Jupiter

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Jupiter

Paprykarz Szczeciński
Inne

Na koniec sezonu (usunięte przez administratora) i robią(usunięte przez administratora) na pieniądzach kompletnie nie szanują ludzi w tym dobrych pracowników nie polecam A Sandra nwm kim ona tam jest najgorsza .... Bez dwóch zdań

Thomson
Były pracownik

PRZYJECHAŁEM. SPRAWDZIŁEM. NIE POLECAM. WARUNKI MIESZKANIOWE SĄ TAK FATALNE, ŻE NIE DA SIĘ TEGO OPISAĆ. HOTEL LOMMEL BELGIA.

Pracodawca

@Thomson

no cóż, przykro nam, że tak Pan trafił. Zgłosiłam problem i na pewno zostanie rozwiązany. Pozdrawiam

anonim
Inne
@Jupiter

A jak ten problem w zasadzie został zgłoszony? Zastanawia mnie co w tym hotelu jest nie tak i jak osoby z niego mogą go ewentualnie rozwiązać? Czy na tej lokalizacji jest tez jakaś alternatywna, sprawdzona kwatera?

Sylwester
Były pracownik
@Thomson

Zostanie rozwiązany na świętego dygdy czyli nigdy a jak zadzwonisz to przełączą cię od jednego do drugiego bo nikt się tam przecież tym nie zajmuje albo go nie ma bo jest na urlopie.

anonim
Inne
@Sylwester

Przełączanie od jednego do drugiego? To jakie tu są układy? Mam na myśli to czy masz jednego koordynatora czy po prostu z każdym problemem dzwonisz do kogoś innego? Ciężko się połapać?

Viola
Pracownik

Ludzie nie przyjeżdżajcie roboty brak tylko obiecują pracę a warunki mieszkaniowe tragiczne

Naiwna
Były pracownik
@Viola

Obiecują pracę żeby ludzi ściągać na pokoje żeby im kasa się zgadzała za wynajem , a że nas (usunięte przez administratora) to na nich nie robi żadnego wrażenia bo oni robią to świadomie - ważne żeby oni zarabiali

Pracodawca

@Naiwna

Szanowna Pani, zajmujemy się pośrednictwem pracy. A z pracą bywa różnie - czasem są przerwy, zawsze wtedy staramy się znaleźć coś zastępczego. Wiem, że to dla Państwa niekomfortowa sytuacja ale robimy, co możemy....

anonim
Inne
@Naiwna

Czyli za pokoje się płaci? Poprzedniczka napisała, że warunki mieszkaniowe tragiczne - co z tymi warunkami jest nie tak? Jest szansa na zmianę kwatery? Tej pracy w ogóle nie ma czy udało wam się trochę przepracować?

1
Piotr Pelikan
Były pracownik

Dostałem wiadomość że dostarczyli moja fakturę dopiero teraz do ubezpieczyciela bo ponoć ktoś kto się tym zajmuje nie był w pracy ciekawe czy to kolejna ściema czy naprawdę ...poczekam

Jogi
Pracownik
@Jupiter

Robią co mogą żebyś za Byngal zapłacił, ogólnie to wydrukowali sobie karteczki z certyfikatem SNF bo już od dawna w domkach letniskowych w zimie ni mogą trzyma ludzi.

Piotr
Były pracownik
 Pytanie

Co pokrywa ubezpieczenie zdrowotne w Holandii? Obowiązkowe ubezpieczenie zdrowotne obejmuje: Podstawową opiekę medyczną, łącznie ze świadczeniami lekarzy pierwszego kontaktu, specjalistów i położników; Leczenie szpitalne; Opiekę dentystyczną do wieku 18 lat; Opiekę nad kobietami w ciąży;

Pracownik Produkcji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Przez Messenger... Pani rekrutująca jest bardzo "leniwa" .. chciala tylko moje dane personalne i nr telefonu.. Twierdząc, że CV jej nie jest potrzebne i wystarczające będzie tylko jak podam jej podst dane.. żenada.. warunki mieszkaniowe - (usunięte przez administratora) P.Anna M (osoba rzekomo rekrutująca z Pl biura) wysyła zdjęcia (usunięte przez administratora) warunków mieszkaniowych a na miejscu okazuje się totalna klapa. Zainteresowanym chętnie wyślę zdj na email..

Pytania

Dlaczego rekrutacja odbywa się przez komunikator Messenger??

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Piotr Pelikan
Inne
 Pytanie

DLACZEGO PRZYCHODZA MI FAKTURY ZA SZPITAL Z BELGII A TERAZ PRZYSZŁO PISMO O NATYCHMIASTOWA WPŁATE Numer faktury Data wystawienia Data wymagalności Kwota faktury Pozostało 5230025542, 5230025543 24.02.2023 31.03.2023 284,74 EUR 284,74 EUR,BYLEM ZATRUDNIONY W JUPITERZE I PRACOWALEM W HOLANDII A MIESZKANIE JUPITER DAL NAM W BELGII TAM ZABRAŁO MNIE POGOTOWIE GDYZ STRACILEM DUZO KRWI BO MIALEM PEKNIETY WRZOD WZOŁADKA WYLADOWALEM W BELGIJSKIM SZPITALU W PELT,POMIMO ZE JUPITER POBIERAŁ SKŁADKI NA UBEZPIECZENIE TO DOSTAŁEM FAKTURE ZA SZPITAL ORAZ ZA KARETKE....TERAZ STRASZA MNIE SADEM ZE MUSZE ZAPLACIC ZA SZPITAL.....TO JA SIE PYTAM PO CO ZABIERACIE SKŁADKI SKORO MUSZE PŁACIC????NIE MOJA WINA ZEW JUPITER DAL NAM MIESZKANIA W BELGII....JUZ ZGŁASZAM TO W JUPITERZE OD LIPCA I NIC Z TYM NIE ROBIA! ODDAJKCIE MI SKŁADKI ZA UBEZPIECZENIE TO SOBIE OPŁACE TEN SZPITAL!PRACOWAŁEM PRZEZ RÓZNE AGENCJE ALE TO CO WYPRAWIA JUPITER W VENLO TO SZOK! NIE POLECAM WYJAZDU PRZEZ JUPITERA BO ROBIA LUDZI W BALONA,JESLI KTOS CHCE DOWIEDZIEC SIE WIECEJ NA TEMAT TEJ SYTUACJI ZE SZPITALEM ZAPRASZAM piotr-sam2@wp.pl

Gość
Pracownik

Ale przecież mają 30-letnie doświadczenie

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

 Pytanie

Drogi Gościu...wiesz, ilu Piotrów pracowało u nas w ostatnim roku?

anonim
Inne
 Pytanie
@Jupiter

Witam, a o co chodzi z tą wstawką o jakimś potrącaniu ubezpieczenia wstecz? I to potrójnie? Pytam, bo zastanawiają mnie potencjalne okoliczności, w których faktycznie mogłoby do takiej sytuacji dojść? Każdemu może tak się zdarzyć?

Ee
Były pracownik

Dobrze że nie będziecie komentować bo jeszcze byście skłamali powiedzieli lub napisali prawdę a co wtedy ....jesteście agencją nadającą się na komedie ma nawet tytuł....MY NIE KLAMIEMY MY PO PROSTU MIJAMY SIĘ Z PRAWDĄ....

Gość
Pracownik

Szanowna pani jakie pieniądze wydają państwo na rekrutację..... na odbiór telefonu proszę się nie ośmieszać....jak zawsze w państwach odpowiedzi brakuje merytoryki i odniesienia się do zarzutów.....brak godzin i obiecywanie ich to standard w waszym wykonaniu ....proszę zmienić odpowiedzi... a jestem przekonany o tym za państwo doskonale wiedzą kim jest Pan Piotr..

Pracodawca

@Gość

Szanowny gościu - przeceniasz nas - nie wiemy, kim jest Pan Piotr, który nadal się do nas nie odezwał. Jeśli w naszych odpowiedziach jest brak merytoryki, proszę ich po prostu nie czytać. Pozdrawiamy

Pracodawca

Skoro piszemy, że nie wiemy, to nie wiemy. Jeśli rzeczywiście zależy Panu na rozwiązaniu tej sprawy, proszę wysłać oficjalną wiadomość na adres, który podaliśmy. Póki Pan tego nie zrobi, nie jesteśmy w stanie nic zrobić

Piotr
Były pracownik
@Jupiter

Jak się do was nie odezwałem pisałem na te maile do p Sadowskiej wszystko tam opisałem i nie dostałem odpowiedzi ,teraz wydrukuje wszystko i wyśle wam poleconym by mieć dowody w sądzie,jeśli sami nie potraficie wyjaśnić że szpitalem i ubezpieczycielem,nie będę płacił za pobyt w szpitalu skoro pobieraliscie ode mnie składki na UBEZPIECZENIE

Pracodawca

Panie Piotrze, ta korespondencja stanowczo za długo trwa. POWTARZAM RAZ JESZCZE - I JUŻ OSTATNI RAZ: PROSZĘ PODAĆ IMIĘ, NAZWISKO, TERMIN, W KTÓRYM PAN PRACOWAŁ ORAZ KRÓTKO OPISAĆ SYTUACJĘ I WYSŁAĆ NA ADRES: s.sadowska@jupiterpolska.pl oraz rekrutacja.doholandii@gmail.com POZDRAWIAMY

Piotr
Pracownik
 Pytanie
@Jupiter

Dziś ostatni raz tam napisze poprostu tamte maile jeszcze raz tam prześlę jak to zrobiłem wcześniej i tam jest wszystko imię nazwisko miejsce pracy miejsce zakwaterowania skany z solariów a tam chyba są moje dane ....czego nie rozumiecie???? Ciężko to sprawdzić tak samo skany faktor ze szpitala też są moje dane wraz z adresem w Polsce czego jeszcze wam potrzeba byy to wyjaśnić?????

Jagoda
Pracownik

Pracy jak na lekarstwo 10 max 15 godzin w tygodniu a tyle obietnic w biurze w Venlo ludzie nie nabierajcie się na obietnice tego biura bo wszystko co mówią to ściema przyjed,iecie i zostaniecie z niczym

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

bardzo łatwo tak szkalować ludzi podpisując się EE... Nie będziemy Pana /Pani wiadomości komentować. Pozdrawiamy wszystkich pracowników i poszukujących pracy (-:

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Cześć, a jakie jeszcze inne stanowiska są do wyboru u was dla osoby z kwalifikacjami kierowcy, że o tym piszesz? Chyba, że każdego do wszystkiego przyuczą? Widziałem, że do biura są oferty powstawiane. Czy zza kółka za biurko ktoś w ogóle się przeniósł?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

 Pytanie

Naprawdę uważa Pan, że na opiniach powinno się budować ocenę firmy? Nie sądzi Pan, że to dość niesprawiedliwe? Jesteśmy agencją pracy od prawie 30 lat, w największych holenderskich firmach, głównie międzynarodowych magazynach, na stałe zatrudniamy kilkaset osób plus pracownicy sezonowi. W większości są zadowoleni z pracy, choć oczywiście nam też zdarzają się "wpadki" - nikt nie jest doskonały.... Niestety, na forach zwykle wypowiadają się ci niezadowoleni choć nie zawsze obiektywnie... W każdym razie staramy się! Dobrego dnia.

Piotr
Inne
 Pytanie
@Jupiter

To w końcu wyjasnijcie sprawę ze szpitalem dlaczego ciągle przychodzą mi faktury do płacenia? Tacy jesteście wspaniali i uczciwi?

Pracodawca

 Pytanie
@Piotr

Czy może Pan się przedstawić? Bez imienia i nazwiska trudno sprawę wyjaśnić. Jeśli nie chce Pan robić tego na forum, proszę wysłać wiadomość ze swoimi danymi osobowymi na adres s.sadowska@jupiterpolska.pl

Piotr
Były pracownik
@Jupiter

juz pisalem od kilku miesiecy na te maile do pani sadowskiej i cisza....tak pisałem- Dnia 02 lipca 2023 16:07 piotr sam napisał(a): chce wyjasnic sprawe mojego ubezpieczenia,gdy podejmowałem prace w Jupiterze w tamtym roku we wrzesniu,podczas podpisywania umowy nie chciałem byc ubezpieczony ale po chwili zmieniłem zdanie i wziałem ubezpieczenie ,pełnomocnictwo jest w załaczonym dokumencie i miałem byc ubezpieczony od chwili zatrudnienienia.Zaczałem prace i byłem pewny ze jestem ubezpieczony,zreszta podobno ludzie bez ubezpieczenia nie moga pracowac tak pisza od was ludzie na opinie go work,jednak gdy trafiłem do szpitala to okazało sie ze nie zgłosiliscie mnie do ubezpieczenia pomimo ze podpisałem dokumenty ze chce byc ubezpieczony.zadzwoniłem do biura i pani zaoferowała mi bym zgodził sie na ubezpieczenie wstecz z mozliwoscia pobierania mi potrójnego ubezpieczenia co tydzien,wiec od 11 tygodnia tego roku zaczeliscie mi pobierac potrójne ubezpieczenie,dołączam solarisy w załacznikach i teraz zaczeły przychodzic mi rachunki za karetke i szpital z Belgii bo byłem w szpitalu w Belgii bo daliscie mi prace w Holandii a bongale gdzie mnie ulokowaliscie na terenie Belgii.Dlaczego mam płacic za szpital skoro pobieraliscie mi składki na ubezpieczenie i jeszcze raz zaznaczam ze z chwilą przyjmowania sie do pracy u was zgłosiłem w ten sam dzien chec ubezpieczenia czekam na wyjasnienia,w załacznikach wysyłam wam dokumenty ubezpieczenia oraz umowy solarisy bez i ze składkami na ubezpieczenie

Gość
Pracownik

I kiedy w końcu rozwiążecie sprawę p.Piotra bo kasować na ubezpieczenie to potraficie ale pomóc to już nie ....tyle w temacie chcecie przykładów czekanie nawet 3 godziny na busa do lokacji opóźnione zawsze wypłaty piątek mają być a są zawsze poniedziałek lub wtorek nie wspominając o wakacyjnym wam zawsze wiesza się system od lat....to tylko niektóre z nich

Pracodawca

 Pytanie
@Gość

Pan Piotr, mimo mojej prośby, nie wysłał swoich danych pod wskazany adres email - jak mamy mu pomóc, skoro wiemy o nim tylko, że jest "Panem Piotrem" ?

Gość
Pracownik

Droga pani. S.Sadowska coś pani napiszę wam potrzeba wieków byście zrozumieli że ludzie piszą prawdę o was o braku godzin ..cudownych lokacjach ...o tym jak panie z biura traktują ludzi ...to wszystko jest prawda ....wasz styl to obietnice pracy i godzin bez pokrycia byle było na opłatę i ubezpieczenie ...resztki dla pracownika koordynatorzy na poziomie zera niepomocni i opryskliwi gdzie państwo ich znajdują na wysypisku ogólnie zero

Pracodawca

 Pytanie
@Gość

Szanowny Gościu - gdyby nie było pracy, po co mielibyśmy wydawać pieniądze na rekrutację???? Dla zabawy? Owszem, zdarzają się przerwy, ale wtedy robimy wszystko, by znaleźć dla pracownika coś zastępczego. No taka niestety jest praca za granicą, przynajmniej na początku. Proszę czasem wziąć poprawkę na to, co ludzie piszą...

@paulina
Były pracownik

Mieszkałam w Monchengladbach na hotelu. Jak dla Mnie katastrofa jeśli chodzi o koordynatorkę. Wogole nie interesuje się ludźmi w weekendy jej często nie ma gdzie wtedy jest najbardziej potrzebna ponieważ jest dużo awantur przez alkohol. Listy są późno przynoszone czasami nawet około 23. Już więcej robi na tym hotelu Pani Monika(dziewczyna menagera) niż sama koordynatorka. Jest bardziej lubiane przez ludzi i empatyczna. Może warto pomyśleć o zmianie.

@karola
Były pracownik
@@paulina

Witam. Ja również mieszkałam na tym hotelu I jak mam być szczera to wszystko co jest tutaj napisane jest nie prawda. Koordynatka jest bardzo pomocna, miła i sympatyczna jak może tak pomoże. Względem awantur to fakt zdarzyły się często ale zawsze koordynatorka starała się zrobić tak aby było wszystko dobrze. Również w kontakcie z nią nie było problemów, bez względu na godzinę( nawet w porach nocnych) odbierała telefony. I nigdy się nie spotkałam z tym aby lista była wieszana o takich godzinach, zazwyczaj wisi już do 21. Owszem ( dziewczyna managera) więcej robi na hotelu ale to nie są jej obowiązki i czasem nawet za bardzo się interesowała i zajmowała wszystkimi sprawami niż powinna.

anonim
Inne
@@karola

To jakie konkretnie obowiązki ma tutaj koordynator? Interesuje mnie bezpośrednio praca na tym stanowisku ale przeraziła mnie wzmianka o awanturach po alkoholu. Czy pracownicy, którzy nadużywają alkoholu i tworzą konflikty mogą stracić z tego powodu pracę?

Piotr
Były pracownik
@anonim

Nie pchaj się w to (usunięte przez administratora).... Bo zmarnujesz czas i nerwy poszukaj innej agencji bo to jest (usunięte przez administratora) i ludzi mają w(usunięte przez administratora) do tej pory czekam na wyjaśnienie sprawy ze szpitalem,zacząłem już zbierać dowody dla prawnika

anonim
Inne
@Piotr

Czekaj, o tym szpitalu to piszesz tutaj chyba już od miesiąca o ile dobrze widzę. Agencja do teraz jeszcze się do tych kwestii nie odniosła? Pytam, bo jakieś maile wrzucałeś i zaciekawił mnie ten temat. z tym, że nie każdy z tego co wczytam po opiniach spotkał się z takim problemem. Od czego to w sumie zależy? Jest więcej osób, które mogły mieć podobnie?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Kandydat

A jak do tego co piszesz ma się współczynnik kandydujących osób? Wciąż ludzie korzystają z usług? zastanawia mnie na ile te opinie brane są pod uwagę. Ja dopiero przeglądam ten temat. czy jest tu ktoś kto ma odmienne zdanie i jest na bieżąco w warunkach?

Sylwester/
Pracownik
@anonim

Bo biorą ludzi z ogłoszenia z niedzieli którzy mają nóż na gardle i są bez kasy albo naiwniaków którym nawiną makaron na uszy , wiozą do Belgijskiego lasu, dają po 20 godzin dziennie i ludzie tak siedzą bo nie mają wyboru.

Sylwester/
Były pracownik

Ta Agencja to jakieś jedno wielkie nieporozumienie, pani z rekrutacji obiecała mi że będę miał u nich pracę od Poniedziałku do piątku a okazuje się że po przyjeździe pracuje 14 godzin w pierwszym tygodniu a 4 w drugim, a gdy próbuje się do nich dodzwonić i zapytać to jedna Pani przełącza do drugiej i tak w kółko. Dzisiaj miałem dostać pierwszą wypłatę ale dostałem tylko kwitek że mają mi przelać 107 euro i dalej nie ma kasy, do poniedziałku muszę czekać, Ale żal , wgl to straciłem 2 tyg z mojego życia.

Piotr
Pracownik
 Pytanie

kolejny raz dostaje fakture za szpital co jest z wami jupitery???>? mieliscie wyjasnic to z moim ubezpieczeniem za pobyt w szpitalu w Pelt...!!!! POBIERALISCIE POTRUJNIE NA UBEZPIECZENIE BO ZROBILISCIE BŁAD NA POCZATKU A TERAZ MAM PŁACIC ZA SZPITAL??? jestescie najgorsza agencja (usunięte przez administratora) i moge swiadczyc to w sadzie WSZYSTKICH (usunięte przez administratora) PROSZE O KONTAKT TRZEBA WSPÓLNIE COS ZROBIC BY INNYCH NIE OSZUKIWALI!!! PRZED SWIETAMI IDE DO SĄDU MOZE TO WAS CZEGOS NAUCZY CWANIACZKI Z VENLO I JESZCZE JEDNO WYSLE WAM LISTEM POLECONYM WSZYSTKIE DOKUMENTY ZWIAZANE Z TA NIEWYJASNIONA SPRAWA A MAM WSZYSTKO CZARNO NA BIAŁYM,MAM ZAMIAR ZAŁOZYC WAM SPRAWE I BEDE WALCZYŁ O ODSZKODOWANIE ZA NERWY I CZAS KTORY TRACE NA TO WSZYSTKO,ODRADZAM WAS JAKO AGENCJE JESTESCIE NAJGORSI A ROBIŁEM JUZ W WIELU AGENCJACH....MAM CZAS BY SIE Z WAMI SĄDZIC CHCE BY INNI NIE BYLI TAK POTRAKTOWANI JAK JA I MÓJ PRZYPADEK.......PLACAC NA UBEZPIECZENIE MAM ZWRACAC ZA SZPITAL???? CO TO MA BYC???

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

a masz je przetestowane? Bo ja jeszcze nie, a co do wpisów to faktycznie zbiera się lektura. Zastanawia mnie tylko fakt, że biuro istnieje te 30 lat, które przytaczasz a padałyby takie opinie. Czy osoby, którym dobrze się robi po prostu mniej się udzielają i stad ta dysproporcja? Ja od kolejnego roku będę czegoś dopiero szukać, czy tu cokolwiek się zmienia?

Zostaw merytoryczną opinię o Jupiter - Venlo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jupiter?

    Zobacz opinie na temat firmy Jupiter tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 381.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jupiter?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 342, z czego 64 to opinie pozytywne, 168 to opinie negatywne, a 110 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jupiter?

    Kandydaci do pracy w Jupiter napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jupiter
Przejdź do nowych opinii