brak logo

MUPOL

Warszawa

Opinie o MUPOL

kika 2016-04-19 19:29
Stokrotko bardzo chętnie opiniujesz ale zapomniałaś napisać, że w żadnej pracy nie byłaś dłużej niż trzy dni.
2
tekla 2016-04-20 09:00
witam,pracuję przez MUPOL,jestem bardzo zadowolona,praca fajna,wypłata na czas,,serdecznie pozdrawiam
2
stokrotka 2016-04-21 17:05
chcialam sprostowac do ;kika 'ze pracowalam w holandi wiecej jak 2 miesiace z tego co sie dowiedzialam to noiby sie praca ruszyla bo przeciez jak czlowiek jedzie do pracy to po to by pracowac a nie siedziec na chacie takze mam nadzieje ze moje lasencje teraz beda zadowolone z pracy i bedzie ta praca na dluzsza mete
1
Basia 34 2016-05-11 16:36
Witam jestem z Lubelskiego chciałam iść do pracy przez tą firmę. Jak można się z kimś skontaktować w sprawie pracy pozdrawiam.
1
Basia34 2016-05-18 12:58
a na jaki adres email jak można wiedzieć pozdrawiam :)
Kika 2016-05-18 20:15
Do Basi 34 CV na adres mailowy: zlotow.mupol@gmail.com
lub bydgoszcz.mupol@gmail.com
1
Marta 2016-05-30 21:35
Złodzieje! !! Nie polecam tej firmy brat nie dano pojechał właśnie przez nią i się zwolnił bo nie dostał wynagrodzenia za pracę i do teraz nie dostał tych pieniędzy!
nie polecam 2016-06-01 11:53
Witam, moja opinia o firmie mupol w miejscowości Heijen: pokoj jednoosobowy na 4 osoby w tym dwa łóżka o szerokości materaca około 50cm, brak pradu we wszystkich gniazdkach w pokoju. Zarobki niby 9 euro na godzine, ale odliczaja za każdy tydzien 90 euro za pokój, 25 euro za dojazd do pracy, 30 euro za ubezpieczenie. maxymalnie na miesiąc mozna zarobić 800 euro ( jeżeli jest praca) w jednym tygodniu koleżance (po odliczeniu wszystkich oplat) zostało 80 euro na czysto. Koordynatorka tego regionu Pani Joanna nie interesuje sie niczym, nikt jej tam na oczy nie widział. Zakwaterowanie zmieniane jest przynajmniej raz w tygodniu. o wszystko trzeba się upominać po kilkadziesiąt razy. Jeżeli ktoś chce zarobic pieniądze na życie a nie tylko na zabawę to nie polecam.
Kotek 2016-06-02 13:11
Witam wszystkich zainteresowanych opiniami Mupol,więc nie jest tak źle jak wyżej opisuje osoba "nie polecam" ,,pracuję w tej firmie i chociażby informacja o podanych kwotach za opłaty tygodniowe są znacznie zawyżone...Jeśli komuś nie chce się pracować to szuka dziury w całym,po prostu.Pani Joanna oraz Pan Andrzej świetnie dają radę,są konkretni i pomocni.Bardzo podoba mi się w Mupol,zawsze będę korzystała z usług tej agencji..A kto powiedział,że życie jest usłane różami....
2
Karol 2016-06-02 13:16
Robota jest, płacą na czas i po co to halo. Kotek podaj nr telefonu - podobasz mi się...nara!
3
karina 2016-07-03 14:21
Czesc tu Karina ja tez pracuje przez firme Mupol i nie nazekam jestem zadowolona z tej firmy pracuje na scinaniu papryki.Pozdrawiam
1
kamil 2016-07-21 18:01
Marta dlaczego piszesz w imieniu brata może zapytasz GO jak było naprawdę i co nawywijał ha ha.
1
karolcia 2016-07-25 10:01
witam. czy ktoś wybiera się na pomidory lub porzeczki z posrednictwa mupol w sierpniu? prosze o opinie
kaska 2016-07-30 09:36
Hejka, macie racje nie jedzcie tutaj. My bylysmy na porzeczkach, ja rozumiem ze robia selekcje. Nazbieralysmy najgorsze porzeczki ktore juz spadaly a teraz wywalaja nas z dnia na dzien i trzeba opuscic hotel z dnia na dzien. Nie na za co wrocic do domu bo wyplata za tydzien, pobieraja oplate za wyrobienie nr sofii w kwocie 30 €. Dziewczyny ktore wyrzucili pierwsze, mieszkaja w szalasie w parku ktory jest obok hotelu. Nie spotkalam sie z takim traktowaniem ludzi. Obiecywali prace na 6-7 tygodni, a pracowalysmy pare dni, i nie ma zekomo innej pracy. TAKZE OMIJAJCIE TA FIRME Z D ALEKA.
Kaska 2016-07-30 12:38
Praca jest fajna na porzeczkach faktycznie biuro robiąc nabór mówiło o 5 , 6 tygodniach , chyba będzie kr ócej ale to nie wina mupolu , pracodawca też spoko ale nabrał tyle ludzi że skończy wcześniej, mówi że jeszcze do 3 tygodni.Zobaczymy trzeba szukać dalej.
2
karolcia 2016-07-30 15:30
witam ktos cos wie na temat pracy z firmy Mupol.warto jechac
1
qqzz 2016-08-12 13:07
czy ktoś zna jakąś pewną agencje pracy w pl? która nie robi ludzi w konia?
Art 2016-08-19 15:20
Mialem jechac na kwiaty, bylem tam 4 dni po czym wlasciciel calej szklarni rozmyslil sie i zrezygnowal z 20 osob z mupolu. Siedzialem ponad tydzien w domu czekajac az znajda mi kolejna prace. Nagle mam isc na ogorki, Popracowalem 4/5 tygodni po czym uslyszalem, ze dzis jest moj ostatni dzien na ogorkach bo nie ma tyle pracy dla 8 osob. Znow mialem czekac ponad tydzien na znalezienie innej roboty wiec wrocilem do Polski. Od miesiaca nie moge otrzymac pelnej kwoty ktora mi sie nalezy odziwo 10 nadgodzin takze sie rozplynelo i nagle nikt nic o nich nie wie. Ksiegowa co chwile na urlopie, koordynator nie odbiera moich telefonow tak samo jak babka z Bydgoszczy ktora reprezentuje MuPol. Jednym slowem burdel na kolkach. Sami nie wiedza za co ile komu odciagnac i ile wyplacic.
MUPOL 2016-09-11 15:41
Drogi Panie Art...Całe rozliczenie otrzymał Pan na maila,wyszczególnione zostały wszystkie informacje związane z Pana pobytem w Mupol,,Pozdrawiamy
1
karolcia 2016-09-11 19:19
witam czy ktos moze mi powiedziec czy warto jechac z agenci mupol czy raczej nie .
zachwycony 2016-10-03 11:22
Proszę uważać bo nie jest wszystko do końca ok. Od samego początku problemy nawet z pozwoleniami na pracę, załatywia się na miejscu nawet po tygodniu , nie ma przez pewien czas kont , obiecanych zaliczek. Mieszkania zamiast obiecanych jedynek , dwójek spanie w 6 8 osób nierzadko na materacach. Dojazdy do pracy nawet ponad 100 km . Jeżeli się pracuje od 7, 30 to trzeba wstać około 5 licząc korki i pracę gdzieś do 18 to się wraca ok 20. pracy 9 godz a trzeba jeszcze opłacićdojazd 25 e za tydzień, spanie w jakiejś norze 91 tygodniowo , ubezpieczenie 21 to prawie 140 tygodniowo . Przy stawce 9 e razy 40 godz jest 360 e minus podatek i koszta to po tygodniu otrzymałem 170 e [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Banda złodziei i przekrętów.Jedynie co warto to to , bardzo ładny kraj, dobrze zorganizowany . Można pracować ale nie przez żadną agencję
1
ZACHWYCONA NICOLA 2016-10-03 14:24
Witam.A ja w przeciwieństwie do Zachwyconego jestem zadowolona z pracy w firmie Mupol,troszkę się dziwię ,ale opłaty są znacznie niższe niż pisze Pan Zachwycony,nie słyszałam będąc w Holandii w Mupol na miejscu ,żeby ktoś dojeżdżał 100 kilometrów do pracy w jedną stronę chyba,że to było w dwie...Na drugi raz proszę zabrać ze sobą takie urządzenie jakim jest KALKULATOR! Albo dokładnie zapytać konkretnie ze zrozumieniem dla Pana o warunki płacowe. (ja tak robię,na drugi raz nie będzie Pan rozczarowany). Serdecznie pozdrawiam ..
Stefan 2016-10-03 14:32
Kto ma namiary na Firmę Mupol??? Jakiś telefon lub mail. Słyszałem ,że fajne biuro.
iQNeL 2016-10-03 15:04
witka,,bydgoszcz.mupol@gmail.com zlotow.mupol@gmail.com pozdawiam
2
SongOkU 2016-10-03 15:09
Witam Stefan ja miałem namiary z intrenetu,sukaj...
Gabi 2016-10-04 13:59
Z,, tego co słyszałam potrzebują piekarza,stawka jest bardzo wysoka,,ktoś ,,coś???
kira 2016-10-05 07:56
Mupol ma swojego facebooka tam czesto widzę ich oferty.
1
kira 2016-10-05 07:56
Mupol ma swojego facebooka tam czesto widzę ich oferty.
1
EDE 2016-10-09 19:43
NIGDY W ZYCIU NIE JEDZ PREZ TA FRME NAJGORSI OSZUSZCI IZLODZIEJE
LEOKADIA S 2016-10-10 18:44
Głupoty i już! Jak się komuś pracować nie chce to wszędzie będzie mu źle!!Niestety życie!! A szkoda! Mi pracuje się rewelacyjnie!!! Już od kilku lat!Dzięki Mupol ,moje dzieci pokończyły studia itp!!!DZIĘKUJĘ FIRMIE MUPOL!!!!
2
olo100% 2016-10-12 13:18
Tak,widziałem na fb,tylko,że na razie to nie jest dla mnie,,bo na kwiaty chcą kobiety, a ja piekarzem nie jestem! Szkoda..
KKn 2016-10-12 14:27
No kobiety to mają czasami różne zawirowania, ale nie ma co się denerwować, bywa przecież dość różnie jak to w kazdej firmie, warto trochę spokoju mieć i dacie radę ze wszystkimi, taka branża bywa trudna czasami
4
Jaxxx 2017-03-19 17:05
Witam. Pracowałam w firmie Mupol. Firma jest wypłacalna,wypłaty są zawsze w terminie w razie potknięć lub pytań co do wypłaty można zadzwonić do biura tam pracuje bardzo miła księgowa która zawsze odpowiada lub odpisuje na pytania powtarzam zawsze nawet tym którzy nie są dla niej zbyt mili. Kierownicy to normalni ludzie z którymi można się dogadać,a warunki mieszkalne hmmm... no cóż pałace to nie są ale da się mieszkać. Nie zawsze starczy ciepłej wody dla wszystkich albo zepsuje się ogrzewanie,ale kto nie ma takich problemów na co dzień. Jak ktoś tam jedzie pracować,a nie pić i dewastować pokoje to firmę polecam. Właśnie wybieram się do tej firmy do pracy. Pozdrawiam P.Asię i P.Andrzeja.
2
Jaxxx 2017-03-19 17:06
Witam. Pracowałam w firmie Mupol. Firma jest wypłacalna,wypłaty są zawsze w terminie w razie potknięć lub pytań co do wypłaty można zadzwonić do biura tam pracuje bardzo miła księgowa która zawsze odpowiada lub odpisuje na pytania powtarzam zawsze nawet tym którzy nie są dla niej zbyt mili. Kierownicy to normalni ludzie z którymi można się dogadać,a warunki mieszkalne hmmm... no cóż pałace to nie są ale da się mieszkać. Nie zawsze starczy ciepłej wody dla wszystkich albo zepsuje się ogrzewanie,ale kto nie ma takich problemów na co dzień. Jak ktoś tam jedzie pracować,a nie pić i dewastować pokoje to firmę polecam. Właśnie wybieram się do tej firmy do pracy. Pozdrawiam P.Asię i P.Andrzeja.
1
krokodyl 2017-03-20 09:35
Pracuję przez tą firmę już od dwóch lat. Nie mogę powiedzieć nic złego, Warunki mieszkaniowe jak wszędzie. Fajnie jak mieszkają normalni ludzie ,bo jak się trafią imprezowicze to jest problem. Wypłaty na czas i to jest dobre. Obsługa biura dobra. Polecam.
1
Jola 2017-03-22 17:40
Mam pytanie czy Państwo musieli wysylać na adres e-mail tej firmy kopie dowodu osobistego oraz kopie umowy bankowej ? Mnie proszą właśnie o taką kopię i wydaje mi się to nieco podejrzane dlatego wolę się upewnić że jest to konieczne.
WIELOLETNI PRACOWNIK HOLAND 2017-03-22 20:41
Pani Jolu takie są procedury,ja zawsze jadąc przez jakąkolwiek firmę muszę wysłać dokumenty do wglądu,firmy które są na rynku są firmami legalnymi przynajmniej ja z takimi jeżdżę,firmy te posiadają ochronę danych osobowych zatwierdzonych przez urząd.A dokumenty są do sporządzenia umowy,bo skąd mają widzieć jakie ma Pani dane bez dokumentów,na ładny głos w telefonie Pani nic nie załatwi...Pozdrawiam Serdecznie.....
1
dżoanka 2017-04-27 10:20
firma Mupol nielegalnie potrąca 30E za tzw numer sofi.podpisujesz zgode na potrącenia nieswidoma tego ze w Holandii to darmowe
Bocian 2017-06-29 17:20
Nigdy więcej do firmy Mupol w Holandi nik się nie interesóje ludzmi tylko kase trzepia za mieszkania to chore ludaie wpolsce mysla i umia liczyc
kamil 2017-06-29 19:17
dżoanka , każdy może sam wyrobić sobie ten numer podatkowy a jeżeli załatwia to firma to normalne, że bierze za to opłatę ,a gdzie coś jest za darmo? Tak jest w kazdej firmie pośrednictwa pracy i tyle.
2
Łuki 2017-07-03 18:38
Bocian, a gdzie byłeś w pracy przez tą firmę ?Wybieram się z kobietą od połowy lipca .
1
TRAMPO 2017-07-06 10:09
ŁUKI
WIESZ ROBOTA JA KAŻDA WAŻNE ZE PŁACĄ I SĄ SZTUNDY!
1
Cytrus 2017-07-18 20:05
Uważajcie bo to co mówią przez telefon to nawet w połowie się nie zgadza z rzeczywistością... Niby przerobić trzeba 50 około godzin na tydzień to nie prawda tylko po 11 lub 10 godzin dziennie nawet czasem w niedziele... nie wypłacają pieniędzy na czas trzeba się o wszystko upominać ale i tak nie pomogą ani nic z tym nie zrobią... Praca jest bardzo ciężka a potrafią wywalić z niej nawet po 2 dniach... A hotel który załatwiają to patologia spać się nie da myszy torby zjadają płacicie za dojazd do pracy itp dużo by się znalazło... Powodzenia
URLOPOWICZKA 2017-07-19 11:35
PIERWSZE SŁYSZĘ ŻEBY MUPOL PŁACIŁ ZA DOJAZD DO PRACY! CYTRUS TY TO CHYBA MASZ ZŁE INFORMACJE,A PONADTO W KTÓREJ FIRMIE PŁACĄ ZA DOJAZD DO PRACY,,CHYBA ,ŻE JEST SIĘ PREZESEM HIHIHIHI
Z TEGO CO WIEM A WIEM DUŻO O AGENCJACH PONIEWAŻ WYJEŻDŻAM JUŻ OD 2003 ROKU TO MUPOL JEST SPOKO,ZNAM GORSZE AGENCJE!!NIE MA TAK I NIKT NIE MOŻE DAĆ GWARANCJI NA GODZINY,JEST TO SEZONÓWKA..KASA JEST NA CZAS,CZASAMI SĄ JAKIEŚ MIKRO NIEDOPŁATY ,ALE TO WSZYSTKO ZOSTAJE WYRÓWNANE.....OSOBY Z KTÓRYMI SIĘ KONTAKTUJĘ W SPRAWIE PRACY SĄ MIŁE I KOMPETENTNE ..NAJWAŻNIEJSZE TO PROWADZĄ PRZEZ CAŁĄ DOKUMENTACJĘ W POLSCE AŻ DO MIEJSCA DOCELOWEGO W HOLANDII , TO TYLE ..WŁAŚNIE JESTEM NA URLOPIE,TERAZ CZEKAM NA SADY! I JA POZDRAWIAM...
3
Pomarańcz 2017-07-19 17:46
A sory nie jesteś zadowolony/a z godzin to nowość ,bo my jeździmy i prosimy o nadgodziny żeby zarobić. Po co więc jedziesz do Holandii ,możesz siedzieć w Polsce i odpoczywać.
2
ASIA 2017-08-04 22:35
MYumowe dostalismy przez biuro Mupol tylko za pierwszy tydzien wyplaty nie dostalam bo malo godzin mialam a godzin bylo 33 godzin i niezaplacil wcale oszosty ludzie prawde pisza o biurach nagodzin nie placa malo godzin tez nie zaplaca kradna ludzi jak moga litosci nie maja
Zygzak 2017-08-13 22:32
Nie polecam tej firmy. Oszusty jedne nie dość ze potrącenia jak z kosmosu to jeszcze nadgodziny nie są płacone tak jak powinno być. Fatalna również jest organizacja. Obiecanki a później siedzi się tylko.
wioamolucjoa 1 2017-08-17 09:43
ja pracowałem przez wiele pośrednictw ale w mupol znalazłem najlepszą ofertę i robię do dziś,,,inne firmy brak słów!Trzym się chłopie zygzak! pozdro
3
Mimi 2017-08-23 14:35
Masakra. Ta firma,to pośmiewisko. Koordynator Andrzej nic nie wie. W razie pytań karze dzwonic do pani(nie pamietam imienia)- a kiedy zadzwonic,jesli w godzinach jej pracy ja rowniez jestem w pracy,a na przerwie dodzwonic sie nie mozna? Na wszelkie skargi odnosnie towarzystwa z ktorym sie mieszka-pijanstwo,glosne zabawy- zero jakielkowiek reakcji. Wlasciciele domu dzwonili na skarge-dopiero wtedy reakcja-rozmowa. A dalej oczywiscie to samo. Potracanie pieniedzy tez z kosmosu wziete liczby. Obiecywano dodatkowe plarnosci za bycie kierowca-nic takiego rowniez nie bylo.
Ogolnie zlodzieje,chamstwo i nieuprzejmni ludzie. Nie polecam
Pracuś 2017-08-23 19:16
Droga Mimi wkurza mnie Twoja wypowiedz,,po prostu ,,,od kiedy firma płaci za bycie kierowcą? I która firma to robi??Zapytaj to może wtedy nie będziesz głupot pisała...
A co koordynatorzy mogą za towarzystwo?? Życie...Mimi widzisz zostali upomnieni przez samego właściciela i co ?? Mimi wszyscy już skończyli po 18 lat więc są dorośli....Nie złapiesz za ucho i nie postawisz do kąta!!!Apropo Pana Andrzeja to wielki szacun i nie pozwalaj sobie na obrażanie innych!!!I jeszcze jedno ja też otrzymuje rozliczenia i dla mnie nie ma tam liczb z kosmosu....
Zostaw swoją opinię o MUPOL - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MUPOL