brak logo

Berker

Kórnik

Opinie o Berker

betii 2014-01-24 12:32:54
Dzięki za odp. Poczytałam troche o tej firmie i chyba ja sobie odpuszczę...
ktoś 2014-01-28 22:40:57
najlepiej nie zwracać się w ogóle o pracę w tej firmie bo nie warto, nocki zaczynają się z poniedziałku na wtorek a kończą z soboty na niedzielę, niby firma pro rodzinna a kobiety zamiast spędzać czas z dziećmi muszą odsypiać nocki, gdzie tu sens gdzie logika?
xyz 2014-02-10 07:35:12
Pracuje tam juz troche i nie mozna nazekac moze atmosfera sie troche popsula bo liderka z integro zachowuje sie jak mistrzyni wchodzi w tylek kierownikowi i biega zanim az sie kurzy ale ogolnie ludzie spoko zarbki w miare .A co do pracy na trzy zmiany to kazdy byl informowany i ma dodatek wiec nich nie narzekaja .jedyne czego brakuje to mitrzyni byly super babki pozdrawiam
3
maska 2014-02-10 10:08:55
XYZ mam nadzieje ze piszesz o pani El.... pracowalam tam trche ta kobieta jest niezrownowazona kto ja zrobil liderka ona jest cZystym przykladem jak wyglada (usunięte przez administratora)na jej obsarze pracuja fajne babki ona porazka a praca ogolnie super atmosfera tez dziewczyny nie dziela sie tam na agencje czy berker jest ok
2
zosia 2014-02-10 16:36:31
ile płacą jak zatrudniony jest ktoś przez agencje i jak ogólnie wygląda tam praca, co robisz, jak za przerwą?
Matka Teresa 2014-02-11 18:46:29
Praca jak praca, za to kilku przystojnych chłopaków można tam spotkać ;)
1
:) 2014-02-11 19:07:31
No fakt jest na co popatrzec :). Tyleczki chopaki w Berkerze to maja calkiem fajne az sie robic nie chce jak widzisz takiego na produkcji. No i zrob tu norme dzienna...nie ma szans
1
am 2014-02-12 14:58:30
Czyżby? A konkretnie o Kim mowa? Chyba, że macie na myśli magazyn....
2
anonim 2014-02-14 17:19:44
Co do mistrzyn to faktycznie jakieś ludzkie były..Dzięki..Teraz to nie wiadomo o co chodzi...Czekamy na nowego kierownika...Oby był INNY aniżeli od kierownika produkcji...chociaż to podobno jego kolega więc źle to wróży...
ks 2014-02-25 13:44:37
Ja wolę czyste.....
ezala 2014-02-26 18:26:46
Byłam na rozmowie w berkerze z kierownikiem mieli zadzwonić do mnie,ale sama zadzwoniłam.usłyszał am że nie przeszła pozytywnie rozmowy z tym kierownikiem.masakra jakas i kpina nie polecam
xxx 2014-03-28 08:39:10
wiecie nigdzie was nie posadza tylko trzeba pracowac jak komus zalezy na pracy to bedzie pracował i zajmie sie praca a nie pierdołami jak dla mnie jest ok
xyz 2014-04-18 12:14:46
Kierownika już nie ma
1
ja 2014-04-19 15:16:04
No i w końcu KTOŚ poszedł po rozum do głowy i będzie tylko lepiej bo Robert jest OK. Zna Nas i firmę. A nie jak ten ostatni.................
AMEN!!!






1
xyz 2014-10-10 20:54:06
Duże zmiany w Berkerze, zwalniają ludzi. Wyleciało kilka osób i myślę, że to nie koniec. Nawet tych co pracowali rok. Firmo obudź się i nie zwalniaj dobrych pracowników. Nie liczy się staż a to kto co potrafi. Dobrego pracownika nie poznaje się po tym ile przepracował.
1
marek bnin 2014-12-09 04:32:35
Witam serdecznie jestem zainteresowany pracą na magazynie czy może mi ktoś powiedzieć jakA to jest praca i zarobki .....
1
marek bnin 2015-01-08 20:50:51
Witam serdecznie słyszałem że kobiety na produkcji są podzielone na dwie grupy a więc osoby z umową Berkerowską i te . które mają umowę co miesiąc odnawianą (agencja pracy) . Dostać się do tej lepszej grupy bez znajomości nie ma szans ...
Jeśli firma była uczciwa to by nie było takiej rotacji ludzi ...


tinik 2015-02-28 03:32:25
na pewno jest ktoś kto kierownikiem jest ale ma możę bardziej zmyślne stanowisko, teraz taka tendencja jest w naszym rkraju, żeby wszyscy byli menagerami i w ogole smieszne są te stanowiska. Cóż zrobić, trzeba zasuwać i ja mam taka wątpliwość co do berkera to czy dobrze już możecie powiedzieć ile zarabiacie ?
xxx 2015-06-17 22:03:44
Ogólna ocena - szukaj innej pracy. Zarobki marne, jeden z kierowników ma troszkę nie tak w kopułce poukładane, bardzo ale to bardzo ciężko o jakikolwiek urlop, nie chciał udzielić nawet urlopu na pogrzeb bliskiej osoby. Brygadzistki ok, tylko niektóre zastępczynie nosz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wyżej głowy i chcą cos pokazac, ale same nie wiedza co. Woda sodowa uderza do głowy. Szkoda ze szefostwo tak mało sie interesuje co się dzieje w firmie...
fiku miku 2015-06-19 20:46:40
Jezeli zatrudniają przez umowy śmieciowe to jakie zdanie mozna miec o firmie...
1
max 2015-06-24 10:09:18
To zaciekawie nie jest w tej firmie, a chciałem aplikować cv.
xxx 2015-07-01 18:58:13
To prawda. Pracujesz na śmieciówce. Umowę przez firmę dostajesz za układy a nie za pracę ale w obecnych czasach to jest normalne. Smutne ale prawdziwe.
amazon 2015-07-23 11:11:57
Umowy śmieciowe, soboty pracujace- nawet popołudniu, za soboty dni wolne ale nie tak jak pracownikowi paasuje żeby je wybrac, tylko odgórnie jak ułożą grafik. Rada pracownicza skladajaca sie z jednej osoby- absurd! która i tak nie wstawia sie za ludźmi tylko tańczy jak jej góra zagra.
1
kotek 2015-08-02 19:38:03
Przyjęli kilkanaście osób, po dwóch miesiącach i tak wywala- z tego właśnie słynie ta firma. Ludzi maja za nic. Sam babiniec, czyli jedna przez druga- która więcej wyrobi minut.
mopsik 2015-08-17 13:04:31
wyzszą stawke- błagam!oczywiscie , ze tydzien nie musi zamykac sie od poniedziałku do piatku, tyle ze umowy podpisane mamy 40godzin tygodniowo, zrozumiałe dla nas jest to ze mozemy przyjsc do pracy w soboty jak jest nagła potrzeba i pracodawca oznajmia to ze sobota pracujaca , a nie ustawi grafik z góry na kazda sobote pracująca, kodeks mówi inaczej...
pif-paf 2015-08-19 20:05:39
Witam, pracuję w Berkerze w administracji więc moje spojrzenie na temat może być mniej emocjonalne. Czy prawdziwe? Tu już sami oceńcie… ja po prostu widzę to od innej strony.
Berker jest w grupie międzynarodowej i w pewnych obszarach musi przestrzegać narzuconych przez właścicieli zasad. Pracowników tymczasowych musi być ok 20%. Dla firmy są oni drożsi, ale dają jej elastyczność – gdy spadają zamówienia firma wypowiada umowy z agencją. Agencje kasują za to, że biorą na siebie ryzyko znalezienia pracownikowi nowego zatrudnienia , tak by ten nie wylądował na bezrobociu. Czy tak się dzieje nie wiem, to chyba zależy czy agencja gra fair play, czy tylko kasuje prowizję. Oczywiście zdarza się, ze są piki i zamówień jest bardzo dużo, wówczas również przyjmowane są osoby z agencji na krótkie terminy lub (oraz) uruchamiane są soboty pracujące. Są to nagłe wypadki gdy firma nie nadąża z zamówieniami, a jest przecież rozliczana z dostaw na czas. Zwyczajowo jednak tydzień pracy jest od Pn.-Pt.
Co do sposobu zarządzania personelem zgodzę się z wcześniejszymi opiniami, iż jest on dość chaotyczny. Układanie harmonogramu i zapewnienie rąk do pracy należy do kierowników zmianowych, którzy mogliby zgłębić nieco wiedzę na tematy kadrowe, gdyż jest to ich słabą stroną. Może to dlatego zdarza się, że pracujecie więcej niż ustawową ilość godzin w tygodniu lub nie dostajecie urlopu.
Co do zarobków – powiem wam, iż mało kto jest z nich zadowolony. Zastanawiam się czy to nie klasyczny przykład, iż apetyt rośnie w miarę jedzenia. Tak naprawdę płacą na czas, podwyżki inflacyjne są co roku (w niektórych firmach nie ma ich wcale) wypłacają premie od wyników (choć wymagania są konkretne – jeżeli chcesz wiedzieć za co możesz dostać kasę zajrzyj do regulaminu tam, wszystko jest napisane). Raz w roku, najczęściej na początku można spodziewać się zmian personalnych (dochrapać się zmiany umowy z agencji na Berker, bądź stracić pracę) – jest to związane z wejściem w życie nowego budżetu, który z kolei był wcześniej negocjowany wyżej w grupie. Jak najwyższe władze pozwolą to firma zatrudnia, jak wymuszają ciecia to zwalnia. W administracji od dawna zatrudnienia są zamrożone choć pracy przybywa - tylko nowe projekty mogą powodować w admin. zmiany kadrowe. Pracownicy produkcji są w tej komfortowej sytuacji, że pracują 8 godzin. W administracji nie raz, nie dwa trzeba dłużej posiedzieć, a nadgodziny nie są płatne – życie!
Generalnie jednak, firma stara się dbać o pracowników. Celebruje najważniejsze wydarzenia, informuje o zmianach aby pracownik nie był zaskoczony, publikuje wyniki aby ludzie mieli poczucie satysfakcji i bezpieczeństwa. Przeprowadzane w roku 2014 anonimowe ankiety HagerGo oraz audyty wykazały, iż w firmie panuje bardzo dobra atmosfera. Jedynym zarzutem był nadmiar obowiązków wskazywany zwłaszcza przez pracowników administracyjnych.
Firma obecnie rozbudowuje się, co w niedalekiej przyszłości oznacza spore zmiany – wszyscy liczymy, iż będą to zmiany na lepsze, bo mogą uniezależnić nas od głównego dostawcy B.DE, z którym jest sporo pracy….
Mi osobiście bardzo dobrze się tu pracuje i uważam, że jeżeli komuś chce się pracować i rozwijać (bo wyzwań tu nie brakuje) to jest to dobra przystań. Przynajmniej na pewien czas.
3
xxx 2015-08-20 12:38:53
Tak wygląda praca z perspektywy pracownika biurowego. Może teraz wypowiedzą się pracownicy produkcji? Tematów jest wiele. Zapraszam :)
xxx 2015-08-22 00:09:35
minuty trzeba wypracować tak było jest i będzie, jedni przykładają się do pracy inni mają to w nosie bo wiedzą że jeden wypracuje więcej i się wyrówna...
1
fifi 2015-08-22 00:18:05
Powiem TAK
Na pewno łamane są prawa pracownika,
widać że nie wszyscy kodeks pracy znają.
Za odwołaną sobotę pracującą każą pokryć urlopem BA nie wszyscy go mają ŻENADA
Poza tym na rozmowie o pracę nawijają że stawiają na jakość a w życiu wyszło że na ilość , bo jak nie wyrobisz minut to liderka zaraz cię ZDYGA
PRACA DLA TYCH KTÓRZY NIE MAJĄ WYJŚCIA BO INNEJ NIE ZNALEŹLI A ŻYĆ TRZEBA
WSZĘDZIE DOBRZE GDZIE NAS NIE MA... 2015-08-22 10:49:58
Fakt jest taki, że jak na rozwijającą się prężnie firmę zarabiamy MAŁO! Na akordzie wychodziło się lepiej, z premią mamy mniejszą pensję niż dawniej. Pracownicy którzy przyszli na okres letni (oczywiście nie wszyscy) mają w nosie to czy się wyrobią czy nie, popracują miesiąc czy dwa dostaną swoją podstawową pensję i zakończą pracę a reszta zostanie bez premii. No ale przecież "przyjdą ludzie z pola" i nam pomogą bo na jesień będą chcieli znaleźć pracę pod dachem...no i co z tego że przyjdą? popracują dwa miesiące i znów ich nie będzie...może lepiej zamiast zatrudnić dodatkowych 20 osób zrobić płatne soboty? Zapewne przyszlibyśmy chętniej w tą sobotę do pracy...bo pewnie nie obędzie się bez urlopów na żądanie w soboty czy kolejnych L4. Informując o urlopie z dwutygodniowym wyprzedzeniem otrzymujemy odpowiedź "tylko na żądanie" a przecież taki urlop należy nam się tylko w nagłych sytuacjach... Atmosfera na produkcji nie jest zła ludzie są zgranymi zespołami (oczywiście znajdzie się człowiek który gra komuś na nerwach)
1
pracownik 2015-08-22 12:56:10
Jeśli ktoś zamierza przyjść do tej firmy niech liczy się z tym że pracować trzeba jak wszędzie na produkcji...nie wyrobisz normy,nie masz premii. I nie chodzi o to żeby od pierwszego dnia wyrabiać normę bo wiadomo że trzeba wszystkiego się nauczyć ale starać się można z każdym dniem robić szybciej i więcej. Gdy kilka lat temu pracowaliśmy w akordzie nowy pracownik rzucany był na głęboką wodę, wchodził na linię z doświadczonymi pracownikami i musiał robić tak szybko aby miały one wyrobione swoje minuty, tak uczyliśmy się pracować w szybkim tempie nie odbiegając przy tym od jakości wyrobu. Praca nie jest ciężka ale czasem trudno wyrobić to co zostało nam narzucone. Zarobki przy tym są zdecydowanie niskie nawet z premią...niestety!!! Soboty pracujące oczywiście gdy jest potrzeba przychodzimy zostawiając przy tym dzieci z babciami, ciociami, opiekunkami czy kimkolwiek innym ale żeby nie było można wziąć jednego dnia urlopu w miesiącu??? Przez to właśnie ludzie idą na L4 i zamiast jednego wolnego dnia mają ich kilka...może niech ktoś to przemyśli...
pierdu pierdu 2015-08-24 19:28:47
Co do sposobu zarządzania personelem zgodzę się z wcześniejszymi opiniami, iż jest on dość chaotyczny. Układanie harmonogramu i zapewnienie rąk do pracy należy do kierowników zmianowych, którzy mogliby zgłębić nieco wiedzę na tematy kadrowe, gdyż jest to ich słabą stroną. Może to dlatego zdarza się, że pracujecie więcej niż ustawową ilość godzin w tygodniu lub nie dostajecie urlopu. JAKO PRACOWNICY PROPONUJEMY ABY TROSZKE ZASIEGNELI INFORMACJI JAKIE PRAWA MA PRACOWNIK.... LUDZIE ZACZYNAJA GADAC
figo fago 2015-08-24 19:41:55
Fakt jest taki, że jak na rozwijającą się prężnie firmę zarabiamy MAŁO! Na akordzie wychodziło się lepiej, z premią mamy mniejszą pensję niż dawniej. Pracownicy którzy przyszli na okres letni (oczywiście nie wszyscy) mają w nosie to czy się wyrobią czy nie, popracują miesiąc czy dwa dostaną swoją podstawową pensję i zakończą pracę a reszta zostanie bez premii. No ale przecież "przyjdą ludzie z pola" i nam pomogą bo na jesień będą chcieli znaleźć pracę pod dachem...no i co z tego że przyjdą? popracują dwa miesiące i znów ich nie będzie...może lepiej zamiast zatrudnić dodatkowych 20 osób zrobić płatne soboty? Zapewne przyszlibyśmy chętniej w tą sobotę do pracy...bo pewnie nie obędzie się bez urlopów na żądanie w soboty czy kolejnych L4. Informując o urlopie z dwutygodniowym wyprzedzeniem otrzymujemy odpowiedź "tylko na żądanie" a przecież taki urlop należy nam się tylko w nagłych sytuacjach... Atmosfera na produkcji nie jest zła ludzie są zgranymi zespołami (oczywiście znajdzie się człowiek który gra komuś na nerwach)- GRA NA NERWACH!!!, moze zacytuje wypowiedz jednej pracownicy która zastepuje brygadzistke - tyle lat tu kur.a pracujesz i ważyc nie umiesz!!!! - ludzie pytam gdzie my zyjemy zeby tak traktowano pracownika- sam fakt , ze była to osoba o wiele lat starsza od tej zastepczyni! Zastepczyni posiada w takim razie bardzo wysoka kulture osobista! zreszta na wszystkich pracownikach sie tak wyzywa....
ja 2015-08-24 20:12:26
chyba wiadomo która zastępczyni potrafi rzucać takimi tekstami...chyba na to stanowisko się nie nadaje...
bleee 2015-08-25 21:40:39
ksiązke mozna napisac jak ona sie do ludzi odnosi, fochy niech zostawia w domu, a nie w pracy! czy przełożeni tego nie widzą! czy nie chcą widziec!!!
kokospoko 2015-08-26 21:23:59
jeśli chodzi o zastępczynie liderki to wydaje mi się, że raczej przełożeni nie chcą tego widzieć. Sam fakt, że owa osoba gra wszystkim na nerwach, ale nikt jej tego wprost nie powie, bo się później to na nim odbije. Osoba zastępująca liderkę na obszarze nr 3 ewidentnie się do tego nie nadaje. Samo jej pesymistyczne nastawienie do życia odpycha większość ludzi, a poza tym jej podstawowym słownikiem jakiego używa są przekleństwa. Nie ma żadnego szacunku do ludzi, odnosi się do wszystkich w sposób chamski, nawet kierownikowi potrafi pocisnąć. jedyne co potrafi to drzeć pape na prawo i lewo i psuć atmosferę.
pracownicy 2015-08-27 15:38:03
zadajmy sobie pytanie, czy kierownik Z wprowadza nowy kodeks pracy w zycie czy tylko tworzy go sobie w swojej głowie? ciekawe kiedy wejdzie ustawa na te zmiany:), ale pominmy narazie ten temat. A jak ma sie sprawa naszej pseudo pani z rady pracowniczej( JEDNOOSOBOWEJ HAHAHA)nigdzie w firmach nie ma jednosobowej rady:)miał byc rozwiązany problem z kierownikiem Z...m , dlaczego kierownik R nie chciał o tym rozmawiac na zebraniu tylko z pania( pseudo rada ) NA OSOBNOSCI? drogi Kierowniku dlaczego umywasz ręce od problemu? Pora chyba na powazna rozmowe pracowników , ale z Szefową co dzieje sie w firmie...
soboty w pracy 2015-08-28 15:59:42
Art. 1512. [Udzielenie czasu wolnego od pracy] § 1. W zamian za czas przepracowany w godzinach nadliczbowych pracodawca, na pisemny wniosek pracownika, może udzielić mu w tym samym wymiarze czasu wolnego od pracy.

§ 2. Udzielenie czasu wolnego w zamian za czas przepracowany w godzinach nadliczbowych może nastąpić także bez wniosku pracownika. W takim przypadku pracodawca udziela czasu wolnego od pracy, najpóźniej do końca okresu rozliczeniowego, w wymiarze o połowę wyższym niż liczba przepracowanych godzin nadliczbowych, jednakże nie może to spowodować obniżenia wynagrodzenia należnego pracownikowi za pełny miesięczny wymiar czasu pracy.
ja 2015-08-28 17:39:47
Ostatnie zdanie jest najlepsze, szkoda tylko ze w tej firmie jest zakaz brania urlopów
1
xyz 2015-08-29 23:14:47
nie ma w naszej firmie rady pracowniczej!!! jest przedstawiciel załogi!!!
1
CiotkaKlotka 2015-09-01 12:31:52
Witam! Zatrudniałam się w Berkerze w 2010 roku. Na początku było fajnie, w miarę płacili, fajni ludzie, atmosfera też OK! W pewnym momencie wszystko zaczęło się psuć. Najpierw z pracy wyrzucono kierownika produkcji, później wyleciały kierowniczki zmian i wszystko zaczęło upadać. Atmosfera wśród pracowników stała się niefajna, nikt nie wiedział, co tak naprawdę będzie jutro... Pracę zaczął nowy kierownik, który wcześniej pracował w firmie produkującej gumy do żucia, więc sami możecie się domyślić, jakie miał pojęcie o produkcji sprzętu elektroinstalacyjnego. Człowiek był nie do zniesienie ze względu na głupi charakter i... zapach, bo niestety ciągle chodził ubrany w te same ciuchy!!! W 2014 odeszłam z firmy przez swoją liderkę, którą stosowała ewidentny mobbing, ale wszystko "z góry" udawali, że tego nie widzą. Myślę, że Berker jest firmą na chwilę, nie można wiązać sobie z nią przyszłości, bo wyjdzie się na tym "jak Zabłocki na mydle"
były pracownik 2015-09-01 17:42:29
Z tej firmy trzeba uciekać, bo zarobki kiepskie a atmosfera też nie za fajna...Liderki dobrze traktują pracowników z BERKERA, a jak ktoś jest zatrudniony przez agencję pracy to poniewierają. Najgorsza jest liderka D, która jak się na kimś uweźmie to jest stracony i bd go dawała na najgorszą pracę ,i bd chodził cały czas bez premii za byle głupotę i uwielbia donosicieli z takimi ludźmi się tylko spoufala.Zwykły mobbing na ludziach bo ocenia już człowieka z góry....Bardzo ciężko z nią cokolwiek załatwić(np urlop) bo go da według własnego wydzimisia,a podobno jak jeszcze ponad rok temu pracowała na linii jak zwykły pracownik to za bystra nie była,a od kiedy została liderką to głowę tak wysoko nosi jak by nie wiadomo kim była!!!!!!!!!!!!
zulu gula 2015-09-02 00:43:18
Załogę to masz na statku, a nie w firmie BERKER!!! Ocknij sie!
tak 2015-09-02 11:22:56
zgadzam sie z wypowiedzią powyzej, pracowałam w tej firmie przez okres letni, z obserwacji jak sa traktowani ludzie to sie zgodze, umowa berkera- bardzo dobry pracownik, umowa przez agencje- poniewierany. Ludzi maja za nic, co do liderek to świeta racja, powinni zmienic liderki. Dodam ze nieprawnie zmuszaja Was do pracujących sobót! mozna przyjsc do pracy jak jest potrzeba w firmie, ale nie wszystkie soboty od kilku miesiecy jak w grafiku!
xyz 2015-09-05 09:45:08
Skoro tak wam źle i niedobrze w tej firmie to po co tutaj siedzicie? Narzekać każdy potrafi, może zamiast wypisywać jakieś bzdurne komentarze i opinie poszukacie nowej pracy bo aż żal czytać niektóre opinie. Kogo to obchodzi co było kilka lat temu? Lepsza taka praca niż żadna!
oooo 2015-09-09 21:31:56
Pracować trzeba! Bo trzeba rodziny utrzymać! A to ze liderki maja pyski nie wyparzone i stosują mobing to nie wina pracowników! prawda zawsze bedzie góra..., a nikt przecież głośno nie bedzie mówił o tym
1
xxx 2015-09-22 21:08:36
Piszesz "liderki" z wszystkimi liderkami miałaś do czynienia? Oskarżenie o mobbing to poważna sprawa. Powinnaś z tym iść do kierownika ale musisz mieć niepodważalne argumenty.
myszka 2015-10-22 11:42:11
Teraz będzie wesoło niektóre osoby po awansie na liderkę rosną w zaskakującym tempie .Obawiam się że niedługo nie będą mogły wejść na hale na produkcje na stojąco haha Ludzie się zwalniają bo tu coraz gorzej jest .
Awe 2016-03-11 11:37:58
Stary pracownik
1
Wak 2016-05-11 14:13:16
Zastanawiam się czy jest coś dobrego aktualnie w ogłoszeniach czy może nic nie ma teraz póki co, jak jest?
Zostaw swoją opinię o Berker - Kórnik
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Berker