brak logo

PHU JUBILER, salon SWISS

Warszawa

Opinie o PHU JUBILER, salon SWISS

Damian78 2013-08-06 16:13
Chlew (usunięte przez administratora)
byla pracownica 2013-10-08 15:12
pracowalam kilka miesiecy w SWISS (oddział w południowej Polsce) i bylam BARDZO BARDZO BARDZO zadowolona! Kierownika mialam SUUPER (nawet po dwoch latach od rezygnacji z pracy utrzymujemy kontakt) poza tym zawsze czysto, schludnie i jak najbardziej OK. prowizje uzaleznione od sprzedazy (raz wieksze raz mniejsze) ale co najwazniejsze umowa o prace ( ja dostalam na 5 lat juz w 1szym dniu pracy) bez proszenia itd. NAJBARDZIEJ DENERWUJACE maile z info do koordynatora o wyjsciu ale dalo sie przyzwyczaic. POLECAM w moim odczuciu. Jesli jest sie wporzadku to firma tez jest wporzadku.
3
Certinka:) 2014-07-21 15:06
Pracowałam w PHU Jubiler do roku 2007. Swoją przygodę ze SWISSem wspominam bardzo pozytywnie. Zaczynałam jako sprzedawca w nowo otwieranym salonie w jednym z poznańskich CH. Tworzyliśmy niewielki ale bardzo zgrany i dobrze zarządzany team. Wszyscy dbaliśmy o nasze miejsce pracy (ktoś tu wspominał o syfie...hm, przeszkadzało-trzeba było zakasać rękawy i brać się za porządek!), cenny towar i oczywiście o KLIENTA. Sklep miał (i z tego co wiem nadal ma) dobre wyniki sprzedaży, na które każdy z Pracowników pracował. Jeśli chodzi o zasady wynagradzania (wypowiadam się o tych z czasów gdy pracowałam w tej firmie) były jasne. Sprzedajesz-zarabiasz!!! Dobry sprzedawca oprócz prowizji mógł liczyć na nagrody od firmy, atrakcyjne wyjazdy etc.
Polecam pracę w firmie PHU Jubiler. Pozdrowienia dla byłych i obecnych Pracowników oraz Koordynatorów!!!
4
kord 2015-01-29 14:37
Dlaczego w salonach 80% to kobiety ??
były pracowanik 2016-01-16 15:31
Nie polecam, jeden z najgorszych prawodawców u jakiego zdarzyła mi się pracować.Pracowałem przeszło 4 lata i zostałem zwolniony z dnia na dzień, bez wyjaśnień, a sprzedaż miałem na poziomie 115%...żenada
2
mark. 2016-02-16 18:12
Pracowałem w jednym z salonów. Praca należy do przyjemnych, męczące jednak jest to, że jest bardzo mały zespół w przypadku choroby jakiegoś zdarzenia losowego o życiu prywatnym można zapomnieć, jeden weekend wolny w miesiącu to trochę mało biorąc pod uwagę, że w weekendy nie wyjdziesz z pracy szybciej niż o 18 nastej. Co do zarobków podstawa najniższa krajowa, ale można śmiało nadrobić prowizjami za sprzedaż, bardzo dużo pracy w papierach i wiecznie zmieniające się procedury trzeba mieć łeb jak sklep. Koordynatorzy raczej pomocni... tu akurat mam wiele do życzenia.... Praca nie bajka ale każdy wie jak jest... jak nie pójdziesz nie spróbujesz to się nie dowiesz.
5
mila 2016-04-17 19:05
procedury procedury i... procedury. To slyszysz najczesciej. Zmieniaja sie szybciej niz pogoda, wszystkie musisz znac(jak napisal @mark trzeba miec leb jak sklep), a jak sie nie stosujesz, to po premii, a duzo czesc tych procedur jest smieszna po prostu
a co do premii to zmieniaja sie systematycznie, znaczy sie sa obcinane w ten czy inny sposob. Wystarcza dwa lata pracy i juz wiesz, ze odechce sie nadskakiwania klientom, zasuwania w papierach i calej reszcie, do wieczornych godzin (praca zmianowa 8h od 9.00 czy 10.00) i w trzy weekendy w mcu, bo ile bys nie zrobil w nagrode obetna prowizje
plusy tej pracy i tak w koncu sa niewystarczajace, zeby chciec tak pracowac
7
Zen 2016-10-04 17:28
Wiesz co, czytam to co piszesz, ale nie mogę jakoś bardzo mocno się z Tobą zidentyfikować, bo wysokość pensji to jest zależna przecież od chociażby stanowiska
Fuks 2016-12-28 16:28
(usunięte przez administratora)plany kosmiczne nie do wyrobienia,nie szanują wogole pracowników,ciągłe przerzucanie ze sklepu do sklepu. Obsługa ma być super idealna,wymagania nie wiadomo jakie a to wszystko za najniższą krajową bo premie są ciągle ucinane z miesiąca na miesiąc. Odradzam każdemu pracę w tej nieuczciwej firmie.
5
SprawdziłamiNie.polecam 2017-01-12 16:43
Jeżeli już na wstępie otrzymałaś takie warunki, że umowa na 5 lat to coś tu nie tak i świadczy o tym, że firma nierówno traktuje swoich pracowników. Pracowałam tam przez jakiś czas i z tego co mi wiadomo ta firma daje na początek 3-miesięczny okres próbny.
Co do czystości na sklepach, to też mam pewne wątpliwości(usunięte przez administratora)To chyba zależy od kierownika sklepu, jakie tam panują zwyczaje.
Firma może i jest uczciwa, bo wypłaca wynagrodzenie jak trzeba, jednak sposób traktowania pracowników pozostawia wiele do życzenia. Nie każdy jest traktowany równo, jedna osoba jest na początku wysyłana na szkolenie, inna nie. Jedna osoba jest tylko pracownikiem rezerwowym a inna ma być na stałe. Nie wiem, może to znajomości wchodzą tu w grę? No bo jak inaczej to wytłumaczyć?
2
Gdhdjd 2017-04-21 18:06
Tez m wrażenie, że wypłacają mi za małą wypłatę, ale nie znam sie na tym i nie wiem gdzie sprawdzic, czy np za urlop wypłacili :(
Sprawdziłam.Nie.polecam 2017-05-16 18:11
Po doświadczeniu tego, jak się w tej firmie pracuje i wręczeniu mi wypowiedzenia bez słowa wyjaśnienia, przychodzi mi do głowy tylko jedna myśl - żenada. Teraz jestem szczęśliwa, że nie muszę już pracować w Polsce.
Poza granicami naszego kraju znalazłam wiarygodnego i uczciwego pracodawcę. Nikomu też nie polecam robienia zakupów w tej sieci. Na szczęście są inne sklepy, które też handlują zegarkami.
Tob 2017-05-17 12:37
NIE POLECAM
Zadzwonił do mnie Pan w sprawie rozmowy o przyjęcie do pracy w salonie w Manufakturze Łódź na godz 11:20 po pół godzinnym oczekiwaniu w costa caffe zadzwoniłem nikt nie odebrał po godzinnym oczekiwaniu nikt nie przyszedł... wysłałem smsa że nie rozumiem po co się Pan umawia ect w odpowiedzi że to moja wina bo ja nie potrafię go zlokalizować :X masakra szkoda czasu.
Zita91 2017-05-18 04:05
Prezes Jerzy D. oszukuje albo nie ma kontroli nad tym, co sie dzieje w firmie - najpierw jest sie oszukiwanym, ze szukaja pracownika na stale, a po kilku tygodniach jest sie zwalnianym bez wyjasnienia. Standard w tej biedafiremce. Jesli juz musza zatrudniac znajomego psa wujka cioci brata, to wypadaloby od razu powiedziec, ze szukaja kogos na zastepstwo na pare tygodni, zanim znajomy psa wujka cioci brata bedzie mogl podjac prace. Zalosni i smieszni, jedno wielkie oszystwo moim zdaniem.
1
Marlen 2017-05-19 00:11
Pracowałam w firmie ponad 3 lata. Nie moglam narzekać, bo wypłaty i premie były zawsze na czas, od razu po okresie próbnym dostałam umowę na 5 lat. Byłam na kilku szkoleniach, bez problemu komunikowalam się z koordynatorem i kadra zarządzającą. Nie rozumiem tych wszystkich zarzutów. Zastanawia mnie czy to nie konkurencja robi SWISS czarny PR? A może ktoś, komu nie chciało się pracować i nie robił wyników?To niestety nie jest praca dla każdego. Trzeba ogarniać nie tylko sprzedaż i Klienta, ale stale się uczyć.
Monika 2017-05-19 00:22
No widzisz, inne firmy handluja, a SWISS doradza swoim Klientom i nie handluje jak na bazarze. W tym momencie obrazasz mnie jako pracownika. Różnica polega na tym, że handluje się jajkami a nie produktem selektywnym, takim jak zegarek. Zastanów się może nad tym, co piszesz, bo chyba pomyliłas adresata dziewczyno wykupiona do rzucania hejtem jak błotem. Jeśli byłaś pracownikiem to nie wpieraj mi/nam że dostałaś wypowiedzenie za nic. W zwyczaju firmy są wcześniejsze rozmowy z pracownikami i wiele możliwości rozwiązań i wsparcia pracownika gdy mu nie idzie.
2
Sprawdziłam.Nie.polecam 2017-05-20 12:29
Być może w odmienny sposób rozumiemy handel. Dla mnie handel absolutnie nie kojarzy się z bazarem. Handel dla mnie, to traktowaniem klienta jak partnera i to związane jest z umiejętnościami negocjacyjnymi a co za tym idzie wymianą handlową. Czy sprzedając zegarek wystawiasz paragon czy może jakiś inny dokument? Jeżeli tak, to jest to już handel.
Na bazarze nikt ci paragonu nie wystawi. Wiesz, jak to za inteligentna na bazar jestem ale jak ktoś jest ciemny to w każdym wpisie niezgodnym z jego oczekiwaniami, będzie próbował umniejszać wartość nie tylko tego wpisu ale i osoby, która wręcz śmiała wyrazić odmienną opinię.
Zatrważa mnie poziom znajomości języków obcych doradców w niektórych salonach w Polsce. Często jest też tak, że brak pewnych kompetencji, rekompensują poprzez 'ostry język' i próbę umniejszenia wartości osoby, która ma inne zdanie.
Czy taka osoba, może traktować klienta jak partnera?
Doradca klienta powinien traktować klienta jak p a r t n e r a.
1
Zniesmaczony 2017-05-21 17:11
Moja opinia została usunięta. To dziwne biorąc pod uwagę fakt, na jakiej stronie ją zamieszczam. Jeśli komuś z zarządu PHU Jubiler nie odpowiadają negatywne opinie dotyczące warunków zatrudnienia to mam jedną, skromną radę- przestańcie okraść pracowników to i zdanie na temat firmy się zmieni. Moją szczerą, popartą dowodami opinię ( tak, do tego służy ta strona, do rzeczowych i konstruktywnych wniosków a nie do wystawiania laurki) zamieszczam w niezmienionej formie raz jeszcze.

To co dzieje się w tej "firmie" nadaje się wyłącznie do sądu pracy. Jest to opinia pracownika Państwowej Inspekcji Pracy do ktorego pofatygowałam się, kiedy zaczęli okradać mnie za bardzo. Bo okradali caly czas tylko tak po cichutku, za ogólnym przyzwoleniem. Nie wypłacanie pieniędzy za urlop ( który według polskiego prawa pracy jest obowiazkowy) oraz za zwolnienia lekarskie. Zamiast tego zabiorą Ci to z Twojej premi, którą sam sobie wypracowałeś pomimo milionów przeszkód sztucznie generowanych przez zarząd. Tak, żeby na pasku od wypłaty wszystko wyglądało na uczciwe. Ale uczciwe nie jest, ponieważ znowu powołując się na prawo pracy, to co zarząd nazywa premią uznaniową wcale nią nie jest. Jest prowizją, ktorej warunki są jasno określone zarówno przy rozmowie kwalifikacyjnej jak i podczas pracy ( tabela premiowania chociażby). Zmuszanie pracowników do wyrabiania zaplanowanych przez koordynatorów nadgodzin również nijak ma się do respektowania prawa. Z rzeczy bardziej codziennych: generowanie planów niemożliwych do wyrobienia z premedytacją by pracownik zarobił mniej, brak jakichkolwiek merytorycznych informacji oraz szkoleń. No właśnie, szkolenia. Pracownik ma JEDNO szkolenie, ktore polega na słodkim popierdywaniu i zachwalaniu firmy, pokazywaniu wykresów o wysokiej jakosci obslugi klienta itd. A o konkretnych informacjach odnośnie dziedziny zegarmistrzowskiej, handlowej czy marketingowej nie dowiesz się nic. Dlaczego? Dlatego, żebyś nie był za dobry i przypadkiem za dużo nie zarobił. A i może jakieś potrącenie za brak wiedzy będą mogli ci dać. Wiedzy, ktorej nikt Ci nie przekazał. Umówmy sie, ludzie, ktorzy zaczynają pracę w tej firmie zazwyczaj nie mają pojęcia o branży jubilerskiej i zegarkowej. W tej pracy jej nie zdobędą. Nauczą się jednak wychwalać bardzo wątpliwej jakości produkt by móc zarobić kilka marnych groszy. Straszni ludzie w kadrach, warunki poniżej ludzkiej godności, fałsz i knucie przeciw sobie na kazdym kroku. To subiektywna opinia, może ktoś czuje się dobrze w tej firmie oprócz prezesika i koordynatorów, ktorzy dorabiają się okradając pracowników i łamiąc prawo. Moze. Mam nadzieję
2
Sprawdziłam.Nie.polecam 2017-05-21 18:03
Firma ma w nazwie PHU a jej pracownicy się oburzają, kiedy się pisze że firma handluje zegarkami.
Nawet nie wiedzą co to znaczy?!
PHU czyli Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe.
Oskarżenia i urojenia typu "dziewczyno wykupiona do rzucania hejtem" budzą tylko dodatkowy niesmak i potwierdzają mnie w przekonaniu, że praca w takiej atmosferze to tylko zmarnowany czas.
Nie do ogarnięcia dla nich jest, że jak kogoś w pracy potraktują niewłaściwie, to za taką osobą odchodzi część klientów, ich znajomych. Niewłaściwie traktowanie czy to przez przełożonych, czy też pracowników z pewnością nie jest dla nich reklamą.
1
Kapsel 2017-05-21 22:13
Sprawdzilam. Nie polecam, zniesmaczony itp pochodne- wszyscy są szczęśliwi, że takie osoby jak wy już nie pracują i nie reprezntują tej firmy. Jeśli ktoś się nie nadaje to sie NIE NADAJE i nie ma nad czym sie rozwodzić. Chyba zły ,,portal,, wybraliście wypisujac te bzdury.. podpowiem że odnajdziecie się na żal.pl lub pudelek.pl!
Zniesmaczony 2017-05-22 04:40
KAPSEL poproszę o wskazanie w mojej wypowiedzi jakichkolwiek nieprawdziwych informacji. To, że masz inne doświadczenia w tej pracy nie oznacza, że zdanie pozostałych osób jest mylne. Jeśli chcesz bronić dobrego imienia firmy to proponuję używać argumentów zamiast hejtu. W przeciwnym razie wystawiasz niezbyt korzystną wizytówkę nie tylko sobie ale i firmie, którą reprezentujesz. Moja poprzednia opinia jest oparta na kilkuletniej pracy w tej firmie oraz na fachowych ustaleniach Państwowej Inspekcji Pracy, także argument o " nie nadawaniu się" jest dla mnie śmieszny.
1
Lotka 2017-05-22 07:49
Kilkuletniej pracy.. czyli praca byla ok i firma tez byla ok skoro KILKA LAT przepracowales ZNIESMACZONY... Tym bardziej ośmieszasz siebie w tym miejscu. Nie oczerniaj osob i nie zniechecaj innych do pracy w tej firmie takimi wpisami tylko dlatego ze po kilku latach nie grano tak jak bys sobie zyczyl.
Kandydatow ODPOWIEDZIALNYCH do pracy w tej Firmie zapraszam do składania cv i nie sugerowaniem sie negatywnymi wpisami osob ktore tylko anonimowo niosą hejt.
Pozdrawiam!
Zniesmaczony 2017-05-22 09:29
Kończąc już tę bezowocną dyskusję chciałbym wyjaśnić Ci jedną kwestię. Każdy z nas ma prawo dodać opinię. Ja ze swojego skorzystałem podając powody, które skłoniły mnie do tego, by wyglądała ona w ten a nie inny sposób. Konkrety, które ciężko podważyć. Ty również wyraziłaś swoją opinię- Twoje prawo. Wydaje mi się jednak, że dla potencjalnych przyszłych pracowników, którzy odwiedzają tę stronę, by zaczerpnąć informacji ważniejsze są realia pracy w firmie a nie Twoje subiektywne odczucia względem innych komentujących. Mówisz o ludziach, którym płacone jet za hejt. Przeczytaj dyskusję jeszcze raz i wyciągnij wnioski. Odnieść można wrażenie, że to jednak Tobie jest płacone za wszczynanie gównoburz, wychwalanie pracodawcy i podważanie osobistych opini innych użyktowników. Mylę się? To wskaż mi proszę post w którym wypowiadasz się na temat warunków zatrudnienia. Ludzie mają różne standardy i oczekiwania, więc nie uważam, że Twoje zadowolenie z pracy jest złe, głupie, mylne. Jest Twoim zdaniem, które ja szanuję. Tylko nie próbuj mi wmawiać powodów dla których odszedłem z tej pracy. Podałem je jak na tacy w pierwszym poście. Pozdrawiam Cię serdecznie.
Zostaw swoją opinię o PHU JUBILER, salon SWISS - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PHU JUBILER, salon SWISS