brak logo

Frito Lay Poland sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Frito Lay Poland sp. z o.o.

anonim 2008-12-02 20:07:31
Słowa kojarzące się z Frito Lay Poland sp. z o.o. (np:.solidna, profesjonalna).
Możliwość rozwoju i szkoleń na stanowisku magazynier jest mierna...
Atmosfera i niektórzy ludzie tam pracujący są spoko, w szczególności administrator. Pozdro dla Roberta :)
456 2010-04-13 15:25:36
Niektórzy kierownicy są do bani.Brak dobrego wychowania i osobistej kultury. Ludzie : którzy posiadają inteligencję powinni im zwrócić uwagę.ponieważ oni tego nie mogą zauważyć !!!
Świadczy to o całej Firmie a wizytówką powinni być Kierownicy i ludzie z kadry zarządzającej.
katarzyna 2010-09-06 20:43:10
Potwierdzam poprzednią opinię o rekrutacjach! Kolesiostwo. Szkoda czasu!
A.wawa.a 2010-10-26 17:28:38
Hej czy mozecie podac jakies szczegóły jak wyglądał ten proces rekrutacji ?
on 2011-10-06 15:48:24
Chcesz zdurnieć? Podejmij pracę w Frito Lay ;)
mariusz 2011-10-06 15:50:44
potwierdzam wypowiedź wyżej, widzę że też przeżyłeś ten koszmar. Sam nie wierzyłem dopuki nie sprobowałem, i ostrzegam, lepiej być bezrobotnym niż tam pracować
Ben 2011-10-19 10:22:28
No to badz bezrobotny, ja z zasilku domu i rodziny nie utrzymam...
Robol 2013-05-31 21:14:20
Chłopie nic Ci nie pomogą,szkolenie w parę sekund i orka od rana do wieczora.(usunięte przez administratora) Poszukaj sobie innej pracy.Ale nikt nie wspomniał o inwentaryzacjach na których rysują jak się tylko da.Chcesz się nabawić nerwicy i wrzodów na żołądku to polecam, chcesz być zdrowy daj sobie spokuj
2
leysik 2014-01-24 12:30:26
Pracowałem we Frito 7 lat. jeśli chodzi o rekrutacje to zależy na kogo sie trafi (jaki region),ale ogólnie żenada. Pierwsze 2 tygodnie przechodzisz szkolenie (nie rozumie powyższych wpisów). Potem jedziesz w teren sam. Najgorsze 2-3 miesiace, jest sporo tematu do ogarnięcia i zasuwasz od rana do późnej nocy. Z czasem to co zajmowało Ci 12 godz. robisz w 7godz. i to juz zaczyna sie nie podobać, że tak szybko kończysz. (usunięte przez administratora)
1
Wito 2014-03-17 22:08:12
Może i tak, ale co doświadczyłeś tego? Na moje oko, ciężko np. z kierowcy awansować gdzieś wyżej .. nie wiem jak ze stanowiskami w biurze, ale wydaje mi się, że góra jest dobrze obsadzona.
jupik 2014-04-03 20:00:49
ale jeżeli ktoś decyduje się na stanowisko kierowcy to wątpię, aby w planach miał zarządzanie jakąś spółką
wirrrrr 2014-04-05 16:09:23
jeśli jesteś po jakichś menadżerskich studiach i zaczynasz od odpowiedniego stanowiska to wtedy dopiero upominaj się o awanse
Hamsik` 2014-04-14 21:43:12
Menadżerów i kierowników to spotkasz wszędzie, na każdym skrzyżowaniu. To jest coś osiągnąć coś niemalże od zera. Dlatego uważam, że sprawa awansów w Frito jest otwarta.
karbon 2014-05-07 21:15:36
Witam,
Ile zarabia Vanseller ? I jak wgl wyglada dzien pracy, tak mniej wiecej od ktorej do ktorej sie pracuje ile godzin ?
5
qwerty 2014-06-20 18:09:13
Ładójesz o 6.00 samochód i jedziesz w trasę, kończysz ok. 16-17
1
qwerty 2014-06-20 18:18:39
1950 na ręke plus premia za plan i ocenę sklepów ,około 1500. Za pracę po około 10 godzin dziennie w przypadku że wykonasz plan to ok. 3500 netto max.
qwerty 2014-06-20 18:28:29
Jako ph to pakiet medyczny, samochód, telefon, 300 zł na swięta. Ale jak źle trafisz to o pujściu do lekarza zapomnij-brak czasu,
Zaintetesowany 2014-09-01 13:07:00
Jesli chodzi o ph to moze ktos cos napisac na temat zarobkow i premi. Poza tym inne szczegóły. Z gorydziejuje.
Bylem 2014-09-19 14:06:31
Bylem na rozmowie 1400 zl netto podstawa. Z premia 2300 na reke. Jako ph rotacyjny
2
rot 2015-01-04 11:57:15
jak ktos idzie na wolne jezdzisz za niego
ramogster 2015-01-12 23:49:17
rotacyjny = ph w zastępstwie za innego, np. na urlopie lub chorobowym
kasa niezła a nawet fajna bo 2500 bez żadnych planów i 600 na święta
ale: praca od 6 do 22 a po 22 rozliczenia dokumentów, kasy to do 24 schodzi (później to krócej trwa), w okresie próbnym koledzy z firmy podrzucają chipsy po terminie, po potem za to bulisz % z prowizji, koledzy przez okres próbny robią Cię w konia okradając przez system w HCC (DLA TEGO NIGDY NIE DAWAJ NIKOMU A NAWET KIEROWNIKOWI HANDHELDA!), no i jedziesz na niby zaniedbanej trasie do sklepu oddalonego o 40 km po to żeby sprzedać paczkę na zaliczoną wizytę a sklepy co zamawiają i sprzedają dużo omijasz bo brakuje czasu. Lecz zmienić tego nie możesz bo taki jest plan odwiedzin zrealizowany przez jakiegoś super logistyka. W markecie co zamawia chipsy kartonami to tracisz 20 min. a w pipidówkach co biorą na 50 tracisz czasami aż godzinę! A dziennie niecałe 30 sklepów w bardzo przedziwnych miejscach i tylko ze dwa albo jeden market, który zamawia raz na miesiąc. I wychodzi lipton ani skutecznych odwiedzin bo sklepy padają te po wsiach, ani targetu bo markety są nasycone.
Pozdrawiam i Ci co mają werwę i desperację znajdą we Frito swoje miejsce.
Dark 2015-02-24 16:48:07
a czy ktoś mi powie jak wygląda z atmosfera na rejonie śląskim (Katowice okolice)
5
mrrs 2015-03-01 14:11:31
hehe chyba TY:) masz 3500 jak ktos jest bystry to ma zawsze między 4400 a 5000
ten jeden 2015-04-10 19:27:41
Popieram w 100 proc właśnie walczę ze złodziejami.
1
Zuzik 2015-06-02 17:38:10
Witam.
Dla zainteresowanych napiszę jak dokładnie wygląda praca we Frito, bo sam kiedyś na tym portalu czytałem opinie o w./w pracodawcy.
Z rekrutacją bywa różnie, zależny na kogo się trafi i jaka w danym dniu jest konkurencja (czyt. inni petenci) najlepiej być otwartym i wygadamy ale to jak w każdej rozmowie o pracę.
Początek to dwutygodniowe szkolenie z trenerem, przeważnie w tej samej miejscowości. Sprawa wygląda dość prosto, bo po prostu sprzedaje się produkty z oferty Pepsi oraz Frito Lay. Dużo tego nie ma więc bez obaw o problemy w zapamiętaniu asortymentu. Do tego dochodzą jeszcze inne wiadomości ale spokojnie do ogarnięcia w dwa tyg. Kolejno albo trafiasz na swoja trasę albo na rotacyjnego (zależy na co jest rekrutacja). W przypadku rotacyjnego to sprawa jest prosta, sprzedajesz ile dasz rade i mało co innego Cię interesuje lecz jeśli jednak dostajesz swoja trase to czeka Cię początkowo walka z ilością informacji oraz wiedzy jaką musisz przyswoić no i wiadomo początkowe szukanie klienta też zajmuje sporo czasu. Jak to mówią, początki zawsze są trudne.
Ja na początku wyjeżdżałem o 6 rano i wracałem o 18 po roku czasu, robię to samo wyjeżdżając o 7 i wracając przed 15 (mowa tutaj o punkcie docelowym dom)
Acha, pewnie będą pytania o samochód. Z tym problemu nie ma, potrącane jest z wypłaty 150zł lecz samochód masz do swojego użytku prawie tyle ile dusza zapragnie.
Zarobki to już różnie bywa od 2 do 5 tyś zależy czy robisz plany czy też nie. Lecz bywają często konkursy które pomagają w przypadku braku zrealizowania planu.
Ogólnie, jak w każdej pracy są plusy i minusy.
2
bogusław 2015-08-03 23:38:10
Vanseller zarabia w okresie próbnym 2500 netto za jakieś, hmmm, 16 godzin pracy. Bo tak to na początku wygląda. Potem jakiś niedorobiony kierownik robi inwentaryzację i wychodzi, że jesteś 9 stów w plecy. Powodzenia rodacy, ja spadam do Holandii, 5 koła za bezstresową robotę.............................
mario 2015-08-24 21:47:16
czy ktos mi podpowie ile wynosi podstawa brutto dla nowego ph na trasie stalej nie chodzi mi o rotacyjnego. dla nowo zatrudnianego
ph pepsico 2015-09-06 12:17:57
1900 zł netto przez 3 miesiace
A na umowie jest 1700 + 36 czy 37% dodatku na nadgodziny ;)
po 3 miesiącach - 360 brutto , wychodzi jakoś 1600-1700 zł na rękę
Prowizje przy 100% planu total + napoje 1500 zł brutto + 600 zł za must have list to 2100 zł brutto na rękę. Są też różne konkursy itp itd. Kasa około 3000-3500 zł jeżeli ktoś dobrze ogarnia.
Praca mega stresująca , jednak momentami też satysfakcjonująca. Uczysz się tak naprawdę sam bo szkolenie to nauka paru kartek na blachę co można zrobić samemu... a o urządzeniu w 1 dzień samodzielnej pracy wie się jedno wielkie G xD

Co do godzin pracy na początku od 6:30 do 17-18 o tej już w domu się jest.
Później od 7 i zależy od dnia do 16 można się wyrobić albo i szybciej. Zależne też od tego jak się pracuje i co chce się osiągnąć.
Dobra szkoła życia.
yes 2015-09-29 06:23:46
popatrzcie co dzieje sie w crunchipsach,zwolienia,likwidacje vanow i magazynow
pis 2015-11-20 09:04:49
PH jakimi autami jeżdżą? jak z prywatnymi km?
2
Nowy 2015-11-22 16:30:25
Witam,
ja już po rozmowie na PH w Frito Lay. Niedługo etap 2, wyjazd z PH w teren.
Poinformuję o wrażeniach.
Fachowiec 2015-11-22 17:13:51
Im bliżej wyjazdu na 2 etap tym coraz więcej pytań w głowie. Proszę o odpowiedź...
Czy rozliczają za ilość odwiedzonych punktów, czy sprzedaż? Przy okazji, czy PH w Frito Lay kontroluje płatności i czy ich brak wpływa na jego pensję?
Dlaczego PH musi pracować aż 10 godzin? Poprzedni pracodawca rozliczał mnie z wyników, nie obchodziło go czy pracuję 2 godziny dziennie czy po 15 godzin.
Jak z GPS-em? Już piszę skąd pytanie...U jeszcze innego pracodawcy jak jechałem za szybko to zaraz był telefon że jeżdżę za szybko i marnuję paliwo. Innym razem telefon dlaczego postój trwał za długo lub za krótko. Szczerze Wam powiem (piszę) że nie chcę przechodzić tego jeszcze raz...
Proszę kogoś kto tam pracował o parę słów na ten temat.

Z góry dziękuję
Wolin 2015-12-02 20:53:55
Aplikowałem na VANSELLERA. Jestem po etapie 2 tj wyjazdem z PH w teren. Minęło już blisko półtora tygodnia. Zastanawiam się jak długo trwa proces rekrutacyjny we FritoLay? Czy ktoś z Was orientuje się ile się czeka na telefon i decyzję o przyjęciu do pracy?
malpa g 2015-12-04 21:40:21
praca jest ok do ogarnięcia ale kierownik w Kielcach jest mocno pogięty jak max.pisze o kierowniku p.j praca z nim to jak zamknięcie w pokoju bez klamek koleś jest nie dość że wredny fałszywy to robi pracownikom na sklepach koło dupy.żal mi ludzi którzy muszą z nim pracować jak by się nie przykładali to on i tak to spie...żenada
Krawiec 2015-12-19 17:47:08
Kolego zgadza się z tobą całkowicie, P.J ma wypaczony mózg przez pracę we Frito.Gość myśli , że wszystkie rozumy pozjadał i może bezkarnie mobingować pracownika.
1
dario 2015-12-19 18:06:05
Ja ciesze się, że od nas odszedł nasz kierownik z Rzeszowa Sylwek J. Ten to dopiero ma nierówno pod kopułą. Zapomniał jak jeszcze niedawno był PH i nadawał na A.P, współczuję chłopakom z Horeca, bedą mieli z nim jazdę. Musiał nieźle lizać skoro awansowali taką niemotę.
lejsik 2016-01-10 10:49:11
Pracowałem w Crunchipsie a teraz w lays ale prawde mówiąc to w Lorenz to było lepiejjj bez porównania i jak bym mógł dziś bym wrócił
.
Yolo 2016-02-04 21:00:20
Brawo ty! Takie opinie chętnie sie czyta, od dłuższego czasu śledząc go worka to albo wzajemne wylewanie żalów,albo pretensje jeden do drugiego i nic konstruktywnego,albo wypowiedzi w stylu "bo gdzieś słyszałem/am".A tu proszę wiele cennych informacji zapisanych w kilku zdaniach i to popartych własnym doświadczeniem. Jednym słowem krótko zwięźle i na temat-coś co chyba większość oczekuje od tego typu portali. Pozdro Zuzik, oby wiekszość sie tak wypowiadała
laysikkkkk 2016-02-12 03:02:05
Odnośnie pytań co do Vanów nie nie można korzystać w celach prywatnych, chyba, że pogadasz z kierownikiem lub kolesiem od floty. W moim przypadku z tą drugą nie było problemu bo jest to do rany przyłóż osoba i takich brakuje w tej firmie. Co do wynagrodzenia to jak na Polskie warunki całkiem sympatyczne między 3.300 a 4.300 nigdy nie wiadomo czemu są różnice i za co masz potrącenie na inwentaryzacji, ponieważ magazyn może dowalić tobie na stan zwroty i nawet o tym nie wiesz. Oprócz tego jak masz stałą trasę i sprzedaż dużo towaru to miej nadzieję, że większość zejdzie bo jak nie to przy zbieraniu towaru po terminie masz potrącenie od wypłaty. Oprócz tego wszystkiego to trzeba pamiętać że jak ma się stałą trasę i masz plan 4 tyś i się go będziesz trzymać non stop to pod koniec miesiąca musisz przywieźć i tak 5 lub 6 tyś i nie pytaj się czemu bo usłyszysz odp. od kierownika że dywizja, lub kraj tego potrzebuje a jak będziesz się zastanawiać dlaczego robisz w sobotę to już tobie piszę, że taka jest polityka firmy. Jeżeli dostaniesz się tutaj do pracy i chcesz ją utrzymać to daj się traktować jak pies i broń borze nie możesz bronić swoich praw (bo ich nie masz) a co najważniejsze kierownicy mają tak wyprane łby, że nie przemawia do nich żaden logiczny argument. Osobiście odradzam !!!!! ponad trzy lata życia stracone
2
frytka 2016-03-05 19:32:47
to co mam powiedzieć po 15 latach, to wszystko prawda.
Horeca 2016-03-14 13:06:46
Ogłoszę ile jest na horece, czy moze wie ktoś coś więcej odnośnie tej oferty? Jaka praca, z lasami czy i pepsi? Warunki?
X 2016-03-22 16:38:38
Pytanko panowie i panie, na Sandomierz/Tarnobrzeg szukają na vana czy osobówkę? I to rotacyjny, vacat czy co? Bo widzę, że jakieś przetasowania były. Z góry dzięki za ewentualne info. A przy okazji, info o regionie, atmosferze, warunkach itp
fifffi 2016-04-03 14:01:42
Pracuję 8 lat. Kiedyś było dużo lepiej. Pieniądze jakie zarabialiśmy, w innych firmach były nie do zarobienia. Praca wygląda tak: Ładujesz vana, objeżdżasz trasę(21 sklepów), rozliczasz dzień(dokumenty plus pieniądze). Kończę ze wszystkim o 17-18. Zarobki: mniej niż 3600 zł w tej firmie nie zarobiłem, najwięcej 6700 zł. Teraz średnio 4300 zł.
lukas 2016-04-24 16:40:13
Kolego, szukają cały czas na PH , na osobówkę.
Co do atmosfery to bardzo bardzo ch...... od kiedy mamy nowego kierownika- nie pamięta wół jak cielęciem był.
Zebrania po nocach, ciągle mało i mało, ciągle ktoś odchodzi z tego powodu.
2
:) 2016-06-21 12:11:02
przez pierwsze pol roku moja srednia pensja wynosila 4 500 na reke. Najwiecej zarobilem 5200 najmniej 3 800 jakos tak ale w owstatnim czasie spadla srednia na 4 000. nawet ze zrobionym planem wiec cos jest chyba nie tak... nigdyu sie nie doliczysz pensji mozesz ja tylko oszacowac fakt faktem inni ci tyle nie dadza. Jesli jestes cwaniak robota dla ciebie jezeli sierota zajmij sie czyms innym tyle.
4
hel 2016-07-12 18:48:50
do tego jeszcze weksel in blanco, który na bank spłacasz
Nowy 1 2016-10-03 19:34:12
Witam,
Mam pytanie odnośnie pracy jako PH Gastro we Frito Lay, jakie warunki, jaka podstawa + premia, ile wizyt, jakie auto, jaka atmosfera na Wawie? Z góry dzięki za odp.
Kryspin 2016-11-30 00:01:44
Taki koncern a tu jedno wielkie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] PH TT podstawy ma 2010 zł BRUTTO + 37,5 % BRUTTO dodatku za nadgodziny( takie zabezpieczenie żeby ktoś ich nie podał za nadgodziny. NADGODZINY - standard pracujesz od max 7mej do minimum 17-19 codziennie. Jeżeli święto wypada na tygodniu to do odrobienia w sobotę. Jak już Cię przyjmą to jedziesz na 2 tygodnie w Polskę na szkolenie z książki, która obowiązuje w firmie. Sprzedajesz, zbierasz kasę za fv, jesteś codziennie po pracy na poczcie zdać kasę. Brak wsparcia na przeceny (200 zl/mc, a na przeterminy calkowity brak ) a plany wyżyłowane że towarem jesteś zasypany. Brak możliwości sprzedaży od hurtowni, sprzedaż z własnego magazynu producenta. Ceny od producenta sporo wyższe od cen lokalnych hurtowni - porażka i kopanie się z koniem. Ciśnienie, obowiązki i pranie głowy korpo nie adekwatne do wynagrodzenia.
Zostaw swoją opinię o Frito Lay Poland sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Frito Lay Poland sp. z o.o.