brak logo

Combidata

Sopot

Opinie o Combidata

anonim 2011-06-06 18:06:55
jesli szukacie firmy ktora kaze wam od 1 dnia sprzedawac jakies nienormalne szkolenia i chcecie miec kierownika ktory nie ma pojecia o sprzedazy to polecam !!! Aha o jakichkolwiek szkoleniach zapomnijcie !!
Juz od pierwszego dnia grzanie sluchawy zadnych szkolen z produktu a po 3 dniach wielkie zdziwko czemu nie ma sprzedazy .. W zamian polecam stanie za lada w sklepie wieksze szanse na dluzsza kariere. No i najlepsze na rozmowie rzekomo proponuja wam 2000zl na reke a jak sie pozniej okazuje to dostaniecie 1600
3
Anoniim! 2012-09-27 14:01:45
Bardzo ładne wprowadzenie w życie firmy, co nie przekłada się na dalszą współpracę. Totalny brak szacunku dla pracownika i kiepski klimat. Ko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracy wydawane jak w wojsku! Ma być zrobione i nie ma gadania. Wielki minus...
Pracus 2012-10-06 10:05:10
Słyszałem ,że w Combidacie są zwolnienia grupowe. Ciekawe czy wypłacają odprawy pracownikom ?
Pracownik roku 2012-10-08 14:16:01
Zapewniam Cię, że nie wypłacają ;]]] Jedyne co dostajesz na zakończenie współpracy to \'\'powodzenia\'\' .
Adrianna 2012-10-10 20:19:27
a te ich ogłoszenia na pracuj.pl i innych to o co chodzi tak na prawdę? Warto składać tam? Jak wygląda rozmowa wstępna? Czy to prawda co piszecie, że jest tak kiepsko?
combinat 2012-10-10 22:46:11
Adrianna - 2012-10-10 20:19:27

a te ich ogłoszenia na pracuj.pl i innych to o co chodzi tak na prawdę? Warto składać tam? Jak wygląda rozmowa wstępna? Czy to prawda co piszecie, że jest tak kiepsko?
No jak są grupowe to zatrudnią pewnie studenta na podtrzymanie projektu
Anoniim 2012-10-11 09:18:45
Generalnie jeżeli chodzi o handlówkę to tam jest wielki przemiał. Co chwilę ktoś odchodzi i przychodzi. Można to zweryfikować po ogłoszeniach. Co do studentów, to nie mam pojęcia. Po kilku dniach można było samemu się dowiedzieć co się tam dzieje. Ludzie nie wszystko mówią, ale to widać. Także wybór należy do Ciebie ;]]
1
Ona 2012-10-11 23:37:37
Widzę, że nie tylko mnie takie rzeczy spotkały w tej firmie. Szkoda, że wcześniej nie spojrzałam na tą stronkę, nigdy bym tam nie pracowała. Szkoda mi tego czasu. Niczego mnie tam nie nauczono, nie mogłam się rozwijać. Wiedzę, którą przyniosłam, również zabrałam ze sobą.... Ale wpisane Combidata w CV robi wrażenie... Tylko to....
Gratuluje kadrze zarządzającej! Robicie świetny wewnętrzny PR!
1
gość 2012-10-27 19:41:59
Ja tam pracowałam ponad 2 lata do 2008, sama odeszłam, skusiła mnie lepsza kasa od i tak bardzo dobrej i z perspektywy czasu żałuję. Jak się ma odpowiednie kompetencje, umiejętności i trafi do odpowiedniego działu a nie z przypadku, to praca jest ok. Ciężka, czasem bardzo ale ok. Ludzie zajefajni to wynagradza trudne chwile, nawet Ci na kierowniczych stanowiskach, tylko też trzeba być człowiekiem i pracować dla firmy a nie dla kasy na koniec miesiąca. Wtedy jest i praca i zadowolenie i kasa.
Xena 2013-01-16 18:17:55
hehe dobre

jak sie pracuje dla firmy a nie dla kasy
i sie daje D kierownikom zarządzającym którzy mają pojęcie o swojej roli jak moja swinka morska o cenach walut to może i jest fajnie
ale jak ma sie jakiś szacunek do siebie to albo go sie tam traci albo sie odchodzi

nie mowie - niektórzy fajni ludzie ale mało ich zostało :)
gość 2013-07-22 23:21:38
Ta firma to PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mm 2013-10-03 00:37:38
szef nie zna słowa więcej i zawsze na śmieciowej umówce
mm 2013-10-03 00:40:24
w ostatnich dwóch wierszach zaprzeczenie (przy okazji po kolejnym i przecinek)
Moralizator 2014-01-21 07:39:47
Firma rodzina, brak jasnej strategii długo i krótkoterminowej, wieloosobowy zarząd - brak spójności zarządzania. Firma od kilku lat bez wizji - oddziały lokalne (satelity) skutecznie zamykane, bazowanie na funduszach EFS, nie dbanie o potencjał ludzi (rozwój zawodowy), przydałoby się wdrożenie usprawnień ciągłego doskonalenia się, próby inicjacji wewnątrz systemowego CRM legły w gruzach, balansowanie umowami (aspekt EFS), jakość szkoleń daje do myślenia. Szkoda...potencjał duży, w latach ubiegłych predysponowanie do ligi najlepszych firm szkoleniowych. Jednak bez wsparcia własnej grupy trenerów (narzędzia motywacyjne to fikcja),a socjal kwiczy....
6
chopak 2014-01-24 21:40:30
a jest tam jakiś dział marketingu?
aleksy 2014-03-27 12:47:03
Nadal w combidata nie macie stałych umów? To jakie dokładnie umowy Wam dają, na 3 miesiące umowa zlecenie, czy dzieło?
walik 2014-04-05 14:17:51
Combidata szuka obecnie do pracy na stanowisko konsultanta HR, może jednak nie jest tak źle i warto zaaplikować?
lukas 2014-05-24 17:35:44
Teraz z kolei Combidata szuka kierownika projektu do Gdyni, nie wygląda to tragicznie, może warto zaaplikować.
lukas 2014-05-29 14:09:29
Ktos wie jak z warunkami w środku, czy klimat jest sprzyjający, szef czasem pójdzie człowiekowi na rękę?
Pracownik 2014-09-10 19:16:30
Jeżeli nie chcecie, abym Wam nie zapłacili za pracę, aby pracować na umowach śmieciowych, czy być oszukiwanym przez Bohdana Gotkiewicza to odradzam jaki kolwiek kontakt z combidata
2
Ex 2014-10-28 12:41:18
Firm w ostrym kryzysie! - po wielu falach zwolnień. Co gorsze spóżnia się coraz dłużej z płatnościami, a pewnie niedługo straci całkowicie płynność.
2
gg 2014-12-06 18:03:02
Jestem klientem Combidaty -tragedia, chaos organizacyjny, zmienne terminy, nie wiadomo kto za co odpowiada, jestem zniesmaczona -pierwszy i ostatni raz z nimi współpracuję.
tranta 2015-02-25 05:29:42
Combidata to firma, która organizuje szkolenia z IT, Microsoft i innych. Generalnie zajmują się siecią informatyczną, IT, wszystkim co jest związane z komputerami, przesyłem danych etc. Zastanawiam się tylko czy oprócz tego robią normalne projekty i jak dobierają pracowników aby zaspokoić jedne i drugie potrzeby w firmie.
ala 2015-08-06 15:28:29
Co za bzdury!!! Pracownicy w tej firmie pracują po kikanaście lat i jakoś ni narzekają. Klimat jest kapitalny, rodzinny, pracuje się DOBRZE a co najważniejsze wiele można się nauczyć, bo pracują w tej firmie bardzo inteligentni ludzie.
To oczywiste, że jak zatrudniają ludzi np. do pomocy na kilka miesięcy dają umowy zleceniem, ale są to rzadki przypadki. Gdybym nie pracowała w tej firmie i przeczytałabym te wszystkie złe komentarze pomyślałabym, że pracuje się źle a to nieprawda!
maciej 2015-08-06 19:30:12
Combidata to przede wszystkim fantastyczni ludzie. Świetny dzial funduszy UE. W pozyskiwaniu funduszy jedna z najskuteczniejszych firm w Polsce. Dzial projektowy również wykwalifikowany i bardzo pomocny. Ogromna wiedza merytoryczna.Nasza firma realizowala z combidata kilka projektów w przeciągu ostatnich dwóch lat i jesteśmy na tyle zadowoleni, ze nie chcielibyśmy współpracować z żadnym innym podmiotem. Kompleksowe wsparcie, atmosfera przyjazna, pelen profesjonalizm.
2
TenCoWie 2015-08-10 12:00:57
Masakra, nie dotrzymują słowa danego kontrahentom trzeba się prosić o swoje zarobione pieniądze
byłypracownik 2015-08-11 12:50:57
Naprawdę dobrze pracowało mi się w tej firmie. Zawsze przychodziłam chętnie do pracy, bez stresu. Akurat pracowałam w działe handlowym. Nie jest prawdę, że nie mamy przypisanych klientów. Przypisane jest na podstawie CRM, na którym pracujemy. Oczywiście jest nastawienie na wyniki, ale nasza szefowa nie robi nam większych problemów jak robimmy sobie dłuższe przerwy. Każdego dnia mogliśmy wyjść do kuchni i zrobić sobie pół godzinną przerwę śniadaniową czy obiadową. Realny czas naszej pracy więc to około 7 godzin dziennie, czasem nawet mniej, ale nie jesteśmy z tego wyliczani. Przerwy nie są odliczane z czasu pracy. Rzadko się to zdarza u innych pracodawców. Inne działy zazwyczaj dłużej pracują, ale kierownicy też fajni. Osobiście polecam tą firmę. Naprawdę dużo można się w niej nauczyć i nie narzekać na monotonnie.Rekrutacja do firmy jest dość cieżka, kilkuetapowa, ale warto.
juri 2015-08-21 15:28:14
z tego co wiem Combidata zawsze miała dobre warunki finansowe jak na trójmiasto. Koleżanka aplikując do firmy dostała takie warunku, o które poprosiła + dodatkowo premie. sam osobiście aplikowałem kilka razy, ale nie zostałem zaproszony na rozmowę. Rekrutacja przebiega kilkuetapowo i trwa kilka tygodni. Na niektóre stanowiska pewnie dłużej.
żaczek 2015-08-21 15:30:16
Osobiście polecam. Firma zatrudnia naprawdę fachowców w swoich dziedzinach - wiele można się od nich nauczyć.
oli 2015-08-21 15:31:36
Oczywiście dają na stałe umowy. Bardzo często na czas nieokreślony. Chyba, że zatrudniają Ciebie na kilka miesięcy to wtedy zlecenie.
Gizmo 2015-08-27 10:57:48
Pracowałem w firmie 6 lat. Dobre zarobki za adekwatny zakres obowiązków. Jesteś rozliczany przede wszystkim z zadań a nie z ilości godzin, które przesiedzisz w biurze. Możliwość pracy zdanej. Każdy z pracowników ma firmowego laptopa oraz telefon komórkowy (obecnie bez ograniczeń na rozmowy). W moim przypadku miałem umowę o pracę na czas nieokreślony. Rodzinny klimat.
oli 2015-08-27 18:13:42
chciałabym tam zaaplikować. możecie mi powiedzieć jak wygląda tam praca w dziale, który zajmuje się organizacją szkoleń? z tego co wiedziałam bardzo dużo szkoleń organizują (chyba najwięcej u nas na pomorskim). Zależy ma na firmie, w której będę posiadać stałe zatrudnienie oraz dobrze zorganizowaną pracę.
KAPI 2015-09-01 14:25:40
Na pewno dużo się tam nauczysz. Być może dostaniesz pierwszą umowę na okres próbny 3-6 miesięcy, a później stałą umowę. Z tego co obserwuje firmie zdecydowanie zależy na przedłużaniu umów jeśli się sprawdzisz.
ala 2015-09-25 10:43:14
zdecydowanie polecam: fajni ludzie, dobre zarobki i możliwość rozwoju
Magda 2015-10-18 19:15:31
Firma warta polecenia. Z czystym przekonaniem polecam jako dobre miejsce do pracy. Wspaniali ludzie tam pracują. Nigdzie nie znalazłam takiego dobrej klimatu jak tam. Az milo do pracy się chodziło
Lili Lu 2015-10-26 19:52:50
Powyższe komentarze to chyba jakaś akcja PR. Firma w bardzo dużym kryzysie. Słabe zarobki, dział handlowy praktycznie nie istnieje, są to jedynie pozostałości po call center. Zwalniają kobiety wracające z urlopów macierzyńskich, ludzie wiecznie narzekający na wszystko, nowe osoby pracują na zlecenie i wiele innych smaczkó:)
LALa 2015-12-18 19:41:19
Jeśli chodzi o Combidatę to Tylko Śmieciówki. I nie wiedzą co to jest "więcej", nawet po pięciu latach.
michu 2016-02-07 17:05:02
Mi dali od razu umowę o pracę
obiektywny 2016-02-08 21:35:54
Dołączam do osób mających bardzo dobrą opinię o tej firmie. Świetny zespól fachowych współpracowników i dobre produkty, które z przyjemnością można rekomendować klientom.
dawid o 2016-02-09 22:15:15
Jest w porzadku. Kasa się zgadza i ludzie normalni.
kasia 2016-02-20 14:50:00
Bylam u nich na szkoleniu z Agile Swietna organizacja logistyczna. Polecam jako organizatora szkoleń.
ja 2016-02-21 19:09:47
Bardzo dobry klimat wśród pracowników. A to się rzadko teraz zdarza w firmach!
ktos 2016-04-07 16:33:09
bo ta firma juz nie istnieje
MCT 2016-04-26 23:31:05
Moze jak ktos zatrudni sie u nich na stale to jest milo i sympatycznie. Wspolpracownikow i freelancerow traktuja jednak fatalnie. Ja sie na nich przejechalem, kilka lat temu i dziekuje. Zostalem oszukany na blisko 2000PLN.Poczatek wspolpracy - tel. w piatek, czy w weekend nie poprowadzilbym szkolenia. Troche mnie to zdziwilo, ale ok, maja sytuacje awaryjna. Zgodzilem sie. Ustnie umowilismy sie na stawke i umowe zlecenie - zaznaczylem w rozmowie ze trzeba bedzie od tej umowy zaplacic zus, bo nie mam nigdzie indziej oplaconego. Nie moge doprosic sie o umowe, po 1.5 miesiaca podsuwaja mi w koncu do podpisu, w ktorej jednym z punktow jest oswiadczenie ze jestem zatrudniony na min. krajowa w innej firmie i nie trzeba placic zus, a w kolejnym ze zobowiazuje sie pokryc wszystkie koszty kar dla firmy wynikajace z tego falszywego oswiadczenia w przypadku kontroli zus. Umowy nie podpisuje, wiec pretensje do mnie ze ich nie poinformowalem. Robia ze mnie idiote, proponuja ze zaplaca mi cala kwote z zus, a ja zus sam sobie zaniose itp. W koncu po 2 miesiacach (dalej prowadze u nich 2 weekendy w miesiacu szkolenia) dostaje umowe z kwota i zapisami ktore moge podpisac. dostaje umowe na maila mam wydrukowac i odeslac. Prowadze 2 kolejne weekendy szkolenie, i z poczatkiem kolejnego miesiaca dostaje modyfikacje tej juz podpisanej przeze mnie umowy bez slowa wyjasnienia tylko jedno zdanie:"Prosze podpisac i odeslac". Umowa rozni sie dokladnie o zus jaki firma ma zaplacic od tej umowy. Ja rozumiem ze mogli nie zanotowac wczesniej ze zus bedzie do zaplaty - ale tu uszukali mnie w zywe oczy. Probuje sprawe wyjasnic. Niestety jestem odsylany od jednej osoby do drugiej, a w koncu koordynatorka osrodka mowi mi wprost ze jak nie podpisze to zadnej kasy mi nie zaplaca. Mam dosc tej firmy, nerwow i takiego traktowania. Moglem zglosic sprawe do PIP, dochodzic sprawiedliwosci w sadzie, ale odpuscilem. Podpisalem, kase wyplacili. I nastepnego dnia powiedzialem ze kolejnego weekendu juz nie prowadze - poprzedniego trenera tez pewnie tak zalatwili. Niestety traktowanie kursantow tez bylo fatalne. Fakt ze to bylo szkolenie dofinansowane z UE nie powinien oznaczac ze mozna traktowac ludzi jak petentow w urzedzie z czasow slusznie minionych. Na przerwie dostepna tylko woda, herbata byla - ale w automacie i trzeba ja bylo kupic. Do tego na cale zajecia talerzyk najtanszych herbatnikow, po jednym ciasteczku na osobe. Co prawda na szkoleniach komercyjnych, w innych oddzialach bylo lepiej (prowadzilem jeszcze 2 inne szkolenia w tej firmie) - ale bez rewelacji, wszedzie fatalna organizacja, np. mialem nieszczescie prowadzic warsztaty z Windows Azure 2 dniowe, gdzie pierwszego dnia musielismy instalowac visual studio, 15 komputerow na sali po wifi, a lacze na zewnatrz z oddzialu 512kbps, tez po wifi. skonczylo sie na tym ze ja pokazywalem na swoim laptopie, a reszta kiwala glowami.
blind 2016-05-06 18:05:48
rzeczywiście @mct ą niestety takie firmy które nie do końca potrafią zaistniec na rynku i robią wiele nie mądrych rzeczy, których oczywiście potem żałują
Zostaw swoją opinię o Combidata - Sopot
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Combidata