brak logo

:Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.

anonim 2009-06-17 15:00:02
Słowa kojarzące się z :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): solidna, rozwojowa
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako 6/6 .
Atmosfera i ludzie tam pracujący są przyjaźni jednak nie zintegrowani .
Od jakiej stawki można negocjować pensję? 3000 zł/brutto
Najbardziej podobało mi się w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.: szkolenia
Najbardziej nie podobało mi się w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.: często brak określonych zadań
Firma kosmetyczna 2010-11-04 15:09:33
Witam Wszystkich,
Nasza Firma poszukuje energicznych i komunikatywnych osób na stanowisko Konsultantów ds. Sprzedaży bezpośredniej. Jeśli jesteś osobą, która dopiero rozpoczyna swoją karierę zawodową, studiujesz a chcesz dorobić lub masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i chcesz zarabiać więcej, prześlij do nas swoją aplikację na adres [usunięte przez administratora] .
1
aniela 2011-04-26 18:17:27
Praca w marketingu CEE nie ma nic wspolnego z marketingiem. Atmosfera kolesiostwa i wzajemnej adoracji. Managerowie bez pojecia o branzy i konkurencji. Kompetencje sie nie licza - najlepiej wychodza ci, co umieja sie podlizac. Ze wzgledu na duza liczbe kobiet, licza sie faceci, ktorym do gentelmenstwa daleko... Pensje dalekie od sredniej rynkowej...
2
anonim 2011-07-02 15:56:41
praca w avon to wielkie nic!!
jako okregowy menager sprzedazy miesiecznie minimalnie mozesz wyciagnac 4500 ale musisz miec swoja firme placic podatki i miec swoj samochod beznadzieja i ciagle nakrecanie glupich ludzi i mydlenie im oczu beznadziejnym produktem marki avon nie polecam
2
OMS 2012-03-09 10:31:37
Avon - absolutnie nie polecam stanowiska Lidera Sprzedaży a tym bardziej Okręgowego Manadżera Sprzedaży. Chyba, że masz zamożnego faceta, który dla ciebie będzie Avon sponsorował. Bo co zarobisz do dwa razy oddasz: w stoiska, materiały, samochód własny i jego utrzymanie, w prowadzenia działalności, w wynajem sali, opłacenia i wyposażenie stoisk, w prezenty na konkursu, telefony, komputer i internet, w różne spotkania. Wszystko, całkowicie wszystko jest po twojej stronie. Założenia czyli wizja i misja są kłamliwe: Szacunek? nie prawda. Tu się ludźmi pomiata i traktuje jak śmieci. Zaufanie? W żadnym razie, bo nigdy nie dość i nigdy nie dobrze. Wiara? Chyba we własną doskonałość i wspaniałość, która już minęła. Najsłabszym elementem w tym kolosie o chwiejnych nogach jest Regionalna MS Polski Wschodniej, Pani Maria K. Ciągle wbija w poczucie winy, uprawia nepotyzm, promuje tylko swoich (znajomych, których przyjęła wiele obiecując), obwinia cię o słabą kondycję firmy. jest niesprawiedliwa, kłamliwa i podła. To bardzo niebezpieczna osoba!!!!. Ostrzegam
1
Exavonka 2012-03-10 16:31:10
Zgadzam się co do [usunięte przez administratora]w 100%. To toksyczna osoba bez cienia humanizmu. Ordynarna, złośliwa i bezkrytyczna wobec siebie. Pomiata ludźmi, ma zmienność nastrojów, nierówna, bardzo nieprofesjinalna. Aż trudno uwierzyć, że znalazła miejsce w Avon po tym jak ją wyrzucili z Oriflame za [usunięte przez administratora]. Te działania jej pozostały, na tym buduje swoją strategię. Jest złosliwa i pamiętliwa. I kłamie, kłamie, kłamie... Nie wchodź z nią w układa, jeżeli juz będziesz mieć pecha pracować dla Avon. Przez takie undywidua Avno się prędzej, czy późniejmocno osłabi. A akcjonariusze czekają na dywidendy, pewnie sie nie doczekają
3
sthonsth 2013-03-15 00:48:32
Zapraszają na rozmowę, przeprowadzają testy merytoryczne, ale poinformować o wyniku rekrutacji nie raczą.
Szkoda czasu na tą firmę.
moja opinia 2013-05-19 23:47:59
Potwierdzam, jankeski badziew i wysysacz sił witalnych. Omijać.
2
placek wiśniowy 2014-03-25 01:28:06
Primo, brak szacunku i niepoważne traktowanie kandydatów do pracy. Brak odpowiedzi zwrotnej po rozmowie i teście kwalifikacyjnym.
Secundo, zatrudnianie przez agencję pośrednictwa świadczy o kombinatorstwie i wątpliwej etyce firmy w podejściu do pracowników.
Pracownik marketingu ce 2014-11-16 08:22:16
Marketing? Jaki marketing! Praca w marketingu regionalnym nie ma nic wspólnego z szeroko pojetymi działaniami marketingowymi dlatego uważam ze jest to miejsce zupełnie nierozwojowe. Dla osób z wizja, potencjałem, know how to zupełna ostateczność na rynku. Bardziej noclegownia aniżeli fajne miejsce na złapanie doświadczenia, bo co najwyżej mozna tu sie nauczyć złych praktyk w stosunkach miedzy ludzkich. Do tego panuje tu kolesiostwo na wielka skale-managerowie od lat są ci sami,z a raczej te same, tylko zmieniają kategorie. Atmosfera wroga, zwolnienia odbywają sie z dnia na dzień, w wielu przypadkach są bezpodstawne, a co ciekawe to pozbywają sie wartościowych pracownikow. Pensje mizerne za wyjątkiem menedżerów których to stanowiska są doskonale uposażone. Mobbing na porządku dziennym, kilka spraw skończyło sie w sadzie. Nie polecam absolutnie, raczej radzę omijać szerokim łukiem. Jest wiele fajniejszych miejsc do pracy w branży kosmetycznej.
4
JaMala 2014-12-18 20:51:35
Też zawsze miałam dobre zdanie o tej marce... Teraz niestety to się zmieni po rozmowie kwalifikacyjnej. Rekrutacja jak to rekrutacja: rozmowa z HR-ami, test, rozmowa z ewentualnym Managerem. Najgorsza jest jednak to, że nie nie otrzymałam informacji zwrotnej o wyniku rozmowy. Rozumiem zależność: brak kontaktu <-> odpowiedz negatywna jednak skoro kandytat poswieca 2 dni na rozmowy, testy to firma mogłaby poswiecic 2 minuty na wysłanie maila z podziekowaniem za fatygę. Super byłby też opis co poszło nie tak ale chyba to za wiele dla szumnie nazywanych działów HR. Nie polecam!
4
Lider Avon 2016-02-02 21:52:02
Chętnie opowiem ci o tym jak zostać konsultantką Avon. Jak mogę sie z tobą skontaktować?
Lider Avon 2016-02-02 21:54:15
Chętnie opowiem ci o tym jak zostać konsultantką Avon. Jak mogę sie z tobą skontaktować?
wysoki 2016-03-16 09:27:25
moja kolezanka była menadżerem sprzedaży wielkie koszty i tyle nic pozaty a zyski nawet na zus nie zarobila i niski czynsz lokalu który miała wielkie koszty i nic pozatym I WIELKIE OBIETNICE LUDZIOM ZE BEDA BOGACI TAK JAK W AMWAY POLSKA cos w rodzaju sekty finansowej wszyscy robia na kika osob które sa nad nimi w Polsce no i na fabrykę taki wyścig szczurow typowy zbudowany na obiecankach cacankach a głupiemu radość w zapachach avon.
WYSOKI 2016-03-16 09:37:00
jest tam jedna bardzo madra opinia na początku tych opini CHYBA ZE KOBIETA MA BOGATEGO FACETA KTORY JA BEDZIE SPONSOROWAL I POKRYWAL JEJ KOSZTY TAK ZGODZE SIE Z TYM CALKOWICIE MADRE SLOWA I OPINIA.
1
xyz 2016-06-02 15:05:10
Cała prawda o Avon
Zatrudnienie na działalnosc , samemu trzeba zaplacic za zus, podatek dochodowy, vat, koszt wynajmu biura -zmuszaja kazdego, najnizszy koszt wynajmu to ok 1500 zl i to idzie z waszej pensji, koszty akcji promocyjnych w sklepach i galeriach , musi byc co najmniej 3 w tygodniu, koszt takiej akcji to ok 160 - 500 /dzien , wiec sami policzcie, do tego trzeba lizac tylki liderom i kupowac im prezenty , zapraszac na obiadki, firma wymaga aby na spotkaniach podsumowujacych katalog byl im podany obiad i deser i kawa i jeszcze wartosciowe prezenciki , za ktore i tak obgadaja, wiec w sumie jedna impreza to 2000zl, dodatkowo sami wykorzystujecie swoj samochod, nie ma zadnego dodatku , nie ma zadnego dodatku za paliwo, dodatkowo za wszystkie materialy katalogi, ulotki i inne pierdoly tez wam potracaja z pensji , tak tak - materialy do pracy kosztuja !!!, no i jeszcze jest kilka rzeczy za ktore wam najpier dolicza do pensji pozniej odejma i to wy placicie podatek za avon -sprytne nie ?
firma wymaga od was tez budowania nowych struktur, zeby wyrobic ze wszystkim to ok 2000 zl w kazdym katalogu kupujecie kosmetykow ze swojej kieszeni.
Uciekajcie od tej firmy
4
Uuu 2016-06-20 09:40:50
Tak to prawda, tak jest , ale nikt o tym głośno nie mówi
2
r_apw@wp.pl 2016-06-22 23:56:31
Pracowałam 16 Lat w Avon. Nie polecam absolutnie. To ciężka praca ale najgorszy jest ten nacisk I mobing. Jeżeli szukacie normalnej firmy gdzie będzie Was ktoś doceniał I gdzie będziecie zarabiali prawdziwe pieniàdze to odezwijcie się do mnie.
1
tttttttom 2016-07-18 21:35:51
trzymaja nawet najwiekszych nieudacznikow do konca roku, przed swietami beda masowe zwolnienia
1
LiderSprzedaży582 2016-07-22 10:43:50
Pracuję jako Lider Sprzedaży i lepszej grupy znaleźć nie mogłam. Mój okręg to same miłe i pomocne osoby. Wspiera mnie wiele osób, wcale nie mam dużych wydatków. A trzeba się liczyć, że jeśli ktoś szuka sali / biura w Warszawie to koszty będą rosły. Nie wiem czego spodziewały się niektóre osoby. Firm daje możliwości, ja jakoś młoda osoba mam już na koncie kilka certyfikatów, które włączają się w CV. O kontaktach nie wspomnę. A słuchanie komentarzy od osób, którym nie wyszło z własnej winy to już głupota. Widocznie nie mają co robić i muszą wyżalić się na stronie.

tomtom 2016-07-25 13:44:33
Każdy inny mlm jest lepszy, avon to korporacja , prawdziwy mlm rzadzi sie innymi prawami.
Ta strona jest poswiecona ocenie pracy okregowego menedzera sprzedazy , a ta nie nadaje sie do polecenia.
Lider zarabia od 80 zl, o ile zbuduje sprzedaz 2000, a to nie jest latwe na poczatku.
Okregowy Menedzer Sprzedazy faktycznie ma ogromne koszty , nic nie zarabia albo bardzo malo jesli kombinuje, a w dodatku jest kopany po dubie przez przelozonych i przez liderow
1
adam 2016-08-08 10:41:33
Ja też nie polecam pracy w tej firemce.
Musicie sprzedawać bardzo toksyczne , badziewne kosmetyki, żeby wyrobić plan musicie jako menedżer stać w centrum obsługi konsultantek i kupować to badziewie na ok 100-200 kont nieaktywnych konsultantek, inaczej macie przerąbane u dywizyjnej.
Żeby wyrobić z planem nowych liderów na statusie musicie dokupywać po 2000 zł tego badziewia.
Nie liczcie na to, że lidereczki będą pracowały , one i tak się na was wypną, zmuszą was do wydawania kasy i robienia sztucznych statusów.
Prawdą jest , że musicie wynająć biuro , prawdą jest też to , że musicie kupić meble , rzutnik, ekran .
Używacie swoich samochodów, avon nic wam za to nie odda. Paliwo też po waszej stronie.
Ponadto na spotkania z klubowiczkami też musicie dopłacać z własnej kieszeni, bo inaczej dywizyjna krzywo patrzy.
Dywizyjni nie dokładają do tego pseudo biznesu, a was będą doić na maxa.

1
tttt 2016-08-08 13:47:41
ogłoszenie jest non stop....
1
Tomm 2016-08-10 09:54:23
Pod koniec roku bedą zwolnienia
Bbby 2016-08-15 14:13:51
Każdy to wie
Anna 2016-08-16 11:48:39
A to chyba jest forum o jakości pracy ? Taki chyba jest cel , skoro ktos pisze, ze tak będzie to znaczy , ze ma takie informacje . Dopytujący to chyba obecni współpracownicy trzęsący [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] aby stracić te grosiny, które jeszcze zarabiają . Pozdrawiamy wszystkich byłych tego obozu pracy :)
tomtom 2016-08-17 10:41:26
Ludzie, co Wy piszecie ? Nie MA I NIE BYŁO UMOWY O PRACĘ, KAŻDY PRACUJE NA WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI, CZYTAJCIE UWAŻNIE WPISY INNYCH.

Ccc 2016-08-18 08:43:50
Nie ma umowy o prace na stanowisku okręgowego menedżera sprzedaży , ta dyskusja dotyczy tego stanowiska
Oms 2016-08-18 20:43:15
Zatrudnienie okręgowego menedżera jest tylko na podstawie działalności gospodarczej , ktos tu wyżej pisał o wszystkich kosztach
Xyz 2016-08-19 07:33:49
Cała prawda o Avon
Zatrudnienie na działalnosc , samemu trzeba zaplacic za zus, podatek dochodowy, vat, koszt wynajmu biura -zmuszaja kazdego, najnizszy koszt wynajmu to ok 1500 zl i to idzie z waszej pensji, koszty akcji promocyjnych w sklepach i galeriach , musi byc co najmniej 3 w tygodniu, koszt takiej akcji to ok 160 - 500 /dzien , wiec sami policzcie, do tego trzeba lizac tylki liderom i kupowac im prezenty , zapraszac na obiadki, firma wymaga aby na spotkaniach podsumowujacych katalog byl im podany obiad i deser i kawa i jeszcze wartosciowe prezenciki , za ktore i tak obgadaja, wiec w sumie jedna impreza to 2000zl, dodatkowo sami wykorzystujecie swoj samochod, nie ma zadnego dodatku , nie ma zadnego dodatku za paliwo, dodatkowo za wszystkie materialy katalogi, ulotki i inne pierdoly tez wam potracaja z pensji , tak tak - materialy do pracy kosztuja !!!, no i jeszcze jest kilka rzeczy za ktore wam najpier dolicza do pensji pozniej odejma i to wy placicie podatek za avon -sprytne nie ?
firma wymaga od was tez budowania nowych struktur, zeby wyrobic ze wszystkim to ok 2000 zl w kazdym katalogu kupujecie kosmetykow ze swojej kieszeni.
Uciekajcie od tej firmy
1
Fgtu 2016-08-19 20:15:31
Nom a skąd niby wiesz ?? Jestes wynajęty do wpisywania pozytywnych komentarzy ??
1
Zzzz 2016-08-23 11:22:29
A jakie niby oferty pracy sa dostępne ? Hmm kolego ?
Przyznaj sie ile Ci płaca aby takie bzdury pisać ? Którym dywizyjnym jestes ?? Nudzisz sie ?
1
sarmatkowa 2016-09-19 13:44:05 [użytkownik zarejestrowany]
Od kilku lat zajmuję się sprzedażą kosmetyków firmy Avon, przez pewien czas byłam nawet Liderem Zespołu, ale z powodu zaangażowania nową pracą, musiałam "kosmetyczne obowiązki" odłożyć na bok i czasem wciąż robię zamówienia, ale już tylko z pozycji Konsultantki. Zdarzyła mi się jednak przykra sytuacja.

Jest mi przykro i smutno, że firma, w którą włożyłam naprawdę dużo pracy, czasu i pieniędzy jeżdżąc do potencjalnych/aktualnych konsultantek - jeszcze wtedy nie miałam dotychczasowej pracy, więc wydatki na paliwo naprawdę mnie obciążały - robi wszystko aby nie wypłacić mi moich zarobionych pieniędzy. Rozumiem, że są pewne zasady podczas podpisywania umów aby nie przekazywać wszystkich ważnych informacji, aby nie zniechęcać nowych Konsultantek czy Liderów i niestety "skarbonka", którą mi narzucono do wpłacania pieniążków na konto firmy Randstat na pewno nie tylko w moim przypadku się nie sprawdziła - Avon z pewnością zarobił mnóstwo pieniążków na takich osobach jak ja, które w pewnym momencie się pogubiły, chwilowo nie dopilnowały spraw i tym samym utraciły znaczną kwotę dochodu. Przykro mi, że firma Avon potrafiła konsekwentnie przypominać o ewentualnych terminach płatności, ale nie chce "pozostawić po sobie" dobrego zdania jeśli chodzi o wypłatę należnych, naprawdę ciężko zarobionych pieniędzy. Bycie Liderem Zespołu nie opiera się na siedzeniu, piciu kawy i ładnym wyglądaniu - to poświęcony czas i paliwo aby dostać się do konsultantek, godziny spędzone przy telefonie na tłumaczeniu nowych rzeczy nowym konsultantkom czy wysyłanie katalogów na własny koszt. Przykro mi, że Okręgowy Menadżer Sprzedaży nie ma za zadanie prócz ścigania za za mało mianowań (czyli werbowanie nowych Konsultantek) lub za małe zamówienia, poinformować również "o czasie" o tym, by zadbać by Lider, który już nie daje rady szybciutko wysłał dokumenty lub zadziałał by móc otrzymać te 60% wynagrodzenia (40% "zabiera" Randstat). Zastanawiam się jaki cel mają OMS, które informują o niebotycznych zarobkach i "namawianiu na początek" na odkładanie wynagrodzenia do "skarbonki" - przeczuwam, że nie jestem jedyną tak rozgoryczoną osobą.

Szukam osób, którym też nie zostały wypłacone pieniążki. Odezwijcie się na maila: marta.frieske@gmail.com
1
sarmatkowa 2016-09-19 13:44:47 [użytkownik zarejestrowany]
Od kilku lat zajmuję się sprzedażą kosmetyków firmy Avon, przez pewien czas byłam nawet Liderem Zespołu, ale z powodu zaangażowania nową pracą, musiałam "kosmetyczne obowiązki" odłożyć na bok i czasem wciąż robię zamówienia, ale już tylko z pozycji Konsultantki. Zdarzyła mi się jednak przykra sytuacja.

Jest mi przykro i smutno, że firma, w którą włożyłam naprawdę dużo pracy, czasu i pieniędzy jeżdżąc do potencjalnych/aktualnych konsultantek - jeszcze wtedy nie miałam dotychczasowej pracy, więc wydatki na paliwo naprawdę mnie obciążały - robi wszystko aby nie wypłacić mi moich zarobionych pieniędzy. Rozumiem, że są pewne zasady podczas podpisywania umów aby nie przekazywać wszystkich ważnych informacji, aby nie zniechęcać nowych Konsultantek czy Liderów i niestety "skarbonka", którą mi narzucono do wpłacania pieniążków na konto firmy Randstat na pewno nie tylko w moim przypadku się nie sprawdziła - Avon z pewnością zarobił mnóstwo pieniążków na takich osobach jak ja, które w pewnym momencie się pogubiły, chwilowo nie dopilnowały spraw i tym samym utraciły znaczną kwotę dochodu. Przykro mi, że firma Avon potrafiła konsekwentnie przypominać o ewentualnych terminach płatności, ale nie chce "pozostawić po sobie" dobrego zdania jeśli chodzi o wypłatę należnych, naprawdę ciężko zarobionych pieniędzy. Bycie Liderem Zespołu nie opiera się na siedzeniu, piciu kawy i ładnym wyglądaniu - to poświęcony czas i paliwo aby dostać się do konsultantek, godziny spędzone przy telefonie na tłumaczeniu nowych rzeczy nowym konsultantkom czy wysyłanie katalogów na własny koszt. Przykro mi, że Okręgowy Menadżer Sprzedaży nie ma za zadanie prócz ścigania za za mało mianowań (czyli werbowanie nowych Konsultantek) lub za małe zamówienia, poinformować również "o czasie" o tym, by zadbać by Lider, który już nie daje rady szybciutko wysłał dokumenty lub zadziałał by móc otrzymać te 60% wynagrodzenia (40% "zabiera" Randstat). Zastanawiam się jaki cel mają OMS, które informują o niebotycznych zarobkach i "namawianiu na początek" na odkładanie wynagrodzenia do "skarbonki" - przeczuwam, że nie jestem jedyną tak rozgoryczoną osobą.

Szukam osób, którym też nie zostały wypłacone pieniążki. Odezwijcie się na maila: marta.frieske@gmail.com
Kasia 2016-09-19 14:29:21
Ja swojego czasu bardzo dużo zamawiałam z tej firmy, nie tylko perfumy ale i kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Jeżeli chodzi o mnie klientkę to szczerze mogę polecić właśnie perfumy ponieważ są trwałe, niektóre ich produkty mnie uczulają co od razu zostało zgłoszone przez konsultantki i towar został zwrócony także to tez plus ich działaności.
Aga 2016-10-27 23:46:30
Hej a co możesz zaproponowac
Zostaw swoją opinię o :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.