STALMECH

Biała

Opinie o STALMECH

steve 2015-12-04 17:39
romek to jakie te stawki bo chętny jestem
tomson 2015-12-15 17:43
kolego kiero odpowiadam na twą zaczepkę to ty nie masz pojęcia o spawaniu pierwsza sprawa w stalmechu spawa się półautomatem nie tigiem wiec stawka 15 zł na miejscu normalna ja wyrabiam norme i inni na moim dziale tesz w płocku nie dostaniesz w innych firmach wiecej na mig mag delegacja w polsce na pólautomat wyciogniesz max 5000 tys zjazdy co 2 tygodnie utrzymanie się delegacji plus piwko z kolegami około 1500 tys zostanie ci około 3500 tys na tiga owszem stawki są ale półautomat to lepiej za granice jechać bo w polsce w delegacji trzeba cisnąć 10 - 12 godzin żeby zarobić na swoje ty pewnie kurs skończyłeś i z opowiadań słyszałeś jakie to zarobki w polsce bo jak taki spawacz jesteś to poco ogłoszeń w stalmechu szukasz ruszaj na stocznie rafinerie ja spawam już 10 lat byłem już wparu miejcach teraz zarobie 2700 żona 2000 i mi starczy a ty zarabiaj te niby miliony w polce na migu a stalmech firma jak inne teraz nigdzie 13 niedajo a robić każo jedz w delegacje u prywaciarza zobaczysz jest robota super niema to do domu
mrr 2015-12-19 05:50
Kicia.. moj maz pracuje w stalmechu podejrzewam ze mnie tam zdradza. Mowi ze dziewczyny tam nie pracuja mowi ze jest hala na ktora tam wejsc nie mozna kazdy hale ma swoja czy to prawda?
1
niekicia 2015-12-19 18:29
a gdzie pracuje maż
Kicia 2015-12-19 22:38
Dziewczyny mają szatnię w drugim budynku ok 200 metrów od szatni męskiej ,na hali nr 3 i nr 1 pracują dziewczyny, na ścianach są napisy że nie wolno przechodzić z hali do hali ale nie wszyscy przestrzegają, zresztą w czasie pracy nie da rady chodzić między halami bo cię brygadzista wahaczy, jak nie będziesz na stanowisku.
mrr 2015-12-20 21:51
Pracuje jako operator cnc. Dzieki za odp kicia
pracownik 2016-01-18 00:29
Kicia kim jestes ? może sie umówimy ? ;)
michal 2016-02-25 00:34
pracowałem długo jak teraz jest na spawalni
dydek 2016-02-25 11:02
teraz jest lepiej
nie wiem o co pytasz ale lepsza jest atmosfera ludzka i powietrzna
no siema 2016-02-26 01:04
pracowalem za czasow łakomego to bylo dno teraz jest o wiele lepiej
dydek 2016-02-27 20:47
od czasu nowego kierownika jest całkiem inaczej i lepiej. Jesteś traktowany z szacunkiem no i automatyka i organizacja poszła mocno do przodu. z tego co wiem teraz szukają tylko spawaczy
1
P 2016-03-02 12:03
Witam, jak wygląda praca na stanowisku spawacza ? Ilu zmianowa jest praca ? Jak praca w soboty ? Jakie są spawarki w firmie i jakie pozycje spawania ?
no siema 2016-03-02 22:36
tak jak DOK napisal pracownicy sa traktowani z szacunkiem wogole widze roznice w atmosferze wsród pracownikow za czasow łakomego to tragedia byla teraz nie ma na co narzekac. Moim zdaniem jakos tak zupelnie inaczej sie do tej firmy teraz wchodzi
Gabi 2016-04-27 11:37
Może ktoś z Was podpowie mi kto w STALMECH zajmuje się logistyką. Wiem że często wysyłany jest transport do Niemiec a ja często jeżdżę tirem do Niemiec i chętnie podjąłbym z nimi współpracę. Pomożecie? Do kogo się skierować? Jak wyglądają wysyłki w tej firmie? Z jakiego spedytora korzystają?
Z góry dziękuję
pracuś 2016-04-27 16:27
zadzwoń do firmy do sekretariatu i powiedz co chcesz z tego co wiem to transportem zajmuje się Michał ale nie znam nazwiska
pracuś 2016-05-06 22:50
z tego co wiem to zatrudniają spawaczy
pracuś 2016-05-06 22:51
z tego co wiem to zatrudniają spawaczy
Krzychu 2016-05-12 15:36
Czy STALMECH zatrudnia palaczy ?
Krzychu 2016-05-12 15:45
Ktoś wie czy w STALMECHU zatrudniają osoby palące?
sterupianpl 2016-05-17 16:23
jak płaca za montera?
Kawas 2016-07-07 10:55
Ja jutro Idę na rozmowę kwalifikacyjną ;)
Ania 2016-07-18 13:30
Witam, a jak duże zatrudnienie jest w tej firmie?
Str 2016-07-22 11:09
Witam wszystkich,
Obecnie prowadzimy rekrutacje do naszej firmy. Mogę udzielić wszelkich odpowiedzi i opisać co i jak. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę odpowiedzieć na tą wiadomość.
PK 2016-07-26 18:05
Na jakich spawarkach pracuję się w firmie i czy elementy są już gotowe do pospawania ?
dir 2016-08-02 18:33
pierwszy raz sie spotkałem ze firma daje najpierw na badania i na umowie sami wystawili stawke nawet mnie sie nie zapytali ile chce zarabiac podpisałem umowe ale bede szukał dalej .
Pulcia 2016-08-18 18:12
Swiadczy o tym ze tonacy brzytwy sie chwyta. Ja poszedlem tam tylko dlatego ze u mnie w robocie byl przestoj. Zobaczylem zwiedzilem popracowalem - wniosek wole bezrobocie ! Pozdrawiam
tig 2016-08-18 22:25
JA tam pracuje już 8 lat i nie narzekam , prace pewna i wynagrodzenia też są na czas, Jak wolisz bezrobocie to szczęśliwej drogi. ja tam widzę że firma się rozwija szybko bo co rok budują nową halę i nawet zapowiadają podwyżki. Zarobki nie są oszałamiające ale wystarczające. na pewno nie jest to najniższe , spawacz na robotach spawalniczych ma 16 netto na godzinę, nie jest to co zagranica ale coś
Pulcia 2016-08-19 04:41
ta ta ta podwyzki slyszalem co sam Ksiezakowski na temat podwyzek powiedzial i powiem krotko z fartem ! A to ze budują nowe hale hmm ta z robotami ok masz racje ale ta na samym koncu to jest hala stelmechowska ? no chyba nie. A co do placy na czas jakby wybrali moze inne agencje pracy to ok bo ten caly ateb to smiech na sali wiecej nerwow to kosztuje niz to wszystko warte tej wyplaty nic nie wiedza nic nie slysza a po stawkach jada jak chca
Stanisław 2016-08-24 07:56
A jakie umowy? Czy po śmieciowej umowie zwalniają, czy zatrudniają? Słyszałem, że kończy Ci się umowa śmieciowa to zwalniają i wymieniają na nowe kadry ! Za dobrą pracę dają stabilizacje czy burta ?
zigi 2016-08-24 22:50
zależy kto . Jak spawacz zatrudniają od razu na umowę o prace. Jak inni to najpierw przez agencję pracy a potem do firmy.
Pulcia 2016-08-25 19:48
Na kazde stanowisko zatrudniaja najpierw na smieciowke. A jak bedziesz tyral jak wol i jakims cudem zrobisz norme to moze moze.
zigi 2016-08-25 23:42
Pulcia gadasz bo gadasz , a mało wiesz. Ja spawam tam tyle lat i normy spoko wyrabiam, ale czasem przychodzą młodziaki po kursie i nie wiedzą jak spawarkę ustawić i mają wielkie pretensje nie wiadomo o co i do kogo. Ustawili mnie kiedyś z takim w parze do spawania to na drugi dzień poszedłem i powiedziałem że nie chce z nim pracować bo rzeczywiście z takim to nie da rady zrobić normy bo bym musiał pracować z niego a on tylko w telefon gada. Pulcia jak nie wiesz to nie gadaj, bo spawaczom dają umowy o prace od razu. JA przyprowadziłem kumpla spawacza i po testach umowę dostał od razu. pozostałym monterom umowy przez agencje a potem do firmy.
1
Pulcia 2016-08-26 01:25
Wez mnie nie rozsmieszaj spawalem w nie jedej firmie tutaj bylem z powodu przestoju u siebie i nie jest ciekawa akcja jak majster przychodzi na nocy i mi gada ze mnie nie moze dopuscic do pracy bo w agencji pracy nie bylem, tutaj ludzie maja sie czegos dowiedziec o firmie a nie wkrecasz jakiegos chlopaka a jak ty to taki spawacz dobry jestes tyle lat spawasz to idz do firmy gdzie dobrze zarobisz bo jest wiele takich wokol stalmechu no ale po co przetopu bys pewnie nie zrobil hmm przetopu piona z dolu do gory chociaz poloz wiec taka "fachowa" robota jak w stalmechu ci sie podoba pozdrawiam
zigi 2016-08-29 19:02
test to normalka spawasz próbki ktoś ocenia, a co do kobiet spawaczy to wiem że jedne kiedyś jedna spawała ale to były lżejsze detale , teraz chyba takowych nie ma.
zigi 2016-08-29 19:02
test to normalka spawasz próbki ktoś ocenia, a co do kobiet spawaczy to wiem że jedne kiedyś jedna spawała ale to były lżejsze detale , teraz chyba takowych nie ma.
władek 2016-09-29 13:23
Niby jak Ateb płaci? Ja zawsze mam na czas. Mogę iść do nich do biura przedstawiają wykaz jaki otrzymują ze Stalmech wszystko klarownie zawsze wypłata mi się zgadza
1
tik 2016-09-29 17:15
kwoty są różne , a dziewczyny u nas jeżdżą
Bodzio 2016-09-30 08:33
Zgadzam się w władkiem wypłata zawsze do 10. dnia każdego msc, przedstawiają godziny ze Stalmech, stawkę itp. Pracowałem w różnych agencjach prac i mogę tą naprawdę polecić.
1
dzik 2016-10-02 16:38
hej jestem zainteresowany pracą na spawacza chodzi mi o prace za granicą i nie mam namiarów kontaktowych obecnie przebywam w Holandii
zbyszek 2016-10-07 22:39
próbuj napewno dasz rade jeżeli potrafisz spawać napewno cię przyjmą
erf 2016-10-08 14:28
teraz to widze @Zbyszek ze szukają tylko operatora wózków w Płocku prawda to jest? bo napisałeś cos o ofercie dla spawacza i w sumie nie wiem już czym mam się sugerować jakbyś mogł coś więcej w tej sprawie i na ten temat napisać to byłym wdzięczny !!
1
Iwona 2017-03-24 14:08
Obecnie firma poszukuje osoby między innymi na stanowisko Elektryk - Automatyk oraz Lakiernik Kabiny Proszkowej. Czego mogą się spodziewać osoby, które aplikują na te oferty pracy? Jak wygląda praca w STALMECH?
Roman 2017-05-15 21:31
Witam jestem zainteresowany w charakterze spawacza .Bardzo prosze o kontakt na meila : ja280@poczta.fm
Iwona 2017-05-16 10:04
@Roman firma poszukuje obecnie pracowników na stanowisko SPAWACZ MET 135 - spawanie pachwinowe. Jeśli zamierzasz aplikować to kliknij na przycisk oferty pracy widoczny tuż pod nazwą firmy lub też ten link: http://www.gowork.pl/praca/stalmech;pr
Znajdziesz tam aktualne ogłoszenia o pracę oraz informacje, gdzie należy przesyłać CV.
mimi 2017-07-20 19:27
Jak teraz wygląda praca w Stalmechu. Mam niedługo tam zacząć pracować. Słyszałem,że pracuje się od poniedziałku do piątku plus jedna sobota w miesiącu. Czy jest to prawda?
1
sp 2017-07-22 12:57
w sobotę pracuje niektórzy tylko ludzie, najczęściej na spawalni jak nie wyrobili się w tygodniu
mimi 2017-07-22 21:21
Ogolnie co sadzisz o tej firmie. Bo mam pracować na maszynach.
sp 2017-07-22 22:47
w firmie nie powiem że jest lekko, ale ciekawie bo można się dużo nauczyć. Zależy na czym ci zależy. Zarobki też nie są złe, ale jak się przykładasz, trudno coś omknąć bo wszystko ma swoje normy. Generalnie pracuję już kilka lat i powiem że nadzór jest trochę leszy lub gorszy zależy na jaki dział trafisz.
wypłaty są terminowo. Chłopaki z którymi pracuję i brygadzista też są w porządku.
mimi 2017-07-23 13:13
A pensje jakie są? No mi mówili, że na początek mam się zająć jakimiś łatwymi maszynami, bo to będzie dopiero mój początek z taka firmą.
sp 2017-07-24 09:02
jak przyjdziesz to zobaczysz, są różne , zależne od tego jak przykładasz się do roboty
Zostaw swoją opinię o STALMECH - Biała
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie STALMECH