brak logo

LAS VEGAS POWER ENERGY DRINK SP. Z O.O.

Tomaszów Mazowiecki

Opinie o LAS VEGAS POWER ENERGY DRINK SP. Z O.O.

Oddany LV 2016-03-12 00:21:31
Po nowym Dyrektorze widać jednak klasę !!!
tracer 2016-03-12 06:44:31
Dokładnie 5 klasę. Jeszcze chwali i będzie gimnazjum.
ph 2016-03-12 06:48:50
Po tobie widać mięśnie ,rozumu nie widać.
dawny pracownik 2016-03-12 21:56:21
Kulturysta, widać mięśnie, o kim mowa jeśli można wiedzieć ?
Lolo 2016-03-12 22:58:20
Nie napinajcie się tak bardzo. Ta Firma nie zasługuje na poświęcenie się pracowników.
kolo 2016-03-13 21:10:49
Jestem byłym Ph, i tak z ciekawości sprawdzam u dystrybutorów jak to wygląda teraz. Wtedy gdy pracowałem do Grudnia mieli około 30-40 tys zakupów. Od stycznia nie kupują wcale lub na poziomie 5 tys zł. Chcieli to mają, jeśli w firmie najważniejszy jest facet od GPS to tak się to kończy. Podobno teraz mają po 25 wizyt dziennie, coca cola przy nich nawet wysiada. Przyjeżdżają pod sklep otwierają wizytę, wypalają papierosa, zamykają i jadą pod następny sklep pohandlować hahahahahahaaahahaha....
Hirtownia 2016-03-13 23:35:57
Czy moze mi ktos powiedziec w jakich cenach mozna kupic ich energy drinka.
Czy dostane palete w cenie 0,63 netto ?
Platnosc gotowka?
Nie chce przeplacac a nie wiem jakie sa ceny

Dziekuje
hurt 2016-03-14 21:08:15
Czy moze mi ktos powiedziec w jakich cenach mozna kupic ich energy drinka.
Czy dostane palete w cenie 0,63 netto ?
Platnosc gotowka?
Nie chce przeplacac a nie wiem jakie sa ceny
Kierownik-przewoźnik 2016-03-14 22:07:22
Zostaw namiary, a kierownik przewoźnik odezwie sie. Cena dobra za gotówkę tylko o fakt bedzie mu trudno.
PH pracujący 2016-03-17 08:25:30
Najniższą cenę za jaką sprzedałem do sklepu to 0,45 netto. Musiałem dodać gratisy od hurtowni pobrać z magazynu w Tomaszowie i zapłacić fakturą. Teraz za AF mamy dużo więcej gratisów itp. praktycznie na każde żądanie.
Dawny ph 2016-03-17 12:12:52
Z punktu widzenia firmy dziwie sie ,ze jeszcze taki przedstawiciel pracuje.To nic innego jak rozdawnictwo.To dlatego potem nie ma na pensje dla pracownikow,skoro energetyk sprzedajesz za niecałe 50 groszy do tego dopłacasz gratisami i fv.To ja sie pytam jaki jest koszt ostateczny produktu I jaki z tego jest zysk netto dla firmy?????
Boni 2016-03-17 17:36:36
To nie rozdawnictwo tylko szybka sprzedaż. Gdyby PH nie dostał narzędzi to by tego nie mógł zrobić. Trzeba gonić palety z magazynu - koszt nie gra roli.
Wiejski wsad 2016-03-17 21:30:12
Hej, praca spoko, jak by się sprzedawało to bo nie we wszystkich województwach ludzie to piją. U mnie np. Wola blacha albo tigera tylko dlatego ze takie maja przyzwyczajenie.Syropy Zagłoba to totalna klapa, soczki tak samo się grzeją. Powinni promować wszędzie a nie tylko u siebie. najgorzej jak dali mi samochód zastępczy bo wcześniejszy miał kolizje nie z mojej winy jak mi dali zastępczy to robiłem go 3 razy na fakturę bo flota nie chciała przyjechać bo za daleko i jak dotąd za jedna fakturke nie dostałem kasy. Telefony do dupy raz mi spadł i już nie chciał działać. Z tym 50% więcej ciekawy pomysł. Bo i zobaczymy jak nowy dyro i pani kierownik bedą działać. A te gps to niezłe jaja i tłumaczenia ze nie było miejsca gdzie stanąć pod sklepem i pózniej płaca 250zl w końcu oddali, a w biurze w Tomaszowie ogólnie fajny klimat młodzi ludzie. Ogólnie życzę dobrze tej firmie teraz przeszedłem do koncernu bo miałem dość ściemnionych wizyt i tu jest dopiero zapierdol jak jeździcie w woj. Gdzie się to sprzedaje i macie wszystko poustawiane to się tego trzymajcie tylko żeby nie dowalili pi 30 wizyt pozdro
PH 2016-03-18 21:21:35
Kolego ilu PH ds detalu obecnie jest w firmie LVD w Polsce?
PH 2016-03-18 21:29:44
Kolego ilu PH ds detalu obecnie jest w firmie LVD w Polsce?
Hurtownia 2016-03-19 07:45:38
Moze mi ktos podac cennik na las vegasa 250 ml puszke.
kiki 2016-03-19 23:34:34
Ilu jest PH. No coraz mniej.....
kiki 2016-03-19 23:38:32
A czy tu ktoś pisze nieprawdę ?
Son 2016-03-20 21:31:45
Dobre narzędzi pracy!:)))))He,he...A co to przedstawiciel ma jeździć na rowerze?To są narzędzia standardowe w pracy PH.Poza tym panda z przebiegiem20tys km ,bez klimy to jest dobre narzędzie,A skąd wiesz jakie są prowizje???????
Son 2016-03-21 11:30:13
Miało być panda z przebiegiem 200 tys oczywiscie
Bob 2016-03-21 17:00:48
Tam jeździ sie autami z przebiegiem 400000 tys. ,200 tys. to dla nich nowe auto...
andi 2016-03-21 23:35:54
Zarobki 1300zł + 200zł w kopercie. Razem 1500zł do ręki. Pracują tu 2-3 m-c i spiepszają z tej firmy. Atmosfera tragedia, traktują ludzi jak potencjalnych złodziei i oszustów. Widać oceniają według swoich kryteriów.
Były 2016-03-22 08:46:25
Też prawda...Ja miałem szczęście w takim razie.Moje miało 200 tyś dwa lata temu,ale potem spotkałem PH (dwa lata pózniej) to jeździł dalej tym samochodem....
Admin 2016-03-29 13:51:00
To nie jest portal do waszych wewnętrznych rozgrywek.
Wypad z baru!
Drink 2016-03-30 08:13:35
Tekla...Tekla...Tekla...
Ktos 2016-03-30 17:51:06
Drogi Admin,udający Administratora.?Prawda boli,czy Ci kazano???.Jakie rozgrywki,ludzie podają fakty i wydarzenia związane z Twoją ulubioną firmą..Swoją drogą ciekawe jak długo jeszcze?
Ps Polecam jednak aby nie używać zwrotów typu.."Wypad z baru" w komunikacji oraz wykrzykników.Dobre maniery to podstawa .No i bez nerwów:)
admin2 2016-03-31 03:09:12
Następny RKS się zwalnia bo pani prezes nerwowa jest. Firma idzie na dno na polskim rynku bay, bay
Admin2 2016-03-31 18:15:19
Przyzwolenie, nie bądź śmieszny. Wystarczy popytać u dystrybutorów, sprzedaż spadła o 50%. Rekrutacja hahahaha, ilu już z tej rekrutacji rozgląda się za nową pracą ? Spotkałem jednego z tej dużej rekrutacji, pracuje m-c i ma dość Tekli, systemu pracy(raczej brak jakiegokolwiek oprócz kontroli), o wynagrodzeniu nie wspomnę. Lecicie w dół aż dudni niestety. Niedługo pomysły na nowe Nicki Ci się skończą Komar
kotek 2016-03-31 18:20:18
Rzeczywiście jeden z Kiero odchodzi ?
Rozczarowany 2016-03-31 21:13:19
I po Las Vegasie...tak to jest jak puś..i ludzie sie za handel zabierają powinni zostać lepiej w tej swojej dziupli z maszyn...i
Pracownik 2016-04-03 10:15:54
Firma ma się ok, dobrze mają nieliczni bo reszta to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i Pani Prezes stopniowo wywala tych gadów :)
Miro 2016-04-03 16:56:53
Pracownik podpisz się imieniem i nazwiskiem jak uważasz, swoje słowa za prawdę
Raf 2016-04-03 21:06:42
Zgadzam się z Mirem.Co do nazywania kogo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to bym się zastanowił.Na jakiej podstawie tego typu oskarżenia.Nie wypłacanie należnych pieniędzy to jest złodziejstwo .Więc radzę przemyśleć sobie następnym razem kogo nazywasz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] I sugeruję żeby zaczerpnąć opinii kto kogo wywalił.Ludzie poodchodzili sami.
Koko 2016-04-18 21:53:17
Jak jest dzis w LV??
Koko 2016-04-20 07:53:03
To wspaniale Wam idzie.
polo 2016-04-20 10:13:36
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ....
Mari 2016-04-20 20:03:17
To super ze jest dobrze!!! Brawo Artur
PH-były 2016-04-21 18:08:49
Nie żartuj sobie z Artura !!! Ostatni news,,,karaluch nie był zadowolony z warunków biurowych i już dostał gabinet w biurowcu. hhehheeeehehehee
były RKS 2016-05-04 19:34:03
Wszystkie te województwa to jeden region + wszystko do góry. Czy warto ? NIE !!!
Mono 2016-05-04 19:42:23
Omijać z daleka łukiem chyba ze jesteś bez roboty
Byly 2016-05-06 21:51:12
No widać , że dalej prezesostwo działa . Brawo Wy
Kuli 2016-05-09 00:12:04
Dla mnie bomba nowi pracownicy dostają coraz większą kasę bo już nik niechce tam pracować a i nowych coraz mniej a tym którym zależało i się starali to ich nie doceniają bo ciągle obrót za mały
tniedzwiedz 2016-05-09 13:43:47
poda ktoś realną cenę zakupu palety z fvat? w woj.lubelskim. Jestem zainteresowany zakupem 2-3 palet w miesiacu.
Rudy 2016-05-12 19:32:05
0,82 pln netto
1
Mały 2016-05-24 19:07:31
Cenzura działa dobrze. Rozmowy kontrolowane
Nero 2016-06-08 17:54:22
A co tu taka cisza ? Jeszcze tam jesteście ?
Bart 2016-06-15 21:40:46
Byli na wczasach nad morzem teraz odpoczywają .
3
ojro 2016-08-16 17:50:01
Co tam w Firmie słychać ? Pewnie same sukcesy hehehehe
2
Jaro 2016-10-08 22:56:11
UWAŻAMY
1
f 2016-10-09 09:52:00
za to jest inna na stanowisko samodzielnej księgowej
Zostaw swoją opinię o LAS VEGAS POWER ENERGY DRINK SP. Z O.O. - Tomaszów Mazowiecki
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LAS VEGAS POWER ENERGY DRINK SP. Z O.O.