brak logo

MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Bydgoszcz

Opinie o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Gość 2016-04-26 18:50
Dziwne, że w necie nie ma namiarów na kontakt np. telefonu. Ponadto prawie każda parę reklamuję,ale uznają.Fakt, że to sklep bardzo tanich butów, no ale się uszkadzają. Obsługa grzeczna, uczynna.
klientka 2016-08-02 21:41
kupiłam klapki letnie pod koniec sezonu 2015 w Toruniu przy ul. Królowej Jadwigi za 40 zł, miałam może dwa razy na nogach, zimą leżały, w 2016 roku ubrałam kilka razy i obie podeszwy pękły na połowę, złożyłam reklamację w czerwcu 2016, oczywiście została odrzucona . właściciele liczą że nikt nie trzyma paragonów, sprzedają buble, jednorazówki. Mam nadzieję że za oszustwa ludzi kiedyś zapłacą
3
Sylwia 2016-08-14 14:49
Cześć kupiłam kozaczki w tamtym roku przechodziłam całą zimę i myślę że tą też przechodzę są świetne i nie ma co narzekać bo ceny są niskie a jak chcecie aby się nie rozwalały to kupujcie lepszej marki obuwie. Obuwie kupione w Mevis Bolesławiec ul Zgorzelecka 4 ;-)
2
karolina 2016-09-12 13:02
Macie moze numer do tego sklepu w elku ?
Zawidziony 2016-09-13 12:59
Nie polecam kupować butów ze sklepów tej firmy. Sprzedają same buble nadające się tylko dla nieboszczyków w trumnie. Kupiłem u nich buty które po krótkim okresie używania popękały, składałem reklamacje ale mi nie uznali odpisując że buty zostały poprzecinane i nie były należycie konserwowane co jest bzdurą. Odwołałem się poprzez Dział ochrony konsumentów urzędu miejskiego i polecono mi złożyć następną reklamację ale i ona nie została uwzględniona tylko zamiast poprzecinania napisali popękanie spowodowane niewłaściwą konserwacją obuwia i przemoczeniem co też nie jest prawdą ponieważ buty byly codziennie konserwowane ze względu na to że używałem ich w pracy i byłoby niemozliwe bym w pracy chodził w brudnych butach jak też nie zostały przemoczone ponieważ nie pracuję na polu tylko w biurowcu a tam deszcz nie pada by mógł zamoczyć buty ale pomijając to to buty chyba powinny być na każdą pogodę nawet i tą deszczową bo nie wyobrażam sobie bym mógł zadzwonić do pracy i powiedzieć że nie przyjdę ponieważ pada deszcz i mogą zamoczyć mi się buty.Reasumując to te buty mogą być dobre tylko dla nieboszczyków w trumnie.
4
goscc 2016-09-20 07:53
Ta girma kupuje na hurtowniacg a nie produkuje. Jak kupiles za 40zl to sory co wymagasz...
1
goscc 2016-09-20 07:55
Ta girma kupuje na hurtowniach a nie produkuje....
1
Sylwia 2016-09-23 08:28
Nie radze pracować w tej firmie Państwo Tabor to ludzie chamscy wykorzystują pracowników pracowałamu nich rok szefostwo kłamie i obraża pracowników w śród klientów. A buty reklamowane przez nich .. karzą pracownikom znosić do szewca. . Każą pracownikom zostawać po godzinach a i tych licho z wynagrodzeniem
7
gosia 2016-09-24 12:01
właściciele uważaja sie za pępek swiata pracując tam musisz byś szprzedawcą obsługą klienta sprzątaczką i Zawsze na koniec dnia ksiegową tyle papierów do wypełnienia a i tak nażekaja a dostawy to trzeba po godzinie robić.. Szefowa nie miła pracuje u nich i psychika siada ... Już nie długo odchodze z tej pracy .A pracownica Monika rządzi się i pomiata pracownikami..
5
ania krr 2016-10-01 09:36
Pracowalam w tej firmie PRZESTROGA szefostwo chamskie masz nad godziny to nie wyplacaja za nie Kierownictwo stosuje mobing a buty ktore klient wykupił kaza p acownikom zanosic do szewca .. Taka jest unich procedura reklamacji .A jak sie nie da naprawic obuwia reklamowanego to kaza pracownika odrzucac reklamacje .
9
Pracownik 2016-10-02 19:38
A ja w tej firmie pracuje 4 lata i nienarzekam a co tu wejde to widze tylko mobbing , nie polecam ,ostrzegam ludzie co wy potraficie tylko narzekac pracy jest pełno to trzeba zmienic a nie ciagle oczerniac
2
gorekkxv 2016-10-09 15:03
Jako konsument widziałem jak szefostwo traktuje pracownice zjebani szefowie.złodziejska firma zal pracownic jak ochrzaniał je przy klientach
2
basia 2016-10-09 22:41
Co z tą firmą? Na bytomiu otwarli sklep w czerwcu i wisiala kartka kogos przyjeli ale ku mojemu zaskoczeniu w lipco wisi to samo ogloszenie .
Teraz juz jest pazdziernik i dalej wisi nowe ogloszenie znowu przyjecia.
Serio jest az tak zle?? Chce tam aplikowac .serio szefostwo stosuje mobing? Dziwne ze juz poraz kolejny wisi ogloszenie chyba pracodawcą jest cos nie tak albl jest idiotą
2
Danka 2016-10-11 12:52
Własnie co z tą firmą nie tak? Bo po komentarzach widze że jest coś nie tak..
3
adam 2016-10-11 22:52
Byłem swiatkiem jak szefostwo pomiata pracownikami wstyd za takie szefostwo szkoda personelu ta praca wykańcza
3
A.S 2016-10-14 19:20
Firma Mevis s.c jest nie kompetętna i wyzyskują swoich pracowników
6
stokrotka50@vp.pl 2016-10-20 14:35
Ja kupiłem buty i po dwóch dniach odlepiły się spody . Od dałem do reklamacji i wróciły w jeszcze gorszym stanie co prawda spody podklejone ale skóra uszkodzona a i resztki kleju bardzo widoczne :) Oczywiście butów nie odebrałem i ponowna reklamacja czyli dwa tygodnie czekania :) Dla mnie to skandal :) Pani ekspedientka wielce obrażona bo musiała pisać reklamację :) Pytam co się dzieje z tą firmą ?? Do tej pory było wszystko fajnie ale ostatnio traktuje się klienta jako zło konieczne :) Sklep o którym piszę jest w Lesznie na ul Leszczyńskiej :)
2
Ezo 2016-11-05 07:58
Skandal! Firma nie kompetentna szefostwo wykorzystuje pracownice nawet za nad godziny nie wyplacaja a obiecali.. Szefostwo pomiata pracownikami zenada..
4
Lala 2016-11-12 20:39
Chyba żartujesz... Dobrze robią Ci co wchodzą i piszą jaka jest prawda!
W końcu jeszcze jest ta niby demokracja.
Nie ma się co patyczkować, prywaciarze myślą że im wszystko wolno. Niech więc ludzie dowiedzą się z jaką firmą mają do czynienia.
Karma powraca więc i tak prędzej czy pózniej dostaną za swoją <uczciwość>
8
Sławek 2016-12-08 22:58
Witam. Kupiłem zimowe buty dla córki, niestety buty rozpadły się po miesiącu. Firma nie uznaje reklamacji wykręcajac się "złym użytkowaniem", to co miały stać na szafce bo był śnieg czy deszcz? Piszę tą opinię ku przestrodze firma sprzedaje buty tanie ładne i tandetne. Pozdrawiam.
2
asia 2017-01-09 13:59
Nie polecam pracować w tej firmie to właściciele to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wyszukują swoich pracowników
2
PRACOWNICA 2017-01-31 18:46
Powiem tak...czytając wszystkie wpisy od początku, widzę że pojawiają się osoby które bronią firmy i dobrze, ale.. Moim zdaniem są to osoby które: albo mają małe wymagania,albo pracują bo muszą i nie widzą innego wyjścia albo też są to osoby które po prostu są naiwne (nie mówiąc już brzydko GŁUPIE).

Miałam do czynienia z tą firmą i po mimo, że nie zdradza się tajemnic firmy nie powiem nic co już tu nie było napisane.

Moim zdaniem,jest to firma mało rzetelna i wprost oszukująca nie tylko pracowników ale i swoich ŻYWICIELI - konsumentów.
Karygodnym jest myślenie,że skoro dają normalną umowę to należą im się oklaski! Otóż nie, umowa jest czymś co nam się należy,chociaż teraz nastały czasy które odchodzą od tego,co nie znaczy że przez to mamy skazywać się na byle jaką pracę tylko dlatego że oferują nam umowę.

Państwo Tabor z tego co zaobserwowałam,mają albo mały wpływa na to co się dzieje w firmie albo po prostu mają to gdzieś.. Jest pełno luk i niedociągnięć! Na magazynie jest taki bałagan że aż odechciewa się pracować, wiecznie są jakieś pomyłki albo problemy. Nadgodziny w tym za inwentaryzację(liczmy ok. 6-8 godzin) nie są płacone,czyli jednym słowem CHARYTATYWNOŚĆ. PREMIE, jeśli tak je można nazwać..są tak okrojone że aż chce się śmiać.Dla mnie osobiście to jakiś datek nie premia.
PRACOWNIK ma tyle obowiązków od sprzątaczki,przez księgową po pakowacza palet(paleta 2metry)+ intensywna obsługa, że zarobki które się u nich dostaje w małym stopniu odzwierciedlają ten trud i pracę którą każda z nas wnosi..woła to tylko o pomstę do nieba!
Wieczne wymagania i pretensję ot cała polityka...
Zimno na sklepach i ciągłe ględzenie że trzeba oszczędzać, a to na reklamówkach a to na wodzie..itp.WSTYD!
Jakość butów jest różna, biorąc pod uwagę że jest to tani sklep z butami to faktycznie nie ma co za dużo od nich wymagać, ale to w jaki sposób przeprowadzana jest reklamacja to już PARADOKS..
Buty zanoszone do szewca, większość odrzucana z winy konsumenta..aż wstyd tam pracować.. Ciągłe tłumaczenie się klientom..niby z jakiej racji?Firma umywa ręce a ty pracowniku użeraj się z tym wszystkim i kłam w żywe oczy.
URLOP przysługuje ale..znowu haczyk. Można go wykorzystać tylko w okresie od czerwca do 25 sierpnia,KPINA! Skoro mam umowę i należy mi się urlop, to jest tylko i wyłącznie moja sprawa kiedy go wykorzystam nie firmy!
Do tego dochodzi fakt,że konkretne pracownice są faworyzowane. Na więcej im się pozwala, mniej kontroluje, dostają bonusy w postaci większej premii, czasami w postaci butów. Ktoś już wspomniał na tym forum, że dostaje obuwie co jakiś czas..a to heca! Ja ile tam pracowałam, nie dostałam ani jednej pary,czemu? Czyżby znowu faworyzowanie?, nie wiem i nie wnikam ale takie coś jak rabat dla pracownika powinien istnieć..jednak nic takiego nie ma i pewnie nie będzie miało miejsca.

Jednym słowem,żałuję że miałam do czynienia z tą firmą ale na błędach człowiek się uczy.
Proszę wybaczyć o tak obszerną wypowiedz ale musiałam skomentować to co się dzieje w firmie i dać ludziom do zrozumienia jak to wygląda z perspektywy osoby, która pracując oddaje całą siebie a w zamian dostaje ochłap i brak szacunku.

Życzę wszystkim ludziom żeby potrafili walczyć o swoje i nie bali się pracodawców, w końcu tylko dzięki nam są na rynku bądz rozwijają swoją firmę!
Pozdrawiam



14
darek 2017-02-08 21:04
Zakupiliśmy dla 6-cio letniej córki buty w sklepie firmy MEVIS za 79 zł. Uważam, że buty w tej cenie dla dziecka 6-cio letniego nie są tanie. Buty mają ozdobny suwaczek, który się rozszedł po 2,5 miesiąca użytkowania. Pan rzeczoznawca Zdzisław Perzyński stwierdził iż córka uszkodziła je "eksploatacyjnie wysuwając obuwie "but o but" - normalnie jakiś jasnowidz. Jeżeli ktoś dostał podobną opinię od tego rzeczoznawcy proszę o opinię na tym forum
1
jojo 2017-02-12 12:07
Ja kupiłam botki za 70 zł w grudniu, w styczniu zaniosłam do reklamacji w obu rozkleiły się podeszwy na piętach. Reklamacja negatywnie nie wiem czemu jutro idę po buty. Pewnie też Pan d#poznawca napisze nie umiesz babo chodzić lub coś w tym tonie. Mam buty tańsze na zimę, jesień i lato nie od nich i wytrzymały wiele lat wiele z nich mam do dziś i są ok więc cena nie ma tu nic do rzeczy. Buble sprzedają i tyle wziąć kasę i ręce umyć jak coś się popsuje. Jak nie uznają nikomu reklamacji to po co można reklamować, zwrotów też nie przyjmują, niech powieszą info w sklepie kupujesz na własne ryzyko jak po m-cu Ci podeszwa odpadnie to zapraszamy po zakup nowych butów reklamacji nie przyjmujemy. Pracowników też często szukają także śmiało można rzecz firma krzak pełną gębą! Napisane już pismo do UOKiK nie popuszczę im, jak będzie trzeba nagłośnie sprawę w mediach. Od tej decyzji zamierzam się odwołać. Nie chcą oddać kasy tak jak było zaznaczone ok niech dadzą nowe buty w tej cenie bo te były ostatnią parą. Wiele razy różne rzeczy reklamowałam nigdy nie odrzucili naprawiali, oddawali kasę lub dawali nowy towar. Jak reklamowałam sony odtwarzacz mp4 za 700zł to co 2tyg nosiłam do naprawy i tak ich obsmarowałam w necie, że dali mi nowy za 1200zł ale też bubel mc i też do naprawy także z sony więcej nic nie kupie!
2
2855 2017-02-14 18:00
Popieram kolżankę wyżej.Otóż i ja wystawie opinię o żałosnym ,zakłamanym pracodawcy ,który jest oszustem ,a wymaga...Pensja na czas ,ale jaka ? Najniższa krajowa i jeszcze wygadywanie ze poszła do góry,premii wcale ,albo smieszna , za soboty płacone do ręki nieopodatkowane to jest ok tak? Dodatkowe prace wykonywc po godzinach za ,ktore nie jest zaplacone.Niestety buciki jakie Pan kupuje czyli chińskie po 5,10 czy 20 zł ,a sprzedaje w cenie 50,60 i 70 zł są tandetne,słabe i rozwalaja sie po dwoch tygodniach nie wspomnę o ich smrodzie ,na dodatek fikcyjne ceny naklejane obok ,ze niby były droższe to już oszustwo,wstyd i hańba.Reklamacje nie uznawać najlepiej odrzucać opisując jako rzeczoznawca ,że zle byly użytkowane .Jak da radę same sklejac ,albo nosic buty do szewca nie dziw ,ze nie ma klientów wolą kupić droższe a porządne.Oszczędności również- masz nałożyć na siebie 5 sweterkow ,a nie kaloryfery rozkrecac.Wymagania jak w CCC czy Deichmanie ,ale niesety to tylko chiński tani sklep za pensję najniższej krajowej, co miesiąc dokumentów sterta , a i tak bałagan w biurze, przyjmowanie 100 kartonow dostaw,odsyłanie i przyjmowanie sezonowki ręce opadają,starasz sie i tak jest zle.Nie wspomnę o podstawianiu i nakrecaniu ukrego klienta ,aby wyprowadzić sprzedawcę z równowagi to żałosne .Musisz sie uśmiechać i być miłą do bólu wchodzić klientom w cztery litery.A te SMS-y ,ktore mam skopiowane od kierownikow ,że ma być tak i tak ,a jak nie to będą konsekwencje to juz mobbing.Jak tak można sie zachowywać bedąc na takim stanowisku.Dużo by pisać ,ale szkoda czasu. Nie polecam tej pracy to nie pępek świata najniższą krajową otrzymasz wszedzie w lepszej atmosferze .Pa.
11
BARTOSZYCE 2017-02-16 15:07
W BARTOSZYCACH W OGÓLE MASAKRA STARSZA PRACOWNICA DO KLIENTÓW NARZEKA NA MŁODSZĄ I OŚMIESZA JĄ DO KLIENTÓW.CIEKAWE CZY TA MŁODSZA CHOCIAŻ O TYM WIE? W SWOJE GNIAZDO SIĘ NIE ROBI !!!!
4
klient 2017-02-17 10:47
ja nie mógł bym pracować z taką osobą co za plecami obgaduje to mobing!!!! takie rzeczy są nie dopuszczalne starsza pani dowartościowuje się wyrażając się negatywnie o drugiej osobie a sama ciekawe czy jest taka idealna? bo lojalna widać że nie.co o tym sądzicie ?chcieli byście z kimś takim pracować?
3
bla bla 2017-02-17 20:36
Owszem buty nie są może najlepszej jakości chociaż i dla tego że są to buty z importu.Gdzie tak naprawdę ich wyprodukowanie to są groszowe sprawy a więcej kosztuje sprowadzenie je do Europy.Nie ma czego się spodziewać po butach które można nabyć od 29 zł,to nie są buty ze złota.Wiadomo im tańsze buty tym jest to oczywiste, że użyto do ich produkcji taniego materiału.
1
bla bla 2017-02-17 20:50
W Bytomiu wymienili cały skład pracowników i to nie dla tego że z pracodawcą jest coś nie tak, ale dla tego że pracownice były nie uczciwe i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] y się w pracy.
1
klient 2017-02-18 12:17
Jeśli pracownice się obijały i były nie uczciwe jak pani sądzi to jak najbardziej trzeba to zmienić.ale nie jest fer jeśli pracują dwie panie obie się starają i ta z dłuższym starzem robi sobie żarty i pośmiewisko z drugiej.a jak są obie to jest super.a pozatym do ludzi obcych nie powinno się plotkować tylko wszelkie nieporozumienia wyjaśniać we własnym gronie.
1
jojo 2017-02-20 20:54
Mam buty za 30zł i nosze je parę lat i tylko fleki były robione także cena nie ma znaczenia kwestia jak są buty zrobione. Wszystkim oszukanym klientom radzę nie odpuszczać i słać skargi do UOKiK ba nawet napisać do TV żeby reportaż o tym zrobili. Proponuje też rozesłać wici po znajomych żeby u nich nie kupowali tym sposobem splajtują i się skończy robienie z klienta jełopa co nie umie chodzić w butach, pastować ich itp bo takie bzdety odp na reklamacje odrzucone bo za mało pastowałeś , za późno fleki zmieniłeś lub jesteś Hulk i za dużo masz siły za mocno ciągnąłeś czy szarpałeś i się podeszwa oderwała od materiału! Każda bajera dobra byle kasy nie oddać czy nie naprawić lub nie wymienić na nowe nie wiem po co reklamacje przyjmują skoro każdą jedną odrzucają. Ja złożyłam ponownie i już doniosłam na firmę do odpowiednich instytucji, napisałam też smsa do nich i maila czekam do 27 02 na odp potem załatwię sprawę inaczej..
2
KLIENTKA 2017-03-02 13:40
JA OSOBIŚCIE WOLĘ TĄ MŁODĄ PANIĄ ŚWIETNIE DORADZA JEST MIŁA I ZAWSZE COŚ ROBI KIEDY NIE ZAJDĘ A TA P.STARSZA PIJE CZĘSTO KAWĘ ZE ZNAJOMYMI NA SKLEPIE I NIE ZAWSZE PODCHODZI DO KLIENTÓW BO ZAJĘTA JEST ROZMOWĄ ZE ZNAJOMYMI.DO TEGO NIE UMIE DORADZAĆ NAMAWIA NA SIŁĘ NA KUPNO ZUPEŁNIE INNEGO OBUWIA NIŻ POTRZEBUJĘ WIĘCEJ DO NIEJ NIE PÓJDĘ .A WY CO O TYM SĄDZICIE?
4
ROBERT 2017-03-02 13:53
FAKT W BARTACH PANI TA STARSZA ZACHOWUJE SIĘ JAK KIEROWNICZKA ZAWSZE SIĘ ŚMIEJE BEZ POWODU NIE DA SIĘ ROZEJRZEĆ I JUŻ PYTA CZY POMÓC I NIE SŁUCHA CO DO NIEJ SIĘ MÓWI TYLKO MÓWI O SOBIE I SIĘ CIESZY NIE WIEM Z CZEGO TROCHĘ TO DZIWNE..... .JA TEŻ NIE WCHODZĘ DO SKLEPU JAK TA EKSPEDIENTKA JEST WOLĘ TĄ DRUGĄ PANIĄ MŁODSZĄ .
4
zakupowiczka 2017-03-02 14:00
Nie wyobrażam sobie pracy z kimś kto jest nie lojalny i wyraża się nie odpowiednio o swojej koleżance do obcych ludzi,w takim razie znając życie o każdym do każdego pewnie źle mówi tylko nie o sobie.A KTO SAM SIEBIE CHWALI WIADOMO JAKI BYĆ MOŻE czyż nie tak?
4
Śląsk !! 2017-03-16 13:58
SA ZLODZIEJAMI I WYZYSKIWACZAMI PELNY MOBING KIEROWNICZKA MASAKRA NIE ZNA SIE NA.NICZYM SRA JAK SZEF MA PRZYJECHAC NUC NIE MOWI JAK.SIE JEJ PRZEKAZUJE A NIC I TAK Z TYM NIE ROBI A POZNIEJ WINA SPADA NA NAS A SZEF MASAKRA WYZYWA PRZEKLINA NAWET PRZY KLIENTACH BUTY KUPYWANE ROZLATUJA SIR I TO SZYBKO KTORE NIE SA.NIGDZIE WYSYLANE TYLKO ZANOSZONE DO SZEWCA A NIBY RZECZNIK TO JESTESMY MY I SAME MUSIMY STWIERDZIEC DECYZJE W YEJ FIRMIE ROBI SIE ZA SPRZATACZKE KSIEGOWA SPRZEDAWCE PORAZKA TA FIRMA WYZYSK [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] I NIC.WIECEJ
7
izunia45 2017-03-23 19:53
Piszę jako klientka sklepu w Elblągu
miałam wątpliwą przyjemność robienia zakupów w tym sklepie, kupiłam tam dwie pary butów ( jedną dla siebie, drugą dla córki- miały być takie same ), po przyjściu do domu okazało się , że niestety jedna para jest inna. Na drugi dzień poszłam do sklepu, żeby je wymienić, niestety sprzedawczynie w ogóle nie chciały o tym słyszeć. Proponowały mi wymianę na kapcie , były niegrzeczne i aroganckie , na koniec "poczęstowały" mnie epitetem " uparła się stara baba "
Ja zakupów tam już nigdy nie zrobię ( notabene zostałam z parą niepotrzebnych nikomu butów )
Praca tych sprzedawczyń polega chyba tylko na tym, żeby wcisnąć buty a potem nich wali się świat.
Radzę omijać ten sklep wielkim łukiem.
2
Onaa 2017-03-24 01:10
Poważnie, masz kobieto czelność jeszcze ich bronić?Wstydz się, tak jak i oni powinni się wstydzić że traktują ludzi brzydko mówiąc jak `murzynów`... Chyba cudownym fartem trafiłaś na idealny sklep i kierowniczkę, ja wiem że Sosnowiec, Będzin, Bytom i Chorzów to jakieś odstępstwo od POPRAWNOŚCI... Wyzysk i więcej nic, nie tylko na pracownicach ale i na konsumentach. Wstyd i wiecej nic że w XXI wieku mamy takie zacofanie i dziadostwo,a pracodawcy coraz lepsi...brawo
3
Tomek24 2017-04-10 09:39
Ostatnio robilem z żoną zakupy w sklepie obuwniczym na ulicy Leszczynskiej w Lesznie..panie ekspedientki byly bardzo sympatyczne i usmiechniete, potrafily doradzic,gdzie rzadko sie to zdarza w innych sklepach. Na pewno tam wrocimy. Polecam
2
Hanna 2017-04-11 12:33
Kto ostatnio był na rozmowie kwalifikacyjnej w MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR? Jak oceniacie jej przebieg?
Daria 2017-04-11 20:01
To pani była bardzo nieprzyjemna dla nas. Nie ma zwrotów, wiec zaproponowalysmy pani inne buty , ale pani krzyczała i nie chciała w ogóle o tym słyszeć. Zarzucala nam pani, że nic nie wiemy , że komunizm się skończył i jesteśmy bardzo biedne skoro nawet na " komputer " nas nie stać . Niestety , prawda jest taka , że jesteśmy tylko pracownicami . Staramy się pomóc każdemu klientowi . A co do regulaminu to mamy nadzieję , że się pani bardzo dobrze zapoznała i juz więcej nie będzie nam ublizac. Pozdrawiam
6
Kasia 2017-04-13 23:14
Czy ktoś po chorobowym 4 mieś.w tej firmie ma szansę wrócić na swoje stanowisko pracy?czy to nikłe szanse?chcę podjąć pracę w tej firmie jak się uda ale różnie w życiu bywa.
3
klientka 2017-05-13 22:11
Jesli ktoś przychodzi do pracy aby siedziec i za darmo brać pieniądze to niech idzie lepiej żebrać.
Przyjmując do pracy dziewczyny dostają ogromny kredyt zaufania i zdarza się, że to wykorzystują po prostu kradnac. Jeśli byłe pracownice obsmarowywują pracodawcę to najprawdopodobniej zostały zwolnione za kradzieże. Niestety smutne to ale prawdziwe.
W Bytomiu domyślam się że poprzedniczki kradły. Proste. Jestem klientką tego sklepu i aktualne Panie są bardzo miłe, poprzednich nie lubiłam, były aroganckie.
1
GłowaMała 2017-05-15 19:08
Haha za co droga KLIENTKO? Przepraszam...ja chyba śnię, odrazu widać że wiele z tych kometarzy jest podstawiona przez firmę! Będziecie teraz mydlić ludziom oczy,bo wychodzi na jaw wiele złego? WSTYD! Ja nie zostałam zwolniona za kradzież a opinie o tej PSEUDO FIRMIE mam negatywną..Nie polecam tam pracować a przynajmniej na Śląsku, wykorzystują pracownice do cna i jeszcze dają tą nędzną wypłacinę.. Skoro macie takie wymogi to zacznijcie ludzi szanować i placić im należytą kwotę za nawał obowiązków jakie macie...A jak chcecie oszczędzać to nie na klientach, reklamówkach czy pracownicach..a na sobie. W głowie się nie mieści że co jakiś czas otwierane są nowe sklepy a wszystkie ciągle słyszą o oszczędnościach..haha śmiechu warte. Nic tylko obłowić się kasą a ludzi traktować na równi ze zwierzętami, takich własnie czasów doczekaliśmy...
7
Klientka 2017-05-18 13:06
Bartoszyce gdzie się podziała ta pani młoda szczupła? Bardzo miła sympatyczna świetnie doradzała i obsłygiwała. brakuje jej tam jak była to aż chciało się tam zajść.te nowe panie mają problem z obsługą i z odnalezieniem siebie i obuwia na sklepie.:-( czy wróci poprzednia pani ? Ktoś coś wie?
1
Tomasz Sikorski 2017-05-25 10:19
Kupiłem półbuty męskie 11 marca 2017 r. Buty się rozlazły, stały się za duże. Reklamowałem na początku maja, wczoraj 24 maja poszedłem odebrać buty i co się okazało, że reklamacji nie uwzględniono. Ekspedientka od razu uprzedzała mnie, że reklamacji u nich się nie uwzględnia. Kupowałem nr. 42 a teraz są w jakimś wielkim numerze. Jest to typowa firemka KRZAK nastawiona na oszustwo. Nigdzie nie podają swojego numeru telefonu, na kopii reklamacji , którą otrzymałem brak pieczątki. Ekspedientka też nie chciała podać numeru telefonu do właścicieli. Rozumiem, że z takim nastawieniem do klienta muszą się wstydzić i chować za anonimowością.
3
Ona 2017-05-26 22:14
Drogi Panie Tomaszu..nikt w butach nie siedzi i niech Pan sobie wyobrazi,ze Panie sprzedawczynie również nie!! Kto reklamuje buty,ktore sie rozeszly?? Pierwsze slysze..smiech na sali..na miejscu Pani sprzedawczyni odeslalabym Pana z kwitkiem i nawet bym tego nie przyjęła do reklamacji..pracuje troche lat w handlu od sprzedawcy po kierownika sklepu i widze różne akcje,ktore wyprawiają klienci.. naprawde polecam poczytac o prawach konsumenta,bo niektorzy klienci takie bajki wymyślają,ze szkoda gadac :-D Pozdrowionka dla Was biedne kobietki :-)
2
Odp 2017-05-31 18:07
Ta pani chyba nie wróci.odeszły chyba obie na raz i już nie pracują,co widać na sklepie do którego ciężko wejść a potem wyjść i ten nie ład .brakuje tam osoby z doświadczeniem
2
aga 2017-05-31 19:01
w bytomiu co chwile jest zmiana personelu dziwe zeniby wszyscy sa nieuczniwy to szef to zlodziej pensji nie wyplaca pracownice traktuje po chamsku zlodziej i tyle firma kretaczy i.zlodziejska firma!
2
Anonimkaa 2017-06-05 21:58
Jestem klientką sklepu we Wągrowcu już od paru lat. Często kupuje tam buty, obsługa bardzo miła, panie zawsze uśmiechnięte, potrafiące doradzić, nie wciskają za małych lub za dużych butów jak w innych sklepach.. Tylko proponują inne różne modele można wybierać, nie narzekają a mają naprawdę dużo klientów.. Są mile zawsze uśmiechnięte, a nie jak kobiety w innych sklepach we Wągrowcu wielkie Panie.. Takie pracownice to skarb!. Ciekawe ile biedne zarabiają.. Naprawdę świetna obsługa super sklep, szkoda że nie można płacić kartą.. Ale jako stałej klientce mi to nie przeszkadza :) pozdrawiam mile panie z Wągrowca!!
Była pracownica 2017-06-13 21:59
Pracowałam w tej firmie parę lat i pensja zawsze była na czas . Dodatkowo za każdą przepracowaną sobotę było zapłacone. Co miesiäc również była premia, więc dziwię się i zastanawiam dlaczego padają takie oskarżenia ??? Co jak co,ale pod tym względem firma była uczciwa.
1
Zostaw swoją opinię o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR - Bydgoszcz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR