NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

EX-NEO
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam sytuacja na Śląsku moi drodzy ?

Ok
Były pracownik
@EX-NEO

Jest super, a będzie jeszcze gorzej...

ex-neo
Były pracownik
 Pytanie
@Ok

Czemu ?

Patrząc Realnie
Pracownik
 Pytanie

System premiowy jest zły. Przykład : Sprzedajesz dobry kredyt g(usunięte przez administratora) Czyli masz niecałe (usunięte przez administratora) zł brutto najczęściej minus 15 % za PS (plan PS masz netto ) - Przy grubej przedpłacie klienta to chyba żart . Podobnie jak sprzedasz GN - Przypomnę ,że kiedyś było to inaczej rozwiązane i ze sprzedaży UF były realne pieniądze które zostały zabrane na rzecz punktów . Chce ci się sprzedawać i negocjować z klientem za niecałe (usunięte przez administratora) zł ? Nawet jeśli się chce to ilu takich klientów masz co sprzedasz dobry kredyt ? System jest tak skonstruowany by jak najwięcej zrobić i jak najmniej dać . Wiele rzeczy i to prawdziwych już zostało powiedziane i nie ma sensu powtarzać . Faktem jest iż dobre wyniki bardzo zależą od fartu i lokalizacji sklepu . Ponadto konkurencją dla salonów jest strona internetowa , gdzie klient przyjdzie do skalpu zobaczy wymaca porozmawia upewni się że to dobry sprzęt po czym i tak zamówi przez Internet . Do naprawy jest wiele rzeczy i wiele rzeczy powinno być w kompetencji samego kierownika sklepu . Tu przykład to kierownik powinien muc decydować czy robić zwrot , jak mają u niego stać sprzęty. Firma zatrudnia wielu znakomitych sprzedawców wielu znakomitych kierowników którzy nie mogą pokazać pełni swoich umiejętności przez system oraz wcielanie projektów co do których dyrekcja nawet pewna nie jest czy zadziałają i musi się przekonać w praktyce. PS System Tabelkowy nie działa

Marcelina
Pracownik

Jak w styczniu samej premii dobiłam do podstawy 1,9k - dziś jest 28 lutego a na dzis mam 1,7k i nie doliczam w to premii sklepu, mnożników tego co zarobiłam razy x za plan sklepu / pracuje z nn już 7 rok i moje wypłaty są na poziomie ale mam kolegów w sklepie którzy zamiast chodzić do klientów i obsługiwać będą tutaj wylewać żale jacy oni są nieszczęśliwi... Jest źle we wszystkich firmach ale w NN nie ma na co narzekać, jeśli stary sdk wykorzysta potencjał osób które tylko patrzą jak siedzieć na 4 literach na messenger to zarobi - mam w sklepie chłopaka na MDK kto będzie mówił że nie ma minimalnej, wyciąga sporo ponad minimalna i jest zadowolony z siedzenia kolegów na 4 literach ponieważ sam zarabia / W NN czy MM+ każdy ma zapewnione ponad 2 k do ręki bez względu na to co robi, a to czy ktoś za tą kasę chce siedzieć na 4 literach i nadaje się do likwidacji czy chce zarobić 2 x tyle zależy od ludzi, jak komuś nie pasuje to gasi światło jak ktoś wcześniej pisał jak chce ktoś robić kasę to niech nawet nie opowiada bzdur że zarobi minimalna zarobi tyle że nikt mu nie zapłaci tyle w sprzedaży - firma powinna ściągnąć starych wyjadaczy do pracy z tymi ludźmi się rozumiało problemy firmy a nie męczyć nas małolatami i pewnie za to dostanę hajt ale taka jest prawda - mnie wystarczy jeden stary kolega na zmianie i robimy dla firmy więcej niż z 5 młodymi na zmianie

37
Dyrektorzypisza
Pracownik
 Pytanie
@Marcelina

Czego ty klamiesz? Brzydze sie takimi ludzmi! Pani dyrektor ja wiem ze pani dobrze zarabia, za nic nierobienie, ale doradcy na sklepach chcieli by miec do reki choc jedną czwartą pani pensji wiec prosze się obrażać tych ludzi! Troche kultury! Choc odrobine!

Maciej
Pracownik
 Pytanie
@Marcelina

Zgadzam się z tobą Marcelinko że wiele osób zbyt mocno wylewa tutaj swoje żale że jest teraz tak i owak, niestety mamy czasy jakie mamy i nikt nikogo na siłę już nie trzyma. To jest "prywaciarz" i może robić co się jemu nie podoba choć osobiście uważam że aktualnie jest to mega niesprawiedliwe. Ale do meritum, powiedz mi jak taki 4,5 czy 6 MDK czy DK ma konkurować z 1-3 SDK na sklepie w dzisiejszych czasach ?? jaką będzie miał siłę przebicia ??/ czy koledzy widząc co się dzieje z wypłatami i wymaganiami będą nowemu pomagać sprzedać jak najwięcej czy odwrotnie ??? Aktualnym problemem nie jest sytuacja finansowa w firmie tylko ZBYT DUŻA ILOŚĆ PRACOWNIKÓW NA SKLEPIE !!! jak i w CENTRALI !! firma zatrudnia zbyt wiele osób na sklepach i zbyt dużą ilość "darmozjadów" w Centrali licząc zarazem na to że zdrowa "konkurencja" wśród sprzedawców napędzi im klientów, owszem to było fajne do czasów pojawienia się COVIDA. Koronka uświadomiła ludziom że nie trzeba już ślepo wierzyć sprzedawcom ponieważ śmiało można to zrobić samemu przez neta, z roku na rok widzimy coraz większą świadomość konsumenta oraz (usunięte przez administratora) firmy w podejściu do klienta, zaowocowało to tym że mamy odpływ klientów ze sklepów (Neonet postrzegany jest jako "drogi" sklep niestety) a konkurencja nie śpi. Koło się zamyka - przychodzi Nowy sprzedawca na miejsce zwalnianego lub tego który odszedł, obiecuje się jemu złote góry, pracuje miesiac i widzi że nie ma szans ze starszymi DK a z tego co uciuła nie starcza na fajki, mija krótki okres czasu i bye bye.

12
Cala prawda
Pracownik
@Marcelina

Typowe brednie pracownika centrali, zaden pracownik nie pisał by ile zarobil .gdyby zarobil duzo. Wiem natomiast ze nieroby typu dyrektorka bierze 10kola na rączkę, wiec ona jest zadowolona i bedzie chwalic neonet nn i mmplus i neocośtam.

Maks
Pracownik
@Marcelina

Święta prawa! Pozdrawiam z malopski! Jeśli się chce to się zarobi.

10
Miecio
Pracownik
@Marcelina

Ja też się zgadzam

11
Tomasz
Pracownik
@Marcelina

Zgadzam się, jest ciężki czas ale nikt w moim sklepie nie zarobił nigdy minimalnej przeciwnie słaby sklep a mamy wiele, naprawdę wiele ponad minimalna i to do łapu- trochę towarzystwo przesadza

11
Lex
Pracownik
@Marcelina

Podlaskie - święte Słowa nie ma źle

10
Berna
Pracownik
@Marcelina

Jak się komuś nie chce ruszyć d do ludzi to będzie tutaj męczył.. Osoby które sprzedają mają z tego swoje i każdy to wie..

15
Kamil
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektorzypisza

Czego Ty kłamiesz? Pojawia się już któryś raz chyba jest jeden niezadowolony DK i spamuje grupe. Tracisz czas kolego

11
Leon
Były pracownik
 Pytanie
@Kamil

Jeden? To dlaczego jest taka rotacja na sklepach? Na inwentaryzację czeka się już niemal miesiąc, bo ekipa się nie wyrabia z powodu licznych odejść z pracy.

Kamil
Pracownik
 Pytanie

Jakie kłamanie? O czym piszesz człowieku któryś raz pojawia się podobny wpis i stwierdzam fakt, a Ty wszędzie widzisz kłamców a wymagasz kultury od innych- czy jest coś złego w tym ktoś pisze swoje zdanie ??? Ciebie nikt nie obraza za Twoje wpisy.

4
Za dużo pracowników???
Pracownik
 Pytanie
@Maciej

Jeśli obecnie u nas pracuje połowa wcześniej zatrudnionej kadry a plany 2x większe to uważasz że za dużo pracowników??? Grafiki się nie domykają, bo ludzi nie ma. Na urlop nie mogę iść zaległy bo nie będzie komu robić. Czy to znaczy że za dużo ludzi pracuje w sklepach???? Pomyśl za nim napiszesz.

Maciej
Pracownik
 Pytanie
@Za dużo pracowników???

To powiem tobie że pięknie masz,praktycznie każdy klient twój możesz sobie do ładnej kasy dojść.Bo jeśli jesteś praktycznie sam lub we 2 osoby do sprzedaży to nie rozumiem twojego lamentu? Ja mam codziennie 4 konkurentów,a klientów mało i co na to powiesz? Jak ja mam zrobić cokolwiek ?? Spójrz globalnie na problem,a nie zamykasz się tylko na twój sklep.

3
Mysliciele
Pracownik
 Pytanie
@Za dużo pracowników???

A on mysli? Toz on z centrali im sie wydaje : )

Klamczuszek
Pracownik
 Pytanie
@Maciej

Ty masz konkurentow???? Ja mam po prostu kolegow z pracy. Spojrzmy prawdzie w oczy niepracujesz na sklepie i nieoszukuj ani nas, ani sam siebie : )

Murzyn
Pracownik
@Marcelina

Było na telekonferencji z dyrektorem niedawno że firma będzie reagować na złe opinie wśród pracowników i mamy tego przykład. Te pozytywne opinie piszą dyrektorzy i kierownicy którym brakuje murzynów do pracy bo rotacja w sklepach jest ogromna i nawet jeśli ktoś przychodzi to jest max 3 miesiące a niektórzy nawet przychodząc na rozmowę pytają czemu firma ma takie złe opinie tutaj. Wiem bo przeprowadzałem kilka takich rozmów u mnie w sklepie.

???
Pracownik
 Pytanie
@Maciej

Każdy? Obowiązków tyle, że mam dziennie pól godziny na obsługę klienta. Jak u was za dużo to nam oddaj to może wreszcie na urlop pójdę. Zabezpieczenie drzwi robią nam ponad rok! Ile jeszcze mamy ekspozycje zbierać? Czy wy w centrali jesteście nienormalni? Roletę to się w 1 dzień robi. Jak chcecie to gotowy projekt wam wykonam, ludzie!!! Już mam dość! Codziennie mnie klienci pytają co robię na koniec dnia. Co mam im odpowiadać że zbieram aby na zapleczu polerować? Jak bym mógł się zająć handlem a nie magazynem i innymi nieproduktywnymi zajęciami to jak najbardziej kasa by była. Teraz zarabiam mniej niż moje koleżanki. Wina to złej organizacji pracy przez mojego kierownika. On wychodzi z założenia że ty to nadrobisz. Ale może ja chce zarobić a nie nadrabiać ciągle plan. Na magazynie spędzam od 4 do 5 godzin dziennie. Jak tylko wyjdę na salę to zadbaj o porządek i wystawianie towaru. A na koniec 9 godzinnego dnia pracy zbieranie ekspozycji... To jest już nie do zniesienia. Kto majak ja buźka :-)

1
Pracownik
Pracownik
@???

Dokładnie ja też czuje się więcej magazynierem a koleżanki nawet mi cen nie rozniosą na dziale a jak ich poproszę to miną taka jak niewiem... Ale co zrobisz...

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Marcelina

Ludzi uważasz za (usunięte przez administratora) 1700 premii? Wiesz ile to punktów? Licząc nawet, że jeden to 0.15, sama policz

August Ernst
Pracownik

Neonet. Zacznij mniej placic ks i rks, a wiecej pracownikom. To oni ciezko pracuja z klientem, magazynie., itd..

Dk
Pracownik
@August Ernst

W jakim świecie żyjesz. Dk zarobi więcej niż Ks.

1
Maciej
Pracownik
 Pytanie
@August Ernst

KS zarabia krocie ??? Urwałeś się z choinki czy może spamujesz dla konkurencji??

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Zdziwiony
Pracownik

By do salonu konkurencją była strona internetowa tej samej firmy i infolinia to już jest (usunięte przez administratora) i upadek . Oczywiście dyrekcja traktuje sprzedawców jak plebs którym można pomiatać .

1
Przemysław Stępień
Były pracownik

Ja tez będę rezygnował więc spokojnie.

2
Raty zero
Były pracownik
@Przemysław Stępień

Najwyższa pora. Oby to nie był żart. Wiele na tym firma zzyska. Trzymam kciuki.

6
Janek
Pracownik

67 ofert pracy od tego pracodawcy na olx (każde w innym mieście).. to o czymś świadczy:D Raczej nie chodzi tutaj o prężny i dynamiczny rozwój firmy :D

Dominik
Pracownik

No niestety takie czasy przyszły, że po 8 latach trzeba z Neo się pożegnać. Bardzo się cieszę że znalazłem pracę. Bo już miałem dość. ... Jeśli firma dalej będzie tak traktowała pracowników to zniknie z rynku.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Starszy DK
Pracownik

Pozdrowienia z regionu Sebastiana.

1
Nera
Pracownik

Gruubo ja patrzę co oni wszyscy tacy smutni na tych sklepach

Starszy DK
Pracownik
 Pytanie

Jak tam super chuczne premie motywacyjne ? 28 zł dostałem . Neonet szczerze to już sobie mogliście te 28 zł zabrać. Jak mamy być zmotywowani skoro jako premie podkreślam motywacyjne dostaliśmy takie grosze. Osmieszyliscie się po raz kolejny. Niby awans 2700 podstawy ponad 1800 premii ( już po tej korekcie za PS) a wypłata, to siąść i płakać. Wymagania z kosmosu w wielu kwestiach. Ostatnio znalazłem produkt z mnożnikiem 0.

1
Maciek
Pracownik
 Pytanie

Doprowadziliście do tak bardzo kuriozalnych sytuacji ,że sami na swoich decyzjach stracie zęby. Jak zwiększyć sprzedaż folii a co za tym idzie nahapać się bardziej z marzy za folię i za usługę ? A no podnieść cenę do powyżej bariery psychologicznej (105 zł tak dokładnie 105 zł za FOLIE , która nawet nie leżała obok 3mk za 20 zł) i narzucić ciśnienie w postaci tłumaczenia się z każdego telefonu bez sprzedanej folii. Nie jest ważne czy klient kupuje smartfon za 300 zł i za naklejenie folii musiał by dać 1/3 wartości telefonu czy to ,że telefon był zakupiony niejednokrotnie jako zs dla kogos przez kogoś niedecyzyjnego. Doprowadza to do sytuacji że doradca nie sprzeda telefonu ,bo będzie miał z niego 10 pkt a suszenia głowy co nie miara . Przez te natarczywość w skali kraju firma będzie stratna tysiące jeśli nie dziesiątki tysięcy bo przecież konwersja się nie zapina i lepiej nie zarobić niż być piętnowany w tabelkach. Co tygodniowe problemy z przedrukiem cen , pierdyliard wymagań , sprzedaż jedno ,oberwie ci się że nie sprzedałeś drugiego a na koniec wytłumaczyć się będziesz musiał że nie poszło to w komplecie z i z. W połączeniu z nierealnymi planami od początku roku , pracą przez 80% miesiąca w chwili obecnej na najniższą krajową oraz coraz gorętsza atmosferą na wyższych szczeblach sprawia ,że nie chce mi się nawet więcej pisać ^^

1
Toomeek
Pracownik
 Pytanie

Jedna wielka tragedia analizujac sprzedaz z poprzedniego miesiaca a z roku 20-19 jest niemal na podobnym pułapie KPI jak zawsze grubo ponad 100% miesiecznego planu pracowniczego a wyplata hmm.... 2 razy mniejsza, jak doswiadczony SDK z wieloletnim stażem i wiedzą bierze na wypłate niecałe 2200 a świeżaki które siedza calymi dniami na telefonach, brak wiedzy sprzedazy bo przeciez firma im wyrowna podobna wyplate?! I te codzienne smieszne maile od „Sebastianka”... czlowieku albo zmien dilera albo sie ogarnij zamiast motywowac swojego pracownika zamiast dawaca motywacje do ciezkiej pracy i walki o kazdego klienta robisz wlasnie na odwrot, ja wiem ze obiecujesz prezesa gory lasy i doliny aby rekami i nogami utrzymac stolek ale doswiadczeni pracownicy ze sklepow uciekaja i beda uciekac a zostana tylko i wylacznie mlode swiezaki bo nikt normalny i szanujacy sie nie bedzie pracowal za takiego grosze wraz z brakiem szacunku do drugiej osoby!! Na szczescie ja tez odchodze i wiem ze wielu moich kolegow rowniez bo konkurencja bierze takich pracownikow z otwartymi rekami na lepszych warunkach. PS. Trzymajcie sie chlopaki i dziewczyny kto uciekł juz z tego bagna czapki z glow, a kto nadal w nim tkwi zycze szybkiego znalezienia lepszego pracodawcy trzynajcie sie ;-)

1
Bobik
Pracownik

Kolega w siedzi na tyłku i sprzedaje części samochodowe zarobił 3600 na rękę a ja ę ą doradca klienta w Neonecie wspaniałej i szanowanej firmie na rynku 2400... Ot tak się zarabia w tej wspaniałej firmie...

Szefowie, weźcie sobie tę radę
Pracownik

W swojej książce "Like a Virgin" Branson podkreślał też, że słuchanie jest kluczowe w utrzymywaniu najlepszych pracowników: Utrzymywanie kontaktów i słuchanie ludzi w czasie bezpośredniej rozmowy to podstawa. Jednym z najczęstszych powodów, dla których ludzie odchodzą z pracy, jest to, że nikt ich nie słuchał. Rzadko chodzi wyłącznie o pieniądze, częściej o frustrację.

Paradise
Pracownik

Życzenia na dzien kobiet od prezesa bua haha : ) dobre Nieszanuje kobiet, to w ten dzien niech tez sie niewyglupia. A te zyczenia wsadzi sobie w buty to moze wyzszy bedzie : )

Szefowie, weźcie sobie tę radę
Pracownik

"Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi" "Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów" - twierdzi Richard Branson . To jeden z jego najbardziej znanych cytatów. Siłą są ludzie. To prawdziwy motor każdego biznesu. Dobrzy ludzie nie tylko są kluczowi dla firmy, oni są firmą!Znalezienie ich, zarządzanie nimi, inspirowanie ich i zatrzymanie przy sobie to jedno z najważniejszych wyzwań, jakie stoją przed przywódcami biznesowymi, a to, czy uda ci się temu sprostać, czy wręcz przeciwnie, na dłuższą metę odgrywa decydującą rolę w sukcesie i rozwoju Twojego biznesu. (...) Ci z pierwszej linii mogą zadecydować o sukcesie albo porażce biznesu. To są cytaty miliardera który wie że zasób ludzki jest najważniejszy i od niego wszystko zależy. Tu nic nie trzeba dodawać. Tylko czytać ze zrozumieniem.

Rwanult
Pracownik
 Pytanie

Jedna wielka rotacja, jeden wielki balagan dirma krzak sie robi. I jakie pretensje ze plany sie nie robią? A kim mają sie robić? Do tego trzeba dobrej doświadczonej załogi oblatanej zawzietej a przede wszystkim trzeba im dobrze płacić, a tu jest glpwny problem bo neo nieplaci i noewierzcie w to ze można zarobic tu kaskę bo to nieprawda

Doradca
Pracownik

Region 3 to (usunięte przez administratora) może nie pod względem tego ile tej pracy jest ale panującej tam dyktatury rodem z ... Resztę dopowiedzcie sami brawo do czego góra doprowadzila

Odeszli z Neonet
Były pracownik

Robert, Marcin, Adrian, drugi Marcin, Fabian, Krzysiek, drugi Krzysiek, Tomek, Ania, Waldek, Dawid, Łukasz, Piotrek... I ja. To imiona (nie wszystkie) osób, które w ostatnich 2 latach odeszły z Neonetu w jednym tylko mieście...

Pracownik
Pracownik
@Odeszli z Neonet

To i tak nieźle...

Murzyn
Pracownik
@Odeszli z Neonet

U mnie w sklepie od listopada odeszło 5 osób z 8 a nowi którzy przyszli już mówią że nie przedłużą umowy którą mają na 3 miesiące bo 4 osoby za luty dostały po 2000 zł pod odliczeniu 50zł na fundusz niedoborów. Kierownik stara się ratować sytuację masowo załatwiając im DK żeby zamiast 500 zł dorabiali 400 do najniższej ale to nic nie daje bo wolą iść do lidla na kase niż pracować tutaj.

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii