brak logo

Datum Logistic

Piotrków Trybunalski

Opinie o Datum Logistic

wojtek 2016-04-27 14:34
Rotacja nie rotacja, znam właścicieli, nie przyjmują byle kogo po prostu.
3
byłem tam 2016-06-08 14:42
"Pacz Pan" znów szukają. Ale lustra nie lubią, bo lustro wymaga spojrzenia sobie w oczy, a oni nie chcą spojrzeć prawdzie w oczy.
4
bełchatowiak 2017-03-01 14:53
Owszem rotacja jest. Podstawą wynagrodzenia jest najniższa krajowa + delegacje za granicą ok. 3500.
1
lulek 2017-03-26 10:15
pracowałem tam niby jest ok ale......... ( usunięte przez administratora )konfliktowy realna pensja 3tys fakt wałsciciel nie ma pojęcia o autach
janas 2017-04-18 10:14
Pracuje w tej firmie od początku jak tylko mają auta, i nie ma sprawy której nie da sie załatwić bez sporu, ale jak widzę jacy kierowcy przychodzą, " na chwile" - a połowa z nich nie umię nawet odpalić Mercedesa to pozniej piszą takie głupoty. Pracuje tu kilka lat i nigdy nic mi nikt nie zabrał z pensji jesli sie nie zgodziłem na to, a co bylo z mojej winy. Pensje - zawsze na czas i napewno wiecej niż to co piszą u góry.
romek 2017-04-19 14:56
Witam. Dzisiaj własnie byłem podpisać umowę, wydaję mi się wszystko ok. Widziałem ich nową bazę nawet - utwardzony teren wygląda normalnie. Pojazdy są ok - kilka osob w biurze. Podejmuje z nimi wspópracę - zacznam od 4 maja. Podoba mi sie że nie płaca mandatów kierowcą - powiedzieli że ma być pełen legal. parkingi płatne - kase zwracają za parkingi. Widzę ze mają mega program do tacho taki jak BAG czy nasze polskie ITD - sprawdzili mi karte co i jak. Mam nadziej że będzie ok - rozmawiałem z jednym kierowcą mówi ze kasa zawsze na czas ja umowiłem sie na stawkę z km .
driver 2017-04-20 09:27
nie wiem jak teraz jest. Ja odszedłem jakiś czas temu juz, ale dlatego, że mają cykl na 2 tygodnie, a ja muszę być co tydzien w domu. Takto było ok wszystko dla mnie tam. Kasa okolo 5500-6000 mniej wiecej wychodziłem.
Robert 2017-04-20 13:30
Driver czyli piszesz ze jest ok i warto tam iść,ja byłem tam pytać co i jak, widzę żę mają pojęcie o pracy - proponują albo stałą albo z km. Pytanie ile robią km, z przebiegów które mi pokazywali to od 10 500 najmniej do 13.500 i co najważniejsze pełen legal. Umówiony jestem na kolejne spotkanie bo faktycznie tak z buta to nie chcą przyjąć.
Wojas 2017-04-22 07:52
Panowie dziś rozmawiałem z jednym z kierowców na parkingu . Mówi ze Ok zrobił u nich już ponad 150 tys. Km i nigdy nic mu nie zabrali nie odciągnęli z kasy . Jeździ na stałej kasie , mówi czy zrobi 9000 tys czy 12000 kasa ta sama. Na święta zawsze w domu . Pieniądze są zawsze na czas. Pytałem czy potrzebują mówił ze nie wie.
Luki 2017-04-23 07:10
jezdze u nich i powiem wam tak. Robota ułożona generalnie płaca stała kasę jak ktoś chce to może na km pewnię więcej bym zarabiał ale wole mieć luz i stała kasę. Zjeżdżam co drugi weekend na 3 pełne dni. Wychodzi mi tak 11-12 dni w drodze. Jazda legal tutaj to maja fioła bo można by czasemcos dociągnąć. Parkingi płatne. Widziałem się ostatnio z kimś co od nich odszedł i teraz widzę jak jeździ trupem na lorach. Myśle ze powrotów nie ma u nich tutaj wydają się bardziej stanowczy nic w innych kwestiach. Jeżdżę tu prawie 2 lata
Zostaw swoją opinię o Datum Logistic - Piotrków Trybunalski
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Datum Logistic