Opinie o Castorama Polska w Poznań Murawa 39

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Castorama Polska. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Castorama Polska o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Castorama Polska w Poznań Murawa 39

Daniel

Właśnie wracam z ogrodu zewnętrznego, w Poznaniu, gdzie grzecznie pytając niemiła Panią o baseny ogrodowe, dostałam odpowiedź 'trzeba pytać pracownika' - odpowiedziała siedząc przy wygaszonym już ekranie. A ta Pani przepraszam w poczty?

1
Mn
Pracownik
 Pytanie
@Daniel

Zapewne kasjerka to skąd ma wiedzuec o towarze na dziale ?

@klient Nowy wpis
Inne

Polecam pana Adama z działu ,drzwi, Profesjonalna obsługa, bardzo miły pan, konkretny i bardzo pomocny, także serdecznie polecam!

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w Castorama Polska?

A&J Nowy wpis
Inne

Wczoraj wspólnie z żoną odwiedziliśmy Castoramę w Komornikach. Po wizycie mamy dwie skrajne opinie. Pierwsza, bardzo pozytywna. Pan Kamil, doradca w projektowaniu kuchni, wykazał się niezwykłym profesjonalizmem zarówno w temacie projektu kuchni jak i obsługi klienta. Potrafił doradzić, przy czym robił to w bardzo taktowny sposób. Ten młody człowiek pamiętał o każdym najmniejszym szczególe, podchodził do półek, przynosił próbki. Pan Kamil ma ogromny potencjał, który warto by przełożeni zauważyli i docenili, wykorzystując. Niestety, druga opinia jest skrajnie negatywna i dotyczy pana (około 45 lat, blond włosy, nieogolonego) ze stoiska z kafelkami. Pracownik okazał się arogancki, niekompetentny i leniwy. Z wielkim trudem podniósł się z krzesła i raczył pójść z nami na stoisko. Komunikacja z nim była utrudniona, rozmawiając, patrzył cały czas w inną stronę, nie wyjaśnił warunków promocji, sprawiał wrażenie, jakby przebywał tam za karę. Podchodziliśmy do stoiska dwa razy i za każdym razem było tak samo.

Daniel

Właśnie wracam z ogrodu zewnętrznego, w Poznaniu, gdzie grzecznie pytając niemiła Panią o baseny ogrodowe, dostałam odpowiedź 'trzeba pytać pracownika' - odpowiedziała siedząc przy wygaszonym już ekranie. A ta Pani przepraszam w poczty?

1
Jebnięty
@Daniel

Prawdopodobnie ta pani miała już na "dziś" dość (usunięte przez administratora) klientów, którym ciężko powiedzieć do pracownika ( czyt. do osoby) dzień dobry czy też dobry wieczór zanim zapytają o cokolwiek;) Kultura pracowników zawsze była i będzie po stokroć większa od klientów, gdyż to nam pracownikom narzucane są rygorystyczne przepisy i podejście do klienta ale proszę;) no ile można znosić (usunięte przez administratora) swołocz, patole i motłoch ;) Po za tym jak pani może nie zauważyła każdą opinię jako pracownika trzeba potwierdzić świadkami, danymi osobowymi i innymi niedorzecznymi pierdołami co stanowi duży kłopot w wypowiadaniu się. "POLSKA". W dodatku odpowiadam na post Daniela, który używa żeńskiej formy no błagam, jak tu poważnie rozmawiać, kiedy każdy z nas (pracowników ) musi się tłumaczyć z każdego słowa.

Jebnięty
@Jebnięty

Oh i jeszcze bardzo przepraszam nie miałem tu na myśli Pani, to tylko moja opinia na temat niektórych klientów. Zwykle przebieg rozmowy z klientami odbywa się w bardzo milej i entuzjastycznej atmosferze lecz trzeba tez wziąć pod uwagę uczucia pracownika. Sam często kończę dużo póżniej niż powinienem wg regulaminu pracy ale zawsze służę pomocą tylko czy aby napewno słusznie postępuję? Może lepiej postąpić jak wyżej wspomniana pani z poczty? Proszę się nad tym zastanowić;) Pozdrawiam

Jebnięty
@Jebnięty

Wszyscy mamy rodzinę, bliskich, znajomych z którymi chętnie się spotykamy. Dla niektórych osób praca to dom gdzie najchętniej wprowadzili by się do firmy z bliskimi gdzie zwykle to kierownicy i wyżej postawione osoby placówki a dla innych to zwyczajne żródło dochodu zapewniające im byt.

Granat
@Daniel

Kasjerki nie mają obowiązku znać asortymentu z każdego działu ...mają sprawdzać i kasować towar A często są wypytywane o towary z działów...to.ligiczne że nie muszą tego wiedzieć...czy zapytasz pracownika z działu o procedury kasjerskie?

Castonka
Pracownik
@Jebnięty

Pani mówiąc że trzeba "zapytać pracownika" miała na myśli pracownika działu ogród. Na kasach siedzą kasjerki, są z działu obsługi klienta i nie mają specjalistycznej wiedzy o produktach, od tego są pracownicy działów. Kasjerka może co najwyżej zadzwonić po pracownika danego działu żeby przyszedł i pomógł klientowi, sama jest odpowiedzialna za poprawne kasowanie produktów i rozliczanie płatności.

Mn Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Daniel

Zapewne kasjerka to skąd ma wiedzuec o towarze na dziale ?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w Castorama Polska? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Poznań
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Poznań
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Poznań
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(15 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
pawel
Inne

Witam Wszystkich totalna porażka brak wiedzy na te mad materiału towary z castoramy w bardzo niskiej klasy nawet można powiedzieć poniżej sprzedawcy nawet nie wiedza o czym mowa i jak mogą doradzać sprawdziłem ich po tym jak przez brak ich wiedzy miałem poprawkę pokoi i duzi bardzo koszt żeby to naprawić a jak poszedłem do nich im pokazać to jak cielaki z łapanki jeden przez drugiego snuli swoja niewiedze i mądrości pod nazwami firm dobrych są materiały typu grunt farba szpachla itp. odpady materiałów które większości nie nadają się do pracy. najlepsze było jak postanowiłem sprawdzić ich wiedze i z osobna do każdego zapytałem ze chce najlepsza farbę jaka jest to wypowiedzi ich były bardzo różne a zrobiłem to ze jak jeden zachwalił to pytałem się drugiego o tom farbę i słyszałem ze jest nie dobra a lepsza ta bo tamta to Głó....... jak maja tabelkę z mieszania farb to jak wybrałem pigment to nie u mieszali nawet bo się bali czy nic się nie stanie wiec naprawdę proszę się piec razy zastanowić przed zakupem a szczególnie materiałów na promocjach farba TIKKURILA jak woda a do lateksu jej daleko TYPOWA JAK WODA Z wapnem . Farba podkładowa BECKERS rozpuściła się na ścianie robiąc szkody i poprawkę całości i duże koszty ponieważ ściana zrobiła się jak niewyszpachlowana i dziwne place a jak kupiłem szpachle Knauffa fin. to jak plastelina i jak guma wiec odradzam a szczególnie totalnie sprzedawcy nie maja pojęcia o produktach i zero wiedzy to jak tacy mogą doradzać powinien ktoś tym się zając. POZDRAWIAM

Nicka
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie: lepiej aplikować do Castoramy przez stronę castorama.pl czy wrzucić cv do skrzynki w sklepie? Jakie są zarobki brutto na początek dla doradcy handlowego. Będę wdzięczna za odpowiedź.

Ewa
Inne
@Nicka

Nie wiem jak inni ale ja to bym do skrzynki chyba wrzuciła, ale w zasadzie to chyba możesz to zrobić tu i tu?

Kandydat
Kandydat
@Nicka

CV wrzucone do skrzynki 2 tygodnie temu i zero odzewu, więc nie wiem, czy ta skrzynka to dobry pomysł.

Ewa
Inne
@Kandydat

Aa to przepraszam, może akurat niefortunnie o niej zapomnieli? :/ Do dziś nic? Raczej wymogi to spełniasz?

Kandydat
Kandydat
@Ewa

Raczej tak ;) Do dziś nic :(

Ewa
Inne

pracujesz i odradzasz? ;p Tak z ciekawości to zmienia się coś u was teraz wraz z nowym rokiem może? Mam na myśli warunki zatrudnienia czy wszystko po staremu? Były podwyżki?

Ewa
Inne

Wczoraj spotkałam się z bardzo arogancką obsługa pana w dziale łazienki. Są tam dwaj panowie, ten niższy bardzo miły ten wyższy łysy okropny. Krzyczał na inną klientkę, choć pytała o to samo, dla mnie był bardzo agresywny, nie znał marek produktów, nie chciało mu się dobrać produktu. Nie chciał doradzić. To on jest dla klienta a nie klient dla niego. Jeszcze raz tam specjalnie pojadę, by się przekonać czy się poprawiło. Jeśli nie podam to podam go do mediów i złoże skargę do władz Castoramy. Fatalna obsługa. Taka osoba nie powinna pracowac w żadnym markecie. Mało tego, że nie chciał pomóc to jeszcze skierował mnie do konkurencji,

Ewa
Inne
@Ewa

No to faktycznie jakaś nietypowa sytuacja, nie spotkałam się jeszcze z czymś takim, żeby obsługa mogła być tak niemiła jak Pani opisuje. Ciekawe czy to jednorazowa sytuacja była czy czym to spowodowane jest... To sprawdzała Pani czy to się powtórzy? Nie ma żadnej informacji po paru dniach i się zastanawiam

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Czy pracownicy mają jakieś zniżki na zakupy w Castoramie?

Zbigniew
Inne

Jak tu jest z premiami, bo ktoś napisał że tylko dla kierowników. To szeregowi pracownicy nic nie dostają czy jednak można liczyć na dodatkowe pieniądze.

Danuta
Inne

Obsługa zamówień przez telefon, w poznańskiej Castoramie na ul. Murawa, wyjątkowo stresująca, niekompetentna i niesympatyczna. Ok. godz. 8 , przeszkodziłam niejakiej Pani (usunięte przez administratora)w ...pracy, usiłując zamówić produkt telefonicznie. Po uzyskaniu szczekliwych , zdawkowych i nie rozwiązujących problemu odpowiedzi-zrezygnowałam. Odważyłam się spróbować ponownie, telefonując pod obsługę zamówień przez internet i tu przyjemna odmiana, sympatyczny Pan, udzielił informacji, przyjął zamówienie bez pytania kilka razy o kod produkt i stwierdzeń nie wiem.Kulturalnie, spokojnie i rzeczowo. Jak ktoś nie chce zacząć fatalnie poniedziałku proszę unikać Pani (usunięte przez administratora)lub poszukać innego sklepu . Reklamy w telewizji o pomocnym personelu w tymże sklepie, nie sprawdzają się do wszystkich pracowników...niestety.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Castorama Polska?

Castonka
Pracownik
@Pytanie

Różnie, zależy jaki dział i stanowisko Cię interesuje.

Wanda
Inne
@Castonka

No a szeregowi pracownicy? Raczej nie chodzi tu o dyrektora generalnego xd

Misiek
Inne

@Dpd czyli szkoleń żadnych dla pracowników rozumiem nie ma?

Castonka
Pracownik
 Pytanie
@Misiek

Jakie szkolenia masz na myśli?

Suchy
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem sklepu Castorama Komorniki i w żaden sposób nie polecam tego sklepu dla osób które chcą tam pracować . Brak szacunku względem pracownika , zero szkoleń , brak możliwości robienia uprawnień przez sklep po prostu firma nie inwestuje w pracownika ! U(usunięte przez administratora) Bezczelność pracowników między sobą to codzienność(usunięte przez administratora) Po prostu odradzam prace w tym sklepie i na prawdę warto się zastanowić a tym bardziej poczytać sobie opinię w jednych opiniach nawet klient opisuje jak jest świadkiem tego że kierownik ustawia pracownika przy kliencie rzucają bezczelne teksty ! Ja odradzam i nigdy więcej takich miejsc

HANA

Szukalam w celu kupna umywalki. Poprosilam o pomoc obsluge. Pokazalam co chce i prosze o rade co jeszcze winnnam kupic do kompletu. Pan ze stoiska z umywalkami (starszy. Ogolony na zero) przypadł mi jako pomoc. Był znudzony faktem iż ma cololwiek robic, musialam od niego wyciagac poszczególne wiadomosci. Na zwrocona uwagę by byl milszy i bardziej przyjazny do klienta niby poskutkowalo. Jestem kobieta, wieiem czego chcę ale sposób znudzonego mnie irytuje. Żadnej swojej inwencji w pomocy. Szkoda czasu na takich ludzi, ich sie nie reformuje. Po perwnym czasie podeszlam do punktu informacji, byl młody człowiek z wąsikiem dla dtórego nic nie było trudne. Pomoc, podejscie, wyjasnienie. Zatem drogi prCodawco, przy rozmowie kwalifikacyjnej bierzcie pod uwage czy kandudat nadaje sie na to stanowisko. Zatrudniajac takiego bufo.... Nie liczcie nia pozytywna opinie o Castoramie. Czasy sie zmieniaja. Pójde tam gdzie mnie obsłuża super np. Salon KOLO.

Boro

Dobra ekipa jest, pożartować można, się chce rano do pracy wstawać. Pracowałem w wielu miejscach i jeszcze tak dogranych ludzi w pracy nie miałem.

Adrian
Inne
@Boro

Pracujesz w dalszym ciągu w tej firmie? Pytam, ponieważ chciałbym ustalić, jak wygląda wynagrodzenie, które pracodawca ten oferuje. Może jesteś w stanie mi pomóc?

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Castorama Polska w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Dpd.
@Pytanie

Jakie szkolenia?!

Badacz nastrojow

Sytuacja w tej castoramie jest conajmniej słaba.obiecywali premie podwyżki dodatkowe pieniadze za otwarcie sklepu.nic z tego!!!premie dostali tylko kierownicy.zwykly pracownik sie dla nich nie liczy.pracownicy sie wkurzyli i zaczelo sie masowe dawanie wypowiedzen czy l4 bo za tyle pracy sie tyle nie placi i teraz jeden pracownik wykonuje prace za ktore piwinno byc odpowiedzialne minimum 3osoby.castorama dzieli sie na kierownikow ktorzy najchetniej by w castotamie zamieszkali z rodzinami i jest ona dla nich darem od losu i pracownikow ktorzy maja ja za zlo konieczne.wiekszosc z nich nie wie ze jest duzo lepiej platnych ofert gdzie indziej.zacznijmy od kas: Pracuja tam same dziewczyny co jest oczywiscie slabe bo nie umia zorganizowac pracy.kierowniczki nie umia zarządzać pracownicami.dziewczyny zostaja codziennie minimum 20min dodatkowo bo trzeba sie rozliczyc.nie dostaja za to kasy.raczej robia wyłacznie popoludniowki bo na rano malo sie dzieje czyli caly dzień w piz##.jak nie dostana podwyzek do wakacji to mysle ze 70%sie zwolni bo chyba wszystkie szukaja juz nowej pracy.relacja kasjerki -kierowniczki bardzo slabe bo kierowniczki nic nie robia nic dobrego dla kasjerek.chyba boja sie dyrka ktory mnie odpycha na kilometr.niestety nie umia sie dziewczyny postawic w kwesti organizacji pracy :-( teraz magazyn:) To chyba najwieksza tragedia.chieliby zebys jezdzil na wszyskich rodzajach wozkow wind podnosnikow a placa slabiej jak wykladacz towaru w biedronce.najwiecej sprzedaje sie glazury i trzeba ja ciagle szykowac i kregoslup trzaska.jeden pracownik robi robote za trzech.do tego co chwila zdarza sie klient zdenerowowany ze za duzo czeka albo ze cos nie tak.super ekipa lacznie z kierownikiem ktory niestety nie ma sily glosu.wie ze zarabiaja za malo ale nic nie moze zrobic w tej kwesti.podobno od kwietnia dyrek chcce zeby kazdy zarabial 3000brutto.moze cos do niego wkoncu doszlo????

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K.T
@Badacz nastrojow

I co ...teraz jest 3500 i tak wszystkim w d..źle .. Jak ktoś jest pracy nie nauczony i do tego ma typowe polskie podejście , czyli jest mistrzem w narzekaniu na każdy możliwy temat to zawsze znajdzie temat do marudzenia . Zapytajcie takiego delikwenta ile zarabia to zawsze powie ze za mało , a ile by chciał zarabiać .....noo wiecej ... Ile konkretnie ....tego juz nikt powiedzieć nie potrafi ...

Adrian
Inne
@K.T

Napisałeś, że aktualnie wysokość wynagrodzenia to kwota 3500 zł. Mógłbyś dodać, czy jest to kwota brutto, czy netto? Jest to duża różnica, dlatego chciałbym sprecyzować podaną przez Ciebie informację.

1
Antoni
@K.T

Za taką pracę fizyczną stawki zaczynają się od 3500 do ręki i za mniej po taką robotę nie należy się schylać. Chyba,że ktoś się nie szanuje. Zjechać sobie zdrowie za 2200-2300 do ręki to (usunięte przez administratora) Byłem tam. Pracownicy z 10 letnim stażem nie mają średnio w skali roku 3000 do ręki uwzględniając 13 i 14 oraz te śmiesznie premie dla naiwnych. Omijać. Szkoda czasu i zdrowia.

Porobiony

Nie jest dobrze, doświadczeni i fachowi pracownicy odchodzą - nie ma dla nich perspektyw (no chyba, że są kumplami DSa). Nikt się tym nie przejmuje i pozwala im odchodzić. Nowych ludzi brak, więc ci co zostają muszą robić za trzech. W złym kierunku zmierza ta spółka... Obiecują premie za wyniki, robisz wyniki to znajdują koszty i Twoja premia idzie na pokrycie kosztów. Wszystko ładnie wygląda na papierze, ogłoszeniu. Niech Cię nie zwiedzie piękna gadka! Sklep Swarzędz.

Administrator

Czy w Castorama Polska jest możliwość wewnętrznej rekrutacji? Czy zdarzają się podczas takiej rekrutacji awanse pracowników?

1
Porobiony
@Administrator

Nie licz na to. Jeśli nie jesteś kumplem dyrektora to możesz pomarzyć!

Ulka
Inne

Przestaliście zamieszczać swoje opinie z jakiegoś powodu?

Zostaw merytoryczną opinię o Castorama Polska - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Castorama Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Castorama Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Castorama Polska
Przejdź do nowych opinii