brak logo

Lear Corporation Poland II

Mielec

Opinie o Lear Corporation Poland II

Ja 2017-08-19 05:31
jasne. Jestes liderka? Czy brygadzistka?? Masz mózg zlasowany co widać po komentarzu, albo stanowisko mało obciążające. Skoro pasuje ci praca po 12 godzin tonsibie tak pracuj i czekaj aż ci żylaki wyskoczą. Higiena pracy to praca Ok 8 godzin a nie babranie sie po 12 a w domu zapewne jestes dętka. Ktoś ci zapłacił za napisanie miłego postu o tej pożal sie Boże korporacji??
10
Marcin 2017-08-19 05:43
Czyli jestes nowy?? Popracuj tak kilka miesięcy a wtedy pogadamy. Wiem ze w innych firmach tez jest rożne, ale ta nagina wszystkie możliwe przepisy na swoją stronę kosztem pracownika. Może ta praca to twoje spełnienie marzeń... to gratulacje.
3
gość 2017-08-19 16:16
co masz na myśli "stanowisko mało obciążające"?
Bartek 2017-08-19 20:15
Szczerze to nie rozumiem ludzi co na lear narzekają, pracuje tam juz jakis czas i uważa ze nie jest wcale tak żle robić trzeba jak w kazdej firmie a jak komuś nie pasuje to niech sie zwolni
1
anonimowy 2017-08-20 00:32
mam pytanie czy wie ktoś może jak zwolnić sie z tej firmy, ile czasu przed trzeba isc czy z dnia na dzien?
Maciek 2017-08-20 12:20
Idź na gore i sie zwolnij. Powiedz ze wyjeżdzasz za granice natychmiast bo masz prace i Twój koszmar sie skończy.
Ola 2017-08-24 15:27
Kiedy wy ludzie na liniach sie obudzicie i przestaniecie podpisywac te listy na 12. Rąbnięcie jak konie w zaprzęgu. Przyjdzie wrzesień, dzieci do szkoły i ciekawe jak wtedy bedzie. To, ze płaca za soboty nie jest wcale jakimś wyczynem w tej firmie. Całe lata soboty były do odebrania a nawet i dwunastki sie odbierało jako dzień wolny. Każda firma za soboty płaci. Ile można tak wyzyskiwać fizycznie pracownika!! Wstydziliby sie ci co tym bajzlem zarządzają.
3
gość 2017-08-27 01:14
Ale co maja dzieci do tego ,co to za roznica czy dziecko a wakacje czy chodzi do szkoły,a nie podpisanie dwunastek nic nie wnosi do sprawy bo w prace trzeba wykonywac polecenia szefa skoro mamy umowe o prace a jest zapotrzebowanie to trzeba pracowac zreszta nie za darmo. Nie wiem gdzie pracujesz a moze nie pracujesz ale wskaz mi prace gdzie nie ma minusow popatrz sobie chocby na prace kierowcy ile nieraz siedzi w aucie czyli w pracy. Każdy tylko narzeka lear zly i beznadziejny praca jak praca raz lepiej raz gorzej.
Zapraszam cie na lear i zobaczymy czy bedziesz taka madra i nie podpiszesz dwunastek i soboty i bedziesz przychodzila co drugidzien bo tak ci wygodnie.
Marek 2017-08-28 10:20
Oooo lidereczka sie odezwała!!!
3
Kasia 2017-08-28 10:32
Nie chodzi o niepodpisywanie dwunastek jeśli zdarzają sie raz na jakiś czas a nie tydzień w tydzień. Mam dwoje małych dzieci i nie mogę stałe tych dzieci podrzucać do rodziny. Widocznie jestes liderka skoro tak zaciekle bronisz tego systemu. Ja nie boje sie pracy pracuje tam już 15 lat a ty ile?? Nie porównuj zadnej onej pracy do tej bo akurat mowa jest o lear. Co ma praca kierowcy do zapierdzielu na lear? Weź sie zastanów zanim cos wpiszesz.
4
gość 2017-08-28 17:48
Bez przesady jaki dwunastki cały czas , nic nie slyszałem ani nie widziałem czasami tylko jak sa wieksze zamówienia
1
xyz 2017-08-28 20:52
Praca mogłaby być całkiem ok, jeżeli zmienione zostałyby pewne osoby, (liderki albo skoczkowie) którzy pomiatają ludźmi oraz poniżają na oczach wszystkich pracowników. Jak może pracownik odnosić się do kogoś "wyżej" z szacunkiem, jeżeli Ciebie traktują jak ścierwo. Jedna z brygadzistek, która zwróciła się do kobiet za błedy "będziecie Ku*wa nosić te wiązki na plecach" to przesada. Rzucali nowymi osobami jak pionkami (lear-kamot i tak w kółko). Nie polecam tej pracy nikomu. Może i czasem było w porządku, jednak można było się spotkać z tak absurdalnym zachowaniem.
10
Abc 2017-08-30 17:25
Zgadzam sie w 200 procentach z tą wypowiedzią.
1
gość 2017-08-30 18:41
Jeszcze rozumiem o co ci może chodzic z liderkami ale skoczkowie ,przeciez skoczek to operator tylko troche bardziej dosiwadcony z wieksza stawka nikt nie liczy sie z jego zdaniem rzucaja go na stanowisko gdzie nikogo nie ma akurat i ma sie wyrobic i nikgo to nie obchodzi jak to zrobi. A tak pozatym to liderki tak madre sa tylko czasem do operatorw ze strachu przed ludzmi na wyzszy posadach od nich robia ze strachu jak ma być jakas kontrola bo dostana opiernicz ale zawsze go dostane nawet o brygadzistki
1
Abc 2017-08-30 19:06
Przestań bronić liderów, którym brak kultury osobistej!! Czym różni sie tzw zwykły operator, których potrafi obrazić i zmieszać z błotem od pani w białym kitlu??!! No czym???!!!! Nie tłumacz chamskiego zachowania bo nie wypada!! Wstydziłbys sie
gość 2017-08-30 21:16
Nie bronie liderów tylko mówie ze skoczek własnie nie rozni sie niczym od zwyklego operatora poza wiekszym doswiadczeniem i dlatego nie ma zadnego zdania wiec po co ich zmieniać,a lider ma mase obowiazków które trzeba ogrnąc bo ktos nie przyjdzie a zamowienia sa i wazki musza byc
Abc 2017-08-31 00:01
Oki masz racje. Skoczki- niedocenione stanowisko. Jeśli trafiłeś na fajnego lidera i takiego w porządku to być może nie zbrzydnie Ci ta praca może aż tak szybko. I o to chodzi, żeby była normalna atmosfera, której tam brak. Dlatego tez bardzo dużo nowych ludzi zaraz rezygnuje.
1
gość 2017-08-31 16:34
ja na atmosfere nie narzekam na lidera tez ale według mnie jest inny problem że schodzi za duzo wiazek i wiazki sa czesto uszkodzone nieraz przewody a za krotkie i wszytko beznadziejnie zbandażowanie w sumie nie wina operatorow tylko polityki firmy bo jakby zwolnili linie bylo by lepiej ,mniej a lepsze ,wedlug mnie to jest duzy problem ktory sama firma stworzyla i to moze ich wykonczyc
Abc 2017-08-31 18:50
I tu masz racje. Te wiązki są robione byle jak. Gdyby ci co kupują te auta widzieli jak sie tu produkuje wiązkę wieku by sie poważnie zastanowiła nad kupnem tego auta. Nie da sie połączyć jakości na która tak niby kładą nacisk z ilością. To nie zagra nigdy.
2
gość 2017-08-31 20:10
wiesz mnie pociesza to że napewno ci co wiazki montuja w autach przegladaja je i naprawiaja ile moga sami napewno nie wysylaja reklamacji o kazda glupote z która sobie poradza ale wtedy wizerunek firmy jest jaki jest
gość 2017-08-31 20:18
ale powiem ci jeszcze że według mnie specjalisci od jakości powinni sie zajomowac jakoscia wiazki i sugerowac zmniejszenia tepa linii żeby były lepsze wiazki a nie zajmowac sie glupotami bo tu klip lezy a tam bałagan bo rozrzucone smieci no sory na produkcji nigdy nie bedzie idealnie czysto a to że klip lezy na stanowisku a nie powinien tylko powinien w skrzynce to nie ma znaczenia przeciez ma on byc poprawnie załozony na wiazce a reszta to glupoty, dla mnie ta cała ich jakosc to glupota za co im placic
3
anonimowy 2017-08-31 21:04
Czy wytłumaczy mi ktoś jak to jest możliwe że niektóre liderki sa dosyć młode , dlaczego maja takie stanowsiko ,jakie sa wymagania czy może dostaly stanowisko inna droga kariery nie bede głosno mówil jaka
Abc 2017-09-01 00:29
Jakość gdzieś tam miedzy liniami przemyka... u mnie na linii czasem ich widać. Ale jak widzę jak chłopaki bandażuję jak naciągają te przewody do granic możliwości. Nie dziwie sie bo chcą zrobić swoje a następna tablica już jedzie. Problem jest w tym ze wszystko jest za szybko. Mało dokładności byle tylko przeszło przez testery. Praca byłaby Ok i nawet młodzi by tak lawinowo nie uciekali gdyby ustabilizowali system pracy po 8 godzin. Wiem jak sama czasem na tych okropnych dwunastkach niedbale robię bo zmęczenia nie oszukasz kiedy masz trzecia dwunastkę nocna pod rząd.Nie tylko ja przecież. I tak to idzie. I tak bedzie szło.
1
Jola 2017-09-02 12:11
Sobota.Druga zmiana. I tak stale w tej firmie jest. Wizerunek tej firmy upadł już tak nisko, ze młodzi szybko odchodzą a bedą jeszcze szybciej. Ktoś wróci przezimować a z wiosna od nowa ucieczki sie zaczną. Rozwiązanie jest takie proste tylko tam nikt nie słucha co można zrobić by zatrzymać ludzi. Ci, co zaczęli studia tez odejdą bo nikt im nie da wolnej soboty na wykłady. Żeby mieć wolna sobotę trzeba sie zapisać u lidera dużo wcześniej i tez gwarancji nie ma ze dostaniesz wolne. Unormujcie czas pracy, dajcie ludziom odetchnąć chociaż w soboty na drugich zmianach bo to ze dacie on umowy na czas nieokreślony nikogo nie zatrzyma. Może garstkę.
2
gość 2017-09-02 16:34
juz bez przesady że każda pracująca w maju czerwcu w lipcu sierpniu nie było tak sobót pracujacych no może zalezy to tez od linii znam linie gdzie nie ma tak czesto tych sobót
Bartek 2017-09-02 16:39
kazdy narzeka soboty pracujace dwunastki nocne ale jak przychodzi to wypłaty to kazdy chce jaknajwiecej no niesty nikt zadarmo nie da nic albo soboty i dwunastki i wypłata ok albo brak i wiecej wolnego ale wiadomo wypłata małą
abc 2017-09-02 18:15
na sobotę to u brygadzistów się zapisuje tłumoku
ola 2017-09-04 16:05
Hej a mam pytanie czy dalej na kamocie pracuje Sylwia Kaczmarczyk ta głupia krowa co tak ma zawsze dużo do powiedzenia
2
Leader team 2017-09-04 20:14
Niektórzy co tu robią to odnosze wrażenie że są niepełnosprawni umysłowo i w dodatku z wykształceniem podstawowym niepełnym.
3
Gość280 2017-09-06 18:25
Moze zalozy ktos hejted albo spotted lear na facebooku co wy na to?
1
operator 2017-09-08 16:20
Brygadzista i lider nie mógł mieć wykształcenia - taki był wymóg firmy od samego początku.
Niektórzy później po kilku latach zaczęli kończyć zawodówki na kursach sobotnio-niedzielnych (bo było im głupio że byli tumanami)
Wszyscy brygadziści i brygadzistki a także większość liderek są inteligentni inaczej.
Panie Leader team ; pan też jest z tego tłumu niepełnosprawnych umysłowo.
5
bur@k z Czermina.... 2017-09-09 09:18
Nie matura lecz chęć szczera, drogę do kariery otwiera........
2
anonimowy 2017-09-10 00:44
tu kolego sama chęć nie wystarczy trzeba dać cos w zamian jesli wiesz o czym mówie
anonimowy 2017-09-10 00:46
no to niech zrobią porzadek pozwalniac a jezeli ktos chce zostac to na linie i niech robi
Agnieszaka 2017-09-13 04:42
Czy są tu przystojni faceci ? Można kogoś poznać ? Czy same baby?
xyz 2017-09-13 15:11
osoby ze stanowisk 34 35 36 37 38 urywają kable blokują inne osoby nie mogą wykonać swojej pracy bawią sie telefonem stoją zamiast zrobić swoje w tym czasie co powinni czekają aż tablica pojedzie do końca wtedy biorą sie za swoje mówią tłumaczą sie że spadli zdegradowani liderzy płaczą że nie będą pomiatac ludzmi arogancko sie zachowywać nie szanować zwykłych pracowników tylko będą traktowani tak jak reszta zwykłych pracowników
anonimowy 2017-09-13 19:14
czy ktoś może powiedziec jak to jest czemu niektórzy kamot uważają za osobną firmę skoro to lear i od czego zalezy czy daja na komat czy na lear, i co trzeba zrobić żeby dostać sie na H20 i czy warto,i jak nazywaja sie linie na kamocie i h20
Gosc 150 2017-09-14 10:35
A kogo chcesz poznac?
Wiktor 2017-09-14 13:06
Takie cos mnie nawet nie dziwi. Wiązki wielkie jak wagon, wiec większość ma bardzo lekkie podejście do wykonywanej pracy. Orają ludźmi jak koniami w polu a oczekują, ze wszystko bedzie im szło jak z najwyższej półki. Niech sami staną sobie na dwunastkach nocnych przez trzy dni i pogadamy wtedy. Jak nie dwunastki to zawsze soboty robocze. Chętnie zobaczyłbym lidera jak zasuwa przy tablicy. Młodzi mają takie podejście tzn większość ma i takie mieć bedą. Wszyscy bedą ciagle powtarzać, ze nie ma ludzi, nie ma ludzi a tymi co są usiłują pociągnąć produkcje jakby był pełen stan. Robienie stanowiska obok bo koleżanki nie ma chyba nie jest zgodne z kodeksem pracy. Zapraszamy całą górę na dół by przetarli w końcu oczy. Bo miło jest wychodzić do domu o 16 godzinie , zaczynać weekend w piątek i wracać w poniedziałek. A reszta rąbie jak koniki.
3
pracownik 2017-09-14 21:33
pozdrawiam wszystkich pracowników obozu pracy
2
pracownik 2017-09-14 21:38
zastanawia mnie jedna rzecz kiedy te liderki i liderzy od siedmiu boleści pójdą na linie ale podejrzewam że jak tak sie stanie to odrazu sie zwolnią szkoda bo to byłby fajny widok
2
Doris 2017-09-14 23:06
Był ale już go nie ma tak gadają dziewczyny bo polowałam na niego.
3
Anna 2017-09-15 15:22
Nie podpiszesz dwunastek i sobót to wylatujesz.
2
Ja 2017-09-15 15:44
To sie nazywa.... nowoczesne niewolnictwo.
1
Ala 2017-09-15 17:32
Nie rozumiem jak można gnębić ludzi dwunastkami wymagać od nich jakości 100 procent i planować następne tygodnie znowu w systemie 12 h. Przyjdę dziś na te kolejne dwunastki od 19 godz i będę puszczać buble jak i większość na lini. Nie dbam o to jak spozycjonuje kable jak i reszta nie dba jak je bandazuje. Jesteśmy tylko ludźmi a nie maszynami.
1
Szin - Tzu 2017-09-16 21:41
Nie rozumiem czemu ludzie tak narzekają na pracę zamiast poszukać innej, hmmm ponoc mamy rynek pracownika więc ....
2
Ola 2017-09-21 17:15
Dziś w Mielcu były targi pracy. I co??!! Nie zaproszono leara. Znajomy, który jest współorganizatorem tych targów powiedział mi, ze nie zaproszono tej firmy i zapraszać już nie bedą. Podał powody jakie organizatorzy mieli wzgl leara. Teraz czekamy aż odejdą studenci. Bo tu szans na rozwój nie ma. Soboty robocze a jak ktoś ma szkole to na leara już nie patrzy na szczęście.
1
Moje drogie panie 2017-09-23 18:58
Lear ma tyle chętnych do pracy że nie musi sie reklamować .
anonimowy 2017-09-24 00:10
to nie to ,owszem lear jest sławny ale dlatego ze ludzie wiedza ze tu zawsze bedzie praca i przyjma ich od reki to po co im na targi
anonimowy 2017-09-24 00:10
to nie to ,owszem lear jest sławny ale dlatego ze ludzie wiedza ze tu zawsze bedzie praca i przyjma ich od reki to po co im na targi
Zostaw swoją opinię o Lear Corporation Poland II - Mielec
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lear Corporation Poland II