego mam pewność że nikt mi ich nie zabierze, że nie znikną jak II filar.
Umowa (usunięte przez administratora)lub samozatrudnienie na najniższa(usunięte przez administratora) Miesiąca w biurze u kierownika, tak są ludzie którzy pracują tam długo po 12 lat i więcej jak tutaj firma się chwali ale to raczej głównie ci którzy muszą bo taka mają sytuację lub poprostu.boja się zmian, sprzęt średni jak. Coś. Się zepsuje majster szuka dziury w całym aby kiero za to zapłacił
Prywatna firma gdzie osoby które potrafią się uśmiechać na zawołanie(usunięte przez administratora). Połowa kierowców albo na działalności albo na zleceniu. Dyspozytorzy którzy pracują jak ktoś wcześniej napisał po 20 lat to tak samo fałszywi jak właściciele i 'dyrektor regionalny'. Stary sprzęt, niska płaca, długie godziny pracy.
Widać, że albo niedługo popracowałeś, bo się nie nadawałeś bo nic nie wiesz o firmie - żadnych tu dyrektorów regionalnych nie ma i nikt się nie tytułuje. A tym bardziej nikt się na zawołanie nie uśmiecha, praca jak wszędzie a płaca na czas i jedna z lepszych na rynku.
(usunięte przez administratora) Powiem szczerze omijać szerokim kołem firma traktuje kierowców jak (usunięte przez administratora) Pieniądze na czas to prawda i chwała za to ale umowa najniższa (usunięte przez administratora). Dyspozytorzy z przypadku (usunięte przez administratora)czesto nie mają pojęcia o robocie i ile faktycznie zajmuje czasu dojechanie i rozładunek . Koniec końców forma ok ale duuuuuzo musi się zmienić żeby było normalnie
(usunięte przez administratora)
Widzę, że posiadasz dużą wiedzę na temat prawa, ale może jednak warto byłoby na moment pozostawić już tę kwestię. Szukam tu informacji o warunkach pracy w TRUCK-WIS-DZIK i mam nadzieję, iż coś mi o nich powiesz. A wiesz może, czy w najbliższym czasie będą potrzebować nowych pracowników?
Jak pisali poprzednicy - na dzień dobry umowa (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) Mnóstwo nadgodzin, płaconych jak zwykłe godziny oczywiście, flota pozostawia sporo do życzenia.
(usunięte przez administratora)
Jak czytam te brednie, słabo mi się robi. Albo to piszą jacyś (usunięte przez administratora), albo pseudo kierowcy. Nigdy w tej firmie nie było umowy (usunięte przez administratora), ani najniższej krajowej. Wynagrodzenie jedno z najwyższych na rynku. Auta czyściutkie, myjka co tydzień, wyprane jak tylko powiesz. Jedne z nowszych w Trójmieście. Owszem jest brane spalanie pod uwagę ale są tacy, którzy z oszczędności po kilka stów biorą premii. W soboty, niedziele i święta się nie pracuje, a dyżur trwa kilka godzin i oprócz wyjazdu do Klienta w Trójmieście nie ma żadnych innych. Żadnych godzin porannych. Wstydziłbyś się szkalować ludzi - pamiętaj dobro powraca - pozdrawiam. Są tutaj Pracownicy, którzy pracują ponad 20 lat - dojeżdżają tu z innych miast - jakby było tak, jak piszesz to nikt by tutaj nie pracował.
(usunięte przez administratora) Umowa zlecenie lub własną działalność, i płacenie od normy przy dobrym spalaniu 21l 100km wychodzi 0,45gr za km. Im większe spalanie tym mniejsza stawka.Kazde obtarcie czy uszkodzenie płaci kierowca.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje może kierowców? Na jakie zarobki można liczyć?
Słyszałem, że TRUCK-WIS-DZIK ma opinię dobrego pracodawcy. podpowiedzcie czy potrzebują pracowników?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TRUCK-WIS-DZIK SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy TRUCK-WIS-DZIK SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.