brak logo

Przedsiębiorstwo Savpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Gliwice

Opinie o Przedsiębiorstwo Savpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

xxx 2015-05-02 23:02:55
polecam praca super.
hoho 2015-05-03 08:40:20
Pracowałem w Savpolu i mogę wam napisać, że praca nie najgorsza ale zwalniają kiedy im się podoba i bez podania przyczyny bo jak twierdzą " maja takie prawo i z niego korzystają" i co do wymagań to jest teraz na zasadzie punktacji: jak dbasz o klienta (włazisz mu w du..pe bez mydła), samochód, zbierasz kasę i nie mówisz swojego zdania to masz premię a jak coś masz do powiedzenia to nagle tracisz te śmieszne punkciki i premia maleje. Każdy ma niby swoje auto ale jak wracasz z wolnego i ktoś twoim autem jeździł i zostawił syf a w tym momencie robią kontrole czystości auta to ty lecisz z premią bo to twoje auto, ale jak piszą trzeba było pracować. to jest moja opinia może komuś pomoże a nie podaje nazwiska bo nie muszę tak jak oni przy zwalnianiu nie muszą przyczyny.
umordowany 2015-05-26 05:05:33
Zanim przyjdziecie tu pracować to lepiej 2 razy się zastanówcie ! (usunięte przez administratora) i w ogóle szkoda gadać!!!
1
ktoś 2015-06-04 13:35:58
słuchaj to co dzieje się w firmie i czy jest bałagan to też zasługa pracowników w tej firmie pracujących ja wiem że każda zmiana poprawy lub wprowadzenia procedur nie podoba się ale to są lata zaniedbań.
herman 2015-07-18 23:44:48
Zapomniales klosu się podpisać





Zapomniales kłosu się podpisać
YOO 2015-07-25 17:03:55
Patrzę w ich oczy zamglone
Obłędem
Gdy tratują jedni drugich
W pogoni za szczęściem
Zakładają nowe konta
Liczą procenty
Uzależnia ich od siebie pieniądz
Przeklęty święty
Liczą przeliczają
Kupują sprzedają
Choćby złotem srali
Chcą być bardziej bogaci
Trzęsą im się ręce
Chcą wciąż coraz więcej i więcej
Dają tylko wtedy
Kiedy się opłaca
Obrastają w przedmioty
Złudzenia
Obłąkani niewolnicy
Licytują kto najbardziej się zbliży
Do granic nasyceni
Kiedy będzie dość
Patrzę w ich twarze
Robią to co pieniądz każe
Chciwość ślady zostawia jak ospa
Biegną w koło w koło
W pogoni za mirażem
Nie pozwala im odpocząć
Ich chora ambicja
A ty czego chciałbyś więcej
Większe mieszkanie
Nowszy samochód
Czy modniejsze ubranie
Gdy już masz wszystko
Jakbyś nie miał niczego
Bo nie masz nic prawdziwego
1
Michael 2015-08-14 18:45:02
W związku z chęcią podjęcia pracy w firmie Savpol proszę o obiektywną ocenę
warunków tam panujących .
Interesuje mnie stanowisko Handlowiec - Telesprzedawca , Kierowca , Magazynier
Dlaczego wypisuje trzy stanowiska ? ano we wszystkich spełniam ich warunki,
jeszcze nie aplikowałem, chciałbym najlepiej poznać opinię od osób tam pracujących na tą chwilę, gdyż jak śledziłem opinie ktoś wspomniał o dużej rotacji .
1
zzzz 2015-08-28 08:43:42
Savpol to dno ! Nie polecam pracy. I tyle !
2
Ziom 2015-09-02 20:06:00
Szczera prawda jest taka praca od rana do wieczora a jak uda się zjechać wcześnie to coś ci wymyślą żebyś tylko nie poszedł po 8h. Za nadgodziny praktycznie płacą grosze( jakimś śmiesznym systemem zwanym Ryczałt) myślałem że nie żle zarabiam ale przeliczając za nadgodziny to się nie opłaca, musisz być dla klienta uprzejmy nawet jak ci napluje w twarz po kilku latach można zrobić sobie krzywdę łoisz jak cza do klienta nawet po piętrach noszenie nikt ci nie pomaga a o przeładowanych autach nie wspomnę czasem potrafią cię traktować przełożeni bez( komentarza). Noi daty ten co pracuje wie o czym piszę
***** 2015-09-07 19:39:09
To co ty tam jeszcze robisz jak tak narzekasz zwolnij się.....
lelo 2015-09-11 17:31:19
to jużżżż jest nudnnnnneeeeeeeee !!!!
pracownik 2015-09-20 15:00:49
Dziękuję za świetną imprezę.
emo 2015-09-21 00:49:35
super impreza !!!!! zapamiętam do końca życia.... ciekawe czy osoby, które wypowiadają się na temat firmy mogą coś na ten temat powiedzieć - przypuszczam, że nie bo jak wiadomo nie pracują w tej firmie :)))
1
xxx 2015-09-21 16:57:29
dziękujemy
isis 2015-10-01 17:37:12
Ta super impra, a teraz polecą nam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] po wypłatach, a roboty od ch...ja !
Kolo 2015-10-01 20:46:07
Fajnie było, wrażenia niezapomniane. rewelacja :)
1
skok 2015-10-04 13:09:48
na takie atrakcje jak będzie trzeba to mogę się dokładać. dziękuje za świetną imprezę. niech firma dalej prężnie działa a konkurencja niech zawsze nas goni.
kik 2015-10-14 23:45:40
Niesamowita impra - najlepsza w życiu - Dziękujemy :)))))) przeczytałam parę wywodów które ktoś napisał wcześniej :)))) ktoś ma ze sobą poważny problem.
kik 2015-10-14 23:48:57
Jak wiadomo musiał być jaki hejt!!!!!!nawet nie wiesz o jakiej imprezie piszesz - daj już człowieku spokój i przestań obrażać ludzi bo ktoś ci się w końcu dobierze do tyłka!!! a swoją drogą jakim trzeba być żałosnym człowiekiem żeby pisząc takie teksty nie mieć odwagi się podpisać - to jasne albo konkurencja albo DEBIL
Aro 2015-10-17 21:12:57
Albo jedno i drugie :))))))
Dzięki za super spotkanie i niesamowite wrażenia - dla tych którzy maja watpliwości co do firmy Savpol i tekstów które ktoś tu wypisuje - to ja powiem tylko tyle - pokażcie mi firmę, która daje swoim pracownikom skok ze spadochronem :)
1
Anna 2015-10-19 15:26:28
Ja wiem dlaczego nie ma jeszcze żadnego hejta na temat Savpolu - na imprezie nie było Polmarkusa i Konrada ;))) a pisanie bzdur na temat o którym nie ma sie pojęcia i które łatwo można zweryfikowač po prostu przerosło konkurencje .
A ja jak poprzednicy dziękuję,dziękuje i raz jeszcze dziękuje !!!!! Była moc -marzenie się spełniło
3
Obserwator 2015-10-31 17:24:42
Zastanawiam się co to za firma, której głównym wymienianym profitem dla pracowników są skoki ze spadochronem. Można pracować od skoku do skoku ale to nie może być sensem pracy (chyba że wszyscy to niedoszli Gromowcy). Dziwią mnie również stwierdzenia w stylu "jak Ci się nie podoba to się zwolnij". PR i HR na najwyższym poziomie. Chyba czas na zmiany.....
Tomi 2015-10-31 20:06:11
Jest fajna atmosfera w firmie i tylko pracownicy wiedza o czym mowię. To jest firma dla ludzi którzy chcą pracować i potrafią docenić też pracodawcę. Taki wpis jak Twój wskazuje, ze skoro nie pracujesz w Savpolu i komentujesz to musi Ci to przeszkadzać. Kim jesteś pozostawiam reszcie do oceny ...
eror 2015-11-09 23:45:59
HEHEHEHHEHEHEH śmiechu warte - skoro cie tak szkaluje to zadzwoń do savpolu - widać nie znasz już innego sposobu komunikacji jak przez gowork ....... jakoś inni których się tutaj bezpodstawnie obraża nie są tak na bieżąco jak ci którzy już nie pracują !!! i to powinno dać do myślenia.
karo 2015-11-09 23:56:14
no w Polmarkusie macie taki zajebisty PR bo na forum usuwacie opnie !
Tony 2015-11-12 08:17:50
Jak wozisz żywność to musisz mieć książeczkę Sanepid.
gogo 2015-11-16 12:25:33
jak ktoś szuka wyzwań i nie lubi się nudzić to polecam - firma się szybko rozwija. fajni ludzie w biurze.
cito 2015-11-24 08:29:49
Robisz swoje dobrze to masz prace za dobrą kase na dużo lat. Praca od poniedziałku do piątku. Książeczka sanepidowska wymogi. Skladki zus odprowadzone od całości brutto.
Jeżeli szukasz solidnej pracy Savpol jest ok.
Jeżeli chcesz pracowac 8 godz to lepiej idz na strefe bo kierowca 8 godzin nigdy nie robi. Po co by ktos wymyslil pauze po 4.5 godz. Jezeli idziesz na kierowce liczysz sie z praca 10 godzinna. Pozdrawiam przyszlych pracowników
ITD 2015-11-24 09:49:40
Czas pracy kierowcy to jedno, fakt faktem po 4,5h jazdy lub po 6h pracy nalezy się odpoczynek min 45 min.... ale zauważ jeśli rozmawiamy już o czasie pracy to kierowca może pracować 3 razy max po 15 h pracy łącznie z jazdą, czyli np, zaczynam pracę o 5 rano, max 15h....tj.do do 20 z paletami itd...znów start 5 rano max 15h..... i tak do piątku-gdyby kierowcy nie kręcili pauzy u klienta to często by się nie wyrabiali z czasem pracy. A czemu w sobotę wskakujesz na małe autko,a zaświadczenie jest wypisane,ze odpoczywałeś? Hmm??...A nie mow ze kierowca nigdy nie robi po 8 h, bo w pkm pracują max 8h
elo 2015-12-17 13:14:07
hehehehehhe Widzę,że znów się zaczyna chwila spokoju była bo buraki nie miały o czym pisać o imprezie firmowej a jak tylko ludzię na chwilę zapomnieli to znów się hejterom włączyło !!!!!! no i sorrryyy ale trzeba być debilem , żeby nie składać papierów do pracy bo inny debil napisał na FORUM INTERNETOWYM jakieś bzdury ,,,,,hmmm taaa może lepiej , że z nami nie pracujesz.
1
ściema 2016-01-04 11:37:23
napisał bym tu coś, ale nie będę świni podkładał chamem nie jestem tyle tylko że było by to nie korzystne dla savpolu, a jak wiadomo o byłym pracodawcy się źle nie powinno mówić
kz 2016-02-05 20:15:19
Sylwek pamiętaj nic bez powodu się nie dzieje.
1
Anty Syfpol 2016-02-13 08:35:42
Praca w Savpolu pozornie z początku wydaje się ok, Ale uwaga na człowiek Bociana w Krakowie, wyjątkowa łajza do tego zwalnia kiedy chce bez podania przyczyny, wymaga nie wiadomo czego a sam ma bałagan na strychu, obiecuje gruszki na wierzbie a jest nie kompetentny na to stanowisko. Zarobki śmieszne i nie odekwatne do wykonanej pracy. To firma gdzie są pupilki a reszta ma rypać i się nie odzywać, zero sprawiedliwości. Dziwie się centrali że wybrali Sobie takiego szefa w Krk, Pozdrawiam dobrych chłopaków i szukajcie gdzie indziej pracy, dobra rada ;) Tu przyszłości nie ma
6
PH 2016-02-19 07:32:48
Ja pracowałem i żałuje, ze już nie pracuje. Umowa o prace, fajny samochód, można naprawdę dobrze zarobić.
tkv 2016-03-10 09:54:50
zwolnilem sie z tej chorej firmy jakis czas temu. caly czas ktos mi mowil nacis, poje*ana firma!
2
emo 2016-03-11 11:45:32
nie wiem czy wiesz ale zwalniają tych, którym nie chce się pracować. Z tego co wiem zatrudniają z 200 osób i rzadko kiedy ktoś zwalnia się sam - --- wnioskuje, że musiałeś sobie zasłużyć.

potwierdzam - firma naprawdę uczciwa. umowa o pracę, odprowadzają składki bez kombinacji, fajny nowy samochód, telefon i jak sobie zapracujesz tak masz
zainteresowany 2016-03-29 13:50:06
Stęszew szukają kierowcy. Może ktoś napisać więcej jak to wygląda, godziny pracy, zarobki
gs 2016-04-25 18:25:35
zrezygnowalem tak szybko jak sie zorientowalem ze wozkami widlowymi jezdza tylko najstarsi stazem pracownicy. nowe osoby nie maja szans na wozek widlowy i musza chodzis z recznym paleciakiem nawet jak sie ktos zwolni to ty jestes ostatni w kolejce. a ja szukam pracy jako operator wozka.
gs 2016-04-25 18:28:34
musialbym czekac chyba kilka lat zeby dostac sie tam na wozek a palety sa bardzo ciezkie mialem nawet taka ponad 800 kilogramow Odradzam.
1
Zbig 2016-05-01 21:01:48
A jak oddział w Rzeszowie działa? Słyszałem ze kierowca zarabia tam ponad 3 tys.
1
byly tescowy 2016-05-03 21:25:32
Witam mozesz cos wiecej napisac o pracy ? Zauwazylem ,ze poszukują magazyniera cos czuje ze duzo mozesz napisac o nich . Pozdrawiam
gs 2016-05-05 17:26:46
nie polecam. duzy zapier**l najgorzej maja osoby ktore ciagna reczny paleciak ,palety ciezkie 8 godzin chodzisz. najgorzej jest na mrozni -20 stopni
2
Tom 2016-05-05 20:21:47
Praca wymagająca ale pewna i zawsze płaca .
lolek 2016-05-17 11:34:49
hehhehehe dobre - a czego się spodziewałeś +25 na mroźni, 20 kg palet i 4h czasu pracy i pewnie jeszcze z 5 koła na rękę :)))) staryyyyy może księdzem zostaniesz !!!!!!!!
ofertapracy 2016-06-16 15:31:10
jest oferta pracy na darmowym portalu bardzo znanym o tresci magazynier 2500 brutto 3 zmiany mile widziane urpawnienia na wozek widlowy oferta pracy w gliwicach ktos tam obecnie pracuje ? Moze cos ich opisaC? pozdro
M.B 2016-08-02 18:34:46
Pracowałem krótko ,ale mam bardzo dobre wspomnienia. Polecam. Fajna atmosfera i ludzie.
Trener personalny 2016-09-02 22:08:46
uważajcie , co innego ustalaja , a co innego dostajesz , kraków to taki grajdołek , uklady i układziki , wydaje im sie ,że są korporacją ,śmieszne ludziki
4
King Kong 2016-09-26 21:38:55
Może ktoś zdradzić jak pracuje się w savpolu na stanowisku przedstawiciela handlowego. Jak firma jest postrzegana na rynku? O jakim przedziale zarobków tutaj mówimy? (słabszy miesiąc-lepszy miesiąc) i w związku z tym jak z planami sprzedażowymi, czy są realne czy może firma robi górki żeby za bardzo nie płacić premii?
krrr 2016-09-26 23:00:03
Hej, wiecie czy niedługo będzie szansa na to, żeby pokazały się inne oferty pracy niż na takiego asystenta działu handlowego? Sam zakres obowiązki jest standardowy jak na tego rodzaju stanowisko, to pewnie w zamian zarobki są adekwatne do obowiązków.
były kierowca 2016-11-21 14:12:14
Na początek dostajesz umowę o prace, 3tys na rękę , płatny urlop i płatne chorobowe- nigdy wypłata mniejsza nie była z tego powodu, nie znam drugiego pracodawcy co daje podobne warunki, cóż praca ciężka głownie dla młodych max na 5 lat , sam przerobiłem troszkę więcej wiec z doświadczenia własnego mówię, potem kręgosłup siada od noszenia ,, woreczków" nawet u ursusa ( starsi pracownicy wiedzą o co chodzi),
dużo zależy od handlowca który obsługuje rejon mi na ostatnie lata trafił się jak ślepej kurze ziarno wyjątkowy (a) takie wsparcie to na wagę złota w tej pracy,
ogólnie polecam zarówno kierowcą jak i magazynierą, na kilka lat by naprać doświadczenie itp, sam bym wrócił gdyby zdrowie pozwoliło, fajni ludzie szefostwo znośne a to już ogromny plus bo to rzadkość polecam, pozdrowienia dla starej ekipy która tam się jeszcze mimo lat trzyma,
1
Zostaw swoją opinię o Przedsiębiorstwo Savpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - Gliwice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przedsiębiorstwo Savpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.