logo ROHLIG SUUS Logistics

ROHLIG SUUS Logistics

Wrocław

Opinie o ROHLIG SUUS Logistics

anonim 2010-04-16 14:02
zle sie zaczelo robic jak zaczeli zatrudniac glupich (usunięte przez administratora) zamiast ludzi znajacych sie na rzeczy ! powinni zwolnic tych mlodziaszkow/ki i bedzie spokoj! tylko szarpia dobra opinie firmy i zaniedbuja ja !
1
oszukany 2010-04-18 14:55
uderz w stół a nożyce się odezwą jeszcze jeszcze anonimowy pracownik
JA 2010-05-11 00:55
Pewnie nikt sie ze mna nie zgodzi ale mnie osobiscie praca w tej firmie odpowiada. Kasy moze nie ma jakiejs kolosalnej ale zle tez nie jest. A co do ludzi to bywa zabawnie, jest z kim porozmawiac posmiac sie. Panie z biura sa wporządku (no moze poza (usunięte przez administratora) ale jej nikt nie lubi ). Ogolnie atmosfera fajna. Mnie się tam bardzo dobrze pracowalam.
Pozdrawiam osoby ktore pisza ze tam jest (usunięte przez administratora) ;) Chyba dzieci po prostu nie wiedzą co to znaczy CIĘŻKA praca! Tam w porownaniu z innymi magazynami jest duzo lepiej. Przynajmniej nikt Cie nie (usunięte przez administratora) jak przysiądziesz na moment =)
anonim 2010-05-11 21:49
Panie z biór miłe ? Jasne !!! Są takie jak (usunięte przez administratora)chciałabym zauważyć. Wiecie(usunięte przez administratora) nie dla wszystkich jest fajna, ale są osoby które ją lubią, zależy jak co komu leży :)
Czasami jest zabawnie, zależy jaki dzień i z kim ... ;p
Pozdro(usunięte przez administratora) :)
1
anonimowo 2010-05-12 16:31
Chyba BIUR! Bardzo lubiłem pracę i ludzi z magazynu(usunięte przez administratora)
anonim 2010-05-13 21:03
Do anonimowo
Pracuja panowie :)
Mała Mi/Krzykaczka:) 2010-05-28 21:55
(usunięte przez administratora).Co do warunków pracy to ja jestem zadowolona.Pracowałam już w innych zakładach na produkcji i to co jest tutaj to naprawdę jest godne polecenia.
j. 2010-05-29 23:07
Tym razem co lepicie?
anonim 2010-06-01 13:35
no kasy mało ! ale podobno jeszcze do grudnia ma być produkcja sonko na magazynie, a od nowego roku koniec ... trzeba będzie poszukać sobie innej pracy - może to i lepiej ?!
agatka 2010-06-01 13:38
a tak propo pracy, to są lepsze produkcje niż ta ! Tutaj jest średnio na jeża. Sami się przekonajcie ;)
pani z biura 2010-06-01 22:38

Polecam wam sonkowicze poczytac sobie i powypowiadac sie na tej stronie (nizej podaje linka), bo to wlasnie sie tyczy waszej pracy !! Jest to strona na temat firmy "Sonko" ! Wiec wypowiadajcie sie na niej a nie na tej !
http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,79372,0,0

Forum na ktorym obecnie piszecie, nie jest strona do zabaw(usunięte przez administratora) Prosze teraz bez polskich znakow
pani z biura 2010-06-01 22:41
Mam nadzieje ze widac teraz wypowiedz wraz z linkiem ( www.gowork.pl/opinie_czytaj,79372,0,0 )
Chociaz musze przyznac ze u mnie na komputerze piwrwsza moja wypowiedz jest widoczna normalnie ze znakami polskimi
M.K
malaga 2010-06-02 16:48
Witam, akurat nie mogę się zgodzić z tym ,że osoby wypowiadające się na temat pracy mają pisać na forum Sonko. To firma Rohlig podjęła się zadania jakie zleciło Sonko, a więc warunki jakie panują w pracy zależne są od Rohliga , a nie od Sonko. Tak czy inaczej firma jako partner logistyczny jest dobrą firmą. Osoby mogą się wypowiadać tutaj,ale niech zaznaczą dokładnie na jakim stanowisku pracują. Na następny raz firma zastanowi się czy warto było podejmować się dodatkowej pracy, co według mnie dużo problemów wprowadziło osobom zarządzającym . Jeszcze raz dodam,że jako magazyn to miejsce z dobrymi warunkami pracy.
remigiusz 2010-11-04 22:26
magazyn jest w tej firmie olewany
GALL Anonim 2011-03-12 08:49
Praca w tej firmie jest slabo zorganizowana, brak premii strasznie demotywuje chociaz zarabiamy dla tej firmy to i tak zero wdziecznosci zero poklepania po ramieniu i zero slow otuchy....brak jakiej kolwiek motywacji do pracy....kierownicy hmm moze dwoch ma pojecie reszta to banda kosztorobow bez ktorych oddzial nie odczulby straty a tylko by zyskal.... Faktycznie atmosfera w pracy bywa fajna i zabawna ale dwulicowosc ludzi przekracza wszelkie granice!!!!!! bardziej dwulicowych ludzi nie znam.... PS to dobra firma jak chcesz nalapac doswiadczenia praca do 3 lat i zaczynasz sie wykanczac....przy 4 roku wszystko staje sie rutyna...... brak wiekszych mozliwosci na rozwoj i awanse w tej firmie wszystko jest po rodzinnych ukladach...
4
tommy 2014-03-09 20:51
wystarczającą motywacją do pracy w Rohlig powinna być dla pracowników na bieżąco wypłacane wynagrodzenie
ewaryst 2014-04-02 16:51
a no właśnie, bo chyba nie trzeba nikomu przypominać, że nie jest to w niestety nadal w Polsce normą
pepe 2014-04-15 21:41
może wypowie się jakiś student, który był w Rohlig na praktykach? polecacie to miejsce? przydały Wam się praktyki w tej firmie?
4
jarek 2014-04-22 22:17
Na stronie rohlig suus jest pełno ofert pracy, interesuje mnie głównie Szczecin i Warszawa, polecacie? Atmosfera daje radę, czy nie?
6
joka 2014-04-30 04:01
@jarek, próbuj, jak nie masz pracy obecnie to i nie masz nic do stracenia, pamiętaj, że atmosfera to ludzie, więc na pewno na nią wpłyniesz.
Darek 2014-05-08 20:29
Może jakis z aktualnych pracowników Rohlig napisałbym, czy jest zadowolony z warunków i czy da się z czasem rozwinąć?
anonim 2014-06-05 20:06
Praca na magazynie to jakieś nieporozumienie jeden pracownik robi za trzech i non stop dostaje opieprz że się nie wyrabia. Zatrudniają przez jakieś egzotyczne agencje (kto taniej ten zatrudnia) ludzi z ulicy którzy pracują bez przeszkolenia byle tylko zapchać deficyt ludzi tanią siłą roboczą. Wypłata (zawsze pierwszego co by się nie stało) obija się o najniższą krajową plus premia tylko premii nikt nie widział bo zawsze jest jakieś ale żeby dobić pracownika. Kierownictwo to większości rodzina dosłownie tego słowa znaczeniu, wypowiesz się źle o przełożonych szybko poniesiesz swoje konsekwencje.
ania 2014-08-28 10:09
pracowałam w suusie Tarnowo Podgórne praca lekka ludzie bardzo mili nawet liderzy :) czekam tylko kiedy dostane od nich tel i z miłą chęcią wrócę tam do pracy
2
mussa92 2014-11-03 18:16
Czy ktoś się orientuje jak wygląda case study w tej firmie ??
4
kamil 2015-01-13 16:15
Jak dla mnie to rohlig ma sprzedaż na dobrym poziomie, pewnie w drugim półroczu osiągnęli podobny wynik, jak nie wyższy. Zapytam wobec tego, co z takiej kwoty spada pracownikom? Nie wydaje mi się byście mieli jakieś prowizje, może się mylę? Chociaż może premie Wam dali? Napiszcie prosze ile teraz orientacyjnie się tutaj zarabia.
wito 2015-03-21 01:02
ROHLIG SUUS Logistics SA zajmuje się zarządzaniem logistyką i łańcuchami dostaw . Jesli chodzi o ich biura w Polsce to posiadają takie w większości dużych Polskich miast. Bez tego ciężko byłoby im w tym kraju cokolwiek osiągnąć. Z roku na rok słyszałem , że pracuje się tutaj lepiej , ale może ktoś to jeszcze potwierdzi?
tomobestia 2015-08-31 15:36
siema, chca mnei zatrudnic w czeladzi jako wozkowego ktos mzoe sie wypowiedziec
5
nnk 2015-09-25 23:59
Omijaj to miejsce z daleka pracowalem tam w innym charakterze niz spedytor i co tam sie dzieje to jeden wielki bur... szef spedycji wyklina i awanturuje sie ze spedytorami ciagle o cos nowego a ci planuja tyle towaru na male ciezarowki co prawie wchodzi na tira a i tak towaru zostaje i zawsze sa awantury a kierowcy laduja sie po dach i sa przypadki ze paleciaka nie maja gdzie wrzucic bo im sie nie miesci a szefowi spedycji i tak jest zle bo maja za malo aut a za duzo przesylek i zawsze cos zostanie i sa awantury wiec nie polecam tej zj....j firmy!!!
niezadowolony klient 2015-09-29 20:46
Ta firma to jedna wielka porażka paczka miała być miedzy 10 a 16 dzień urlopu wybrałem i nic żadnego telefonu do godz 20:30. Paranoja im tańsza firma tym większy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w niej jest sorki za słowa ale dzień mam do d... i zmarnowany w 4 ścianach.
junior 2015-11-05 19:52
W którym oddziale jest taki bałagan?
bartosz 2016-02-08 16:00
witajcie Jaka jest atmosfera pracy w oddziale czeladzkim??
Purtyk 2016-02-13 14:55
Cześć podnajmuje susowi auto wraz z kierowcą , stawka 1,2zł / , dziennie można zrobić 200-250 km . Atmosfera w pracy świetna , liderzy są pomocni to samo można powiedzieć o dyspozytorach . Jedyne co jest na niskim poziomie to rozlokowane paczki po całym magazynie których trzeba szukać i zajmuje to od 2-3,3 h . Poki co mogę polecić współprace z tą firmą jednak trzeba się przygotować na to że nie jest lekko . pozdrawiam
Nowy 2016-03-03 23:46
A jakie są zarobki w administracji, biurach? Może wiecie jak to tam wygląda, jak wygląda rekrutacja?
anna 2016-04-14 13:14
W dniu 13.04.16r. spodziewałem się przesyłki- był to duży i b.ciężki materac o wymiarach 1.8m x 2m.
O godzinie 12:30 zadzwonił do mnie kierowca że za chwile będzie.
Tłumaczyłem mu, że w tej chwili to niemożliwe bo w domu jest tylko dziewczyna,
która tego sama nie wniesie na 2gie piętro oraz zasugerowałem żeby umówił się na godzinę późniejszą.
Mimo tego kierowca przyjechał za chwilę, wyładował materac 20 metrów przed drzwiami mojego bloku i
kazał kobiecie samej to sobie zanieść. Kierowca powiedział że go to nic nie obchodzi bo on jedzie dalej.
Czy polityka firmy nie uwzględnia upewnienia się, że ktoś będzie w stanie odebrać przesyłkę o danej godzinie?
Jego zachowanie było skandaliczne. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.
Tomasz 2016-04-15 10:46
Najgorsza firma przewozowa w Polsce!!!! Nie potrafi sobie poradzić z kurierem, który robi cokolwiek mu się podoba!!!! PRZESTRZEGAM!!!!!
kora 2016-04-25 18:38
Jak tam jest z nadgodzinami wypłacane bez problemów?
kkk 2016-04-27 11:09
Znam ich jako klient. Dobra obsługa klienta i ceny za frachty. Współpracowałem z nimi kilka lat i nie narzekałem.
Lis 2016-09-26 14:50
Czy w dziale sprzedaży są normalne warunki pracy czy Total korporacja i mł. specjaliści jak murzyni przy taśmie wydzwaniają na słuchawkach do potencjalnego klienta?
2
gal 2016-10-07 19:31
Praca w rohlig suus jest dobra na początek, zero inwestycji w pracownika. Po 400 zl brutto podwyżki chodzi się 10 miesiecy. Zarobki żenujące. Dla studentów tez chyba lepiej w McD placa. Praca dobra na początku. Później trzeba szukac normalnej pracy.
kuba 2016-10-16 17:30
jesteś z ukrainy że ci 1700 zł wystarczy ???
bilonek 2016-10-16 17:32
wiesz no jednak są stanowiska gdzie w firmie na pewno możesz wykosić znacznie większe wyAGRODZENIE, przykładowo teraz jest poszukiwany pracownik na stanowisko Key Trade Lane Manager- Asia/Pacific i tutaj jak masz kwalifikacje odpowiednie to naprawdę dużo zarobisz
K. 2016-11-12 19:10
Praca w Czeladzi to jedno wielkie nieporozumienie. Liderzy i ich zastępcy to jakiś żart, szczególnie panowie na Ł, zero kompetencji na takim stanowisku, zainteresowania co robi pracownik, decyzji jak poprawić prace w tym syfie. Brak przestrzegania zasad BHP, czasem nie ma miejsca żeby przejechać 5 metrów prosto. Wymagane jest aby ładować auta towarem po sam sufit a towar rozsypany po całym magazynie zamiast w swoich strefach. Każdy wie jak jest i wszyscy udają że jest ok.Kierowcy udają kolegów a tak naprawdę banda chamów, patrzą tylko byle gdzie zrzucić towar i szybko się załadować. Praca za ok 1900 pln. Pracownik nie ma przerw czym powinien zająć się PIP. Zimno i brudno.Kierowniczka hali codziennie rano dumnie przechadza się po magazynie i udaje że jest idealnie.Brak przeszkolenia pracowników.Wieczne mowa o miłej atmosferze. Pracowałem tam rok, o rok za długo. Nie polecam.
5
M56777 2016-12-07 15:34
Czeladź? Nie polecam
2
Luzik 2016-12-07 15:49
Nie polecam Skawiny kumoterstwo oraz brak kompetencji pozdrawiam kochaną panią spdyspozytorke Panią A z wieczną ciotą i fachem. Chłopaki na magazynie ok zależy oczywiście która zmiana. Kierownik magazynu pan W jak w/w kumoterstwo poraszka.
Trzeba uważać bo strasznie dużo wron tam lata
Dave 2016-12-07 17:41
Ukraińcy Rohlig Czeladź wyzwolą....
2
niezadowolona 2016-12-14 15:28
W dniu 14.12.16r. spodziewałem się przesyłki- była to duża i ciężka toaletka, okazało sie ze na palecie.
O godzinie 13:30 zadzwonił do mnie kierowca że za chwile będzie.
Tłumaczyłam mu jak ma dojechac, po przyjezdzie okazało sie ze jest sam i nie ma jak wyciagnac towaru z samochodu, przyjechał samochód bez windy,
kierowca powiedział zew nie wnosi przesyłki oraz zasugerował żeby kogoś wzieła, choć wczewsniej nie powiedział ze jest takowa potrzeba.
zadzwoniłam do spedycji zeby zapytac o wniesienie bo kazda firma spedycyjna jak do tej pory wnosiła a w tym czasie kierowca przesunął prtzesyke pod drzwi zrobił zdjecie i jak skonczyłam rozmawiac przez telefon i wyszłam to załadował ta palete z powrotem na auto i odjechał Jak powiedziałam ze ma zostawic przesyłke to Kierowca powiedział że go to nic nie obchodzi ja do niego nie wyszłąm i on zabiera towar i jedzie .
Czy polityka firmy nie uwzględnia upewnienia się, że ktoś będzie w stanie wnieść przesyłkę ?
zachowanie kierowcy było skandaliczne. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.
ttz 2017-01-24 18:10
Driver zajebiaszczy opis nie mam pojęcia o tej firmie ale czytając twój opis uśmiałem się do łez :D
Inna 2017-02-28 13:40
Czy ktoś może powiedzieć jakie są zarobki w biurze? Interesuje mnie Szczecin.
ten co był iwidział 2017-03-08 00:00
Witam jeśli chodzi o Olsztyn i o logistykę to powiem,że straszna lipa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ponieważ w logistyce są chłopcy z doświadczeniem .....................co jedzili w kurierce............................ ale na( b).........................a poza tym są na tyle profesjonalistami,że nie potrzebują nawet mapy województwa war-mazurskiego, ponieważ tak dobrze się znają na topografii.............. beka huhu haha ha ha nie wsponme o kierowniczce ..........................:) beka ićta w hoj wypierdzta sie w łeb pusty głaby co fruwać nie umieta.pozdrawiam
endless 2017-04-06 17:37
Byłem na rozmowie rekrutacyjnej w Rohlig Suus w Warszawie. Pytania dotyczące doświadczenia, ale przede wszystkim moim zdaniem Pani nie wprowadzała stresujących sytuacji. Nie ma się czego bać, chyba ze nie macie doświadczenia w logistyce lub w sprzedaży. :/
Zostaw swoją opinię o ROHLIG SUUS Logistics - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ROHLIG SUUS Logistics