Nie polecam Top Gum w Bielsko Biała, byłam umówiona na nabicie czynnika do klimatyzacji , przyjechałam w umówionym terminie ale usługa nie została wykonana ponieważ nie dopłaciłam do kuponu Groupon , właściciel miałby czas jeśli bym dopłaciła.
Przestrzegam, sugeruję omijać tą firmę szerokim łukiem, proszę jednak samemu wyciągnąć wnioski na podstawie moich doświadczeń z tą firmą. Zamówiłem 4 oopony. Możliwość śledzenia przebiegu realizacji to czysta fikcja, bo kończy się na potwierdzeniu przyjęciu płatności, dalej zero kontaktu, brak odpowiedzi na dwa wysłane e-maile. Kurier dostarczył opony, co prawda niedotrzymany termin dostawy, ale to niewielki problem, i wydwało się że wszystko ok. Jednak dopiero teraz zaczynają się problemy. Podczas zamawiania była możlliwość zamówienia opon produkcja 2021, lub droższych z roku 2022. Po rozpakowaniu 2 z 4 dostarczonych opon okazało się że wszystkie są z roku 2020. Opony oczywiście nie zostały zamontowane, a dwie nawet nie rozpakowane. Zpowodu pilnego wyjazdu nie byłem w stanie natychmiast złożyć reklamacji. Zrobiłem to dopiero po powrocie załączając zdjęcia z datą produkcji. Jakież było moje zdziwienie, kiedy udzielono mi odpowiedzi, że reklamacji nie mogą uwzględnić, bo na podstawie zdjęć stwierdzają, że opny były montowane na felgi, a jeśli tak to jest to ewidentne przyznanie się do sprzedaży używanych, a przynajmniej montowanych opon. Opon do tej pory nie zamontowałem i mam poważne obawy czy z powodu być może istniejących wad będą nadawały się do użytku. Czy ktoś zaryzykuje kupno opon w Top_Gum, proszę ocenis samemu, ja z pewnością nie.
Wracam tutaj ponownie z pytaniem o wynagrodzenie i atmosferę w Top-Gum. Chodzi mi oczywiście o opinie pracowników tego miejsca. Czy ktoś coś wie na temat tych kwestiach?
Jestem fachowcem w branzy oponiarskiej od 14!lat i z tego co mi wiadomo to zatrudniaja tam pracownikow z ukrainy oraz romow ktorzy nie znaja sie na niczym ale sa tani w utrzymaniu. Takze mysle ze nie ma sensu szukac w takich miejscach pomocy dla swoich czterech kolek.
to, ze pracownicy są z ukrainy nie znaczy, że się na niczym nie znają. na czym opierasz swoje słowa? bo nie widzę żadnych konkretnych informacji czy podania faktów, a słowa "z tego co mi wiadomo" sugerują, że gdzieś coś kiedyś usłyszałeś i tylko powielasz...
Nie polecam. Bardzo trudny kontakt. Nie odpowiadają na maile i nie odbierają telefonów. Wielokrotnie musiałam z nimi coś załatwić i za każdym razem szło opornie. Dostawy nieterminowe. Błędy w fakturach.
Sama klientela, jak to zwykle bywa. Ktoś spomiędzy pracowników (sprzedawcy, mechanicy) w ogóle używa internetu? Tak pytam, z przekąsem. Nikt nie oczekuje, że będziecie odpowiadać klientom, ale od siebie parę słów napisać jak się w warsztatach pracuje?
Mam bardzo złe doświadczenie z tą firmą. Nigdy w życiu więcej z niej nich skorzystam. Teoretycznie klient zaoszczędzi kilka złotych ale tylko wtedy, jeśli by transakcja odbyłaby się bez problemu. Przy najmniejszym kłopocie, a o to bardzo łatwo z tą firmą (wystarczy poczytać negatywne opinie poprzedników nt. nieterminowości dostaw, starych opon, niezgodności ze specyfikacją, problemów z rozliczeniami, z realizacją umowy, kosztami, itd.) moje doświadczenie pokazuje, że straci się pieniądze i nerwy. Ignorują prawa klienta, wprowadzają w błąd, odsyłają niewłaściwe, zwrócone do nich opony, obarczają klienta dodatkowymi kosztami i rzucają słuchawką bez udzielenia wyjaśnienia.
BARDZO !!!!! nie polecam tej firmy . Wymieniałam czujnik od klimatyzacji na nowy . Była chwilowa poprawa , po czym klimatyzacja zaczęła szwankować tak samo jak przed naprawą , wiec zapytałam o poradę innego mechanika i tu moje zdziwienie !!!! , czujnik nie został wymieniony !!!!!!! . Oni twierdzą że czujnik był wymieniony i że znaleźli opakowanie po nowym , ale starego czujnika już nie znaleźli !!!!!!! , no i nie znajdą bo nadal jest w moim samochodzie !!!!! ŻENADA (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
Moja opinia dotyczy zakładu w Bielsku.Kupiłem Groupon na nabicie i odgrzybienie klimatyzacji. Byłem dzisiaj nabić klimatyzację wraz ze sprawdzeniem jej szczelności. Pomimo wcześniejszej umówionej wizyty ( w sumie trzech wraz z przyjazdami na zakład) trwało to 5 godzin. Szczelności nie sprawdzili, bo problem elektryczny jest być może ze sprężarką. Usługa sprawdzania szczelności bez sprawdzenia 100 pln. Z Groupona na napełnienie klimatyzacji nie wykorzystałem. obsługa klienta jak za czasów komuny ( tak jakby za karę tam pracowali, niekompetentni, niemili). Jeśli ktokolwiek chciałby cokolwiek robić z klimatyzacją to nie w tym warsztacie. Omijajcie ich bo pieniądze stracicie. Nie dajcie się oszukać !!!
@rycok Hej, z tego co widzę wypowiadasz się na temat usług firmy Top-Gum Białka Rafał. Natomiast forum GoWork.pl służy do obiektywnego opisywania panujących warunków zatrudnienia w tej firmie. Ciekawi mnie jak wygląda wynagrodzenie i atmosfera pracy? Ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć na to pytanie?
Bo maja tyle negatywnych opini , ze poblokowali możliwość jej dawania. Wiec nie wiem czy ktoś chcislby pracować w takim miejscu
Nie polecam nikomu. Sprzedane opony do samochodu ciężarowego wadliwe. Reklamację nie uznane i nawet nie chcieli pokazać wyników testów jakie rzekomo zrobili. Po prostu opony poleżały na magazynie i reklamacja odrzucona.
Piszą tutaj sami klienci, zagląda tu czasem jakiś pracownik? Może się ktoś wypowiedzieć o tej firmie jak wygląda od strony pracy? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi bo chciałbym aplikować.
07/06/2020r dokonałem przelewu na 4 opony... dziś jest 16/06/2020r. godz. 11,40 ,,,,nadal brak opon !!!!!!!!! Odradzam i przestrzegam !!!!! po kilku telefonach odpowiedz się powtarza .... wysłane ..wysłane ,,,,,,prawdopodobnie muszę dziś kupić opony ponownie ale u sprawdzonych sprzedawców ! . ciekawe czy odzyskam pieniądze ?
Stanowczo odradzam współpracy z tą firmą. Po 2 tygodniach odzyskałem pieniądze , moje zamówienie nie dotarło. Stanowczo odradzam zakupów w tej firmie!
Czy firma wytłumaczyła, dlaczego nie wysłała zamówienia? Chodziło o braki magazynowe, czy długie oczekiwanie na towar. Wyjaśnij to proszę.
Firma porażka. Zero profesjonalizmu. Stanowczo odradzam współpracy z nimi. Zamówiłem opony w sklepie internetowym, opłaciłem, a po tyg. dostałem tel. ze nie mogą zrealizować zamówienia, bo... nie mogą. W tym czasie mogłem kupić opony w innym sklepie, bo były w podobnej cenie.
Wymiana czterech opon w busie 140 dramat
Odradzam wizytę w tym serwisie. Całkowity brak profesjonalizmy. Przez ten serwis musiałem za naprawę auta zapłacić 2500. Wymieniałem w tym serwisie olej w silniku + wszystkie filtry. Sprawa banalna i łatwa, sam sobie bym to zrobił ale nie mam kanału. Moja wina jest taka, ze nie sprawdziłem czy właściwie wymieniono olej. Po wymianie i jeżdżeniu parę miesięcy auto zaczęło się dziwnie zachowywać więc pojechałem do mechanika że coś nie tak z nim. Szukał, szukał i co się okazało że w silniku zamiast 4,2 l oleju miałem prawie 9 litrów !!! Nie uwierzyłbym mu, ale nie spuścił oleju tylko zaprosił mnie abym zobaczył na miarce ile jest i przy mnie spuszczał i sprawdzał czy coś innego się nie dostało do miski.
zakupiłem tam komplet opon, pełna przedpłata , opony się rozjechały , gdzieś do innych sortowni, a w TOP GUMIE przez dwa tygodnie wmawiano mi, że opony będą jutro, opony będą jutro i tak w kółko dzień świstaka. Korzystałem również z serwisu klimatyzacji - porażka , serwis zrobiony po łebkach , samochód nie wywietrzony , kratki nie pootwierane , cena za czynnik kosmiczna - bez znaczenia czy trzeba dokupić 10 g czy 100g - kosztuje to 30zł - a w hurcie 1gram kosztuje 7groszy , czyli nabijają czynnika 10g - za 70groszy a kasują 30zł ! Czas próżni - 10 minut, ja się pytam co przez 10 minut zdąży się osuszyć i to w temperaturze 10st C i wilgotności na zewnątrz 100% , nawet mega wydajne pompy z podgrzewaczami potrzebują 30 minut, lepiej omijać
Nie polecam, felgi porysowane a jak zgłosiłem reklamacje na usługę usłyszałem masę wulgaryzmów. Nie polecam, brak elementarnych umiejętnosci.
Nie jestem dobrym kumplem ani członkiem rodziny tylko przypadkowym i okazjonalnym klientem. Korzystałem jeden raz z regeneracji felg aluminiowych (szczegóły ustalałem z szefem). Może nie było najtaniej ale termin został dotrzymany, cena za usługę nie uległa zmianie, a regeneracja została przeprowadzona profesjonalnie i bardzo starannie (efekty przerosły moje oczekiwania).
Rzeczywiście chuda czarna to porażka, szukałem opon do hybrydy w klasie AA i rozmiarze 16 cali. Czarnulka mnie wyśmiała, że takich opon nie ma i żebym sobie łyse opony kupił od wyścigówki, tzw. "slicki". Nie zraziłem się jej niewiedzą i poszedłem do szefa, który znalazł takie opony jakie chciałem w Niemczech i sprowadził do tygodnia. Zostałem o nich telefonicznie powiadomiony. Odebrałem. Z serwisu też korzystałem kilka razy bez większych zastrzeżeń. Byłem zadowolony ale trzeba wiedzieć, co się chce i nie poddawać się zbyt łatwo. Czarnulki chyba już nie ma (z korzyścią dla firmy, klientów i właściciela). Moje sugestie dla Top-Gum Białka Rafał: Potrzebna cierpliwość i wyrozumiałość. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Pracodawca powinieć zmienić zespół za ladą (chyba właśnie zmienia) albo zlecić to rekruterom.
Źle wyważone koła (bicie na kierownicy) napelnienienie klimatyzacji nie działającej po poprzednim właścicielu! Nie sprawdzili szczelności skasowali za nabicie A gaz uciekł przez nieszczelność w chlodniczce!!!! Brak wiedzy !!!!! A pieniążki kasuja!!!