brak logo

Hotel Centrum Kraków

Kraków

Opinie o Hotel Centrum Kraków

pracownica 2014-09-20 18:50:37
Witam,
Stwierdziłam, że napiszę opinię o pracy w tym hotelu. Przepracowałam tam niespełna rok. Pracowałam na restauracji, ale z racji tego, że hotel jest mały mogę opisać pracę na każdym stanowisku. Na rozmowie kwalifikacyjnej dowiedziałam się od pani kierownik (specjlanie napisałam małymi literami bo kobieta nie ma bladego pojęcia o pracy w gastronomii), że stawka to 8,50zł/h. zapyatałam o umowę. Nie ma umowy o pracę, o zlecenie też jest trudno ale..."pieniądze są pewne". Dowiedziałam się również, iż pani kierownik podnosi stawkę i na 8,50 się nie kończy. Grafik był rozpisywany na 2 tyg - do miesiąca czasu. wynikało z niego że np ma się ok 170h na miesiąc ale...kiedy np miałam iść do pracy dostawałam smsa o 7 rano, że mam wolne, i tak kilka razy w miesiącu. Ostatecznie zarabiałam jakies 1000 zł na miesiąc. Najśmieszniejsze jest to, że nie tylko ja tak zarabiam na restauracji. pani kierownik mówiła nam, że z napiwkami zarabiamy bardzo dobrze co oczywiście było kłamstwem. Kiedy poprosiłam o umowę (chociaż zlecenie) dostałam po 5 miesiącach. Umowa opiewała na kwotę....400zł brutto. W hotelu jest zamontowanych chyba ze 30 kamer a właściciele mają w biurze telewizor i podglądają nas non stop. Są wprowadzone zakazy, nie można używać telefonów komórkowych, rozmawiać o zarobkach, parkować przed hotelem, pić kawy a ściślej korzystać z ekspresu mimo tego że ma się swoją kawę. Chotel jest ładny i nowoczesny ale rządzi w nim komuna (2 starsze panie kierownik - na restauracji i recepcji), które zatzrymały się 30 lat temu. Ludzię są wyzyskiwani, nie ma tam możliwości awansu. Na każdym kroku wpajają Ci, że się do niczego nie nadajesz itp. Na recepcji jest podobnie z tym, że wszyscy tam pracujący recepcjoniści mają umowy o pracę. pani kierownik jest niedowartościowana i lubi podlizywanie się. Napisałam tą opinię by ustrzec wszystkich, którzy mają zamiar składać aplikację na jakiekolwiek stanowisko w tym hotelu.
2
gastro@hotel-centrum.pl 2014-10-07 14:15:53
Miałam nie odnosić się do tego wpisu (szkoda słów )jednak odniosłam wrażenie że wogóle chodzenie do pracy ..a zwłaszcza praca !!jest jakąś karą dla co poniektórych zwłaszcza dla Pani .
Dlaczego pisze Pani taki stek kłamst mówiąc o wyzysku tym samym raniąc Pani byłych pracodawców . Nie piła Pani kawy? nie miała Pani przerw ?(chyba przerw na plotki i wypoczynek było zanadto )chodziła Pani głodna ?.Życzę powodzenia w kolejnej pracy i przestrzegam kolejnych Pani pracodawców- proszę zabrać się do pracy i nie upatrywać winy w innych TYLKO W SOBIE .
2
pracownik 2014-10-07 15:33:16
Chyba to my powinniśmy wszystkich przestrzegać przed tobą ....chyba masz jakiś jad w sobie -tyle nienawiści
jak ktoś chce pracować to pracuje tu lata i wszystko jest dobrze i nie narzeka ....
Rozmawiać przez telefon i pić kawę możesz po pracy i daj spokój
klim-klam 2014-10-21 20:49:51
Potwierdzam opinię byłego pracownika. Praca bez umowy bo "pani kierownik" "oszczędza" na pracownikach. Ucięła umowy z całego etatu na 1/2 lub 1/4.Lepiej niech zacznie oszczedzanie od siebie. Mozna teraz zobaczyc,ze oferuja prace na gumtree i jest napisane ze daja umowe o prace po czasie probnym. Ha ha ha....współczuję osobie, która się "natnie". A jeżeli "pani kierownik" widzi gdzies tam jest kłamstwo to proszę napisać gdzie jest.
1
anonim 2016-01-02 21:54:34
Opinia napisana rok temu, ale nadal nic się w tym hotelu nie zmieniło. Pomimo zmiany kierownictwa na restauracji nadal panuje wyzysk. Pani kierownik wydaje się że wie wszystko a tak naprawdę wielu rzeczy musi się nauczyć. To jest hotel a nie bar szybkiej obsługi. Oskarżanie, i oszukiwanie pracowników nic Państwu nie da! Hotel jest bardzo przyjemnym miejscem samym w sobie, ale kierownictwo psuje wszystko co mogłoby być w nim dobrego. Zmiany są tylko powierzchowne i nie prowadzące do niczego dobrego, a Pan właściciel powinien się zastanowić, kogo zatrudnia, i czy warto jest zatrudniać na stanowiska kierownicze osoby, które wiecznie przytakują nie mając własnego zdania, czy może lepiej było by zatrudnić kogoś kto zna się na rzeczy, i nie będzie w głupi sposób zgadzać się z każdą sugestię, ale w taktowny sposób wyrazi swoją opinię, i w końcu wyprowadzi ten hotel na prostą? Szkoda tak miłego miejsca w Nowej Hucie.
4
tylkochwile 2016-01-05 06:15:01
zgadzam się w 100% z twoja opinia. ja spędziłam w tym miejscu tylko i aż jeden miesiąc! ,,uciekłam z krzykiem,, po kolejnej przykrej rozmowie z Panią która uważa się za kierownika działu sprzątającego. Pani mentalnie i na polu zawodowym zatrzymała się w głębokich latach 80tych. Wydaje jej się, że wie wszystko i na każdy temat, a kiedy(dla przykładu) na korytarzu (w mojej obecności)gość hotelowy w języku angielskim zapytał ją czy mógłby prosić o dodatkowy ręcznik Pani ta DOSŁOWNIE udała że go nie widzi i szybkim krokiem uciekła do ,,biura,, Kilka razy ja i inna pracownica też nowa usłyszałyśmy że cyt: ,,jesteśmy głupie bo nie potrafimy czegoś zapamiętać,, Kwestia zarobków to też jakiś dziwny żart, 8zł/h a na pytanie czy będzie jakaś umowa usłyszałam, że nie ma się z czym spieszyć... W tym miejscu panuje chora atmosfera, Starsza Sfrustrowana Pani, która terroryzuje nowe pracownice, tylko ona może pójść na przerwę, coś zjeść, napić się czegoś nie w pośpiechu, tylko ona może robić sobie ,,przerwy na papierosa,, a ty masz robić szybko i najlepiej dziękować jej że mogłaś posprzątać też jej pokoje!!!
Stanowczo odradzam!
2
praktykantka 2016-04-24 14:18:04
jak dla mnie jest to dobre miejsce na złapanie hotelarskiego doświadczenia i nie żałuję, że odbylam tu praktyki
Pracownik 2016-11-07 18:33:15
Nie polecam nikomu pracy w tym hotelu!!! "Panie kierownik" przenoszą swoje problemy prywatne do pracy i odreagowuja je na pracownikach.. pani K. Ma wieczne humory i nic jej nie pasuje... jest również osobą bardzo fałszywą... Umowa?? Widzę, że nic w jej sprawie od 2014 się nie zmieniło.. jedynie co można wywalczyć to zlecenie na 400zł,a w rzeczywistości przepracuje się przynajmniej etat godzinowo.. A Szanowny pan prezes? Myśli chyba,że prowadzi jakis zakład produkcyjny,a nie kameralny hotel.. wiecznie tylko gapi sie w kamery,które są po prostu wszędzie i nic mu nie pasuje bo ma wrażenie,ze każdy szuka sposobu jak go tylko oszukać.. bardzo duża rotacja pracowników gastronomii jak i recepcji oraz Pań pokojowych chyba mówi sama za siebie jaka panuje atmosfera, szacunek do pracownika i placa za wykonywane obowiązki... bo recepcjonista jest tu również kelnerem i pokojowka.. portier jest dosłownie każdym.. kelner także nie ma łatwo,ale chyba najgorsze jest to,że ma nad sobą panią K. Którą jest jedyna w swoim rodzaju :-)
2
Zostaw swoją opinię o Hotel Centrum Kraków - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hotel Centrum Kraków