brak logo

Regenersis

Janki

Opinie o Regenersis

mja 2014-12-16 16:40
Znajomy robi tam kilka lat i pensję za listopad otrzymał w wysokości 1200 .....
9
były pracownik 2014-12-18 09:49
Potwierdzam robiłem tam dwa lata i moja pensja oscylowała w granicach 1200-1350zł do ręki. oczywiście umowa 3/4 i serwisowałem telefony NOKIA.
7
rulez 2014-12-18 09:56
Jeżeli chcesz się poczuć jak niewolnik to lepszej firmy nie znajdziesz.
18
Robert 2014-12-18 10:55
Czy ktoś może mi coś powiedzieć o stanowisku testy telefonów na serwisie? Mam propozycję pracy i podobno jest to bardzo ciekawe zajęcie z możliwością szybkiego awansu. Pani z hr mówiła że każdy kierownik zmiany zaczynał od tego wymagającego stanowiska. Ogólnie nie potrafiła mi wytłumaczyć jak to dokładnie wygląda a chciałbym aby moja nowa praca była ciekawsza z możliwością awansu. Za wszystkie informacje dziękuję.
Robert 2014-12-18 12:13
Dla jasności chodzi o stanowisko:
Młodszy specjalista telefonów Nokia ds. Testów
młody 2014-12-19 10:50
Kto pamięta te czasy jak Diler puszczał na zmianie HL disco polo ? :-)
18
brodaty 2014-12-23 16:13
Ale jak to ,,kręci" ??? Możesz coś więcej o tym napisać?
pracownik 2015-01-10 11:02
Kolego każdy KIEROWNIK POWINIEN ZACZYNAĆ OD TEGO STANOWISKA ABY NAUCZYŁ SIĘ DOBRZE PRACOWAĆ !!!!
2
ktoś 2015-01-23 17:02
Na awans w tej firmie nie licz. Każdemu tak mówią, bo inaczej nikt by tu nie przyszedł do pracy. Wiem co mówię, bo przepracowałem tam kilka lat. Stawka na obecną chwilę, to ok 12 zł brutto na godzinę i zatrudnienie przez agencję pracy. Umowa na 3\4 etatu i nie licz na więcej. Generalnie nie polecam tej firmy jako pracodawcy. Ogólnie jest to "obóz pracy". I jeszcze teraz wprowadzili im jakiś dziwny system pracy, że robią po 12 godzin przez 5 dni w tygodniu i w każdą sobotę. System pracy 3 zmianowy. Szukaj czegoś lepszego, chyba że lubisz być wykorzystywany i traktowany jak robol nic nie mogący powiedzieć i nie mieć własnego zdania. Powodzenia.
4
SSX 2015-02-03 08:23
Pracowałem w tej firmie i na umowie miałem 1140zł brutto plus premia więc max mi wychodziło 1500zł do ręki.
2
arek 2015-02-10 11:15
teraz rekrutuje adecco i daja 14 brutto na godzine, a za nocki 17 brutto. czy to jest mozliwe czy wkrecaja? czy praca jest ciezka?
apollo 2015-02-11 01:10
potwierdam , praca gówniana zwycvzajnie, użeranie sie z agencjami,płace marne , a przedewszystkim duza odpowiedzialność bo jeśli ty zepsujesz jakąś cześc to za to bekasz a nie sa to tanie podzespoły, moim zdaniem przy takiej odpowiedzialności i takim naciusku żeby robic po 15 i wiecej telefonów płaca jest bardzo marna , zwykły [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] atmosfera tez rozna , zalezy gdzie
3
Mietek 2015-02-12 19:03
widze, ze jak był tam syf tak nic sie nie zmieniło. Bardacha pełnym ( usunięte przez administratora )
3
GORĄCO NIE POLECAM 2015-02-19 20:34
Praca może i niezbyt ciężka, ale duży stres, ciągły nacisk na wyrobienie normy( przynajmniej dwie naprawy na godzinę). Atmosfera beznadziejna, potrafią zniszczyć psychicznie człowieka, jest kilku takich panów(współpracowników), którzy potrafią się na innych kolegów wydzierac, obrażać używając różnej maści przekleństw, przy czym kierownik zmiany nie reaguje na takie zachowania. W tej firmie ceni się cwaniactwo i kombinatorstwo a nie uczciwą pracę. Jeżeli już tam traficie, to wystrzegajcie się zespołu z takim łysym chudym panem, z wyglądu przypomina wyrośniętego gnoma , chyb największy z przyłączy. Nie polecam tej pracy chyba że ktoś lubi taką atmosferę. Pozdrawiam. Piotr.
3
weesley 2015-03-19 11:27
Tak pewnie szybko źle a długo dobrze - "tu śmiech" Sory htc 816 trafia na serwis w Jankach z dotykiem który zaniemógł a raczej sie zacinał a regenersis trzyma telefon 3 tygodnie robocze wymienia mi baterie głośnik górny i dotyk. Telefon ma niecałe 3 miesiące jest nowy trafia do serwisu z niedziałającym dotykiem a wyjeżdza z pogiętą tylną klapką nietrzymającą baterią trzeszczący i z okropną jakością dźwięku no sory!!!
1
janosik 2015-03-26 23:41
(usunięte przez administratora) . CO ZA IDIOCI TAM PRACUJA nokia 206 dual sim wysalana bo padla , wgrano nowy soft i odslano mi telefon z pieknym opisem ze jest sprawny i zgloszenie 2131 jest naprawione A TU ZONK telefon laduje sie caly czas i po wyjeciu ladowarki dalej smiga ekran ladowania , natepna wysylka noki na gwarancji , ZAZADALEM nowego telefonu lub zwrotu kasy to sie pewnie w..li ,NASTEPNY ZONK , dostaje wycene naprawy SPRAWNEJ NOKI na 202 pln ,(usunięte przez administratora) o co chodzi ,czyzby serwis wgrywal tylko OPROGRAMOWANIE i kasowal MICROSOFT juz smaruje skarge na ten NIBY REGENERIS , SZMIRA I TYLE
3
Jurek 2015-05-19 16:26
Jako nowicjusz serwisant HTC po 3mc stażu w serwisie podzielę się opinią. Stawka 15 brutto przez pośrednika na start uśredniając nocki wiec 1900 do ręki (jeśli jesteś studentem ze 300 więcej bo odejdą składki). Właściwie od drugiego mc mamy 2000 przez cały rok o ile się utrzymamy i wyrobimy normę 12 sztuk dziennie. Po roku umowa o pracę i w sumie przepaść bo mamy 1600 podstawy plus premie za 16 sztuk dziennie co daje nam max 2400 ( z tym ze status studenta już nic ci nie da składki są obowiązkowe) i więcej nikt tu nie zarabia oprócz kierownika. Po 3mc 10-12 sztuk można zrobić na spokojnie ale 16-20 bardzo trudno. Atmosfera spoko, wszyscy służą pomocą, muzyka gra z dysku sieciowego na głośniki, młode zespoły 8-12 osobowe, można sobie pogdać robota prosta właściwie dla każdego, choć przydają się zdolności manualne. Jako serwisant niema tu struktury każdy robi to samo i jest technikiem serwisu mimo że na kwicie ma pomocnika czy diagnostę usterek. Robisz wszystko czyli diagnozujesz usterkę, zamawiasz części, montujesz-demontujesz, wgrywasz softa kalibrujesz, rozpisujesz części, dajesz to testu i kontroli jakości. Niema tu lutowania, czytania schematów, wymieniasz tylko moduły. Więc wady: niema bimbania po prostu masz robić szybko zazwyczaj kosztem jakości dlatego jest tyle zwrotów. Duży przemiał przychodzą/ odchodzą, większość się śpieszy jak to w korpo, masz zakaz używania telefonu prywatnego, jak wniesiesz tracisz na 24h. Dość męcząca praca 3 zmianowa choć czasem to zaleta jeśli jesteś na zleceniu, możesz coś załatwić na mieście, zrobić jakiś kurs, czy szukać innej pracy. Awans raczej zapomnij nie ma tu jakiejś super struktury (mamy kilka zespołów techników każdy ma lidera którymi zarządza kierownik i tyle, do tego jest kilku specjalistów techników, lutowniczych osoby od testu, kontroli jakości, obsługi klienta i magazyn) Jeśli masz na prawdę dobry staż i chęci, to możesz przenieść się za granice do innych oddziałów. Ogólnie polecam studentom zaocznym do 26 roku i max rok do puki maja zlecenie, żeby złapali trochę doświadczenia w korpo, lepsze to niż siedzenie w call center czy Macu.
1
pracownik rgs 2015-06-03 21:19
Pracuje około 7 lat w firmie, byłem zatrudniany jeszcze na starych warunkach dlatego tez ominęły mnie wszystkie agencje pracy, teraz raczej bez pracy na podobnym stanowisku nie masz co liczyć ze firma zatrudni Cie inaczej niż przez pośrednika, atmosfera miedzy zwykłymi pracownikami jest w porządku, problemy mogą sie dopiero zacząć gdy masz nad sobą przełożonego, właśnie, kierownictwo, tak jest natarczywe ze przez ostatni rok mało co widziałem sobotę NIE PRACUJACA, z racji na duży przetarg firma ma zapotrzebowanie, ale bez przesady, ciągle jest wmawiane ludziom ze sobota jest OBOWIAZKOWA i ze jak Cie nie ma, musisz odrobić swoje min 8 godz. w tygodniu, a jeżeli nie przyjdziesz 'bierz na zadanie' w nosie maja to czy jest to Twoja 7 sobota pracująca pod rząd, przypominam, niektórzy tez posiadają rodziny i maja inne obowiązki, ale znajda sie tacy ludzie co i marza o dodatkowym pieniążku, tutaj na pewno będziecie mogli sobie dorobić, ale tez bez przesady, z tego co sie orientuje nowy pracownik bez nadgodzin zarobi 1600/2000(2/3 zmiany), nadgodziny nie sa płatne EXTRA to ta sama stawka w dalszym ciagu.
Praca na prawdę bardzo w porządku jeżeli ktoś lubi prace manualne i do tego jest zwinny, jednak bardzo irytujące jest ciągle naciskanie na większą ilość zrobionych telefonów, ciągle więcej więcej więcej..
3
gościnnie 2015-06-19 07:57
przychylam się do wielu negatywnych opinii o tej firmie - mówię to jako właściciel dwóch telefonów które po 2 dniach użytkowania, nawet nie użytkowania tylko czekania na uaktywnienie się karty sim niestety padły. Telefony zakupione w salonie, jak najbardziej na gwarancji i wysłane w związku z tym do tegoż serwisu czy jak tam się nazywają. Oczywiście maksymalne terminy na jakiekolwiek działanie - bo przecież maja do 14 dni na spojrzenie czy jest jakaś usterka lub nie, ale jednak spojrzeli i jeden z aparatów wrócił "poprawiony" chyba będzie działał, natomiast z drugim jest "jazda" . Zgłosiłem w salonie iż telefon nie działa, a konkretnie nie działa ekran, pani w salonie wraz z drugim konsultantem ogladały oglądały, próbowały włączyć wyłączyć ogólnie ........ nic się nie dzieje, to pakowanie i wysyłanie do serwisu - opis usterki: nie działa ekran/wyświetlacz i tyle. Jakież było moje zdziwienie gdy po 2 czy 3 tygodniach za pomoca wyszukiwarki na stronach tejże firmy czytam wiadomość, że firma nie naprawi telefonu gdyż jest to uszkodzenie mechaniczne i buchhhhhh.......... pokazują zdjęcie ( nie wiem mojego czy nie mojego nowiuśkiego telefonu) na którym widać jakieś pęknięcie na ekranie telefonu. Po rozmowie telefonicznej z kimś tam, jakimś tam okazało się że troje dorosłych ludzi jest niedowidzącymi idiotami - fakt noszę okulary ale w związku z tym lepiej widzę. Próbują mi wmówić że potłukłem ekran i jest to uszkodzenie które nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, dlatego zdecydowałem się na wyrażenie mojej jakże najbardziej negatywnej opinii o tej............ co tu dużo pisać marnej firmie serwisowej. Pozdrawiam
1
spadaj dupku 2015-06-23 13:10
Koleś to forum o pracodawcach , a nie o usługach . Idź wypłacz się w kąciku i nie zawracaj gitary.
2
KMAR z HTC 2015-09-26 22:29
kocham tę pracę i niedługo będę liderkom w tejrze korpo, jaram sie niesamowicie.
pozdrawiam kierowniczkem ktura mnie promuje i pha dalej w objecia regenersis
Rgs 2015-11-07 02:10
Wiedziałem kmar że masz coś z głową, ale że do tego stopnia to nie miałem pojęcia. Jarasz sie tym liderowaniem jak małe dziecko na widok słodyczy, a prawda jest taka, że nic z tego tak naprawdę nie bedziesz miała. Zostałaś tą liderką tylko i wyłącznie dlatego, że była potrzebna jakaś uległa nie do końca rozgarnięta osoba, którą będzie można łatwo manipulować. Pomijając fakt, że w waszej grupie na kj większość to nowe osoby. Nie zostałaś liderką, bo jakoś wybitnie się wyróżniasz wiedzą i umiejętnościami, a wiedz że się nie wyróżniasz. Za dużo masz niesłusznych odrzutów co świadczy o Twojej niekompetencji. Mnie aktualnie to nie jara.
adolf 2015-11-08 10:58
W tej firmie normą jest awans osób nie mających zielonego pojęcia o pracy. Np pan z cyckami.
cotygadasz 2015-11-29 21:19
Nikt nie dostaje umowy o prace i nie rób autoreklamy bo nie oszukasz dobrych ludzi
iggy 2015-12-08 01:12
Tak czytam ile zarabiają ludziska w takich firmach i oczom nie wierzę. 1500zł/mies??? 2300 to dobra pensja??? Co wy robicie ze swoim życiem? Najlepsze lata wam upłyną w gnoju. Na zachodzie dostaje się większe zasiłki na dzieci niż te wasze pensyjki. Nie mówiąc już, że pensje w innych firmach też podskoczyły. Ja z kolegami dostałem ostatnio ~700 brutto podwyżki, bez pytania, bo jeden chciał się zwalniać, to mu podnieśli i reszcie. Zarabiam 4000 netto zanicnierobienie. No może czasem coś naprawię, jak mi się chce. Owszem jestem, jestem specjalistą, ale tylko elektrykiem po średniej szkole. Przyszedł do nas facet co bezpiecznika nie umiał zdiagnozować i zarządał 3500 netto i dostał! Tak się zarabia pod Warszawą. A wy co?? TRAGEDIA. To już lepiej wyjechać do jakiejś Norwegi, Danii itp. A
2
klio 2016-01-04 17:46
omijać tą tych oszustów !!! każdy kruczek wykorzystają żeby tylko nie zapłacić odszkodowania !!!
Klient 2016-01-12 10:31
W mojej ocenie firma ta nie powinna istnieć na rynku. Zgłosiłem awarię i nikt przez blisko miesiąc jeszcze się nie odezwał. Skandal !!!
crupier 2016-01-20 18:44
Chyba lepiej nie mozna było tego podsumować. Siedzą parjasy i piszczą, ze mao płaco, bo tyko 1300... Jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jestescie w dupsko to dostrzeze ten co wyjedzie do cywilizowanego kraju. Wtedy płacz i wkurw, ze sie marnuje swoje najlepsze lata [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na jakiego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] miecia, ktorego pewnie nawet nie znają.
typowy andrzej 2016-01-20 21:23
Witam. Pracowalem tam pond 7 lat. Na poczatku przyjecia się bylo nawet ok. Kazdy mial zrobic to mial i wszyscy byli zadowoleni. Zarobki ok 1.8 tys zl wiec rewelacji nie bylo . Po kilku latach nazbieralo sie pare podwyzek awanse itd pensja wzrosla po 7 latach ok 250zl . Gdyz firma robila podwyzki podstaw (byly takie ze wynosily ok 30zl) natomiast kazda podwyzka byla obarczona tym ze zmniejszali premie. Z roku na rok jest coraz gorzej. Coraz to nowsze " ulepszenia " jak to pracownika wykorzystac. Do tego dochodza coraz to wieksze uprawnienia dla ochrony ktora siedzi i pierdzi w stolki i patrzy na kazdego jak na zlodzieja. Na serwisie od x lat nic sie nie zmienio wzgledem wygladu. Brud syf. Ale za to doszlo paredziesiat kamer jest ich wiecej niz ma tvn i polsat łacznie. Kazdy z nowych dyrektorow oczywiscie pragnie sie wykazac dajac klody pod nogi technikom i zwiekszajac im produktywnosc co juz mija sie z celem bo to nie idzie z jakościa co duzo widac po reklamacjach klientow. Hr -porażka. Nawet glupiego wniosku nie potrafią wypełnić poprawnie. Duzo jest zatrudnianych osob co wogole nie maja pojecia o naprawach a wprowadzaja udogodnienia z kosmosu. Pracujac w tej firmie mozna zapomniec o jakich kolwiek profitach. Wolą wydac pieniadze na wyjscia do kina lub do teatru niz dac pracownikowi czysty pieniadz lub w formie bonu za ktore by kupil dziecku ubranko , bo to oni wiedza co jest dla pracownika najwazniejsze i najlepsze. Ogolnie gdybym mial tu jeszcze raz zacząc prace nie polecam. Jedyny plus to to ze pracuja tam tez spoko ludzie i tylko na tych stanowiskach "roboczych" kazdy kto sięgnie wiekszego awansu zaraz uderza mu woda i nawet juz cześć nie odpowie. Ten serwis jest dla ludzi co lubia zap....ać. W firmie jak przychodzi okres gdzie jest mniej napraw pracownik moze umrzec z glodu juz sie nie liczy dla nich mimo ze tydzien wczesniej zapierdzielal po 13 h dziennie. Brak tez jakichkolwiek "słow" uznania choćby od kierownikow . Ze spoko dobra robota itd w zyciu nie uslyszalem zeby ktos byl w ten sposob doceniony a wystarczyloby slowo ale zamiast tego slowa mimo ze dales z siebie wszystko jest pytanie dlaczego tak mało... Nawet dla ludzi ktorzy planuja tam swoje pierwsze prace tej "kopalni" nie polecam. Czasy godnosci dla pracownika w tej firmie minęly i juz raczej nie wrocą. Tam by duzo dał związek zawodowy bez tego pracownik zawsze bedzie wykorzystywany.

Nie pisze tego ze jestem jakims zyciowym pesymistą czy tez zeby dokopac . Pisze to co stwierdziłem pracujac tam. Pozdrawiam
6
prawda 2016-02-08 17:57
Regeneris w jankach to to firma ktora olewa sobie klientow ,wielka laska naprawic odplatnie telefon ktorv jest na gwarancjii
1
www.nds24.pl 2016-03-03 18:43
Szanowni Państwo.
Jesteśmy grupą Niezaleznych Dziennikarzy Śledczych, reprezentujemy www.NDS24.pl" rel="nofollow" target="_blank">www.NDS24.pl
Serdecznie dziękujemy za zaufanie jakim obdarzyliście nas, kierując do nas sprawy związane z nieuczciwym i nierzetelnym zachowaniem firmy Regenersis sp. z o.o. Janki, ul. Falencka 1B 05-090 Raszyn www.regenersis.pl.
Ponieważ sprawa jest bardzo rozwojowa nadal czekamy na kolejne zgłoszenia www.NDS24.pl" rel="nofollow" target="_blank">www.NDS24.pl
biuro@nds24.pl
Zadajecie nam Państwo bardzo dużo pytań. Postaramy się odpowiedzieć na najważniejsze
1. Czy zglaszając sprawę zachowam anonimowość?
Jak najbardziej tak. Jeżeli sprawa będzie miała finał w sądzie a myślimy, że tak się stanie to wtedy będziecie musieli Państwo podać swoje dane.
2. Czy przesyłając wam moją sprawę, ponoszę jakiekolwiek koszty?
Nie ponosicie Państwo, żadnych kosztów.
3. Jaki jest wasz cel?
Jesteśmy grupą Niezależnych Dziennikarzy Śledczych. Nasza praca na codzień polega na przygotowaniu materiału związanego z nieucziwym, nieetycznym zachowaniem firm lub urzędników państwowych. Przygotowaniem tego materiału (zbieranie dowodów, dokumentacji) Już przygotowany materiał przedstawiamy najbardziej popularnym stacjom telewizyjnym oraz gazetom. Stacje telewizyjne, gazety zakupują od nas materiały jest to tańsze niż zatrudnianie na etacie dziennkarzy.
4. Dlaczego dopiero od niedawna dużo się o was mówi pisze. Dopiero od niedawna jesteście na FB?
Działamy od 2001 roku. Do tej pory działaliśmy „z ukrycia”. Ponieważ tego wymagali od nas nasi klienci czyli stacje TV i gazety. Od stycznie 2016 roku to się zmieniło, możemy wyjść z ukrycia
5. Dlaczego akurat firma Regenersis?
Hmm, przyznajemy szczerze, że sami staliśmy się ofiarą firmy Regenersis. Jak widać nie jestesmy sami. Dlatego obiecujemy, że zrobimy wszystko aby Państwu pomóc.
ckm-c2 2016-03-24 02:05
Ta firma to zwykli oszuści nic nikomu nie naprawiają zgłosiłem telefon do reklamacji po upadku to stwierdzili że upadek jest przewidywalny i że nie mogą uznać szkody jak się odwołałem i napisałem że telefon został wytrącony z ręki to napisali mi że nie mogą mi też uznać tego odwołania bo też to zdarzenie jest przewidywalne to nie wiem jakie oni uznają reklamacje co ubezpieczają???
Zwykli oszuści!!!
shymi 2016-03-29 13:03
najgorszy serwis jaki moze byc wysyla sie do nich sprzet po czym sprzet wraca w gorszym stanie niz byl i tak na okraglo jak sie do nich dzowni to zawsze sie slyszy ze sprzet byl sprawny lecz w momencie odbioru dalej nie dziala. nie wiedza co sie dzieje i co maja robic co naprawic i tylko ciagle do nich odsylac to poprostu kpina.osoby ktore tam pracuja powinny zmienic prace skoro nie znaja sie na tym co maja robic!!!!!
Kkk 2016-04-25 12:02
Ja właśnie bujam sie z nimi 6 tydzień. Po 3 tyg przysłali mi telefon w którym po jednym dniu przestał działać ekran dotykowy walczyłam żeby w ogóle mi ktoś uznał reklamacje i właśnie dzisiaj rano dostałam telefon z opisem na którym jest napisane ze telefon jest sprawny i działa. Włączam go a tu zdzwiko w dalszym ciagu ekran nie reaguje. Zresetowało go i przywrócili ustawienia fabryczne. Wydaje mi sie ze chyba pracują tam jacyś upośledzeni ludzie.
parmo 2016-05-16 07:26
Proszę tu się nie żalić o telefonach...
Pracowałem 5 lat więc coś mogę napisać o firmie.Kompletny brak szacunku dla człowieka-pracownika, traktowanie jak robotów bo liczy się każda sztuka naprawionego telefonu.Dyrekcja nie ma pojęcia jaka atmosfera panuje(albo nie chce wiedzieć). Urlopy kiedy kierownik chce a nie kiedy Ty.
Jedyny plus to wypłata na czas. A zarobki marne jak na Warszawę.
PISTOLET 2016-05-16 11:07
CHCIAŁBYM PODZIĘKOWAĆ PANU Z PUNKTU SERWISOWEGO SAMSUNGA Z DT."ARKADIA" !!
PAN JACEK SETA BĘDĄC BARDZO ZAJĘTYM , OKAZAŁ WYSOKI POZIOM PROFESJONALIZMU I POMÓGŁ MI W PROBLEMACH Z TELEFONEM..... CHOCIAŻ NIE MUSIAŁ.
PROSZĄC O WYRÓŻNIENIE W/W PANA , JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ.
cules666 2016-05-16 16:32
witam wszystkich.firma jesli mozna ja tak nazwac to naprawde amatorzy.krótko ...bo nie chce sie rozkrecac.telefon oddawalem trzy razy do naprawy dopiero za 4 razem zadzwonili i powiedzieli ze znalezli usterke. trzeszczacy-szumiacy gorny glosnik to byl problem.trzy razy pisali ze wszystko okey ze tel.sprawdzany na hiper super sprzecie a tepe dzidy trzeba bylo tylko przylozyc telefon do ucha wykonac telefon i posluchac jaki jest dzwiek sygnalu-ale widac to dla tej firmy za trudne.3 mc w napawie glosniczek -nasuwa sie tylko jedne slowo-żenuła-dzieki pozdarwiam super automatykow z tego cyrku.
głupi ale nie aż tak 2016-06-12 16:25
O mały włos nie zostałem pracownikiem tego cyrku na kółkach , wymagania europejskie , wynagrodzenie jak w biedronce. Pozdrawiam szczególnie łysego dyr. operacyjnego. Szukaj idiotów w swojej gminie.
3
Juszyklo 2016-06-28 15:43
argogancja,brak porfesjonalizmu...
Infolinia=Bardzo niemiła obsługa!
Gość Malbork 2016-06-28 16:23
Zgadzam się ze słowami zawartymi w wypowiedziach .Na nieszczęście też trafiłem z moim telefonem do tego serwisu. Czterokrotnie nie mogli stwierdzić usterki ,po czym następnym razem (jak pisze w raporcie naprawy)wymieniono płytę główną spakowano i odesłano do salonu z widocznym zagnieceniem i bez dokumentów,a stan zestawu ocenił bym na "wygrzebany ze śmietnika". Wszelkie pisma nie odnoszą skutku więc napisałem do producenta Samsung Polska by oni coś zdziałali.Od 4 miesięcy walka z wiatrakami i bez nowiuteńkiego telefonu. Może ktoś wreszcie zrobi porządek i wesprze wszystkich poszkodowanych.
1
robert 2016-08-15 12:38
Jak to jest z rekrutacjami w Regenersis? Wiem, że chyba nie ma tych przyjęć za dużo, ale ogólnie nie wiem, czy jest szansa na cokolwiek. Pewnie musiałaby nastąpić jakaś rotacja w firmie, żeby szukali jakiś innych pracowników? Chyba, że nowe miejsca pracy?
zenon 2016-11-20 14:06
Nowy tel .na gwarancji oddany w salonie PLAY z powodu przerw w połączeniach, odebrany po trzech tygodniach bez żadnej poprawy ale z prezentem od Regenersis w postaci zarysowanego wyświetlacza. Wymieniono płytę główną i jedenaście elementów, usługę sprawdziła pani Weronika. Telefon wrócił do salonu w celu następnej naprawy.
PLAY71 2016-12-05 14:58
TRAGEDIA
rampampam 2016-12-12 13:55
DIGITAL CARE - chciałbym podtrzymać opinię wszystkich negatywnie nastawionych do w/w firmy
Mój telefon trafił do serwisu 45 dni temu w pełni sprawny tylko z uszkodzoną szybką, a po weryfikacji serwis stwierdził że trzeba wymienić obudowę i jakiś procesor :) koszt dodatkowy za nowy telefon bagatela 800zł bo podobno nie dało się naprawić samego wyświetlacza... Po kilkunastu @ jednak się dało podjąć naprawy...ale ilu jest takich którzy płacą????

Telefonu do tej pory nie odzyskałem, wymiana wyświetlacza jest bardziej skomplikowana niż przypuszczali:) i w sumie nie wiedzą kiedy go oddadzą bo producent nie określił się kiedy przyśle wyświetlacz.

Zażenowany Klient
Rychu 2016-12-12 21:38
!!!Złodziejskie kundle !!!
zapłaciłem 800zł aby wynieniono mój uszkodzony tablet na nowy a oni tylko wymienili digitizer i oddali a na umowie napisali ,ze wymienia na nowy sprzęt !!!
Jacek 2016-12-20 20:20
oddałem tablet do naprawy z powodu nie działającej kamery i aparatu tablet odesłano mi po około dwóch tygodniach naprawiony gdy odebrałem tablet to się okazało że nie działa gniazdo karty sim porostu nie czytał karty przed pierwszą naprawą był tylko zepsuty aparat czyli po naprawieniu aparatu zepsuli gniazdo karty sim w karcie wydanej przez serwis napisano że sprzęt został sprawdzony i działa poprawnie więc nie rozumiem jak oni ten sprzęt testują że gniazdo karty sim nie działa a oni piszą takie bzdury że sprzęt jest sprawny czekam już drugi tydzień i nadal cisza
S6 2017-01-24 05:27
CTDI To oszuści i ściemniacze trzymają tel.i inne sprzęt w naprawie po 3-5 miesięcy
ŻAL PE EL 2017-01-31 20:12
LUDZIE!!!! To nie jest strona do wypisywania żali nt waszych problemów z naprawami telefonów. Nikt nie chce tego czytać i nie po to wszedł na tę stronę!!!! Jak macie problem zgłoście się do rzecznika praw konsumenta czy gdziekolwiek ale nie TUTAJ!! Dla Waszej informacji strona służy do wydawania opini o pracodawcach a nie nt usług danych firm. Pozdrawiam, dziękuję.
3
Luki Regenersis 2017-03-26 00:54
Witam,

Pracowałem na dziale "orange england ( refurnish) ) + Polska jeśli było mało telefonów. Najlepsze były telefony od osób, które lubiły nagrywać siebie w różnych sytuacjach. Ogólna polityka firmy przynajmniej w 2011 roku była taka że przed sprawdzeniem tel. powinien być zrobiony pełny reset pamięci combo... Ale wiadomo jeśli na zmianie w teamie jest 7 osób i każda ma ogarnąć 21 tel w 8 godzin to niestety format był robiony dopiero po testach głośnika mikrofonu kamery wyświetlacza itd... A najlepsze perełki były takie które wstały po wgraniu najnowszego softu bez resetu. Co ludzie potrafią zrobić i nagrać to mam talent wysiada w przedbiegach.
To co widzieliśmy na nagraniach z tel po prostu wyrywało z butów. Aberald Giza przy tym to pikuś.
Błędy w firmie były kolosalne gdyż np. technik naprawił tel. ale bał się oddać go do działu softu bo tam trafiało tylko świeże mięso i często ubijali telefony. Sprawa prosta technik softował tel na kablu ale często nie miał najnowszego softu na pc więc albo szedł odrzut na kontroli albo klient nie dostawał najnowszego softu który miał naprawić błędy poprzednika i to nieważne czy brendowago czy też nie.
Jeśli w Polsce był soft np. 6.91 a w Angli 7.13 to paczkę z softem brało się z pliku AN i dogrywało się tylko paczkę z językiem PL ( bo tel często wstawał po takim zabiegu-gdyż klient na siłę robił update softu i technik miał tel na + ), ale był też minusy... w paczce z angli np. nie było mapy PL w nawigacji, brak brandowanych aplikacji które były np. w orange czy plusie itd... No ale kto o to dba kiedy masz 20 minut na naprawę tel. +soft + strojenie + ewentualne lutowanie ....
Ciach prach test przed kontrolą jakości ,,, zdjęcia nagrania test głośników i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w systemie masz odrzut i premia w czarnej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] APARAT NIE DZIAŁA... Kkkk.... zrobiłem 55 zdjęć kamerą nagrałem 20 minut filmu .... OK OK ale u mnie nie działA a poza tym obudowa jest porysowana....
I tutaj przydał by się film z kamer wewnęrznych jak dziewczyny z kontroli odbierały tel od działów naprawy. JebuUUUUduUUUU skrzynka do góry nogami i ciach do swojej. Ojej kilka upadło na podłogę, no nic przecież podniosę nie jestem taka... Rysy, nie działający głośnik czy kamera no coż średnia wieku 23 lat a większość po NIESKOŃĆZONYCH szkołach agro lub ambitnych studentów którzy tylko chcą dorobić i zwinąć się po dyplomie z tego szamba.
Jak na międzynarodowy serwis to straszna kupa:) Ale w angli jest centrala a i tak tel wysyłali do Polski :) więc byliśmy lepsi :) HAHAHAH ( albo k tansi ...)
PS. SYSTEM ZALANIA TEL... NAPLUJ NA PŁYTĘ, PODGRZEJ LUTOWNICA NADMUCHOWĄ I MASZ KILKUMIESIĘCZNY NALOT NA PŁYCIE KTÓRY ODPOWIADA ZALANIU :)

Jeszcze opisze nowego softera którego dostaliśmy gdy złożyłem wymówienie.... Student 25-27 lat fajny chłop do piwa i muzyki, kocha fotografie a Regenersis to tylko praca tymczasowa. Nasz aktualny softer jest przerzuczany do naprawy tel więc softuje i rozkręca + proste modele naprawia jak 5230 itp.Nowy Softer dostaje 50 tel 5230 i 5530 które są niemal identyczne i ... wszędzie wali jeden soft bo nakładka pasuje ta sama i on nie widzi różnicy a RM ... kto to czyta :) Część działa część nie a inne po chwili się sypią na kontroli... I pojawia się zagwostka u lider teamu... Co wy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] odpierdalacie takie proste tel [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] po kombo ujebaliście... i NAGLE JEGO 97MINI ZACZĘŁY WRACAĆ A ROBIŁ WERSJE TYLKO DO ODNOWIENIA które wcześniej w 100% działały... NO CÓŻ SOFT POSZEDŁ Z 97 STANDARD :) JEDNAK PREMIA NA TO NIE ZWAŻAŁĄ I BYLIŚMY W CZARNEJ DUPIE STAĄD LOUDZIE UCIEKALI BO MOGLIŚCIE MIEC MEGA PACZKĘ Z MEGA WYDAJNOŚCIA TO DLA RÓNOWAGI DOSTAWALIŚCIE LESZCZA KTÓY WAM DOKOPIE...
A teraz pomyślcie kto naprawia samochody w autoryzowanych serwisach... proponuję poprosić o kartę technika który wasze auto "naprawiał" ( młodszy technik, pomocnik mniejszego papa smerfa technika który 2 dni temu był podawaczem kluczy lub padawanem szafkowego od kluczy...:) ( braki kadrowe ...no cóż kręć Franek kręć.... (co do karty .... tak jest taka bezpłatna opcja w każdym serwisie i dostaniecie też superpieczątkę megaserwisanta nadzorcy który tą rzeźbę pseudo naprawy przyklepał :) .... proszę Pana wahacz musi mieć luz bo by się tulejki po 1k km rozpadły na polskich drogach. A ta śruba czemu tak chodzi ? Aaaa to nasza oswojona serwisowa śrubka... A tobie nakurwia wachacz i ściąga samochód jak tylko gazu dodasz... No cóż made in AUTORYZOWANY SERWIS. Regenersis NIE Toyota serwis NIE
Większość ludzi myślących odchodzi i otwiera swoje firmy ( albo działa na czarno - wiadomo koszty prowadzenia 1 osobowej działalności u nas kosmiczne) lub wyp. za granicę i okłamuje się... tak tak wrócimy... my tylko na mieszkanie chcemy uzbierać ...

P
1
Luki Radom RR serwis 2017-03-26 01:45
Przepraszam nie opisałem swojej opini co do WARTO - NIE WARTO.
ZACZEPKA na chwilę OK
DŁUŻSZA META NIE
DOŚWIADCZENIE - softowanie tel na nakładkach, lutowanie płyt wielowarstwowych, naprawa telefonów o ile sam się nauczysz lub twój team, (technicy białe kitle mają " ważniejsze zadania - jakie ? :) - sami pewnie nie wiedzą...
AVANS ... JEŚLI NIE JESTEŚ Z GRÓJCA TO BRAK ( MOJA ZMIANA CAŁA MADE FROM G...) ( 90% spoko ludzie a do imprez nie ma lepszych serio sprawdzone na 10 leciu firmy ) ( ja z okolic Radomia :( .. )
Pozdro dla Piotrka - mechatronik, na pewno go tam już nie ma( mógłby techników uczyć ) ( ps. co mówiła Kasia jak spadła z rowerkta - nic bo jej kierownica płuco przebiła :) best of urs ,Chłopaka Kaśki nie pamiętam imienia Nowy leader drugiej grupy - super nauczyciel jeśli chodzi o naprawę tel i ogólną Vectrojazdę :) ; Kaśki , Kamila ; Kodaka - zbierał ciągły [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Kiero - made from Grójec był OK; Mańka lidera nie pozdrawiam :P Paarooofa z opla Signum :

Zostaw swoją opinię o Regenersis - Janki
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Regenersis