brak logo

MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

Bydgoszcz

Opinie o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR

klient 2014-12-21 04:00
Ludziska, czego się spodziewacie po butach od 15zł, ja kupuje w tym sklepie i nie narzekam.
3
do mojo jojo 2015-01-04 18:27
Mojo jojo zwrotów nie trzeba przyjmować!!! ludzie proponuję lekturę o prawach konsumenta, gdzie jest wzmianka, że przyjęcie zwrotu towaru to tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy!Przyjmijcie to wreszcie do wiadomości bo przez takich jak Wy niedouczonych można zepsuć sobie dzień w pracy.
1
g57 2015-01-12 20:09
Po miesiącu użytkowania stwierdziłem pęknięcie podeszwy w obydwóch butach. Zgłosiłem reklamację i dzisiaj otrzymałem odpowiedź: "reklamację uznano za niezasadną-reklamacja została odrzucona." Czyli pęknięte na przelot podeszwy to normalna sprawa.
2
konsument 2015-01-30 10:04
Oszuści ogłaszają się w PUP zatrudniają ... obiecują kokosy, buty sprzedają do kitu.... Rotacja pracowników sama powinna o czymś świaczczyć
2
bucik 2015-02-10 22:45
Witam. Pracowalam w tej firmie i wiem ze to z tym rzeczoznawca to nie tak do końca. Firma mevis każe sprzedawczyni samej oceniac te buty i tak naprawde brac winę na siebie. A jesli klient jest uparty i składa kilka razy to wtedy dopiero daja do rzeczoznawcy.
10
did 2015-06-02 22:08
miałam krótką styczność z tą firmą, ale odniosłam wrażenie, że należy wchodzić w du..., żeby coś mieć, nie wspomnę o kwocie najniższej krajowej a pracy tyle, że ho hoooo. Szkoda zdrowia.
6
Rysiek 2015-06-15 17:40
Czy ktoś miał problemy ze zdrowiem po pracy w tych sklepach z butami?
5
zagloba 2015-09-04 15:42
zlodziejska firma
7
lila 2015-09-14 00:49
Praca bardzo nie przyjemna. Pracowałam tam przez pewien okres czasu. Na szczęście wyrwałam się stamtąd. Jeśli chodzi o kasę to nie jest aż taka zła. Ubezpieczona jesteś. Niestety wymagania kierowników oraz szefostwa są na miarę sklepu luksusowego, a jest to zwykły rynkowy sklep z naprawdę słabymi butami. Kierowniczka, z którą miałam okazję współpracować ma chore ambicje, żeby być najlepszą spośród wszystkich. Do tego tajemniczy klient. Pomimo, że obsłużysz go odpowiednio zawsze coś na Ciebie znajdą, że np. Nie otworzyłas wieczka od kartonu. A prawda jest taka ze masz milion innych klientów do obsluzenia i starasz się każdemu pomoc. Ja nie boje się pracy, ale ta praca wykończy Cię psychicznie i fizycznie. Musisz ogarnąć ślepy, zaplecze a w wolnej chwili biegaczy ze szmatką i miota nie mając czasu zjeść. Reklamacje i rzeczoznawca to fikcja. Jedyny plus to pensja na czas. Ciesze się ze tam nie pracuje
9
bylapracowniczka 2015-09-25 17:14
Witam.
Bardzo milo wspominam swoja współpracę z firma MEVIS.
Panie które prace w sklepie wyobrażają sobie jako wypoczynek muszę rozczarować..Pracy tutaj nie brak. Kierownicy kładą nacisk na podejście do klienta oraz porządek (jednak dbałość o sklep przynosi korzyści) Zdarzają się nadgodziny w przypadku dostaw, inwentaryzacji lub prac porządkowych (pieniądze za nadgodziny są normalnie wypłacane pracownikom) Atmosfera w pracy jest bardzo dobra (jednak jest to indywidualne dla każdego sklepu) a kontakt pracodawcy z pracownikiem wyjątkowy- tak wielki szacunek z jakim podchodziła do nas kierowniczka prawdopodobnie już nigdy mnie nie spotka. Wyplata na czas, umowa o prace, szacunek pracodawcy, premie, domować ogólną opinia gdyż większość negatywnych ocbra płaca, stabilność, brak przeszkód w urlopach oraz cudowna atmosfera- Takie właśnie są warunki pracy w mevisie.
Proszę się nie przejen dotyczy jakości butów bądź bierze się z narzekań na obowiązki (jak pisałam tutaj ich nie brak). Niestety z przyczyn osobistych musiałam zrezygnować z pracy (czego żałuje) jednak mogę śmiało napisać ze i ze zwolnieniem problemow nie było.
Szczera 2015-10-03 14:45
nie polecam pracy w tej firmie. Jedno wielkie szambo i wygórowane oczekiwania jakby był to jakiś luksusowy butik z markową odzieżą a nie bublowaty sklep ze słabej jakości pouszkadzanym obuwiem.
6
Pracownica 2015-10-11 21:53
Pensja zawsze jest na czas !!!!!!!narzekaja tylko ci ktorym sie nie chce pracowac !!!!
2
DAna 2015-10-12 11:33
Radzę omijać tę nieuczciwą firmę szerokim łukiem!Obuwie tam wytwarzane jest bardzo kiepskiej jakości,-po dwukrotnym włożeniu butów -dosłownie sie "rozleciały".Oczywiscie ,owa firma nie uwzględniła reklamacji.Śmiało mozna powiedzieć,ze to oszuści zarabiajacy na ludziach .Ostrzegam przed zakupem obuwia produkowanego przez tę firmę MEVIS w Bydgoszczy.
4
Aktualna Pracownica 2015-10-26 21:22
Przez 10 lat pracowałam w chłodni...praca po 10h na zmiany w temperaturze w granicach -20 do -30 stopni...za najniższą krajową...powiecie pewnie: jak głupia byłaś to tak miałaś....tylko ze wychowuję samotnie dwójkę dzieci, mój mąż zmarł po 5 latach małżeństwa.. zostałam bez niczego...
Od 2 lat pracuję w firmie Mevis i porównując ją do ubiegłej pracy to tak jakby porównać mercedesa do fiata...Owszem pracy jest dużo, to sklep z tanim obuwiem także i klientów jest więcej niż w luksusowych butikach... a wiążą się z tym dostawy które są raz w tygodniu.. Sa miesiące gdzie jest ciężej typu wrzesień, październik natomiast są miesiące gdzie siedzisz i nie wiesz co z sobą zrobić...Co do podejścia pracodawców, z Szefostwem mam bardzo mały kontakt, natomiast z kierowniczką mam kontakt na bieżąco, mimo młodego wieku bardzo wyrozumiała,nigdy nie usłyszałam od niej słowa NIE: choroby dzieci, wywiadówki, zawsze mogłam wyjść i wszystko załatwić, do tego bardzo dużo pomaga ( nawet towar z nami przyjmuje, martwi się o nasze życie prywatne i zawsze wysłucha, nawet gdy potrzebowałam zaliczkę od razu mi ją załatwiła, a tyle co od niej butów dostaję to od 2 lat nie kupiłam butów dla siebie i dla moich dzieci!!
Co do pensji to jest ona zawsze na czas, najniższa krajowa + za soboty + premia + buty średnio para na 2 miesiące czasem nawet co miesiąc
Wychodzę w granicach 1900zł takze około 700 zł wiecej niż w chłodni!
Urlopa wakacyjny - bez problemu od 2 do 3 tyg
Urlop zimowy - bez problemu od 2 do 3 tyg
Dziś była u mnie kierowniczka i powiedziała że możemy wziąść sobie po tydzień wolnego w okresie świąteczno - sylwestrowym , tylko mamy się dogadać między sobą. I co tu narzekać??
Naprawdę jeśli ktoś uczciwe przychodzi do pracy po to by pracować i się zaangażuje to nie ma możliwości by się nie zaklimatyzował.
Ja naprawdę nie mogę narzekać na pracę w tej firmie i współprace z kierownikiem, biurem czy magazynem.
A co do reklamacji...ludzie, przecież ta firma nie ma swojej produkcji!!! Te buty sa zakupywane!! Jeżeli trafia się felerny model to nie z winy właścicieli!!
W CCC są czesto te same modele.. tyle ze dwa razy droższe! Czego się spodziewać po butach za 50 zł, że 5 lat bedzie się w nich chodzić???
Ja na co dzień obcuję z klientami i wiem jacy potafią być złośliwi, trafiają się okropni ludzie,tacy co laczki za 4zł przychodzą reklamować.
Sa tacy co dostają decyzję WYMIANA to też nie pasuje.
A czasem jak niektórzy przyniosą buty do reklamcaji to nie da się ich dotknąć, bo są one tak brudne, upocone i co tylko.
Mam nadzieję, że inne pracownice również wejdą na tą stronę i poprą moją opinnię.
7
do aktualna pracowniczka 2015-11-03 10:30
Wszysko o czym napisalas jest prawda. Warto wspomniec o tym ze w pracujac w sklepach markowych czesto zatrudniaja wylacznie na 1/2 lub 3/4 etatu! Ciezko jest gdziekolwiek w branzy handlowej otrzymywac taka pensje jak w mevisie. A gdziekolwiek indziej czy ktoras kobieta moze az tyle zarobic? Nie sadze. Sklep sprzadaje tanie obuwie (nie produkuje go!) wiec nie ma wyzokiej marzy i musi walczyc o jaknajwyzsza sprzedaz by miec zysk. Szanujcie swoje kierowniczki te kobiety pracuja jeszcze ciezej od was! Jesli otwwierany jest nowy sklep to buty sie same tam nie pojawiaja. Nie dziwie sie ze porzadek jest dla nich tak wazny (przeciez nikt nie chce by jego praca poszla na marne). Dbajac o to by sklep dobrze wygladal nawet pomimo niskiej sprzedazy kierownik cie nagrodzi (premia lub butami) O ten sklep trzeba dbac jak o swoj wlasny to jedyna recepta na to by przynosil zyski przy niskiej marzy.
1
Ola 2015-12-03 19:43
A czy zamierzają otworzyc ten sklep w Gdańsku?
Ola 2015-12-07 18:36
A wiadomo kiedy beda szukac? Bo sama bylabym zainteresowana praca w tej firmie
m pracow 2016-01-25 22:14
co za brednie najnizsza krajowa soboty do odioru praca jak w ksiegowosci
to jest wasza firma wiem to z autopsji
2
1234 2016-04-20 13:08
ja kupiłam już uszkodzone a niemiła obsługa myślała że mnie spławi kazała mi wymienić na numer mniejsze,ale to nie koniec zgłosiłam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta
2
Gość 2016-04-26 18:50
Dziwne, że w necie nie ma namiarów na kontakt np. telefonu. Ponadto prawie każda parę reklamuję,ale uznają.Fakt, że to sklep bardzo tanich butów, no ale się uszkadzają. Obsługa grzeczna, uczynna.
klientka 2016-08-02 21:41
kupiłam klapki letnie pod koniec sezonu 2015 w Toruniu przy ul. Królowej Jadwigi za 40 zł, miałam może dwa razy na nogach, zimą leżały, w 2016 roku ubrałam kilka razy i obie podeszwy pękły na połowę, złożyłam reklamację w czerwcu 2016, oczywiście została odrzucona . właściciele liczą że nikt nie trzyma paragonów, sprzedają buble, jednorazówki. Mam nadzieję że za oszustwa ludzi kiedyś zapłacą
1
Sylwia 2016-08-14 14:49
Cześć kupiłam kozaczki w tamtym roku przechodziłam całą zimę i myślę że tą też przechodzę są świetne i nie ma co narzekać bo ceny są niskie a jak chcecie aby się nie rozwalały to kupujcie lepszej marki obuwie. Obuwie kupione w Mevis Bolesławiec ul Zgorzelecka 4 ;-)
1
karolina 2016-09-12 13:02
Macie moze numer do tego sklepu w elku ?
Zawidziony 2016-09-13 12:59
Nie polecam kupować butów ze sklepów tej firmy. Sprzedają same buble nadające się tylko dla nieboszczyków w trumnie. Kupiłem u nich buty które po krótkim okresie używania popękały, składałem reklamacje ale mi nie uznali odpisując że buty zostały poprzecinane i nie były należycie konserwowane co jest bzdurą. Odwołałem się poprzez Dział ochrony konsumentów urzędu miejskiego i polecono mi złożyć następną reklamację ale i ona nie została uwzględniona tylko zamiast poprzecinania napisali popękanie spowodowane niewłaściwą konserwacją obuwia i przemoczeniem co też nie jest prawdą ponieważ buty byly codziennie konserwowane ze względu na to że używałem ich w pracy i byłoby niemozliwe bym w pracy chodził w brudnych butach jak też nie zostały przemoczone ponieważ nie pracuję na polu tylko w biurowcu a tam deszcz nie pada by mógł zamoczyć buty ale pomijając to to buty chyba powinny być na każdą pogodę nawet i tą deszczową bo nie wyobrażam sobie bym mógł zadzwonić do pracy i powiedzieć że nie przyjdę ponieważ pada deszcz i mogą zamoczyć mi się buty.Reasumując to te buty mogą być dobre tylko dla nieboszczyków w trumnie.
3
goscc 2016-09-20 07:53
Ta girma kupuje na hurtowniacg a nie produkuje. Jak kupiles za 40zl to sory co wymagasz...
1
goscc 2016-09-20 07:55
Ta girma kupuje na hurtowniach a nie produkuje....
Sylwia 2016-09-23 08:28
Nie radze pracować w tej firmie Państwo Tabor to ludzie chamscy wykorzystują pracowników pracowałamu nich rok szefostwo kłamie i obraża pracowników w śród klientów. A buty reklamowane przez nich .. karzą pracownikom znosić do szewca. . Każą pracownikom zostawać po godzinach a i tych licho z wynagrodzeniem
5
gosia 2016-09-24 12:01
właściciele uważaja sie za pępek swiata pracując tam musisz byś szprzedawcą obsługą klienta sprzątaczką i Zawsze na koniec dnia ksiegową tyle papierów do wypełnienia a i tak nażekaja a dostawy to trzeba po godzinie robić.. Szefowa nie miła pracuje u nich i psychika siada ... Już nie długo odchodze z tej pracy .A pracownica Monika rządzi się i pomiata pracownikami..
3
ania krr 2016-10-01 09:36
Pracowalam w tej firmie PRZESTROGA szefostwo chamskie masz nad godziny to nie wyplacaja za nie Kierownictwo stosuje mobing a buty ktore klient wykupił kaza p acownikom zanosic do szewca .. Taka jest unich procedura reklamacji .A jak sie nie da naprawic obuwia reklamowanego to kaza pracownika odrzucac reklamacje .
7
Pracownik 2016-10-02 19:38
A ja w tej firmie pracuje 4 lata i nienarzekam a co tu wejde to widze tylko mobbing , nie polecam ,ostrzegam ludzie co wy potraficie tylko narzekac pracy jest pełno to trzeba zmienic a nie ciagle oczerniac
1
gorekkxv 2016-10-09 15:03
Jako konsument widziałem jak szefostwo traktuje pracownice zjebani szefowie.złodziejska firma zal pracownic jak ochrzaniał je przy klientach
2
basia 2016-10-09 22:41
Co z tą firmą? Na bytomiu otwarli sklep w czerwcu i wisiala kartka kogos przyjeli ale ku mojemu zaskoczeniu w lipco wisi to samo ogloszenie .
Teraz juz jest pazdziernik i dalej wisi nowe ogloszenie znowu przyjecia.
Serio jest az tak zle?? Chce tam aplikowac .serio szefostwo stosuje mobing? Dziwne ze juz poraz kolejny wisi ogloszenie chyba pracodawcą jest cos nie tak albl jest idiotą
1
Danka 2016-10-11 12:52
Własnie co z tą firmą nie tak? Bo po komentarzach widze że jest coś nie tak..
2
adam 2016-10-11 22:52
Byłem swiatkiem jak szefostwo pomiata pracownikami wstyd za takie szefostwo szkoda personelu ta praca wykańcza
2
A.S 2016-10-14 19:20
Firma Mevis s.c jest nie kompetętna i wyzyskują swoich pracowników
4
stokrotka50@vp.pl 2016-10-20 14:35
Ja kupiłem buty i po dwóch dniach odlepiły się spody . Od dałem do reklamacji i wróciły w jeszcze gorszym stanie co prawda spody podklejone ale skóra uszkodzona a i resztki kleju bardzo widoczne :) Oczywiście butów nie odebrałem i ponowna reklamacja czyli dwa tygodnie czekania :) Dla mnie to skandal :) Pani ekspedientka wielce obrażona bo musiała pisać reklamację :) Pytam co się dzieje z tą firmą ?? Do tej pory było wszystko fajnie ale ostatnio traktuje się klienta jako zło konieczne :) Sklep o którym piszę jest w Lesznie na ul Leszczyńskiej :)
2
Ezo 2016-11-05 07:58
Skandal! Firma nie kompetentna szefostwo wykorzystuje pracownice nawet za nad godziny nie wyplacaja a obiecali.. Szefostwo pomiata pracownikami zenada..
3
Lala 2016-11-12 20:39
Chyba żartujesz... Dobrze robią Ci co wchodzą i piszą jaka jest prawda!
W końcu jeszcze jest ta niby demokracja.
Nie ma się co patyczkować, prywaciarze myślą że im wszystko wolno. Niech więc ludzie dowiedzą się z jaką firmą mają do czynienia.
Karma powraca więc i tak prędzej czy pózniej dostaną za swoją <uczciwość>
6
Sławek 2016-12-08 22:58
Witam. Kupiłem zimowe buty dla córki, niestety buty rozpadły się po miesiącu. Firma nie uznaje reklamacji wykręcajac się "złym użytkowaniem", to co miały stać na szafce bo był śnieg czy deszcz? Piszę tą opinię ku przestrodze firma sprzedaje buty tanie ładne i tandetne. Pozdrawiam.
2
asia 2017-01-09 13:59
Nie polecam pracować w tej firmie to właściciele to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wyszukują swoich pracowników
2
PRACOWNICA 2017-01-31 18:46
Powiem tak...czytając wszystkie wpisy od początku, widzę że pojawiają się osoby które bronią firmy i dobrze, ale.. Moim zdaniem są to osoby które: albo mają małe wymagania,albo pracują bo muszą i nie widzą innego wyjścia albo też są to osoby które po prostu są naiwne (nie mówiąc już brzydko GŁUPIE).

Miałam do czynienia z tą firmą i po mimo, że nie zdradza się tajemnic firmy nie powiem nic co już tu nie było napisane.

Moim zdaniem,jest to firma mało rzetelna i wprost oszukująca nie tylko pracowników ale i swoich ŻYWICIELI - konsumentów.
Karygodnym jest myślenie,że skoro dają normalną umowę to należą im się oklaski! Otóż nie, umowa jest czymś co nam się należy,chociaż teraz nastały czasy które odchodzą od tego,co nie znaczy że przez to mamy skazywać się na byle jaką pracę tylko dlatego że oferują nam umowę.

Państwo Tabor z tego co zaobserwowałam,mają albo mały wpływa na to co się dzieje w firmie albo po prostu mają to gdzieś.. Jest pełno luk i niedociągnięć! Na magazynie jest taki bałagan że aż odechciewa się pracować, wiecznie są jakieś pomyłki albo problemy. Nadgodziny w tym za inwentaryzację(liczmy ok. 6-8 godzin) nie są płacone,czyli jednym słowem CHARYTATYWNOŚĆ. PREMIE, jeśli tak je można nazwać..są tak okrojone że aż chce się śmiać.Dla mnie osobiście to jakiś datek nie premia.
PRACOWNIK ma tyle obowiązków od sprzątaczki,przez księgową po pakowacza palet(paleta 2metry)+ intensywna obsługa, że zarobki które się u nich dostaje w małym stopniu odzwierciedlają ten trud i pracę którą każda z nas wnosi..woła to tylko o pomstę do nieba!
Wieczne wymagania i pretensję ot cała polityka...
Zimno na sklepach i ciągłe ględzenie że trzeba oszczędzać, a to na reklamówkach a to na wodzie..itp.WSTYD!
Jakość butów jest różna, biorąc pod uwagę że jest to tani sklep z butami to faktycznie nie ma co za dużo od nich wymagać, ale to w jaki sposób przeprowadzana jest reklamacja to już PARADOKS..
Buty zanoszone do szewca, większość odrzucana z winy konsumenta..aż wstyd tam pracować.. Ciągłe tłumaczenie się klientom..niby z jakiej racji?Firma umywa ręce a ty pracowniku użeraj się z tym wszystkim i kłam w żywe oczy.
URLOP przysługuje ale..znowu haczyk. Można go wykorzystać tylko w okresie od czerwca do 25 sierpnia,KPINA! Skoro mam umowę i należy mi się urlop, to jest tylko i wyłącznie moja sprawa kiedy go wykorzystam nie firmy!
Do tego dochodzi fakt,że konkretne pracownice są faworyzowane. Na więcej im się pozwala, mniej kontroluje, dostają bonusy w postaci większej premii, czasami w postaci butów. Ktoś już wspomniał na tym forum, że dostaje obuwie co jakiś czas..a to heca! Ja ile tam pracowałam, nie dostałam ani jednej pary,czemu? Czyżby znowu faworyzowanie?, nie wiem i nie wnikam ale takie coś jak rabat dla pracownika powinien istnieć..jednak nic takiego nie ma i pewnie nie będzie miało miejsca.

Jednym słowem,żałuję że miałam do czynienia z tą firmą ale na błędach człowiek się uczy.
Proszę wybaczyć o tak obszerną wypowiedz ale musiałam skomentować to co się dzieje w firmie i dać ludziom do zrozumienia jak to wygląda z perspektywy osoby, która pracując oddaje całą siebie a w zamian dostaje ochłap i brak szacunku.

Życzę wszystkim ludziom żeby potrafili walczyć o swoje i nie bali się pracodawców, w końcu tylko dzięki nam są na rynku bądz rozwijają swoją firmę!
Pozdrawiam



11
darek 2017-02-08 21:04
Zakupiliśmy dla 6-cio letniej córki buty w sklepie firmy MEVIS za 79 zł. Uważam, że buty w tej cenie dla dziecka 6-cio letniego nie są tanie. Buty mają ozdobny suwaczek, który się rozszedł po 2,5 miesiąca użytkowania. Pan rzeczoznawca Zdzisław Perzyński stwierdził iż córka uszkodziła je "eksploatacyjnie wysuwając obuwie "but o but" - normalnie jakiś jasnowidz. Jeżeli ktoś dostał podobną opinię od tego rzeczoznawcy proszę o opinię na tym forum
1
jojo 2017-02-12 12:07
Ja kupiłam botki za 70 zł w grudniu, w styczniu zaniosłam do reklamacji w obu rozkleiły się podeszwy na piętach. Reklamacja negatywnie nie wiem czemu jutro idę po buty. Pewnie też Pan d#poznawca napisze nie umiesz babo chodzić lub coś w tym tonie. Mam buty tańsze na zimę, jesień i lato nie od nich i wytrzymały wiele lat wiele z nich mam do dziś i są ok więc cena nie ma tu nic do rzeczy. Buble sprzedają i tyle wziąć kasę i ręce umyć jak coś się popsuje. Jak nie uznają nikomu reklamacji to po co można reklamować, zwrotów też nie przyjmują, niech powieszą info w sklepie kupujesz na własne ryzyko jak po m-cu Ci podeszwa odpadnie to zapraszamy po zakup nowych butów reklamacji nie przyjmujemy. Pracowników też często szukają także śmiało można rzecz firma krzak pełną gębą! Napisane już pismo do UOKiK nie popuszczę im, jak będzie trzeba nagłośnie sprawę w mediach. Od tej decyzji zamierzam się odwołać. Nie chcą oddać kasy tak jak było zaznaczone ok niech dadzą nowe buty w tej cenie bo te były ostatnią parą. Wiele razy różne rzeczy reklamowałam nigdy nie odrzucili naprawiali, oddawali kasę lub dawali nowy towar. Jak reklamowałam sony odtwarzacz mp4 za 700zł to co 2tyg nosiłam do naprawy i tak ich obsmarowałam w necie, że dali mi nowy za 1200zł ale też bubel mc i też do naprawy także z sony więcej nic nie kupie!
1
2855 2017-02-14 18:00
Popieram kolżankę wyżej.Otóż i ja wystawie opinię o żałosnym ,zakłamanym pracodawcy ,który jest oszustem ,a wymaga...Pensja na czas ,ale jaka ? Najniższa krajowa i jeszcze wygadywanie ze poszła do góry,premii wcale ,albo smieszna , za soboty płacone do ręki nieopodatkowane to jest ok tak? Dodatkowe prace wykonywc po godzinach za ,ktore nie jest zaplacone.Niestety buciki jakie Pan kupuje czyli chińskie po 5,10 czy 20 zł ,a sprzedaje w cenie 50,60 i 70 zł są tandetne,słabe i rozwalaja sie po dwoch tygodniach nie wspomnę o ich smrodzie ,na dodatek fikcyjne ceny naklejane obok ,ze niby były droższe to już oszustwo,wstyd i hańba.Reklamacje nie uznawać najlepiej odrzucać opisując jako rzeczoznawca ,że zle byly użytkowane .Jak da radę same sklejac ,albo nosic buty do szewca nie dziw ,ze nie ma klientów wolą kupić droższe a porządne.Oszczędności również- masz nałożyć na siebie 5 sweterkow ,a nie kaloryfery rozkrecac.Wymagania jak w CCC czy Deichmanie ,ale niesety to tylko chiński tani sklep za pensję najniższej krajowej, co miesiąc dokumentów sterta , a i tak bałagan w biurze, przyjmowanie 100 kartonow dostaw,odsyłanie i przyjmowanie sezonowki ręce opadają,starasz sie i tak jest zle.Nie wspomnę o podstawianiu i nakrecaniu ukrego klienta ,aby wyprowadzić sprzedawcę z równowagi to żałosne .Musisz sie uśmiechać i być miłą do bólu wchodzić klientom w cztery litery.A te SMS-y ,ktore mam skopiowane od kierownikow ,że ma być tak i tak ,a jak nie to będą konsekwencje to juz mobbing.Jak tak można sie zachowywać bedąc na takim stanowisku.Dużo by pisać ,ale szkoda czasu. Nie polecam tej pracy to nie pępek świata najniższą krajową otrzymasz wszedzie w lepszej atmosferze .Pa.
6
BARTOSZYCE 2017-02-16 15:07
W BARTOSZYCACH W OGÓLE MASAKRA STARSZA PRACOWNICA DO KLIENTÓW NARZEKA NA MŁODSZĄ I OŚMIESZA JĄ DO KLIENTÓW.CIEKAWE CZY TA MŁODSZA CHOCIAŻ O TYM WIE? W SWOJE GNIAZDO SIĘ NIE ROBI !!!!
3
klient 2017-02-17 10:47
ja nie mógł bym pracować z taką osobą co za plecami obgaduje to mobing!!!! takie rzeczy są nie dopuszczalne starsza pani dowartościowuje się wyrażając się negatywnie o drugiej osobie a sama ciekawe czy jest taka idealna? bo lojalna widać że nie.co o tym sądzicie ?chcieli byście z kimś takim pracować?
3
bla bla 2017-02-17 20:36
Owszem buty nie są może najlepszej jakości chociaż i dla tego że są to buty z importu.Gdzie tak naprawdę ich wyprodukowanie to są groszowe sprawy a więcej kosztuje sprowadzenie je do Europy.Nie ma czego się spodziewać po butach które można nabyć od 29 zł,to nie są buty ze złota.Wiadomo im tańsze buty tym jest to oczywiste, że użyto do ich produkcji taniego materiału.
bla bla 2017-02-17 20:50
W Bytomiu wymienili cały skład pracowników i to nie dla tego że z pracodawcą jest coś nie tak, ale dla tego że pracownice były nie uczciwe i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] y się w pracy.
klient 2017-02-18 12:17
Jeśli pracownice się obijały i były nie uczciwe jak pani sądzi to jak najbardziej trzeba to zmienić.ale nie jest fer jeśli pracują dwie panie obie się starają i ta z dłuższym starzem robi sobie żarty i pośmiewisko z drugiej.a jak są obie to jest super.a pozatym do ludzi obcych nie powinno się plotkować tylko wszelkie nieporozumienia wyjaśniać we własnym gronie.
1
jojo 2017-02-20 20:54
Mam buty za 30zł i nosze je parę lat i tylko fleki były robione także cena nie ma znaczenia kwestia jak są buty zrobione. Wszystkim oszukanym klientom radzę nie odpuszczać i słać skargi do UOKiK ba nawet napisać do TV żeby reportaż o tym zrobili. Proponuje też rozesłać wici po znajomych żeby u nich nie kupowali tym sposobem splajtują i się skończy robienie z klienta jełopa co nie umie chodzić w butach, pastować ich itp bo takie bzdety odp na reklamacje odrzucone bo za mało pastowałeś , za późno fleki zmieniłeś lub jesteś Hulk i za dużo masz siły za mocno ciągnąłeś czy szarpałeś i się podeszwa oderwała od materiału! Każda bajera dobra byle kasy nie oddać czy nie naprawić lub nie wymienić na nowe nie wiem po co reklamacje przyjmują skoro każdą jedną odrzucają. Ja złożyłam ponownie i już doniosłam na firmę do odpowiednich instytucji, napisałam też smsa do nich i maila czekam do 27 02 na odp potem załatwię sprawę inaczej..
1
Zostaw swoją opinię o MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR - Bydgoszcz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MEVIS S.C. - ANNA TABOR, MAREK TABOR