brak logo

PHU JUBILER, salon SWISS

Warszawa

Opinie o PHU JUBILER, salon SWISS

Stradivaria 2013-07-24 20:49:21
Najgorszy pracodawca - marne zarobki, dyskryminacja osób odmiennej orientacji (zarząd i koordynatorzy oficjalnie popierają naśmiewanie się z klientów homoseksualnych), wyżej ceni się pracownika, który obraża klientów, a zwalnia się ludzi, którzy "zawyżają poziom" w sprzedaży. Jak powiedział pewien koordynator Swissa - do tej firmy nie pasują ludzie ambitni!
3
Damian78 2013-08-06 16:13:47
Chlew (usunięte przez administratora)
byla pracownica 2013-10-08 15:12:11
pracowalam kilka miesiecy w SWISS (oddział w południowej Polsce) i bylam BARDZO BARDZO BARDZO zadowolona! Kierownika mialam SUUPER (nawet po dwoch latach od rezygnacji z pracy utrzymujemy kontakt) poza tym zawsze czysto, schludnie i jak najbardziej OK. prowizje uzaleznione od sprzedazy (raz wieksze raz mniejsze) ale co najwazniejsze umowa o prace ( ja dostalam na 5 lat juz w 1szym dniu pracy) bez proszenia itd. NAJBARDZIEJ DENERWUJACE maile z info do koordynatora o wyjsciu ale dalo sie przyzwyczaic. POLECAM w moim odczuciu. Jesli jest sie wporzadku to firma tez jest wporzadku.
3
piotrek 2014-01-26 14:36:25
poprostu pieprzenie ,wiadomo że w jednym sklepie jest brudno a w innym czysto , co to za opinia o firmie ??? a im czyli firmie Swiss / Anyro/ szwajcarzy zabrali przedstawicielstwo na kilka marek min tissot ,dodatkowo zajebista kara z UOKiK ponad 1 mln więc nie wiadomo co teraz , czy będą zwolnienia ? obcinka premi ? firma zawsze musi wyjśc na swoje przecież
1
Certinka:) 2014-07-21 15:06:27
Pracowałam w PHU Jubiler do roku 2007. Swoją przygodę ze SWISSem wspominam bardzo pozytywnie. Zaczynałam jako sprzedawca w nowo otwieranym salonie w jednym z poznańskich CH. Tworzyliśmy niewielki ale bardzo zgrany i dobrze zarządzany team. Wszyscy dbaliśmy o nasze miejsce pracy (ktoś tu wspominał o syfie...hm, przeszkadzało-trzeba było zakasać rękawy i brać się za porządek!), cenny towar i oczywiście o KLIENTA. Sklep miał (i z tego co wiem nadal ma) dobre wyniki sprzedaży, na które każdy z Pracowników pracował. Jeśli chodzi o zasady wynagradzania (wypowiadam się o tych z czasów gdy pracowałam w tej firmie) były jasne. Sprzedajesz-zarabiasz!!! Dobry sprzedawca oprócz prowizji mógł liczyć na nagrody od firmy, atrakcyjne wyjazdy etc.
Polecam pracę w firmie PHU Jubiler. Pozdrowienia dla byłych i obecnych Pracowników oraz Koordynatorów!!!
3
kord 2015-01-29 14:37:10
Dlaczego w salonach 80% to kobiety ??
zwolniona 2015-03-31 19:06:54
Dostałam wymówienie umowy o prace z dnia na dzień nie mówiąc wcześniej ani też nie upominając mnie. Kierownik nie chciał ze mną nigdy rozmawiać, wszyscy zadufani w sobie. Zachorowałam raz wzięłam UŻ potem L4 7 dni następnie zwolnienie. Przypadek? Nie polecam ze swojej perspektywy pracy. Chociaż praca lekka i przyjemna niszczą ją ludzie rządzący oraz w moim wypadku kierownik.
2
ybra 2015-08-31 23:08:02
Ci sami " Szwajcarzy też dostali karę z UOKiK a zabrali dystrybucje 2/3 - cim klientów. Jakoś nikt z powodu tego zabrania marek nie został zwolniony.
były pracowanik 2016-01-16 15:31:22
Nie polecam, jeden z najgorszych prawodawców u jakiego zdarzyła mi się pracować.Pracowałem przeszło 4 lata i zostałem zwolniony z dnia na dzień, bez wyjaśnień, a sprzedaż miałem na poziomie 115%...żenada
2
mark. 2016-02-16 18:12:46
Pracowałem w jednym z salonów. Praca należy do przyjemnych, męczące jednak jest to, że jest bardzo mały zespół w przypadku choroby jakiegoś zdarzenia losowego o życiu prywatnym można zapomnieć, jeden weekend wolny w miesiącu to trochę mało biorąc pod uwagę, że w weekendy nie wyjdziesz z pracy szybciej niż o 18 nastej. Co do zarobków podstawa najniższa krajowa, ale można śmiało nadrobić prowizjami za sprzedaż, bardzo dużo pracy w papierach i wiecznie zmieniające się procedury trzeba mieć łeb jak sklep. Koordynatorzy raczej pomocni... tu akurat mam wiele do życzenia.... Praca nie bajka ale każdy wie jak jest... jak nie pójdziesz nie spróbujesz to się nie dowiesz.
3
orech 2016-02-19 12:01:23
W stu procentach popieram wypowiedź mark. Wszelkich zasad, procedur jest pełno, wiecznie się zmieniają i dochodzą nowe. Brak empatii ze strony centrali, jedynie wymogi a przecież to my jesteśmy w kontakcie z klientami i choćby kierownik powinien mieć możliwość podejmowania decyzji tu i teraz, a jej nie ma. Kiepski marketing, wszystko odbywa się kosztem pracowników. Życia prywatnego brak, liczy się tylko praca i praca. Zapomnij człowieku o chorobie czy wypoczynku po operacji - wymówienie masz na dzień dobry.
3
mila 2016-04-17 19:05:08
procedury procedury i... procedury. To slyszysz najczesciej. Zmieniaja sie szybciej niz pogoda, wszystkie musisz znac(jak napisal @mark trzeba miec leb jak sklep), a jak sie nie stosujesz, to po premii, a duzo czesc tych procedur jest smieszna po prostu
a co do premii to zmieniaja sie systematycznie, znaczy sie sa obcinane w ten czy inny sposob. Wystarcza dwa lata pracy i juz wiesz, ze odechce sie nadskakiwania klientom, zasuwania w papierach i calej reszcie, do wieczornych godzin (praca zmianowa 8h od 9.00 czy 10.00) i w trzy weekendy w mcu, bo ile bys nie zrobil w nagrode obetna prowizje
plusy tej pracy i tak w koncu sa niewystarczajace, zeby chciec tak pracowac
4
pracownikkl 2016-05-19 11:27:01
Procedury trzeba znac niemal na pamięć, mnóstwo maili, paczki, zamówienia. Trzeba sie narobić, co kilka miesięcy obcinają premie, teraz jest fatalny system. Jak masz słaby butik, to nie wyrobisz planu. Niedziela jedna wolna w miesiącu. Zapomnisz dodac pudelka do sprzedaży - obcinają premie, praktycznie za wszystko są potrącenia. L4 niemile widziane. Grudzień masakra - do samej wigilii robisz po 12-13h. Przestali dbać o pracowników. Plus za umowę.
10
NikaM 2016-08-06 08:41:58
Niestety praca w swiss do przyjemnych nie należy,najniższa podstawa plus procent ze sprzedaży,jeśli nie wyrobisz planu potrącenia z premi.odpisywanie na maile,pakowanie paczek,wyjaśnianie tego co centrala namieszała,sprzątanie,przyjęcie dostawy, grawerowanie,serwis,drukowanie,procedury gonią procedury i gdzie tu znaleźć czas na bycie doradcą klienta ? Do tego wszelkiego rodzaju ą i ę tych którzy mają jakiegoś"kierownika" czy inny tytuł służbow -najgorsza paniusia kierownik z serwisu. Wiecznie na baczność,bo centrala uwielbia zabawę w tajemniczego klienta. Jedyny plus za umowę,która dostajesz w pierwszy dzień. Po 6 latach miałam dosyć i niestety rozstałam się ze swissem,za 1700 nie warto, w północnej Polsce więcej zarobisz pracując na kasie w supciu i mnie obowiązków
7
Swiss sris 2016-09-10 03:01:18
Wlasnie tak tam jest... Coraz gorzej...
5
Anonim 2016-10-04 12:57:40
Niestety nie mam dobrej opinii o pracy w tej firmie. Zarobki nędzne, plany wysokie i niestety za nie wyrobienie planu zabierają Ci cześć ciężko zarobionych pieniędzy. Każde wyjście z butiku należy poprzedzic mailem do koordynatora. Masa zbędnych papierów, nieustanne straszenie potraceniem z premii i dużo procedur które trzeba mieć w małym palcu.... Jedyny plus to można trafić na fajna ekipę w butiku....Nie polecam tej pracy
2
Zen 2016-10-04 17:28:24
Wiesz co, czytam to co piszesz, ale nie mogę jakoś bardzo mocno się z Tobą zidentyfikować, bo wysokość pensji to jest zależna przecież od chociażby stanowiska
Zostaw swoją opinię o PHU JUBILER, salon SWISS - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PHU JUBILER, salon SWISS