Najbardziej rzetelna firma hahahahajahaha żart rzetelnie odmawiają tylko reklamacji w tym sa dobzi
Mnie napisano to samo, w sensie zapewne nie dobrany rozmiar, napisajono tęgości. Ważę 120kg ale jak mają problem to niech na drzwiach napiszą Grubasom Dziękujemy. Przetarte zapiętki, rozpruty but przy języku. Skończy się u rzecznika praw konsumenta
Czemu firma jest wykreślona z rejestru? Już nie działają? zastanawiam się czym to jest spowodowane? Widze ze jakis problem byl z reklamacjami chyba a ja pracowalem w sklepie z butami, potrafie tez obsłuzyc reklamacje ( wiem na co zwracac uwage) a tu brak ofert wiec mnie to zdziwilo. Jaki podali powód zamknięcia firmy? Chyba że działa a ja coś zle zrozumiałem?
Najbardziej rzetelna firma hahahahajahaha żart rzetelnie odmawiają tylko reklamacji w tym sa dobzi
Czyli rozumiem, że nie masz dobrego zdania o Tarmax? Byłoby super, gdybyś jakoś uzasadniła - taki ogólny wpis jest średnio pomocny. Co Twoim zdaniem powinno się tam zmienić?
Pewnie kupilem buty msxrcfa w promo 299 cena norm 499 2 miesiace sporadycznego uzytkowania i co zapietki siepo przecieraly reklamacja negatywna pani fahura katarzyna kadziela pisze buty nie dpoasowane zaduzy luz stopy w bucie kto przymierzajac buty kupuje specjalnie za duze malo tego warunki uzytkowania zbyt luzno lub na stale zawiazane buty kpina z konsumenta new fajans szkoda gadac
Mnie napisano to samo, w sensie zapewne nie dobrany rozmiar, napisajono tęgości. Ważę 120kg ale jak mają problem to niech na drzwiach napiszą Grubasom Dziękujemy. Przetarte zapiętki, rozpruty but przy języku. Skończy się u rzecznika praw konsumenta
Jakie są warunki zatrudnienia w Tarmax Sp. z o.o.?
Nie polecam pracy w sklepach związanych z tą spółką! Praca może i lekka, nieskomplikowana i ważne na jakich ludzi się trafi, ale jeśli chodzi o osoby „wyżej” odpowiedzialne za wszystko inne to totalne (usunięte przez administratora) Ani się nie dodzwonisz (po prostu nie odbierają) w sprawie wypłat, czy to chociażby z jakimś konkretnym problemem, wszystko trzeba załatwiać za pośrednictwem kierownika salonu który w moim przypadku nie wiedział totalnie nic i totalnie nic nie potrafił załatwić. Jeśli dojdzie do jakiegoś zawodowego problemu, nie licz się z tym, że ktoś Ci z nim pomoże albo ktoś Ci odpowie. Wypłaty okej, chociaż i tak każdy dostawał inną wypłatę, pracownicy czasami potrafili mieć nawet do 300zł różnicy bez powodu. Potrafiła również przyjść wypłata za niska, wtedy nikt nie potrafił odpowiedzieć (dlaczego) a pewien Pan z góry o imieniu zaczynającym się na M. Nie potrafił odebrać telefonu przez tydzień, informując, żeby nie dzwonić do niego z każdym problemem tylko załatwiać to ze swoim kierownikiem. I tak w kółko. Perpetum (usunięte przez administratora) Jeszcze raz - nie polecam!
Jest coś takiego jak ścieżka kontaktu(trzeba było uważać na szkoleniu) a ty jako szary pracownik zamiast napisać oficjalnego maila z zapytaniem skąd „taka i taka sytuacja” to dobijasz się telefonem, nie dziwie się ze „pan M.” Nie odbierał bo jedyny „pan M” w firmie jest od innych spraw. Może trzeba było startować na dyrektora a nie na „szaraka” ;) Polecam prace w firmie
Pracowałem w tej firmie pare lat i to nie jako zwykly pracownik. Więc mniej wiecej wiem jak to bylo wtedy. Prawda jest taka, że spora część kierowników i trochę wyżej znała się tylko na sprawach handlowych, natomiast na sprawach menadżerskich troche mniej. Chcąc dowiedziec się o sprawach pracowniczych trzeba bylo interweniować wyżej. Na maila albo była odpowiedź, czasem wymijajaca albo wcale. Pozostawał kontakt telefoniczny z administracją. Być może teraz jest lepiej po reorganizacji firmy. I oby tak było.
Nie tylko dymaja pracowników ale i klientów, towar jaki maja w sklepach NB to najtańsze podroby chińskie itd wszystkie reklamacje sa odrzucane ale ja bede sprytniejszy i już powiadomilem adm celną skarbową i wiele innych instytucji, mam nadzieje ze kieszenie będą mieli szczuplejsze sur####y Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych
A to przypadkiem w takiej sytuacji nie powinno się do UOKiK uderzać?
Firma i buty to badziewie,szmelc .Delikatnie powiem ze zaluje zakupionych butow od tej firmy.
Pewnie nie zapoznałeś się z opiniami tutaj przed ich zakupem? Próbujesz reklamować czy odpuszczasz sobie zachodu?
Nie polecam. Poczytajcie sobie pierw opinie o tej firmie przed zakupem. Jestem przekonana, że po przeczytaniu tylko kilku ( a jest ich sporo) nie kupicie od nich niczego. Ja zrobiłam ten błąd i kupiłam u nich buty, które rozwaliły się po sporadycznym ich użytkowaniu. Moja reklamacja została odrzucona po "organoleptycznym" przez ich zaprzyjaźnionego rzeczoznawcę i odrzucona. Po doświadczeniach innych można wysnuć wnioski, że tak na prawdę wcale te buty nie są sprawdzane a klienci dostają takie same decyzje z dziwnymi powodami odrzucenia. Bywa, że rzeczoznawca zamiast sprawdzić wewnętrzną stronę buta pisze w opini o zewnętrznej stronie..... Nigdy w tej firmie noc nie kupię i Wam radzę to samo. Nie ma sensu
Uważajcie na tą firmę. Z własnego doświadczenia wiem, że klient dla tej firmy się nie liczy. Do momentu kupna u nich rzeczy może i jest ok, ale później zaczynają się problemy. Gwarancję jakich udzielają np.na zakupione u nich buty nie mają żadnego poparcia z rzeczywistym stanem. Jeśli kupicie u nich buty to możecie być niemalże pewni, że w razie kłopotów z ich jakością ( uszkodzeniami, odklejeniami, przetarciami) gwarancja was nie obejmie. Za pośrednictwem swoich "zaufanych" rzeczoznawców od siedmiu boleści odrzucą wam każdą reklamacje (poczytajcie sobie opinie innych osób - a jest tego masa). Omijajcie tą pseudo firmę szerokim łukiem. Jak dla mnie tą firmą i jej rzeczoznawcami powinna zająć się prokuratura i inne instytucje. W mojej oponi prokuratura powinna sprawdzić czy nie występuje tu zjawisko zmowy w celu oszukania klientów oraz innych nieprawidłowosciach. Uważajcie i omijajcie tą firmę bo szkoda waszych pieniędzy i nerwów
Jeżeli to rzeczywiście tak wygląda to bardzo źle świadczy o tej firmie... Ile razy reklamowałeś zakupione u nich rzeczy? Bo piszesz że każdą reklamację odrzucą, ale nie znalazłam aż tak wielu opinii które o tym świadczą
Po dość długim czasie spędzonym w tej firmie śmiało mogę powiedzieć, że niektórzy koordynatorzy nie powinni w żadnym wypadku wykonywać swojej pracy. Bardzo mocno widać wrzucanie na stanowiska swoich znajomych/rodziny, którzy niestety nie mają odpowiednich kompetencji do zarządzania ludźmi. Z przykrością patrzyłem jak zamykane są kolejne salony i jak traktowani byli pracownicy, którzy zostali pozostawieni sami sobie. Firma chyba ma się ku upadkowi.... Pandemia pewnie odcisnęła również swoje piętno ale głównymi winnymi tego stanu rzeczy są osoby, które zajmują wygodne stanowiska w Rzeszowie i pojęcia nie mają o funkcjonowaniu salonów stacjonarnych (pozostawionych bez nadzoru). Na szczęście od jakiegoś czasu nie mam już z nimi nic wspólnego. Newmax to firma godna pożałowania...
Tarmax Sp. z o.o. ma teraz aktualne oferty pracy w Częstochowa. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć, czy warto tutaj pracować i czego spodziewać się na stracie w temacie warunków pracy?
Myślę, że warto. Umowa o pracę, podstawa plus premia, zresztą realna do wypracowania, więc to na plus.
Moja opinia jak większości buty badziewne rozleciały się po czterech miesiącach. Z odpowiedzi jaka otrzymałem po reklamacji odmownej, wnioskuję że firma idzie w zaparte co wróży jej szybki koniec. Rzycze oby jak najszybciej. Nigdy więcej chnskiego badziewia
Jakie zarobki pracownika działu zwrotów?
Firma sprzedaje buty tak?
Piękne buty -to fakt , ale jedno jest pewne że rozmiarówka jest zawyżona , upewniłam się dzwoniąc do firmy . Szkoda że rozmiary nie są sprawdzane . Chciałam wymienić ale nie zgodziła się firma , zaproponowali mi kupno następnej pary - przykre . Zmuszona jestem do zwrotu . Jest mi przykro że tak niedbale firma podchodzi do sprzedaży swego asortymentu na obecny czas jaki mamy . Mam nadzieję że coś się zmieni dla nas kupujących . Pozdrawiam serdecznie . Danusia .
Zastanawia mnie skąd tyle negatywnych opinii. Jeśli chodzi o warunki pracy i zasady wynagrodzeń to są bardzo przejrzyste i nie ma elementu zaskoczenia - podstawa plus premie uzależnione od osiągniętych wyników sprzedaży. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby w moim miejscu pracy ktoś dostał wyłącznie podstawę za swoją pracę. Ale wiadomo - jak ktoś chce stać i nic nie robić albo uciekać cały czas na magazyn i grać na telefonie to nie zarobi i prawdopodobnie zostanie zwolniony za nie wywiązywanie się ze swoich obowiązków (jest to decyzja kierownika sklepu). Z nadgodzinami się jeszcze nie spotkałam (a pracuje tam już chyba z dwa lata). Cały klimat i atmosferę tworzą konkretni ludzie w konkretnym sklepie - trudno żeby tak samo było w każdym salonie bo jak wiadomo ludzie są różni. Tam gdzie pracuje jest sympatycznie. Ludzie sobie pomagają, kumplują się a kiero nie gwiazdorzy i podchodzi do problemów pracowników jak równy z równym. Z "górą" nie ma kłopotów. Nie ma telefonów czy maili co 5 minut, że coś jest nie tak albo że sprzedaż za słaba. Wypłaty są zawsze na czas (przed 10 a nie na ostatnią chwilę). Do tego są zniżki dla pracowników. Reasumując - jeśli idziesz do pracy z nastawieniem, że chcesz pracować a nie dostawać pieniądze za nic nie robienie, to jest to całkiem fajny pracodawca. A co do reklamacji - gdyby zrobić profil ze zdjęciami obuwia jakie klienci przynoszą czasem na reklamację, to wielu z Was zmieniłoby opinię co do tego, że reklamacje są bezzasadnie odrzucane ;)
To gratuluję takiej atmosfery chętnie bym do Cb przyszła. Ja w zupełności zgodzę się z negatywni opiniami odnośnie wynagrodzeń jak i spraw które pojawiają się na bieżąco ... Dużo by tu pisać
Zgodzę się z każdym wyżej napisanym słowem. Pracuje 4 lata i jestem zadowolony z tego jaka jest w firmie atmosfera, jak firma inwestuje w pracowników po przez szkolenia i nie tylko, kadry i księgowość zawsze pomocna, pomimo tego ze koordynator jest przełożonym jest tez człowiekiem, na którego można liczyć. Bardzo dużo zależy od ekipy, z która się pracuje ale na to ma wpływ między innymi kierownik. Zdążają się różne sytuacje jak wszędzie, ale to normalne. Jeśli ktoś najchętniej stałby za kasą przeglądając internet i miał problem cokolwiek zrobić to nie dziwie się, że wylatuje a potem wypisuje tu głupoty. Jeśli robisz co do Ciebie należy to jedyne na co możesz narzekać to wynagrodzenie, ale na to zawsze można narzekać ;) polecam!
3 para .... buty zarekalamowane, wadę widać z daleka , reklamacja odrzucona, a przepraszam propozych rabatu 50%, e sumie logiczne jern but tylko nie nadaje się do biegania....
Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?
Czytając te opinie czuję że kupiłam buty chyba w jakimś wyjątkowym sklepie New Balance. Po całej tej kwarantannie potrzebowałam kupić buty dzieciom i udałam się do salonu w Galerii Millenium Hall. W takim trudnym okresie jak był i takiej przerwie Pan który tam pracuje dobrał buty moim dzieciom i byłam bardzo zadowolona. Wróciłam tam ponownie i znowu ten sam Pan pomógł mi dobrać buty do biegania w tak profesjonalny sposób w jaki nigdy nie byłam obsłużona w żadnym innym sklepie tego typu z butami do biegania. W innych sklepach wciskali mi buty aby tylko je sprzedać a tam się czułam ze ten Pan wie co mówi i podszedł do mnie bardzo indywidualnie. Jestem bardzo zadowolona z butów i na pewno bede często odwiedzać wasze sklepy. Pozdrawiam
Firma porażka! Nowe buty ubrane 2 razy, model 977 strzela podeszwa podczas chodzenia. Reklamacja odrzucona, nie stwierdzono wady. Pieniądz wydane w błoto a buty na śmietnik.
Hej! Mam ten sam problem. Po 3 h od nałożenia buty zaczęły strzelac. Reklamacja odrzucona 2 razy. Co dalej?
Masakra buty uszyte z wadą w podeszwie przez co obuwie jest tak nie wygodne, że nadają się jedynie do kosza. Reklamacja oczywiście odrzucona przez niezbyt sprytne rączki chinczyka co produkowały tej szajs nigdy wiecej new ballance masakra. Zastanów się dwa razy zanim kupisz ten badziew za 400zl. Niepozdrawiam pajaców z NB Polska Aha dajcie Hajzerowi kilka par butów może wam zrobi fajną reklamę na insta. Ja się będę pod każdym jego postem starał namawiać ludzi aby z dala się trzymali od tej pseudo firmy. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie !
Koszmar! Rozmiary butów niedokładne, dwa razy zamowilam i dwa razy odeslalam! Na zwrot pieniedzy czekam juz 17dni, odpowiedz na maila dostalam po 24dniach, telefonu nie odbiera nikt w wisze już 3h!! Nie kupujcie bo w razie problemu zostaniecie tak jak ja z reka w nocniku!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tarmax Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tarmax Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tarmax Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!