brak logo

Inwest Profil Bogusław Owsiak, Janusz Owsiak

Bajdy

Opinie o Inwest Profil Bogusław Owsiak, Janusz Owsiak

kopacz 2011-06-06 11:44:39
ty "kwadracie"bzdury wypisujesz aż włosy bolą,pracowałem tam dwa lata stracone lata całą firme do wora i na wode oprucz Jacka P.
1
owsik 2014-01-18 00:29:34
firma katastrofa ludziompłaci marne pieniądze a rodzinka szaleje na całego

a okna najgorsze badziewie na podkarpaciu
bo non stop nowi pracownicy
nie szanuje sie ludzi to
odchodza
ale juz niedługo
moze
ktos
sie wezmie za nich
sprzedawca 2015-06-18 19:36:54
Zdecydowanie nie polecam pracodawcy, obiecuje i nie dotrzymuje slowa!
3
sprzedawca 2015-11-22 13:24:38
pracowalem jako sprzedawca, do tej pory sa mi winni ok 1500 zl w premmii
sprzedawca 2016-01-26 19:45:32
Wierz mi upominalem sie, to mial byc dodatek "na slowo", ktorego nie dotrzymali !!! Zdecydowanie nie polecam tego pracodawcy i nie ufam mu !!!
1
henryk 2016-04-24 10:51:54
Witam, a może orientuje sie ktoś, czy w firmie jest jakis system socjalny?
Zostaw swoją opinię o Inwest Profil Bogusław Owsiak, Janusz Owsiak - Bajdy
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Inwest Profil Bogusław Owsiak, Janusz Owsiak