brak logo

Syncreon technology

Waalwijk

Opinie o Syncreon technology

fdgdg 2011-11-06 18:52:55
dokladnie odradzam kazdemu atmosfera fatalna o warunkach lepiej nie mowic jak w wiezieniu kraty w oknach ehhhh
2
airuk 2013-01-31 13:05:23
Powiem ci tez morzesz mowic po Polsku bo sam tam robie po kazdym jezyku mozesz mowic :)
Cfaniak 2013-02-07 23:52:34
Mam wkrótce jechać na wózek widłowy przez axella, ile można zarobić i jak z chatami to wygląda?
mnbv 2014-03-06 10:24:25
trzeba tam uwarzac (usunięte przez administratora)
1
pl 2014-12-01 14:21:50
Witam, o Syncreonie w Waalwijk mogę powiedzieć wiele pracowałem tam 2 lata, a raczej byłem wykorzystywany. Praca ogólnie nie jest ciężka na głowę nie pada ale Polacy, którzy dorwali się do jakiegoś stanowiska pomiatają rodakami bez skrupułów zaczynając od Fasolki zwanego również parówą z ITD czyli pikowanie, co za gość zero skrupułów udaje kolegę a w rzeczywistości cham i prostak.Uważa się za nie wiadomo kogo a burak nawet po angielsku pisać nie potrafi ciągle korzysta z tłumacz Google, kpina. Następny w kolejce jest jaśnie Pan podrywacz z Dotcomu wyrywa dziewczyny na stanowisko wykorzystuje a później je zwalnia no chyba że jeszcze w trakcie je pobije bo do tego też jest zdolny więc nie polecam jak na razie tych działów by najmniej pod wodzą polaczków. Na sam koniec zostawiłem sobie ALIENA z B2B heheh masakra kobieta na stanowisku pierwszego operatora była do zniesienia teraz niestety supervisor no i porażka Alien daje o sobie znać najlepsze są tylko jej selfie wystawiane ciągle na fb gdzie ona ma głowę w sumie to powinna mieć odkręcaną bo pusta jest od tych tabletek na odchudzanie .... Pozdrawiam i życzę rozsądnego wyboru.
Aleks 2016-01-03 23:59:45
Skoro już zawędrowałem na tą stronę to dodam swoją opinię o firmie Syncreon. Napiszę tutaj o Syncreon Apple w Waalwijku, o Dellu w Tilburgu nie będę sie wypowiadał bo nie znam tematu. W firmie jest kilka działów- najważniejsze to - ITD, shipping, receiving, GP, B2B, retail, dco,. ITD to pikowanie, shipping wiadomo - wysyłka, receiving - przyjęcie towaru, B2B przygotowanie towaru dla klientów biznesowych, retail - sklepy, dco - zamówienia internetowe. Jeżeli chodzi ogólnie o charakterystykę pracy to jest to zwykła praca magazynowa, która nie jest ciężka fizycznie na większości działów, być może z wyjątkiem B2B, ale też bez przesady. Firma bazuje na Polakach, którzy stanowią ok 90% siły roboczej. Firma nie ma zbyt dobrej opinii na miejscu, jest traktowana jako taki typowy "moloch" dla Polaków. Holendrzy tam się nie garną do pracy, chyba ze jako zarządzający. Teraz może dwa slowa o pieniądzach, czyli najważniejsze. Możliwości zarobkowe zależą od kilku czynników - od działu, pory roku, od jakości pracy i też troche od szczęścia. A więc w sezonie(kwiecień/maj - styczeń) najwięcej godzin można zrobić na ITD, podobnie shipping, pozostałe działy trosze słabiej, zdecydowanie odradzałbym GP. Syncreon stosuje czasami system pracy 12 godzinnej, trzeba to brać pod uwagę. Od niedawna firmę obsługują 2 agencje Manpower i Eurojob. Stawki jakie oferują to 9.18 i dla reacherów 9,64 bodajże. Na minus - przymusowe 12 godzinne zmiany, przedmiotowe traktowanie pracowników przez managerów (zwolnienia za drobne sprawy, jakieś nieumyslne błędy itp, tzw. pokazówki, brak zapewnionego wyżywienia na 12 godzinnych zmianach, brak stołówki z ciepłym jedzeniem, brak podwyżki po 6 miesiącach pracy, zbyt niska płaca!!!!!( większość firm logistycznych oferuje ok 9,5 na start, pomijając już najgorsze badziewie, którego nie będę wymieniał z nazwy a znajduje się całkiem blisko. Na plus - możliwość nadgodzin, praca w weekendy (to może być tez jako minus:), odbijanie się na clocku tylko na wejsciu i wyjściu a nie na przerwach, brak "sztywnych" targetów do wyrobienia. Mam nadzieje, że mój post ułatwi podjęcie decyzji - aplikowac czy nie bo taki jest jego cel.
5
Ewa 2016-02-21 12:28:44
Witam,

jedzie ktoś w tym tygodniu na Syncreon? Jest tu ktoś, kto obecnie tam pracuje? Jak z godzinami?
Kamilek 2016-02-25 10:30:36
Witam ja mam okazje jechac w niedziele ale zastanawiam sie czy jechac i czy warto hmm
keracz 2016-02-25 14:21:43
Witam ja tez mam oferte wyjazdu w niedzile tez sie zastanawiamy z dziewczyna wiecie cos moze wiecej o tym calym syncreonie jak z godzinami ?? na poczatku gdzie nas wrzuca
bbb 2016-02-28 00:36:04
Super opinie wyczyszczone zaglądam tu od 2008 roku połowy negatywnych opinij już nie ma super :D
1
pawkos 2016-03-15 17:45:26
Nie wiem dlaczego ktokolwiek zastanawia się żeby tam pracować. Ta firma to absolutne dno, a nawet o wiele niżej. Pracownik tam jest śmieciem, a nawet czymś jeszcze podlejszym. Nie ma żadnej tzw. ścieżki kariery. Nie masz szansy pojeździć na reachu bo mają jeździć kolesie superwizorów. Jak oni porobią błędy to nic, wszystko ok. Ja TY zrobisz jednego to Cie zwolnią wysyłając maila do agencji, w taki sposób podziękują za długie miesiące ciężkiej pracy w upale w niedziele i święta po 12 h. Piszę tutaj o ITD. Odrobine godności osobistej i życzę powodzenia w życiu zawodowym ale jak najdalej od takich obozów.
1
aaa 2016-03-26 16:49:39
Nie dajcie się tylko nabrać na pracę na GP (jeden z działów na syncreonie - taśma montażowa), żal mi tych ludzi których tam przyjmują, spora część wraca do Polski z długami, to jest praca typowo projektowa na 1-2 miesiące a potem wywalają wszystkich jak leci i znów przestój, a nawet jak jest praca to ludzie dostają po 2-3 dni pracy w miesiącu. Przykre ale prawdziwe
nick 2016-06-06 11:35:51
Witam
Dostałęm oferte pracy w tej firmie przez agnejce Axell.
Czy ktos moze wie cos więcej na temat tej pracy przez tą akurat firme ?
Ile zarobie ? I jak wygladaja warunki mieszkaniowe ?

Pozdrawiam
I z góry dziękuje :)
lou 2016-07-06 11:21:26
Syncreon Waalwijk to praca w kratkę, czasami jest dużo godzin a później dwa dni w tygodniu tylko się pracuje. GP to linia, najgorsza robota w tym magazynie to manufactura, linia do pakowania iMaców i iPadów. Stałą pracę zazwyczaj mieli na B2B przy budowaniu palet z orderami. Trochę zwiedziłem ten magazyn rok temu ale nawet w kontroli jakości płacą 200 euro z kawałkiem. Jak bym miał tam pracować to w dziale RTD. Jedyny plus tego magazynu to dużo dziewczyn w pracy. Zgadza się że człowiek tam jest przedmiotem, nawet kontraktowym potrafią nie przedłużyć umowy i jako powód podać słaby angielski, choć na początku pracy testy zdane i się go używa w pracy. Można tam pracować tylko chwilę, dłużej szkoda czasu. Przemiał ludzi jest duży w european staffing i zakwaterowanie na campingu w Droomgard.
popek 2016-07-09 09:46:05
zgadzam sie podobnie jest w syncreon Tilburg I jesli chcesz sie uzerac z wykorzystywaniem Polaka przez Polaka, to nadajesz sie do tej firmy jak ulal. 90 % ludzi pracujacych tam to Polaczki, ktorym uderzyly ojro do glowy. I niestety to oni tam w wiekszosci sa supervisorami, nie ma nic gorszego. Wyjezdzasz do pracy za granice a gnoi i poniza Cie Twoj rodak, tepy narod na obczyznie. pozdrowienia dla wszystkich karierowiczow na fastach z Syncreona TIlbur. Pamietajcie chlopcy, ze i na was przyjdzie czas....... firma nie ma nic wspolnego z hooenderska firma, jak kto ktos pieknie napisal, angielsk cyrkk z polskimi malpami.
3
prawda 2016-07-13 18:58:17
Syf na kolkach
1
Andrzejek 2016-07-18 22:16:54
Pracowałem w syncreonie w Waalwijku 1,5roku tygodniówki przy 40 godzinach 330e na rękę po odliczeniu ubezpieczenia. Z nadgodzinami (w tym niedziela), dochodziły czasem do 550e. Duży + możliwość robienia nadgodzin, jeżeli ktoś jest kumaty znajdzie sobie tam stała prace a jak ktoś jest nierobem to będą nim pomiatali i raz bedzie miał praca a raz jej nie będzie miał. Na minus czasami przymusowe zmiany 12h no i cieżka droga kariery raczej ciężko z kontraktami i fazami b ale jak ktoś jest dokładny i nie podpadnie ani razu przez 1,5roku są do osiągnięcia. Ja osobiście jestem zadowolony jeżeli chodzi o ludzi to raczej w porządku co prawda kierownika miałem zjeb.... ale w każdej pracy znajdą się kur.... Jak ktoś chce pracować to raczej polecam no chyba że faktycznie będzie miał niefart.
ewraa 2016-07-25 22:22:53
Czy jedzie ktoś w ten weekend do Waalwijk do firmy Syncreon? Proszę o kontakt na email,zawsze to raźniej :) ewraa@op.pl
jojo 2016-07-26 10:58:03
Burdel tam jest, w pracy z tymi ku...wami polakami jaki na katsheuvel, masakra
jojo 2016-07-26 10:58:45
Burdel tam jest, w pracy z tymi ku...wami polakami jaki na katsheuvel, masakra
2
rosomak44 2016-07-26 15:33:22
9.38EUR/h to ile to jest netto ja się pytam....chodzi o to czy p[o odjeciu prawie 1600zł na nasze (zakwaterowanie + ubezpieczenie) ile zostaje na czysto ten kto tam robił lub robi niech da znać......
rosomak44 2016-07-27 15:26:32
Stary napisz mi jak tam jest dokładniej coś ile wychodzi godzinówka, ile tygodniówka a ile na miesiąc odliczajac zakwaterowanie i ubezpieczenie...ja jestem pracowity chce zarobić da sie przeżyć???
xresowiczka 2016-07-31 15:49:35
Nie wyjeżdzajcie w tym okresie (sierpień-wrzesień) do syncreonu. Mnóstwo ludzi idzie do zwolnienia, została zamknięta jedna duża zmiana (syf z zamówieniami okropny!). 3 tygodnie temu przyjęli mnóstwo nowych osób, po czym dziś już te osoby pozostały bez pracy. Plan to same XRESY (wolne dni). Ogólnie zarobki też nie są zadowalające. Za wyrobione 40h otrzymuje się 250 euro (zatrudnienie przez agencje Eurojob, po odjęciu mieszkania, ubezpieczenia, transportu...). Czasem nawet mniej. Ostatnio jest taki bałagan, że ciężko zrobić 40h - linki kończą wczesniej z powodu braków komponentów, zamówień... Jest mnóstwo lepiej płatnej pracy w Holandii...
Karolina 2016-08-04 19:44:56
Dokladnie, własnie zostałam zwolniona, Agencje pracy zatrudniaja wszystich jak leci czy jest praca czy jej nie ma bo dostają kasę brzydko mówiąc od sztuki a pracy nie ma, a na mieszkanie przyjechac i zarabiac zeby tylko oplacac to bez sensu, lepiej sobie jeszcze z wakacji pokorzystac, moze po wakacjach malolaty pojada na studia ale teraz jest masakra.......osrodek jest tragiczny, ehhhhh no sama myślalam że bedzie bardziej kolorowo
GREG89 2016-10-11 15:40:17
Pytanie praca przez agencje Eurojob od listopada 2016
w firmie Syncreon z laptopami, tabletami, smartfonami, iPhone najbardziej znanych marek. Praca przy: pakowaniu, szykowaniu do wysyłki / zbieraniu zamówien / obsłudze wózków EPT. Praca w systemie zmianowym. Firma ta posiada 3 lokcje: Tilburg, Waalwijk, Maasvlakte

KTOŚ PRACUJE STOSUNKOWO OD NIE DAWNA MOZE SIE WYPOWIEDZIEC NA TEMAT OWEJ PRACY?
GREG89 2016-10-11 17:45:32
Praca jest tej fabryce dla kobiet i męzczyzn na jednej hali?
bejbi 2016-10-12 20:59:03
czyli widać jeden wielki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ten syncreon
rutek 2016-10-19 21:15:22
Nie ma jej na mapie bo jest w czarnej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo to syf hahahhahah
1
rutek 2016-10-19 21:15:46
Nie ma jej na mapie bo jest w czarnej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo to syf hahahhahah
Jum 2016-10-19 21:50:26
No w tym momencie praca jest, ale ogłoszenia zawsze są
Daniel 2016-11-02 17:16:42
co sądzicie o zakwaterowaniu tam?bo sie tam wybieram 94 euro za domek to musi byc jakis ciut lepszy skoro płaciłam 60 euro za "garaż" ;D
Alex 2016-11-11 01:36:53
Agencja Eurojob ma kilka lokacji faktycznie w domkach ale z tego co wiem (pracuję w tej firmie od stycznia 2016 roku-domek prywatny), najwięcej osób kwaterują w hotelu w Bredzie. Warunki tam nie są nieciekawe, pokoje małe, kuchnia jest jedna na każdym piętrze, gdzie znajduje się 20 pokoi więc 40 osób ( 2 osoby mieszkają w jednym pokoju). Plusem jest to, że nie ma imprez (cisza nocna obowiązuje od 22). Jak dla mnie to zdzierstwo płacić prawie 100e tygodniowo za takie warunki...plus koszty dojazdu do pracy.
1
szok 2016-11-13 12:08:43
Daniel obejrzyj sobie na YT filmiki z mieszkan, wpisz tns droomgard...tyle w temacie
1
mat_lub_bosman 2016-11-24 18:19:56
Na chwile obecną ogarniam i to co sie dzieje w Tilburgu i co w Waalwijku. Jestem od pol roku na miejscu. Zakwaterowany przez agencje. Jak coś to moge poradzić. mail - aramis1035@interia.pl
Zostaw swoją opinię o Syncreon technology - Waalwijk
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Syncreon technology