brak logo

Activ Detachering

Bunschoten

Opinie o Activ Detachering

Fajny 2011-05-01 11:54:06
Hej moje dziewczyna pracuje tydzien w Bunschoten podaj mi twój nr albo gg to popiszemy ne ten temat
aga23 2011-06-30 16:42:56
sluchajcie podajcie mi namiary na siebie jakies gg moja siora wlasnie wyjechala tam do pracy pierw miala w firmie danonka pracowac teraz sie okazalo ze nie ma tydz czasu pracy i przeniesli ja do innego miasta
Pracownik 2011-07-25 14:07:11
Mi tam się praca podobała ale widać nie każdemu można przypasować wiadomo że czasami są trudnosci ale jak ktos nie umie stawić im czoła to po co jedzie pracować.Tak samo [usunięte przez moderatora] odemnie też nieodbierał zawszze tel. ale on ma też inne osoby na głowie.A co do wciskania rzeczy:jak się nie umie powiedzieć że to jest niepotrzebne no to się buli hehhehe:P
dark 2012-11-26 01:08:56
ja pracowałem w tej firmie w wakacje, s( usunięte przez administratora )
a 2013-03-21 10:03:05
jedzie ktoś do bunschoten przez solid service teraz ?
1
KTOŚ 2013-04-12 13:34:26
TAK. DOSTAŁAM ZK OLEZANKA TELEFON I SIE ZASTANAWIAMY. 13649629. TO MOJE GG. ODEZWIJ SIE
Sunshinerasta 2013-05-17 05:51:35
Jedzie ktoś może teraz z tą firmą do Holandii?
adela 2013-05-23 22:42:26
odradzam,
Filip 2013-08-30 00:48:08
Powiem tylko Mika, że zwyczajnie [usunięte przez moderatora] pracowalem tam w 2009 i to wszystko co pisza to szczera prawda ("flex-a-round")
aahuhu 2013-10-08 21:33:13
Hej chciałam powiedzieć tylko tyle , że jesli ktos ma problem jakikolwiek to na biuro nie ma co liczyc oni sie nie interesuja niczym .. potrafia latac tylko po domach i wlepiać kary . A Gdy jest powazna sprawa mowia " wyślę mejlem " normalnie to jest smieszne ! Koordynatorzy są bez pomyślunku , sam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Ciao .
1
byleNieTam 2013-11-17 17:07:51
pracowalam przez ta firme i jesli mam byc szczera to jest to NAJGORSZA firma jaka jest na europejskim rynku! albo zapracowuja cie na smierc (z pracy do pracy ) albo nie masz godzin. stawki sa rozne. nigdy nie doliczysz sie przy wyplacie czy masz odpowiednio wyplacone pieniadze. potracaja za wszystko nawet jak nie mieszkasz na ich domkach, masz swoj samochod i swoje ubezpieczenie... swoje uwagi dot pieniedzy, lub ich braku mozesz przekazac tylko w czwartek do godz 18 gdzie wiekszosc ludzi konczy zmiane np o 19. umawiaja sie na spotkanie i 15min przed czasem wychodza z biura! n (usunięte przez administratora)najlepiej maja sie latwe malolaty, ktore lubia wspolpracowac z Panami koordynatorami. (usunięte przez administratora)... poprostu zenada. jesli ty masz problem w piatek wieczor to uslyszysz ze oni maja weekend w druga strone nie ma prawa dzialac to tak samo. firma bazuje na naiwnosci osob ktore przyjezdzaja pierwszy raz do holandii i nie wiedza nic o innych biurach! stawki na godz to 8,53e brutto! jak masz szczescie to dostaniesz 8,98e/h. e chodzisz do jednego zakladuprzy (usunięte przez administratora)gdzie w kazdej firmie jest inna stawka! jesli jestes normalnym czlowiekiem ktory przyjechal tu zarobic a nie imprezowac to nie mysl o tym biurze! imprezowicze sa tu lepiej traktowani niz czlowiek z wartosciami w zyciu!


To biuro to zenada! (usunięte przez administratora) Zastanowcie sie pozadnie czy warto przyjechac tu i tyrac za marne grosze i niszczys sobie nerwy czy warto poczekac miesiac dluzej i zatrudnic sie w pozadnej firmie
1
ela78 2013-12-13 23:18:08
Co tu opisują inni to prawda, pracowałam przez to biuro jakiś czas temu i takiego czegos jeszcze nie widziałam. Koordynatorzy (nie którzy) po prostu cie olewają,jak masz jakąs sprawę. Raz jesteś na grafiku, raz cie nie ma , to jesteś pod telefonem, zdarza się że w ogóle nie pójdziesz do pracy masz wolne, albo idziesz z jednej pracy do drugiej w ciągu jednego dnia, także zastanówcie się dobrze czy warto przez to biuro pracować. Jeśli chodzi o godziny to trzeba naprawdę pilnować.
2
abcd 2014-02-09 11:44:40
Właściciel aktywno delegowania (usunięte przez administratora)
lol 2014-04-09 19:09:17
Potrzebuje e-mail do tej firmy a w necie znalesc nie mogę;//
3
icoztego 2014-05-02 19:40:15
O firmie tej kraza rozne opinie. Ja pracowalem dla nich jeszcze do niedawna i nie narzekalem. Wszystko zalezy jak lezy.Jesli jestes tzw. flex to sa miesiace gdzie pracujesz wiecej a sa miesiace kiedy firmy produkuja mniej wiec mniej pracujesz proste. Sa jeszcze tzw stali pracownicy, ktorzy maja grafik i chodza do pracy wedle grafiku.Znalezc sie na grafiku mozna na kilka sposobow:
1) jestes swierzy, chodzisz do pracy jako flex,tam zapierdalasz jak dziki to Twoj przelozony moze Cie ze chciec na stale
2) znasz jezyk hol lub eng i umiesz dawac sie lubiec to po jakims czasie mozesz team leadera lub menadzera poprosic aby Cie wpisal na grafik
3) tu opcja dla pan- wiadomo jaka- koordynator tez czlowiek swoje potrzeby ma.
Mieszka sie przewaznie po 2,3 osoby na pokoju, choc jedynki tez sa lecz przewaznie zajete. Kary daja glownie za nie posprzatany dom.Chodza i sprawdzaja jak jestescie w pracy. Godzin trzeba pilnowac szczegolnie jak pracuje sie w kilku roznych zakladach,zreszta daja oni specjalne formularze do wypelniania godzin pracy. Transport to pracy za free, chyba ze pracujesz blisko to dostajesz rower. Za dom placisz w zaleznosci od wieku. Jak masz powyzej 23 lat to jest to 70 euro za tydzien. Masz mniej lat placisz mniej ale ite to nie wiem.
Warunki w domkach sa dobre. Sofi zalatwiaja oni od razu.
Ogolnie swoj pobyt tam i wspolprace z nimi oceniam na udana.

Mam nadzieje ze troche pomoglem, pzdr
3
zlaula 2014-06-11 11:14:58
Juz sie zaczyna. znowu zwolnienia, masz powyzej 23 lat , wynocha.Pracujemy dla nich po 2 , 3 lata maja to za nic.Znowu przyjada mlodzi (usunięte przez administratora) pozdro
anty active 2014-06-15 21:46:58
najgorszy balagan jaki moze byc ta firma to posmiewisko na swiatowa skale najgorszy jest kordynator pani Ewe.. ktora tylko biega po domkach i kare daje za miedzy innymi brudny piekarnik(brudny nie da sie domyc bo jest stary) obiecuja zlote gory zwalniaja z dnia na dzien nie wyplacaja wyplat w calosci zawsze brakuje jakis pieniedzy do reklamcji kolejki po 30 osob wielki kociol i tyle zabieraja za kaucje duzo miedzy innymi za przebita dentke w rowerze 100euro itd odradzam mieszkania sa male w pokojach po 4 osoby nie podejmujcie sie tego biura chodzisz do pracy wchodzisz na grafik za chwile biuro cie sciaga i jestes jak ku...a na telefon pozdrawiam tych co juz tam nie pracuja:D
5
ODRADZAM 2014-06-20 11:11:08
witam zaczyna sie znów duży bałagan, zwolnienia i panosząca się od niedawna w biurze Ewelina co uważa, że zjadła wszystkie rozumy. Pracujemy dla nich po parę lat,ale przyjadą młodzi i wszystkich zwalniają. Od jakiegoś czasu bardzo dużo zwolnienia, mniej pracy, Ci co dobrze wchodzili w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to i ją mieli. Za to, że dzwonią z rana nie masz kasy ekstra, Trzeba pilnować godzin bo lubią oszukiwać przy wypłatach, tzw. za mało godzin wypłacone lub wypłacone za ranki mimo, iż było się na nockach. Ogólnie odradzam, obiecują po 40 godzin w tygodniu, a nowi co przyjechali niektórzy mają 50 godzin,a drugi uzbiera 20. Nie polecam tego biura! Tym bardziej odkąd pojawiła się tam pani Ewelina, któa włazi wszystkim w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a kary na domkach daje za byle co. Szuka kasy dla agencji i tym samym plusuje u przełożonych, ale cóż jakoś trzeba się wspiąć na szczyt. Szkoda, że nie pamięta jak jeszcze niedawno pracowała tak samo jak i my.(usunięte przez administratora)
4
adrianos 2014-07-17 18:44:12
Witam:) pracowalem z moją dziewczyną przez Activ. Chciałem na wstępie pochwalić koordynatora Macieja, który zawsze potrafi załatwić sprawy z którymi masz problem. Uderzaj do niego bo tylko na niego można liczyć w tym biurze:). Za to niedawno pojawiła się w biurze Ewelina- kompletna pomyłka.. UWAŻAĆ!!! OGÓLNIE FIRME OCENIAM 3/6.
1
tomi22 2014-09-18 13:02:21
Witam. Pracowałem w Holandii przez pewien czas i całkowicie nie polecam. Jest kilka kwestii którymi chętnie się podzielę, a mianowicie :
1. Zarobki sięgające dna (jeśli masz mniej niż 22 lata)
2. Ciągłe nieporozumienia z koordynatorami,którzy zamiast odwozić Cię z pracy do domu wolą smacznie spać
3. Wszelkiego rodzaju opłaty których łączna wartość to ponad 500 zł (buty,spodnie,koszulki,sofii,ubezpieczenie)
4. Zapewniony transport do pracy to nic innego jak rower, który oczywiście nie jest za darmo i, którym jeździsz do pracy bez względu na pogodę (choroba gwarantowana)
5. Szacunek pracodawcy do pracownika zerowy (holendrzy jak i polacy pomiatają człowiekiem jak ścierwem)
6. Wypłata śmieszna. Zarobisz ok 2 tys a na sam wyjazd wydasz tysiąc. Kompletnie nieopłacalne
7. Podatek wynoszący 36% i inne opłaty sprawiają, że z 700 euro zostanie ci góra 140
8. Nie istnieje nic takiego jak premie dla młodych bądź zapewnione przez państwo dodatki tj, wakacyjne, reisenkosten i inne. Jeśli się je otrzymuje to nie więcej niż 100 zł
9. Całe biuro Actiev jak i firmy,u których się pracuję będąc w Holandii są zakłamane i wykorzystują człowieka w 100%. Będąc tam przekonałem się,że można przepracować albo 25 godzin tygodniowo albo 55. Nie istnieje coś takiego jak norma 40 godzinna. Jedno wielkie oszustwo, dlatego proszę Was zastanówcie się zanim tam pojedziecie ! Niech ta opinia będzie przestrogą dla wszystkich ! Szczególnie młodych ludzi liczących na dobre zarobki w krótkim czasie ! Pozdrawiam.
2
joker 2014-09-18 13:28:38
Witam wszystkich. Na wstępie od razu powiem, że jeżeli ktokolwiek ma wybór wyjazdu do Holandii lub innego państwa, niech bez namysłu jedzie gdzieś indziej, lub wybierze inną firmę niż Actiev. Dlaczego? Podam teraz przykłady:
1. Koordynatorzy (jest ich 3 i jedna kobieta) są niezorganizowani, zero komunikacji między sobą- dzwoni do Ciebie koordynator A, abyś stawił się pod firmą następnego dnia, w którym to koordynator B ma dyżur i kompletnie nie wie o co chodzi.
2. Bardzo słaba organizacja pracy dla ludzi- wysyłają Cię do pracy do nowej fabryki, w której jeszcze nie byłeś, po 10 minutach okazuje się że nie na Cię na grafiku i jedziesz do domu, ale czy oni Cię odwiozą? Oczywiście że nie, ponieważ nie chce im się po Ciebie wracać i choćbyś do domu miał 10km to oni mają to w głębokim poważaniu, bo to nie jest ich problem, więc życzą Ci miłego spaceru ;)
3. Zaliczki- jeżeli nie zgłosisz się po Nią danego dnia, tylko następnego, to już jej nie otrzymasz. Ty musisz robić wszystko na czas, a oni nie. Np zgłaszasz różnego typu problemy w domku w którym mieszkasz,a oni zawsze mówią że za maksymalnie 2 dni problem zostanie zgłoszony i rozwiązany, lecz wcale tak nie jest i już się nie doczekasz rozwiązania, radź sobie sam, w końcu jesteś dorosły prawda? ;)
4. Porządek w domku. Pani Której Imienia Nie Wolno Wymawiać (jedyna kobieta) sprawdza porządki jakbyś miał dnia następnego gościć u siebie samego prezydenta. Nie może być ani grama kurzu, czy innych zanieczyszczeń. Wlepia kary za nic, bo chce się podlizać tym na górze, jakoś trzeba sobie radzić, szkoda że kosztem ludzi, którzy zarabiają i tak dużo mniej niż Ona.
5. Transport- w umowie jest napisane, że masz zapewniony transport do pracy. Prawda jest taka, że oni zawożą Cię tylko wtedy, gdy jeszcze w danej firmie nie byłeś, potem radź sobie sam. Dostajesz rower, za który oczywiście musisz zapłacić, bo jakżeby inaczej, lecz czekasz na niego około tygodnia, więc mam nadzieję, że lubicie spacerować, bo tam będziecie musieli. Jeździsz bez względu na pogodę, godzinę, temperaturę. Rano musisz wyjechać np. o godzinie 5, o której jest bardzo zimno, a wracasz o 14 i Ci się pot leje po czole. Poza tym nie ma w oponach powietrza, siodełka wszystkie są na tej samej wysokości (dla kobiet i mężczyzn). A facet, który się tym zajmuje jest jak UFO- każdy o nim mówi, lecz nikt go nie widział. Światełka w rowerach często nie działają, dlatego jeździsz na własną odpowiedzialność.
6. Zakwaterowanie. Poniżej 20 roku życia- mieszkanie za darmo! Super! Szkoda, że w tych mieszkaniach jest 1 toaleta na 12 osób, 4 garnki, 3 patelnie i góra 8 talerzy. W swoim pokoju masz naprawdę dużo miejsca! Szkoda, że kosztem jego wyposażenia, którym jest łóżko+ mała szafka obok niego. Jeżeli dostaniesz pokój na poddaszu masz darmową saunę :) jest w nim bardzo gorąco, a okna są jedynie uchylane, 0 przepływu powietrza.
7. Grafiki- jeżeli po 3 tygodniach dostaniesz grafik- możesz czuć się wyróżniony, bo niektórzy nawet po 2 miesiącach go nie dostają. Dzwonisz do nich o pracę, mówią że nie lub jest taka, do której Cię nie wyślą, po czym dzwonią tego samego dnia o 23 albo i później, bo przecież czekasz na ich telefon, że za 20 minut masz jednak tam iść. Lub jest tak, że jesteś na grafiku, ale cofają Ci go kosztem innej pracy, do której idziesz na np 20 minut.
8. Nieodpowiedzialność koordynatorów. Wysyłają Cię do pracy 60km od miasta, w który mieszkasz i dostajesz samochód z paliwem... Które starcza na dojazd tam, lecz na powrót już nie.
9. Zarobki. Zarabiasz naprawdę bardzo śmieszne pieniądze. Jeżeli planujesz wyjechać na miesiąc, to po odliczeniu wydanych pieniędzy na dojazd tutaj masz na czysto około 500zł, lepiej zostań w Polsce.
10. Podsumowanie. Nie polecam tej firmy, podałem kilka przykładów, ale jest tego o wiele więcej. Jeżeli naprawdę chcesz zarobić dobre pieniądze, to na pewno nie za pośrednictwem tej firmy. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia, mam nadzieję że moja opinia pomoże uniknąć rozczarowań wielu ludzi. :)
4
kaem 2014-09-26 12:49:34
Sama czytam opinie więc postanowiłam po kilku miesiącach pracy podzielić się swoją.
Dobre wieści: są wypłacalni, ja osobiście miałam wypłaty w granicach 1000e msc. po opłaceniu mieszkania (poza wiekówką 280e,do 20 roku życia za darmo, potem stawka rośnie) Praca nie jest najgorsza, trzeba chodzić w rozmaitych kobinezonach (nazywanych śpiochami) lub kitlach i czepkach, ale da się łatwo z tym oswoić.
Jak wygląda praca?
Różnie to z nimi bywa, w piątek wieczorem dostaje się grafik na przyszły tydzień który często jest tylko dla picu. Z początku rzucają cię po wszystkich firmach, upychają raz tu raz tam, trochę na flexa (na telefon). Gdy dostałam się na stałą firmę i tak dostałam telefon o 2 w nocy w sobotę czy nie mogłabym być za 15 minut w pracy. Jedyne czego można się obawiać to szybkiej utracy pracy, dlaczego? A od tak, umowy są tygodniowe, wygasają w piątek a wznawiają swoją ważność w poniedziałek. W końcu dostają ładna kasę za nowych ludzi, więc czemu nie wywalić starych?
Wypłaty:
Tutaj nie mam czego się uczepić- z początku, pracowałam różniedo max 52h. tygodniowo. Często po 12h w pracy (słynna Bobola) ale uwierzcie mi na słowo- nie odczuwa się tak tego. Gorzej pożegnać się z tą firmą, wtedy zawsze kroją Cie z kasy, nie wypłacają dni urlopowych, wymyślają coś tytułując to jako "inne" i nagle orientujesz się ż brakuje Ci jakiś 500e albo lepiej. Rozmawiałam z innymi ludzmi , najbardziej drastyczny przypadek był dziewczyny która przepracowała 10 godzin w ciągu 2 tygodni.
Domki:
Zależy gdzie trafisz- wiadomo. I na kogo (przeważnie są to domki 9osobowe, a jak nie są-to będą). Nie ma tu żadnej rewelacji, ja osobiście mieszkałam w domu w którym dało się normalnnie funkcjonować chociaż wykładziny i meble nadawały sie tylko do wymiany) Upychali nam stare komody z kringloopa udając że tak jest fajnie. Słyszałam o domkach przypominających nasz składzik na rowery gdzie karalucha nie dało się odkurzaczem wciągnąć bo był za duży- autentyk.
Nie wiem czy mogę polecić to biuro, bardziej zajmują się nabijaniem kasy w przemiale ludzi niż standardem firmy.
5
piąteczek 2014-10-31 10:44:59
Kiedys to była pożądna firma dopuki niezjawiła sie w niej Ewelinka na niczym sie niezna tylko natym jak wpierdalac sie w prywatne sprawy ludzi.Jak ja tu nazywają wszyscy jest to kur.turecka potrafi tylko kary wlepiac nawet niepotrafi powiadomic jak kto ma isc do pracy.Jesli kiedy kolwiek ktos bedze szukal pracy to nie w tej firmie bo niezarobisz o wrzoduw sie nabawisz.
garyyy 2015-01-31 06:02:23
no edmunt dla mnie to nic dziwnego zawsze moga sie trafic takie kobiety ktore dominuja wszystkich i nie za bardzo sie na innych ogladaja - wez tutaj traf na taka zone co rozkazywac chce wszystkim ;] dobra mnie wlasnie teraz przez to ze poszukuje pracy interesuje najbardziej czego sie mozna spodziewac po sprawie finansowej - jest na dobrym poziomie ?
Patryyja 2015-02-07 14:37:37
Cześć jestesmy w Nl i mamy pracowac w ttm biurze prosze jakies opinie dotyczące mnieszkania i pracy?
moon 2015-03-11 10:35:11
Witam. Pracowałam w tej firmie kilka miesięcy. I szczerze co mogę powiedzieć to tyle , że są wypłacalni, ale musisz pilnować dni i godzin przepracowanych. Koordynatorzy bezczelni, pierwsi lepsi wzięci z ulicy.. Nigdy nic nie wiedzą, nie potrafią załatwić, na miesiąc nawet nie przyjeżdżaj. Po pierwszym miesiącu zarobiłam jakieś 200e. Rzucają po firmach, na różne godziny. Często jest tak że robisz po 4h a w innym tyg po 12, gdzie kończysz koło 22 czy 24 zanim się dotrze jednym z tych ich cudownych rozwalających się rowerów do domu i zrobisz cokolwiek to ledwo położysz się spać a zaraz dzwonią że znów do pracy na np 5. I tak cały czas, organizm się rozstraja tak że człowiek nie jest w stanie się skupić. Jeśli jedziesz z partnerem, zapomnij żebyście się widywali. Specjalnie zrobią tak żebyście się mijali z godzinami. Praca 5 dni w tyg. Ogólnie zależy jak się trafi, wiadomo, że od razu wszystkiego nie ogarniesz, nie będziesz tak szybki jak inni więc jesteś ciśnięty przez polaczków na kontraktach, ktorzy chodzą tylko i obrabiają ci d**e. Dojazd? Dostajesz rower 4e/tydz to szroty, lampki nie działają, wszystko skrzypi, całe pordzewiałe, zazieleniałe. W każdą pogodę jeździsz rowerem, ktorym musisz sie nieźle napedałować są tak zajechane, że ledwo jadą, a jak ci go ukradną albo coś jest popsute płacisz 100e. W domkach po 10-12 osob , pokoj to łóżko i jakaś mała szafka na rzeczy, zależy jak się trafi. Wykładziny pościerane. Za ubrudzenie materaca bądź poszewki 100 czy 200e. 1 pralka na tyle osób, porażka. Czasem dostać się do niej po prostu nie da, a rzeczy do pracy trzeba wyprać. Raczej 2 łazienki w tym jedna z wanna więc umyć się po pracy to też nie lada wyczyn. Jak masz na nową firmę to zawożą cię mówią tu jest szatnia a tam masz pracowac więc idź sobie tam i się dowiedz. Tyle wytłumaczenia, albo mówią komuś żeby ci powiedział, jak ma taki kaprys to powie. W szatniach na firmach kradną , grzebią w rzeczach. Oczywiście ci z actiev nie mają swoich szafek tylko po prostu wieszaki. Koordynatorzy strasznie nieogarnięci. Wiozą cię na firmę po czym po godzinie pracy dowiadujesz się że jednak nie powinno cię tam być. Albo wiozą cię w nocy i okazuje się że sami nie wiedzą gdzie mają cię zawieść. Szczególnie uważajcie na tych co im wiecznie mało godzin i latają aby gdzieś jeszcze ich wcisnęli bo ktoś ma więcej godzin a on ma za mało więc zdarza się że ciebie wywalają z grafiku i wciskają tą osobę a ty robisz na telefon. To biuro to jedna wielka pomyłka. Jeśli masz problem, potrzebujesz czegoś ich nie ma, nie odbierają telefonów albo każą radzić sobie samemu. A jeśli im coś trzeba to włażą w tyłek jak tylko się da a jak nie zrobisz czegoś to wielkie ale bo jak to. Nikomu szczerze nie polecam tego biura. To co tam się dzieję to porażka. Jedynie przeżycie jakiejś przygody i wyjazd na pierwszy raz żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda.
pracownik 2015-03-25 18:31:07
Pracuję przez tego pośrednika już jakiś czas. Czytałam wielokronie opinie zgromadzone na ich temat, mimo wielu negatywów zdecydowałam się sprawdzić osobiście czy jest az tak zle. I co? Miłe zaskoczenie (bynajmniej jak narazie)
Warunki w mieszkaniu dobre, nie są to żadne brudne meliny, jak to niektórzy przedtawiają, tylko typowe holenderskie domki.
Co do pracy, stwierdzam jedno - jak się wykażesz, jeseteś kontaktowy, to załapiesz się wszędzie. Jak się komus nie chce pracowac i ma dwie lewe łapy do roboty, to niech się nie dziwi, że go rzucają i jest opcją zapasową na każdej z firm.Ja po tyg miałam juz stały grafik w jednej firmie. Minusem jest to, że holendrzy nie chcą za bardzo gadać po angielsku, ale mimio to, ten jezyk na pewno sie przyda więc ludziom całkowicie bez jezyka bedzie bardzo ciężko. Podstawy trzeba znac lub liczyc na pomoc Polaków, ktora niezawsze sie uzyska ;) Praca na produkcji wymaga sprawnosci, zwinnosci i szybkosci. Dla osob, które nigdy nie pracowałhy na prodkucji może być ro szok i zapewne będzie im bardzo ciężko. Ale nie zniechecajcie sie po pierwszym dniu ( który zapewne bedzie BARDZO ciezki. Sama juz kiedys pracowałam na produkcji i jestem doświadczona w tym temacie lecz tu był HARDKOR :) kwestia przyzwyczajenia i wprawy- nie przerazac sie :) )
Za rowery owszem płaci się, ale nie wiem dlaczego niekórzy przedstawiają je jakos zardzewiałe składaki. Normalne holendersksie rowery, minus to opłata za nie, co prawda 4 euro ale 4 euro na ulicy nie leży :)
Koordynatorzy w porządku, jeżeli jeseś normalną, kontaktową osobą, która przyjechała tu pracowac a nie balowac, to na pewno nie zostaniesz na lodzie. Wielu ludzi przyjezdza tu raczej by pojarać, a nie z zamiarem pracy. Widze codziennie przypadki olewania godzin pracy lub wyjscie do domu bez powiadomienia kogokolwiek. Chyba wiekszosc tych osob wypowiada sie tu na forum. :)
1
ravn 2015-04-20 13:35:05
Praca jest tylko na produkcji czy order picker też? Jak wygląda kwestia pokoju dla pary? I ogólny stan mieszkań? To jest jakiś park czy normalne domki w mieście? No i ogólnie czy da sie tam z kimś dogadać i wywalczyć swoje?
K i J. 2015-06-08 21:59:23
FIRMA PODROBIŁA PODPIS ŻEBY WYŁUDZIĆ KARĘ ZA "NIEWŁAŚCIWE UŻYTKOWANIE AUTA" To skandal! Pierwszy raz się z czymś takim spotykam!
Smieszek 2015-06-15 02:23:45
Mało powiedziane, nie chca wyplacac pieniedzy, podrobienie podpisu norma i oczywiscie ogarnieta Pani ***linka ktora nic nie wie po za faktem jak jej buty sie swieca,"mechanik" od kontroli domkow ktory wlepia kary za paproch na dywanie, a sam ma "stojace" skarpety pod grzejnikiem ktorych lepiej nie dotykac, bo z brudem sie polamia, syf kila i mogila w pokoju a on sprawdza porzadek, 2 ogarnietych koordynatorow + jeden inteligent za lada... ktory "nic nie wie" lub "to trzeba do dyrekcji", traktuja ludzi jak parobow, przerzucaja z domku na domek bo tak "dyrekcja zadecydowala", wysylaja na 2h do pracy, albo wgle po to bys uslyszal/a w pracy "ale Ty na dzis nie jestes potrzebna, idz do domu" i popinasz 5km w kierunku domu o 6 rano... wgle [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i tyle do powiedzenia.
taafajnie 2015-08-26 13:30:52
Witam. Byłem w tym roku i na poczatku spoko. Trafisz na firme gdzie robisz i maszgrafik wszystko ok, biuro wtedy ma mało do gadania. Ale gdy już wróca ludzie z urlopow badz jest mniej roboty i nie jestes juz potrzebny to sie zaczyna - siedzenie na domku, telefony do tych frajerów z biura nic nie daja bo siedzą tam parówy i maja wszystko gdzies. Ogólnie nie polecam bo sie przejechalem juz 2 raz na tej firmie
toska 2015-09-22 09:23:49
zlodzieje! jestes jak Dzi-ka na telefon, kiedy zadzwonia musisz isc, Mialam raz taka sytuacje ze wrocilam z pracy o 1 w nocy a koordynator juz byl u mnie na domku po 5 rano ze na 6 do pracy, zabilam go smiechem! Nie dajcie sie wykorzystywac! Musicie miec 12 godz odpoczynku po pracy! Uciekac bo nie zarobicie
lulek 2015-09-22 23:04:52
Toska a przez jaka agencje bylas? Mam zamiar jechac tam do boboli. Jak sie tam pracuje.
Magda 2015-09-24 12:19:26
Pracuję przez actiev. Co do koordynatorów, rzeczywiście nie wygląda to najlepiej. Zero podejścia, a już na pewno ze strony Eweliny. Praca i warunki mieszkalne są okej. Jeśli pokażesz, że chcesz pracować nie ma na co narzekać. Jeśli ktoś chce dowiedzieć się czegoś więcej to podaję e-mail. Chętnie odpowiem na pytania :)
skonfundowana@interia.pl
1
fabryka 2016-01-03 16:10:47
jak masz dwie lewe rece to se nie poradzisz krótka pilka. Szybkosc koordynacja i zwinnosc od tego trzeba zaczac na fabryce
adi .k 2016-02-26 15:29:15
Czesc naucz się j. Polskiego . Pozatym nie wtrącaj się w życie obcej ci kobiety ( przemawia przez ciebie zazdrość . )
anonimus 2016-04-22 17:38:05
Witam powiem w prost nie ma sensu tutaj przyjerzdzać do tego biura bo to jest strata czasu , nerwów ... Kordynatorzy nie potrafią nic ogarnać , nie polecam tej firmy chociarz jeszcze przez nią pracuje... Ale to co się dzieje tutaj to parodia.
Pracownik actiev 2016-05-18 10:01:34
No coz to zaczynamy praca jest naprawde roznorodna ale generalnie oszukuja wszedzie tak samo biuro ma totalnie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] praconikow interesuja sie tylko wtedy gdy maja z cb pieniadze jezeli nie to wyrzuca cie nawet ze złamaną noga na bruk dymaja na kazdy mozliwy sposob ciagłe problemy z wyplatami ktore przychodza nawet 2 tygodnie po terminie i jeszcze wiecznie sie cos nie zgadza no i najgorsze co mozna o tym biurze... Pani ewelina z biura :) az wstyd pisac ze to rodaczka antypolska [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ktora czerpie radosc z niszczenia ludziom zycia ma tureckiego fagasa na boboli i chyba przeszla juz na islam bo jeszcze nie spotkałem w tym biurze z kims kto wspomnial jedno eobre slowo o tej personie kocha mieszac laczyc ludzi o roznych zmianach na jeden pokuj jezeli ludzie sie niedogaduja to ona napewno przypilnuje by zostali razem na pokoju przy tym bedzie robic 3 kontrole w tygodniu przy oazdej wszyscy na domku dostaja po 20 euro kary za byle pierdołe ona zawsze cos znajdzie chodzby milimeteowa plamke na materacu za ktory policzy ci 100 euro lubi tez stosowac sztuczki typu nielubie cie to ci nie powiem a jak juz bedziesz mial przesrane to i tak mi nie udowodnisz ze cie nie poinformowalam jej namocniejsza strona jest niekompetencja z cala reszta biura idzie sie dogadac pomimo roznych niesnasek ale niestety nikompetencja tej jednej pani oraz pani ksiegowe powoduje ze nie da nie normalnie pracowac i zarabiac wszystko co pisza poprzednicy jest prawda ogolnie nie polecam miejscowosc piekna ale niestety biuro koszmar
pracowniczkaa 2016-05-19 14:45:38
Hej wszystkim opinia jest taka koordynatorzy maja totalnie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystko podwioza cie na domek i zostawia prze dalej radz se sama opuznienia z wyplatami to standard w biurze pracuja zarowno polacy jak i holendrzy no i ewelina podle stworzenie czerpiace przyjemnosc z ludzkiej tragedi jezeli tylko cos sie komus stanie to ona z usmiechem na twarzy wytłumaczy ze biuro ma to głeboko w powarzaniu ma nawet stale elementy taki rozmow np. ,,my nie jestesmy opieką społeczną prosze sobie wezwac taksowke" badz ,,a jezeli pani choruje w polsce to szef pania wozi do lekarza" tak wiec jezeli ktos zachoruje to musi miec 20 euro na taksowke i 20 euro na lekarz tak tak poniewaz za lekarza trzeba zaplaci wziasc pokwitowanie to moze biuro odda :)
BYŁA PRACOWNICA 2016-05-23 11:57:32
Zupełnie nie zgadzam się z osobą o niku"pracownik". Kompletną nieprawdą jest,że jak jesteś osobą kontaktową i chcesz pracować i sie wykażesz to będziesz pracować. Oni po prostu mają to w du... Pracowałam tam jakiś czas temu i muszę z przykrością stwierdzić że jest to najgorsza firma jaka może w ogóle istnieć. Oszukują, do pracy wysyłają jak im się podoba (albo wyślą albo nie) zdarzało się że w tyg pracowało się 1 dzień. Nawet jak już jesteś w sprawdzonej firmie i sama firma wpisze Cie na grafik a ty sam chcesz tam pracować to Actiev(nie wiem-może po złości) i tak cie z niego zdejmie, i wyśle kogoś innego. Porażka. Nawet jak pracujesz jakiś czas w jednej formie, jesteś na 'stałym' grafiku nawet kilka, kilkanaście miesięcy- to i tak nic z tego- z dnia na dzień zdejmą cie, wyślą do polski,twierdząc ze przyjezdzają młodzi<czyli na najniższej stawce wiekowej,bo bardziej im sie to opłaca>. Nie pomaga nawet to ze firma się wstawi za pracownikiem, oni i tak zrobią swoje.Wolą zatrudniać młodych, którzy tak naprawdę wyrwali się spod skrzydeł rodziców i przyjedzają tam tylko imprezować. Nie nadają się do żadnej pracy.NIE POLECAM
2
bdhas 2016-08-13 14:02:30
poza wiekówka za mieszkanie płaci sie 280 euro, róznie bywa z pokojami, moża mieszkać na 2/3 osobowym ale zdarza się ze przytrafi i sie jedno osobówka
Vanessa 2016-08-17 21:25:01
Agencja Pracy Actiev Detachering i McDoIt poszukuje dla swojego klienta  - osoby do pracy na produkcji (piekarnie).

Miejsce Pracy: Bunschoten

Wymagania:

- doświadczenie na produkcji mile widziane

- znajomość języka angielskiego lub holenderskiego mile widziana

- dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz

- chęć i motywacja do pracy fizycznej;



 Zapewniamy:
- wynagrodzenie wg obowiązujących stawek holenderskich;
- ubezpieczenie;
- zakwaterowanie
- transport do pracy

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie CV na adres email vanessa@mcdoit.nl w tytule prosze wpisac: produkcja Bunschoten
sebinko 2016-08-18 21:48:57
ten transport do pracy to jest kwestia która mkoże mnie ostatecznie przekonać żeby jednak podjąć u państwa zatrudnienie w firmie - kwestia tego jaką stawkę musiałbym dopłacac do tematu i jakie lokalizacje mamy na mysli
Joanna 2016-10-25 20:44:34
Wyzysk. Wyzysk i jeszcze raz wyzysk.
Maro 2016-11-02 11:25:57
Po zakończeniu współpracy z tym biurem nie otrzymaliśmy pieniędzy i to całkiem sporej sumy, przestali odpisywać na maile a Pani Ewelina z biuro ostatnio przez telefon powiedziała że nie ma czas ze mną rozmawiać.
Uważajcie na tych złodziei !!!
Maro 2016-11-02 11:42:08
Po zakończeniu współpracy z tym biurem nie otrzymaliśmy pieniędzy i to całkiem sporej sumy, przestali odpisywać na maile a Pani Ewelina z biuro ostatnio przez telefon powiedziała że nie ma czas ze mną rozmawiać.
Uważajcie na tych złodziei !!!
2
Em 2016-11-03 14:54:05
WSZYSTKIE zle opinie na temat tej agencji to prawda. Pracuje tutaj od niedawna i szukam czegoś innego. Wyzysk to za mało powiedziane. Maja ludzi za idiotów. Koordynatorzy maja wszystko i wszystkich w ..... Jeżeli ktoś nie zna jakiegokolwiek języka niech tam nie jedzie. W pierwszym dniu pracy Kordynator ( z wielkim fochem) zawiezie Cie pod firmę, a dalej to juz radź sobie sam. Jeżeli bedxies miał szczęście to ktoś z Polaków ci powie co masz robic. Nie licz na to na Nerlandii ponieważ pracują tam zawistne Polki.
W biurze Powiedzą ci ze masz przyjść na 15, a prace skoczysz o 23 24 albo 3 nad ranem! Rano wyślą Cie na 7 rano na inny zakład.
Wieczne problemu z wypłatami. Wszytko co opowiadają ludzie to niestety prawda.
Takiego biura w Holandii jeszcze nie widziałam. Wykorzystują trudna sytuacje ludzi. To okropne co tutaj sie dzieje.
Zostaw swoją opinię o Activ Detachering - Bunschoten
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Activ Detachering