logo ORTCARE sp. z o.o.

ORTCARE sp. z o.o.

Warszawa

Firma dąży do zwiększenia satysfakcji i zadowolenia pacjentów oraz rozszerzenia asortymentu w celu spełnienia oczekiwań najbardziej wymagających pacjentów.
Wywiadu udzielił:
Filip Kierzkowski Kierownik Działu Sprzedaży ORTCARE sp. z o.o.
W czym głównie specjalizuje się firma Ort-care?
Poza sprzedażą sprzętu ortopedycznego do zakresu naszych działań należy daleko idąca pomoc polegającą między innymi na doradzaniu klientowi, na dobieraniu odpowiedniego sprzętu, załatwianiu formalności. Stałą praktyką są dojazdy do klienta w celu prezentacji produktu, co jest bardzo istotne, szczególnie, że przeważającą część naszych klientów stanowią osoby chore i niepełnosprawne. 
 
Proszę opowiedzieć o początkach firmy. Kiedy została założona? Jak się rozwijała?
Firma powstała w 2007 roku. W tym czasie zostały otwarte pierwsze sklepy detaliczne. Następnie biuro firmy przeniesiono do Warszawy, gdzie rozpoczęła działalność ogólnopolską. Rozwijała się dynamicznie dzięki współpracy z wiodącymi na świecie producentami sprzętu ortopedycznego. 
 
Jaka jest wizja firmy, jej główne założenia i cele?
Firma dąży do zwiększenia satysfakcji i zadowolenia pacjentów oraz rozszerzenia asortymentu w celu spełnienia oczekiwań najbardziej wymagających pacjentów.
 
Jakie są wg Pana największe dotychczasowe osiągnięcia?
W roku 2009 otrzymaliśmy nagrodę za aktywną sprzedaż wózków inwalidzkich, oraz na przestrzeni wieloletniej działalności dostarczyliśmy pacjentom ponad 2000 urządzeń rehabilitacyjnych.
 
Jakie są silne i słabe cechy firmy (np. Elementy, które chcieliby Państwo udoskonalić)?
Silna: Doświadczenie, organizacja pracy oraz sprawdzone procedury działania.  
Słaba: Nieustannie dążymy do poprawy naszej komunikacji z pacjentami oraz maksymalnego przyspieszenia procedur związanych z refundacją.
 
Czy firma zatrudnia studentów (przyjmuje na praktyki)?
Nie organizujemy praktyk studenckich. Zatrudniamy natomiast osoby zarówno pełnosprawne, jak i niepełnosprawne.
 
Posiadacie Państwo strategię na wypadek kryzysu ekonomicznego?
Firma zabezpieczona jest na wypadek kryzysu ekonomicznego poprzez równolegle prowadzoną sprzedaż gotówkową oraz realizując bezpłatne dostawy sprzętu w ramach NFZ.