brak logo

DROGPOL PORAJ

London

Opinie o DROGPOL PORAJ

były pracownik obecnie za granicą 2011-05-03 13:22
Wasze opinie mnie śmieszą :) Pewnie jesteście jednymi z pracowników, ( usunięte przez administratora )
Drogpol 2011-05-31 16:56
Kolego Ty chyba pracowałeś do pierwszej wypłaty ! ( usunięte przez administratora ). Ciekawe czy jakbyś siedział pełny miesiąc na delegacji też byś tak pisał ? w ogóle: - pieniędzy zawsze brakuje liczyłem dzień w dzień metry i nic mi się nie zgadzało żeby nie było mówił mi brygadzista ile zrobiliśmy -[usunięte przez moderatora] ile wlezie - ( usunięte przez administratora )br /> mam jeszcze wyliczać ? a zapomniałem czemu nikt nie wspomni ze przyjmują tylu ludzi ilu widza ;p .. Pozdro dla tych co odeszli tak jak ja ;) Chwała nam a nie tym co tam pracują
Ktosik 2011-07-12 15:38
Najgorsza firma pod słońcem. ( usunięte przez administratora ) Praca w delegacjach, rodzinę widzi się \"od święta\". Obiecują wielkie pieniądze a nie ma z tego nawet połowy oprócz tego na czas jest tylko podstawa. ( usunięte przez administratora ) NIE POLECAM!
teri 2014-06-02 14:05
Witam właśnie zaczełem prace w tej firmie czy te opinie sie zmieniły
Ktoś. 2016-10-18 18:35
Nie wiem czy się z tego śmiać czy płakać ale...
Poszedłem na rozmowę do Dropolu po czym załatwiłem tego samego dnia wszystkie dokumenty do umowy którą podpisałem i mam się jutro stawić do pracy na 7 rano ok.
Przyjechałem postawiłem auto na firmowym parkingu i 6:56 idę sobie w stronę biura po czym podchodzi do mnie ochroniarz co ja sobie myślę że tamtędy idę ale mniejsza,kazał mi usiąść i czekać w kuchni po czym po 5 minutach wraca i do mnie że ja jestem pijany/naj***ny i tak na pierwszy dzień przychodzę i wyprowadził mnie przed bramę na oczach pracowników i kazał czekać (ok 40min.) tam na szefa.
Szef przyjechał i zadzwonili po alkomat ja wynik 0.0 za dwoma podejściami.
Po tym kierownik to idziemy na halę a ja że rezygnuję za takie podejście oraz pomówienia! 7:50 opuszczam "firmę" ..... Nie fajnie.
1
Zostaw swoją opinię o DROGPOL PORAJ - London
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DROGPOL PORAJ