AQ Wiring Systems Sp. z o.o.

Łódź

Opinie o AQ Wiring Systems Sp. z o.o.

Tomekp37 2014-04-23 18:35:58
Ten cały zakład AQ Wiring Systems Sp. z o.o.
To jest jedno wielkie Gówno,tam pracowników zatrudniają na akord,tam przełożony się nie interesuję czy ci dobrze praca wychodzi tam na stanowisku masz tylko zapier....ć to się nazywa akord na ilości,to nie ważne ile już miesięcy pracujesz maż już zapiepszać od pierwszych tygodni zapiepszać na ilość nie wiedząc do końca co robisz bo codziennie robisz inne zlecenie po zleceniu będąc świerzakiem jest najgorzej,pracowałem 3 miesiące i nie przedłużyli mi umowy bez podania przyczyny a mógłbym dostać następną aż na 3 lata,ale mnie olali.a zarabiałem i tak najniższą krajową 1249zł mimo że się starałem i żaden przełożony mi za plecami nie stał bez przerwy,To się nazywa chamstwo w państwie.już nigdy więcej na ten dział PO2 nie pujdę i do tej samej brygadzistki też nie pójdę.obecnie jestem bezrobotny.
TomekP37 2014-04-23 18:44:51
Pracowałem tam krótko bo 3 miesiące od stycznia do kwietnia 2014,praca przerąbana niby łatwa ale trzeba się przyłożyć na tyle żeby dużą ilość zrobić a gdzie tu jest jakość im tylko zależy na ilość .To jest jeden wielki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dla taniej siły roboczej tak jak i Dell Computer ,Indesit,Bosch,Gilette. tylko że w pozostałych zakładach to bardziej się liczy jakość wykonanego produktu a nie ilość.
1
piotrek 2014-05-05 16:41:16
ok rozumiem akord itd znam to ale jaka jest podstawa umowy o prace i na ile zmian sie pracuje ? czy zatrudniony jestem na stawke godzinowa czy umowe zlecenie słyszałem ze przyjmuja tam teraz a miałbym bardzo blisko do pracy, nie ukrywam chce zmienic prace z obecnej na wtryskarkach aby nie robić już u nawiedzonego prywaciaza który tylko ludzi obraza gnoi i nie ma nawet mozliwosci wyjsc do kibla ani zjesc bo nawet jak chcesz to ci nie pozwoli. Prosze o czysto formalne informacje bo naprawde bardzo mi zalezy na tej robocie.
Natan 2014-05-08 20:36:44
Zastanów się czy na pewno chcesz przejść do tej firmy. Pracowałem na PO2 żenada !!! Rumburak w czarnej koszulce nie da Ci zarobić, zresztą jakby go nie było. Na salę przychodzi i za 5 minut wychodzi, nie interesuje się co na jego dziale się dzieje.W niczym Ci nie pomoże bo się nie zna na pracy,ale na pewno zaszkodzi. Brak podstawowych narzędzi (striperów, terminali, gumek na aplikatory czekasz)a czas leci przecież pracujesz na akord ha ha , wynagrodzenie najniższe krajowe za noce nie dostaniesz wynagrodzenia ,a za sobotę może na lichą flaszkę wystarczy? Co miesiąc zatrudniają po 10 osób na tym dziale 1 lub 2 zostaną jak( usunięte przez administratora ) Nie polecam PO2!!! Są zakłady gdzie możesz zarobić i usłyszeć słowo dziękuję ,a nawet na początek dnia dzień dobry od swojego mistrza, bo ten takich słów nie zna.:)
Tomekp37 2014-05-25 11:22:08
Zgadzam się z tobą Natan.
Tu niema stawki godzinowej jest stawka miesięczna brutto. umowa o pracę jest.
Ale tak jak już wcześniej napisałem swoją opinię na ten zakład to myślę że tyle wystarczy do wiedzy potencjalnemu kandydatowi chętnemu podjęcia tej pracy.
Nie warto tam pracować,Ja odradzam firmę AQ Wiring Systems Sp. z o.o.
1
Przypadkowy 2014-05-29 19:25:29
Zapomniałem dodać, ze w takiej atmosferze nigdy nie pracowalem. Ciągła walka o kable. KOSZMAR
2
Tarata 2014-06-21 00:02:05
Praca na akord, a chodzisz i szukasz czegoś do roboty. Brygadzistka ugadana z przeuroczym mistrzem i ma swoich pupilków co [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] liżą i oni zarobią, a reszta nikogo nie obchodzi. Jeden wielki układ. To co się tu dzieje wykracza poza wszystkie normy. Czasy wzięte z kosmosu, niech taki inżynier mądry przyjdzie i sam sobie zrobi. Nagane można dostać praktycznie za nic akurat brygadzistka ma kiepski humor i koniec. Tacy tam wszyscy mądrzy a [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się znają.
3
Tarata 2014-06-21 19:37:29
No wiec mowie jeden wielki uklad. A co do placenia za lazenie haha. Czasem moze sie ktos doprosi o wpisanie czegokolwiek w raport ale i tak nie wpisza tyle czasu ile faktycznie sie zmarnowalo no ale tu sie chyba nigdy nie zmieni.
anty_mr.p 2014-09-27 21:45:26
ja pracuje na dziale PO2, fakt faktem ale to prawda, wszyscy chcą odejść z tego działu i to nie przez brygadzistów czy kierownika tylko przez jedną Panią z biura, która została właśnie "koordynatorem" i ucieła czasy na całej produkcji. Ale niedługo będzie lepiej, uwierzcie mi. Utnie sie czasy na PO1 to dopiero bedzie bunt. I nie będą mieli wyjścia - aby zatrzymać ludzi będą musieli spowrotem zwiekszyć czasy. Kolejnym problemem jest to iż na PO2 pracuje dużo babeczek, które potrafia między sobą płakać jak jest bardzo źle, ale żadna nie potrafi zebrać się w kupe i iść wyżej i powiedzieć że to i to jest źle. Ale taka jest mentalność Polaka niestety. Więcej wiary ludzie w siebie, zjednoczyć się i walczyć...
1
AQ Gówno 2014-10-13 17:46:15
Potwierdzam, ja pracowałem krótko kilka tygodni już ponad pół roku minęło a prawą rękę czuję do tej pory jak boli lekko, pomijam już jak skóra się niszczy na dłoniach, po pewnym czasie tracisz czucie dotyku w rękach. Pewnie można się do tego przyzwyczaić, ludzie przecież nawet do obozów przyzwyczajali się, no cóż taka robota co zrobić...
owoc 2014-10-17 11:36:31
Nie polecam iść tam do pracy liczy się tylko akord życie prywatne ich nieinteresuje nawet kiedy ma się dziecko i trzeba zmienić zmianę najgorsze jest podlizywanie się brygadzista szczególnie na dziale bach i bombardier osoba która jest monterem wiązek i uznaje ze każdy to debil nagle zostaje brygadzista jest to chora sytuacja następnie niektóre osoby od początku przyjęcia stoją na wiązce gdzie robią normę 150% nie pójdą na inna tylko podlizywanie się brygadzista i mistrzowi zapewnia im wysokie wypłaty wspomnę jeszcze ze pracując w tej firmie do niedawna zaczęli zwalniać ludzi gdyż niema pracy a przyjmując nas zapewniali ze firma ma pracy na najbliższe 20lat
1
anty mr.p 2014-10-17 20:43:23
Kulawemu mozesz sie podlizywać a i tak cie zwolni. Jak ktos stanowi zagrożenie dla niego i może wskoczyć na jego stolek to cie wyeliminuje. Jak ktos dluzej pracuje w tej firmie to wie o czym mowie
2
llll 2014-10-25 20:13:32
wyjaśnię dlaczego ludzie podlizują się do brygadzistów
1 dostają dobre wiązki
2 brygadzista decyduje kto ile zarabia
3taki człowiek musi donosić na innych
1
llll 2014-10-25 20:38:39
JAK JESTEŚMY TRAKTOWANI PRZEZ BRYGADZISTÓW
1 TAKA OSOBA MYŚLI ŻE JAK AWANS DOSTAŁA TO JEST BOGIEM
2 WYŚMIEWAJĄ SIĘ Z PRACOWNIKA
3 JAK O COŚ PROSIMY TO ROBIĄ WIELKĄ ŁASKĘ I DO TEGO JEST GŁUPI KOMENTARZ
4NIGDY SIĘ NIE ŚPIESZĄ PRZECIEŻ ONI MAJĄ STAŁĄ PENSJĘ
5 DOCZEPIAJĄ SIĘ DO GŁUPOT A NIE ZNAJĄ SIĘ NA PRACY
6 GANIAJĄ NAS O PRZERWY A SAMI CHODZĄ I ICH NIEMA DŁUGO...............
7 OCZERNIAJĄ I POPISUJĄ SIĘ PRZED SOBĄ
UWAŻAM ŻE DWÓCH BRYGADZISTUW TO JEST ZA DUŻO NA ZMIANIE NIE MAJĄ CO ROBIĆ TYLKO OKUPUJĄ BIURKO I OPOWIADAJĄ SOBIE O SWOIM ŻYCIU PRYWATNYM I KTO BYSTRZEJSZY TO SIEDZI NA STOŁKU
2
zmiany idą 2015-02-28 22:58:15
Idą zmiany w kadrze. W końcu ktoś tam zaczyna myśleć.
1
bul 2015-03-09 17:30:05
A jakie zmiany w kadrze? Kogoś zmienili. Dawno mnie nie było szepnijcie coś
2
289556 2015-03-12 07:21:36
pracowałem na po4 i jeden z brygadzistów bardzo tepil pracownikow i do wszystkiego sie przyczepial albo byl zlosliwy ogolnie srednie warunki szkoda ze nie sa w stanie pochwalic za cos co sie zrobi tylko non stop zle i zle. wkoncu mozna sie wykonczyc. nie bede wymieniac z imienia ale ci co tam pracuja to doskonale wiedza o kogo chodzi. na poczatku bardzo fajnie a potem lepiej nie mowic
1
Inf 2015-03-22 12:34:40
A jak jest z działem IT? Miałem okazję uczestniczyć parę lat temu w rozmowie o pracę ale ostatecznie zrezygnowałem z oferty jaką mi zaoferrowali. Macie tu własny lub zewnętrzny helpdesk, czy każdy "informatyk" z ccna robi tu też za złotą rączkę, jak pani Jadzia z księgowości nie umie menu start znaleźć? No i ile płacą, jakiś rząd wielkości podajcie.
pick nick 2015-03-30 18:57:04
E, tam. wesoło jest:)
2
gosciu 2015-03-31 13:52:12
Chyba nie jest take zle, slyszalem że maja niezly system system pomyslow pracowniczych. Podobno firma motywuje pracownikow do skladania pomyslow usprawnien, a po zlozeniu, pomysl jest rozpatrywany a nastepnie pomyslodawca motywujaco nagradzany. Powolali nawet podobno doswiadczonego koordynatora czuwajacego nad wszystkim
1
jaha 2015-04-12 20:56:47
Taaa koordynatora i to doświadczonego. Normalnie z konia spadłeś chyba. Najgorszy ochłap wzięli na to stanowisko.
Kiedyś przyjdzie jeszcze taki czas jak wyszkolonych i wykształconych wezmą do kadry i wtedy coś z tego będzie.
4
@Inf 2015-04-15 10:17:50
dział "IT"... kpisz czy o drogę pytasz
1
były 2015-05-10 12:30:25
Masz całkowitą racje.Jak na firmę w której produkuje się dużo wiązek elektrycznych jest strasznie duuużo KABLI.Są oczywiście ludzie którzy ciężko pracują ale też są kable i nawet nie trzeba w oczy mówić brygadziście co o nim myślisz.Z tego co widziałem to firma dzięki żółtym ma spore problemy z utrzymaniem pracowników bo skutecznie zniechęcają ludzi do pracy.Nieliczni są w stanie wyrobić 100% i więcej.Pięknie mówią przy rekrutacji ale rzeczywistość jest już inna.Myślę że doskonale o tym wiedzą ale nic z tym nie robią.Oczywiście nie każdy żółty jest ZŁY ale ja miałem szczęście poznać CIEMNĄ STRONĘ MOCY żółtych i naprawdę nie jesteście BOGAMI bo nawet do LUDZI wam dużo brakuje.Jeżeli posiadasz umiejętność wyłączenia się i olewania to możesz spróbować ale ja nie dałem rady.Praca na akord wymaga tego żeby pracownik MIAŁ przygotowaną pracę a nie chodził i szukał.Wcześniej czy później ta firma podzieli los innych podobnych i będzie dowozić pracowników z innych miejscowości.Szkoda bo praca jest fajna ale podejście niektórych sprawia że odechciewa się tam pracować.
1
nn 2015-05-24 17:17:38
co wy sądzicie o śmiesznych dla mnie podwyżkach
jak zawsze kiedy mają być podwyżki to są obniżki
1
j23 2015-05-26 18:34:53
Od 1 stycznia 2015 roku najniższa krajowa wynosi 1750 zł brutto. Płaca minimalna w 2015 wzrosła więc o 70 zł brutto w stosunku do płacy z roku 2014, która wynosiła 1680 zł brutto.
były pracownik 2015-05-27 20:41:26
Ale to łagodnie opisałeś.Widzę że nic się nie zmieniło.Współczuje zwykłym pracownikom.Straszna rotacja spowodowana podejściem do pracy żółtych sprawiła że firma dawno już straciła miano dobrego pracodawcy.
3
biurowi 2015-06-24 14:34:44
Ile macie tam do łapy/brutto w biurze? Jakiś przedział chociaż podajcie.
hahaszka 2015-07-15 19:39:58
Nie, nie jego. Lata taka jedna i czasy tnie. Podziękujcie jej za super podwyżki, nie no nie ma co, ale stara się co by Wam jak najlepiej było.
Tak, to był sarkazm w mordę jego mać.
4
do Daniela 2015-07-21 08:49:34
Wow - szacunek jeśli to prawda, że się nie boisz o tym pisać. Aplikowałam tu jakiś czas temu i nie było odzewu, chodziło o stanowisko biurowe, ale po tym co piszesz wygląda na to że trzeba by było schodzić na dół do hali produkcyjnej i cisnąć ludzi - dobrze myślę? Jeśli tak to w sumie ok, że mnie tu nie ma, nie chciałbym takiej roboty, bo już w czymś podobnym pracowałam. Największe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zawsze pchały się do bycia kapo/ekonomem i o najmniejszej wiedzy często - byleby wygodnie w miarę 8 godzin "przetrwać". Daniel - daj znać jak wygląda biurowanie tam plis.
1
Hausner 2015-07-26 20:20:24
porządne firmy (o klasę wyżej niż AQ) zawsze informują mailowo o wynikach rekrutacji tych co odpadli (a nie telefonicznie), wystarczy makro utworzyć i w trymiga sobie poradzicie. polecam pogooglować i będziecie pro.
2
@Daniel_L_UL 2015-07-27 13:36:57
dział IT cię "usunoł" ;D
Hojo 2015-07-27 17:52:10
A tam pieprzysz trzy po trzy z tymi wszystkimi swoimi wymaganiami - do biura nie trzeba mieć inżyniera tytułu, to nie biuro konstrukcyjne czy projektowanie cad tylko zamawianie komponentów i księgowość na dole.
7
czasoumilacz 2015-07-28 17:13:20
a wszyscy narzekali na moje czasy...
1
aq forever together 2015-08-24 18:24:16
No ale co tu pisac o zarobkach. 1350 na rękę na produkcji plus akord czyli max 1450. A praca w biurze to na poczatku 2300-2400 umowa o prace próbna trzy miesiące, a potem aut bo pewnie firma znowu straci jakiś kontrakt i ciecia będą.
1
pan 2015-08-28 16:21:11
a kto wam bronil isc na studia/wyjechac za granice. Takie decyzje w zyciu podjeliscie ze teraz nie ma wyboru, macie robic w takich firmach jak ta i inne podobne. Skoro firma ma tak duzo chetnych do pracy to po co ma podnosic pensje?
Glosujecie na ludzi ktorzy utrudniaja prowadzenie firmy w Polsce, przez to nie ma zbyt wielu pracodawcow a ludzi chetnych do pracy wielu. Nie narzekac tylko zaprdalac
j 2015-10-08 09:18:05
Co taka cisza?
Czyżby ,aż tak się polepszyło?
A może nie maja czasu i się pakują,jak najdalej stąd.
Bartek Bednarek 2015-11-18 00:46:12
Pracowałem jako planista materiału przez 1,5 roku. Firma jak firma, w wielu miejscach na pewno jest lepiej i wielu gorzej. Nie wymagajmy od zwykłej skręcalni przewodów, gdzie najbardziej zaawansowaną maszyną jest drukarka laserowa, nie wiadomo jakich kadr i zarobków. Negatywy - Duży potencjał, ale słabe zaangażowanie w rozwój, nowoczesne rozwiązania i narzędzia, praktycznie zerowy system motywacji finansowej (oprócz extra płatnych nadgodzin na które może zezwoli Ci Twój przełożony i stosu pochwał i pompatycznych słów jakie usłyszysz w podzięce za zaangażowanie), brak szkoleń, socjal kończący się na corocznych ankietach pt. "Co byście chcieli w pakiecie socjalnym", z drobnymi wyjątkami ogólny tumiwisizm i brak zaangażowania na wszystkich szczeblach. Awanse związane bardziej z zasiedzeniem niż z kompetencjami/predyspozycjami/osiągnięciami. Jak wszędzie, kilka zadartych nosów.
Pozytywy: Dobre miejsce dla ludzi którzy nie mają wybujałych zawodowych ambicji i zadowala ich regularna, comiesięczna pensja oraz coroczna, symboliczna podwyżka. Stabilne zatrudnienie - jak się już raz zainstalujesz to praktycznie małe szanse żeby Cię zwolnili, no chyba, że wywiniesz jakiś numer. Dobre miejsce dla osób chcących nabrać pierwsze szlify w zagramanicznej firmie. Mała formalizacja i praktycznie zerowa kontrola nad procesami i ogólnie nad tym co się tam w ogóle dzieje, daje możliwość popróbowania sobie różnych rozwiązań na żywym organizmie. Ogólnie spoko atmosfera, bez większych ciśnień.Paru pozytywnych wariatów:)
Pozdro od konkurencji:)
4
Pick Nick 2016-01-31 23:17:08
Hehe, "utrzymujesz biurowych". Gdyby nie oni, nie wiedziałbyś nawet co masz robić po przyjściu do pracy. Przychodząc do pracy myślisz nad tym skąd się wzięły na magazynie i produkcji przewody, konektory, w ogóle cała infrastruktura produkcyjna? Struktury i instrukcje pewnie też piszesz sam na kolanie w czasie przerwy śniadaniowej. Zastanów się trochę ile ludzi musi zadbać o to, żebyś Ty mógł i miał z czego kręcić wiązki.
a co tam 2016-02-02 21:59:30
Do tego sam pakuje i po pracy zawozi do klienta.
Prawda jest taka że pod względem zorganizowania całości to jeden z lepszych zakładów w łódzkim.
Przy odpowiednich warunkach chętnie bym wrócił.
szkoda gadać 2016-02-07 14:41:35
Ta firma to miała prestiż i znaczyła dużo na rynku pracy jak nazywała się TVAB.Teraz to zwykły zakład w którym możesz iść do pracy jak masz pojęcie o tym co robią.Co prawda zostało jeszcze troszkę starej załogi ale to już nie to samo.ŻÓŁCI - kto jest albo był to wie.Rotacja na produkcji jest ogromna więc są przyjęcia bo ostatnio nawet widziałem ogłoszenie.Powodzenia
2
Jack 2016-02-23 18:43:33
Widocznie wszystkie firmy "kablowe" mają to samo. W KTP Czaplinek i jej filie jest podobnie. Przykre to jest!
1
majk 2016-03-03 23:08:51
To żeś dowalił z tym inżynierem projektu R&D. Catia, solid, creo?????? Człowieku Cada nawet nie mają za wiele.
Bzdury
2
52xxxx 2016-05-26 00:46:44
A Pracue tqam jeszcze kolega wiaderko ?
ciekawy 2016-06-03 13:01:13
A co się stało ze szukają Prezesa? Czyzby nie było chętnych z załogi??
1
julka 2016-09-15 18:13:58
@jan no ja się jej nie dziwię, bo samo ubezpieczenie jest ważne, a jak masz umowę o pracę i masz odprowadzane składki, to chociaż cokolwiek masz odkładane na emeryturę... także to naprawdę ma znaczenie
1
Paryż 2016-09-20 19:57:15
Ogólnie to AQ Wiring Systems Sp. z o.o. ma naprawdę fantastyczną atmosferę, totalnie nie mozna powiedzieć niczego złego, co chyba nie dziwi za specjalnie, ludzie młodzi i mimo wszystko już doświadczeni
2
ja! 2016-09-25 20:34:08
Cala prawda
1
szzz 2016-09-26 21:18:28
Hej, a jaka jest teraz wypłata? Dzięki za odpowiedź
Bartek Bednarek 2016-10-06 22:49:10
Jak tam wariaty? Kogo ubylo to wiem, a kogo przybylo?Patryk zakupowiec - Dla Ciebie oddzielne pozdrowienia. Chuck... Ty wiesz co
4
bioi lena 2016-10-07 08:59:12
jakby ktoś szukał zatrudnienia w tej firmie to obecnie poszukiwany jest pracownik na stanowisko Continual Improvement Process Coordinator, jak na Łódź to moim zdaniem całekiem interesująca propozycja zatrudnienia
Zostaw swoją opinię o AQ Wiring Systems Sp. z o.o. - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AQ Wiring Systems Sp. z o.o.