logo STILL POLSKA

STILL POLSKA

Poznań

Opinie o STILL POLSKA

szykuś 2012-09-12 14:24:52
A średnie zarobki dla technika serwisu szacują sie na poziomie dobrym? Powiedzcie
lsz 2012-09-25 17:13:12
czy ktos moze mi powiedziec cos o magazynie? bo zaprosili mnie na rozmowe..
still 2012-10-04 12:33:40
i jak po rozmowie?? w którym oddziale byłeś?? jakieś szczegóły??
typ 2013-03-22 19:55:10
zlikwidowali magazyn w Mościskach i zwolnili 3 chłopaków, strasznie kombinuja, dobrze to nie wróży
mościska 2013-04-17 18:40:09
to teraz chyba, dłuższy okres oczekiwania na części? Chłopaki trymajcie się, to już nie jest ten sam Still, co był, polityka firmy jakaś dziwna, ludzie wystraszeni, szkoda, a część kolegów i odeszła z serwisu i radzi sobie ;)
blachara 2013-07-04 12:37:48
Jak na polski rynek to firma nie najgorsza, na pewno łatwiej trafić gorzej z mniejszą kasą. dobrych chłopaków zwolnili z magazynu, teraz wszycho w Poznaniu, stoi na głowie. W Kozich budują mega serwisownie na pół Europy, ciekawe co z warsztatami w oddziałach.....
blachara 2013-07-15 11:50:01
Ciężko powiedzieć. Zależy od stanowiska. 3 tys. brutto to minimum minimum co można krzyczeć na sam początek, wraz ze szkoleniami i czasem pensje rosną
X 2013-09-17 21:23:42
Czy ktoś może coś powiedzieć a raczej napisać o warunkach pracy dla handlowców? Układach? Współpracy z ludźmi lub czy po jest duża rotacja?
2013-09-25 16:13:24
a gdzie teraz pracujesz?
FR 2013-11-11 19:18:09
Jak dużo pracujesz to dużo zarabiasz proste.
Edward 2014-05-24 17:37:26
Dla mnie firma Still wygląda bardzo profesjonalnie, może nie wiecie, czy to tylko wrażenie, czy jest tak naprawdę?
2
krecik 2014-09-05 12:52:57
Ja pracowałem w tej firmie trochę czasu i było spoko dopóki nie zaczeli kombinować Zamkneli magazyn z częściami zwalniając 3 chłopaków , którzy byli spoko.Zwykli robole spoko tylko gorzej od supervisiorów w góre, a zwłaszcza bardzo wysoko .Niezbyt dobrze traktują zwykłych pracowników, ganiając ich jak w obozie żeby sami sobie zapełniali kabzy forsą.
wafelek 2014-11-17 13:16:10
Lyla to ty się mylisz .Atmosfera w Stillu jest napięta na tyle ze sama Królowa Poznania ucieka z tonacego okretu.Nikt poza tym nie mówił o spodufalaniu się z szarakami tylko o traktowaniu ROBOLI przez Górę ...Krecik ma racje Znam politykę Stilla od podszewki i nie polecam zatrudniania sie tam
Janusz 2014-11-17 18:05:42
Powolny upadek zaczął sied od momentu jak zwolnili dyr finansów i na jego miejsce przyjęli nowego pistoleta.
Teraz oszczędności, ciecia i ciśnienie w każdym dziale, dokładnie w każdym....
worshow klient 2014-11-29 17:22:38
Z moich informacji wynika, że
Serwisant Still'a pracuję 8 godzin 48 minut. Oczywiście ma zapłacone za 8 godz dniówki gdyż ktoś sobie wymyślił iż dojazd i powrót do klienta nie jest płatny dla serwisanta bo rzekomo nie wykonuje on w tym czasie żadnej pracy. Oczywiście Firma S wystawia fakturę z dojazdem do klienta co świadczy o tym, że wg niej serwisant jednak tę pracę wykonał. Dodatkowo źle interpretuje się przepisy o samochodzie służbowym -dojazd i powrót z pracy dla pracownika posiadającego samochód służbowy jest bezpłatny w przypadku gdy pracownik posiada stałe miejsce pracy, jeżeli jednak pracuje w terenie jego praca liczy się od rozpoczęcia prowadzenia samochodu służbowego co w przypadku serwisanta mobilnego musiało by mieć zastosowanie. Niestety z żalem nie można polecić (mimo kolorowo wyglądającej otoczki wokoło)
zdzichu 2014-12-03 23:03:47
Firma bardzo szybko się rozwija i wiążą się z tym zarówno dobre jaki złe strony. Jeśli ktoś jest zamknięty na zmiany, nie ma własnej inicjatywy, jest bumelantem i kombinatorem, to nie ma w tej firmie czego szukać. Systematycznie wzrasta zatrudnienie, ale równocześnie optymalizuje się koszty. Coraz więcej rzeczy podlega kontroli i ograniczeniom, wiec rozumiem niezadowolenie niektórych. Należy pamiętać,ze są firmy, gdzie rozpoczyna się optymalizację od zwalniania ludzi. W tej firmie wręcz przeciwnie. Trzeba się postarać, żeby wylecieć. Zauważyłem, że opinie na temat różnych pracodawców na tym portalu, to w większości książka skarg i zażaleń :). Zadowoleni tutaj nie piszą, albo mało. Uważam, że główne zalety pracy w Stillu to relatywnie dobra atmosfera wśród współpracowników i niezłe pensje. Pomimo ciągłych zmian ludze starają się nie niszczyć tej atmosfery. Przynajmniej w serwisie. Co będzie dalej zobaczymy... Niech moc będzie z kadrą kierowniczą w tym zakresie :) Trzeba mieć również świadomość, że łatwo trafić na firmę gdzie jest gorzej w obu, wcześniej wspomnianych aspektach;) Jest też cała lista rzeczy, które mi się nie podobają, ale (póki co) jest przewaga zalet nad wadami.
niewidomy 2014-12-09 23:21:28
Cytuję
(worshow
Z moich informacji wynika, że
Serwisant Still'a pracuję 8 godzin 48 minut. Oczywiście ma zapłacone za 8 godz dniówki gdyż ktoś sobie wymyślił iż dojazd i powrót do klienta nie jest płatny )
Jestem ciekaw który pracodawca zapłaci ci za dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca stałej pracy gdy pojedziesz swoim samochodem lub autobusem .Tutaj pracę zaczynasz jak zapalisz samochód służbowy który stoi pod twoim domem na parkingu płatnym za który masz zwrócone a zarobki do małych nie należą ,za nadgodziny masz zapłacone i przychodzi 1 masz pieniądze na koncie
1
Olivier 2014-12-11 20:35:32
swoim samochodem nie ale mowa tu jest o służbowym (a takowym jest samochód serwisanta) to każdy pracodawca (bo przecież pracodawca "tankuje"). Czyli idąc tym tropem każda osoba posiadająca samochód służbowy, nie mająca STAŁEGO MIEJSCA pracy (handlowiec, kurier, kierowca ciężarówki, itp -każdy prowadzi samochód służbowy i nie ma stałego miejsca pracy) powinna mieć liczony czas pracy od dojazdu do pierwszego klienta? To życzę powodzenia i sukcesów zawodowych z takowym podchodzeniem do sprawy :) Dobrze, ze u nas tak nie ma...
Rufik 2014-12-14 02:04:35
Życie i wszechobecne fora nauczyły mnie jednego, na forach wylewa się tylko żal i frustrację! Nie ma firmy idealnej i pewnie nigdy nie będzie. STILL jak każda z korporacji ma zalety jak i wady a zasada jest prosta jeśli firma ma więcej zalet niż wad lub daje odpowiednią kwotę na koniec miesiąca to znaczy że jest się w dobrym miejscu! Osobiście jestem zadowolony tak z firmy jak i przełożonych co nie znaczy, że nie mam jej czasem dość ale to jak z żoną ;)
1
Swazy 2015-01-21 21:34:06
Hej
Widzę ze jest ogłoszenie na koordynatora serwisu ale niestety na stronie nic nie piszą o obowiązkach, czy coś może wiecie o tym stanowisku i Ew. Na jakie zarobki można liczyć na tym stanowisku?
Niko 2015-03-02 20:45:12
Praca jako przedstawiciel - orka, od rana do nocy
Jak orzesz 24 h to cos sprzedasz i zarobisz nawet niezle pieniądze
Ale bez orki 4 k pl n podstawy i koniec
Brutto oczywiście
3
Niko 2015-03-12 13:01:18
A czego ty nie rozumiesz? 4k pln podstawy brutto. Naucz się czytać.
Grzegorz_ 2015-04-09 12:35:02
Pisaliście o zarobkach dla handlowca a jak wygląda sprawa dla koordynatora serwisu? ile można zarobić? jest tam jakiś social? Dzięki za info!
psz 2015-05-15 00:24:23
Pracowałem w firmie STILL i jedyne co mogę napisać jest tam coraz gorzej! Odkąd przyszedł nowy dyrektor finansowy to na każdym kroku zaczęło się oszczędzanie, optymalizacja etc... Od początku tego roku premie nie są wypłacane na czas, ciągle jakieś zaległości.. zwolniła się dyrektor serwisu (ponad 10 lat stażu).. menadżera full service z 20 letnim stażem wywalili z dnia na dzień.. ostatnio nawet menadzer serwisu się zwolnił... ciągłe tylko zmiany, rotacje i oszczędności... nowe plany naprawcze, tylko aby słupki się zgadzały.. ceny części ciągle ida do góry... firma wg mnie straci wielu klientów... nie dostosowuje się do rynku.. kto mądrzejszy i bardziej odważny szybko ucieknie z tej firmy... dla początkujących ludzi nie jest tak źle, ale dla kreatywnych mających jakieś cele w życiu i chcących mieć zdrową psychikę ostrzegam przed tą firmą!!! tabelki, raporty, gps, permanentna inwigilacja, mobbing!!! plany coraz większe, a kasa coraz mniejsza!! żenada !!!
2
ddab 2015-06-10 22:04:22
do "psz"! Człowieku, nie strasz! w każdym corpo tak jest, ale jak wpływa na konto punktualnie wyższa kasa niż w polskiej firmie (znacznie wyższa) to banan na twarzy masz! Znam STILL-a (do tej pory żałuję że odeszłam) i to jest na prawdę DOBRA i ROZWOJOWA firma!!!! jak się nie boisz roboty i chce ci się to idż - bedziesz zadowolony. Polak szefem i zawsze można było się dogadać!!!!
1
psz 2015-06-11 23:59:15
można się dogadać?? hahah... z kim?? oni sami podejmują decyzję i z nikim się nie liczą... kiedyś było inaczej, już nigdy nie będzie tak jak kiedyś... do tego układy układziki... nawet dobrego inżyniera przenieśli do innego działu tylko dlatego bo został zauważony w Hamburgu.. jak widać prezesowi się to nie spodobało.. tylko czekać jak kolejne osoby odejdą...
Actirex 2015-06-18 11:53:13
Uwielbiam komentarze w stylu "kiedyś było inaczej, już nigdy nie będzie tak jak kiedyś...". Oczywiście, że było inaczej!!! I stare nie wróci bo zmienił się rynek, klienci, wymagania. Zmiany były, są i będą a niestety wszystkich zadowolić się nie da. Pracowałem wcześniej w różnych firmach, polskich i zagranicznych. I akurat Still wypada naprawdę dobrze na tle pozostałych. Oczywiście do ideału daleko i wiele rzeczy wkurza ale nadal jest więcej plusów niż minusów. Od samego narzekania świat się nie zmieni...
MR 2015-07-21 11:55:09
Nawiązując do wpisu poprzednika: "stare nie wróci"
a szkoda, bo to stare było dobre, dawało dobre zarobki, i dobrą atmosferę pracy
wyniki firmy były super, firma rosła, ludzie byli zadowoleni
przyszło nowe i nie ma już ani jednego ani drugiego....
I jak wielu pracowników jestem zdania, że nie zależy to od rynku, klientów etc, tylko od ludzi
nie każdy może być piekarzem, chirurgiem jak i szefem
jeśli, jak rynkowa wieść niesie, niektórzy są bardziej niemieccy niż Niemcy....
skutek jest, jaki jest
znam ludzi z innych firm na rynku i nie wszędzie jest taka padaka
1
Jeja 2015-08-23 15:28:15
Odradzam stanowczo odradzam pracy w dziale DWU (Dziale wózków używanych) W Mrowinie.
Wcześniej jak dział był w koziegłowach to podobno było lepiej. Teraz jest tak jak w jakimś(usunięte przez administratora) i ten gamoń co lata i drze się po całej hali żeby tylko go góra słyszała. Ludzie i atmosfera całkiem ok. Oczywiście mowa o kolegach technikach. Ale jak popatrzeć co brygadziści i inne osoby decydujące wyprawiają to płakać się chce.. Innymi słowy. Dajcie sobie spokój...
mati 2015-09-01 21:56:41
Pracuję w firmie Still w DWU od paru dobrych lat - firma rozwija się systematycznie, oraz z roku na rok rośnie zatrudnienie. Obserwując obecny rynek pracy firmę Still wyróżnia stabilność zatrudnienia , jak i solidne wynagrodzenie.W firmie panuje otwartość i istnieje swobodny przepływ informacji między pracownikami wszystkich szczebli, pozwala to uniknąć wielu nieporozumień i niedomówień. Nie ma czasu na wzajemne żale i urazy. W firmie Still pracują ludzie odpowiedzialni i umiejących podejmować szybkie decyzje w związku z tym aż żal się czyta wpisy sfrustrowanych kombinatorów którzy nie potrafili zagrzać tam miejsca.
Były pracownik 2015-09-07 11:01:16
Więc ja muszę wypowiedzieć trochę inne zdanie. Jakiś czas już minął od momentu kiedy nie pracuję w STILL. Musze powiedzieć że to byłą złą decyzja o odejściu. Trzeba było pracować, a może trochę za mało pracowałem ..... No cóż dyrektor czasami ok a czasami nie ok, ale trzeba zrozumieć to firma handlowa liczą sie wyniki i dyrektorzy też mają ciśnienie z góry a to sie niestety przekłada na to co sie na dole dzieje. Jak jest dobrze to dobrze a jak gorzej to się wszyscy zaczynają przyglądać. Czy jeśli dostałbym propozycję powrotu czy bym wrócił?? najprawdopodobniej tak. KAsa była dobra, na czas, samochód służbowy, nie było surowej kontroli prywatnych kilometrów. Z perspektywy czasu uważam że to dobra fimra, a wszędzie trzeba pracować. Firm z super przyjazną atmosferą to jest bardzo mało a do reszty trzeba poprostu przywyknąć i traktować to jako pracę.
Pozdrawiam
2
wz 2015-09-25 21:21:35
Jak ktoś szuka pracy, żeby zdobyć doświadczenie to jako były pracownik STILL polecam... musi się tylko liczyć z tabelkami, wykresami, raportami, gps, kontrolą, premią która jest wypłacana z dużym opóźnieniem, bezpodstawnym zabieraniem premii, zwiększaniem planów, zmniejszaniem zarobków, co chwilę sterowaniem i wymyślaniem... wszystko w imię tego, żeby dyrektorzy mieli lepsze auta, a pracownicy podwładni coraz gorsze... 2014 rok był najlepszym w historii Still pod względem handlowym jak i serwisu... w nagrodę pracownikom zabrano premie, zmieniono tak wszystko, że finalnie mniej zarabiają... technikom też co chwilę zmieniają zasady premiowania tylko po ty by coraz mniej dostawali... nigdy już firma się tak nie rozwinie jak to było w 2014 r... wiadomo, że wózki mają dobre więc jakoś się to będzie kręcić.. natomiast widzę to mrocznie... coraz większa konkurencja i nie dostosowanie się do rynku...
psz 2015-09-25 21:26:00
Źle się tam dzieje.. takiej rotacji jak przez ostatni rok to nigdy nie było... sami najlepsi ludzie odeszli... żenada..
1
Było minęło 2015-09-30 21:54:43
Jest jak wszędzie. Jak pracowałem w 2008 to też mi koledzy mówili, że kiedyś było lepiej, zapewne w 2020 też ktoś na tym forum napisze, że w 2015 to było super. W każdej firmie handlowej trzeba zap... żeby zarobić tak jest także w STILLu. Dyrektorzy też są różni, od kilku lat Ci sami i myślę, że relacje z pracownikami zależą od zgodności charakterów. Dzisiaj GPSy są w prawie każdej firmie handlowej wg zasady ufaj ale sprawdzaj i niech to nikogo nie dziwi bo było kiedyś kilku chłopaków, którzy oficjalnie mówili, że w STILLu nie muszą premii dostawać bo wystarczy im tylko Octavia, telefon i 2,5 klocka na łapę.
Odradzam osobom, które nie są zorganizowane bo naprawdę trudno jest pogodzić robotę, rodzinę i znaleźć czas dla siebie (to jest w głównej mierze powód frustracji, wypalenia a w konsekwencji konfliktów z szefostwem). O tym, że jest to jednak firma w której można pracować świadczą serwisanci i handlowcy, którzy pracują w STILLu blisko 10 lat. Przy okazji pozdrawiam wszystkich byłych i obecnych pracowników.
AS 2016-02-07 21:09:55
Jakie wynagrodzenia oferują na stanowisku technik serwisu?
ktoś inny 2016-02-07 21:44:54
Jak to jest z premiami? ciężko je dostać? są jakieś dodatki finansowe na stanowisku TECHNIK SERWISU?
Technik 2016-02-08 21:30:14
Jestem zainteresowany stanowiskiem TECHNIK SERWISU. Jakie wynagrodzenie proponują na tym stanowisku? Zdarzają się premie?
Technik 2016-02-12 13:25:04
Rozumiem że wysokie wynagrodzenie jest kwestią względną, ale bardziej chodzi mi tu o konkretne liczby, czy np jest to 3 tys 3,5 tys czy 4 tys na start ? bo w tych granicach oscylują średnie wynagrodzenia dla techników w innych firmach.
prak 2016-02-15 23:18:47
Witam, mam pytanie, wysłałem ostatnio CV na stanowisko technik serwisu. Dzięki tej stronie wiem już ile mniej więcej zarabia się w tej firmie i że dbają o pracowników, ale jestem ciekaw tak jak użytkownik TECHNIK czy w tej firmie istnieje jakiś system premiowy(oczywiście np za zangażowanie) ponieważ takie coś jak premia działa przynajmniej na mnie bardzo motywująco. Czy ktoś jest w stanie mi na to pytanie odpowiedzieć? Nie chodzi mi ile się dostaje tylko czy w ogóle a jak tak czy są to premie bardziej okazyjne(święta) czy za osiągane wyniki. Bardzo dziękuje za odpowiedź.
były pracownik 2016-03-05 20:47:21
Technikowi serwisu na początek dają 3800zł brutto max, uzależnione od miejsca zamieszkania (regionu polski), czasami dają więcej jeśli ktoś maa doświadczenie w branży i posiada uprawnienia np UDT, SEP itd... premie dla techników są od obrotu.. z reguły 1-2%... tj jeśli zrobi 30 tyś netto to ma 300zł lub 600zł (jak plan wykona dana grupa)..
Jeremy 2016-03-22 22:00:14
Jakie podstawy brutto oferują na stanowisku PH/Doradcy Handlowego?
Premie są rzędu kilku czy kilkunastu %?
nowa 2016-04-06 21:09:34
Hej, mam pytanie, mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie mi odpowiedzieć :) dzisiaj byłam na rozmowie w sprawie pracy w tej właśnie firmie na stanowisko pomocy biurowej. Tylko jest to praca przez agencje pracy i tam własnie miałam rozmowę.. po czym popołudniu kobieta zadzwoniła, że już od piątku mogę przyjść do pracy. zarobki to 19 brutto na 1h. mam się czego bać? ktoś już pracował na tym stanowisku?
Piko 2016-04-18 16:39:41
DH - podstawa 3k pln netto
Premia zależy od wielu składników przy założeniu ze sprzedajesz 2-4 tys
Jak dużo sprzedajesz np 10-15 szt czołowych wózków może być i 10k pln plus
Jak nie sprzedajesz to 3k postawy i tyle...
Ale nie myślcie ze się samo sprzedaje...
1
PIKO 2016-05-08 19:10:49
Umowa o prace na czas nieokreślony, oczywiście z 3 miesięcznym okresem próbnym
tata 2016-08-01 12:22:19
Mama, znasz się w ogóle na wózkach widłowych? Menadżer Regionu ds. Serwisu w tej firmie to zdecydowanie stanowisko dla mężczyzny.
zibi 2016-08-01 13:20:52
Dajcie sobie już spokój z pracą w firmie Still. W zeszłym tygodniu zlikwidowali stanowiska dwóch dyrektorów serwisu. Jeden się zwolnił, a drugi przyjął funkcję szczebel niżej - właśnie Manadżer Regionu ds.. serwisu. Tam nikt nie zna dnia, ani godziny. Nie liczą się z ludźmi w ogóle!
Piotr 2016-08-24 22:36:55
Podobno szukają Manadżer Regionu ds.. serwisu - Łódź. wie ktoś dlaczego ? poprzedni awansował, odszedł ? Warto aplikować na to stanowisko ? czy praca 24h na dobę ?
WK 2016-08-26 12:25:16
Został zwolniony ! Zarobki na tym stanowisku są w granicach 6000 brutto. Technicy z 7 letnim stażem mają więcej.. a staży technicy to dużo więcej. Odpowiedzialność duża, wymagania jeszcze większe i grupka ludzi do ogarnięcia... żenada. Ostatnio zwolnił się również Menadżer z Warszawy i poszedł do konkurencji (Toyota).
kiko 2016-08-29 12:28:00
to wcale nie ejst mało, w sumie to niby od czego zalezy stawka wynagrodzenia? widzialem,ze suzakja też Magazynierow i ztsaniwam sie ile mi moga zaproponowac z 3 letnim dosaiwadczeniem?
Zainteresowany 2016-10-30 12:22:10
Witam. Jakie życie w Still ma Przedstawiciel Handlowy?
4
Zostaw swoją opinię o STILL POLSKA - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie STILL POLSKA