brak logo

GET IT Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o GET IT Sp. z o.o.

Kandydat do pracy 2011-03-20 19:37:04
Witam. Aplikowałem do tej pseudo- firmy, jaką jest Biuro tłumaczeń GET IT na stanowisko Doradcy Telefonicznego Klienta Biznesowego. W szczegółach ogłoszenia było napisane, że( usunięte przez administratora ) podstawy + wysokie prowizję, prace od poniedziałku do piątku, w kameralnym zespole 6 energicznych profesjonalistów. Praca polegała na telefonicznej sprzedaży usług tłumaczeniowych Klientom biznesowym. Innymi słowy - Telemarketing w czystej postaci. Jednakże zachęcony (wysoką jak na Telemarketera) pensją podstawową postanowiłem spróbować. Rekrutacja odbywała się przez agencje pracy z opcją, że umowa miała być podpisana bezpośrednio przez GET IT Sp. z o.o. Kontakt zwrotny był błyskawiczny. Następnego dnia po wysłaniu CV, miałem rozmowę z przemiłą Panią z agencji pracy. Przeszedłem ją pozytywnie, a bajońskie wizję, jakie przede mną roztaczała opiewały na zarobki rzędu ( usunięte przez administratora )miesięcznie. Jednym słowem chciało by się powiedzieć - żyć nie umierać. Już wtedy wydało mi się to podejrzanie dziwne, bo przepracowałem w Call Center 5-lat i wiem, jak nędznie płacą. Ale postanowiłem to sprawdzić. Następnego dnia zostałem oddelegowany do GET IT na rozmowę. Odbyłem ją z Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu –( usunięte przez administratora )
7
MarcinH 2011-03-25 17:15:45
Informujemy autora wpisu, że użyte określenia i oceny są obraźliwe i naruszają dobre imię zarówno spółki GET IT jak osoby wymienionej we wpisie. Umieszczanie tego rodzaju treści na ogólnodostępnych forach internetowych może skutkować odpowiedzialnością prawną ich autora w stosunku do osób, których dobra osobiste zostały naruszone. GET IT rozważy podjęcie – w stosunku do autora wpisu -  stosownych, dopuszczalnych prawem działań, mających na celu ochronę swoich praw.


Marcin Hryniewicz
GETIT
1
gosc 2014-06-30 14:44:48
(usunięte przez administratora) w poscie piętro wyżej nie ma obraźliwych słów, a swoim postem potwierdzasz Pan wasze haniebne obyczaje. spadaj pan na bambus z tym swoim getitem. take it i spadaj!
3
jajaja 2014-08-09 06:11:19
No, niestety pracownicy tej firmy do słowni nie są. Obiecują coś, a później udają, że nie ma tematu. Get lost...
2
gość 2015-10-09 08:09:51
Sposób traktowania tłumaczy w firmie GET IT pozostawia wiele do życzenia. Pozostawianie tłumacza bez odpowiedzi, chaos, brak komunikacji, bałagan administracyjny. Ogólna zasada, to chyba brak szacunku dla tłumacza i odgórne traktowanie wykonawcy. Dziękuję za współpracę.
2
gość 2015-11-10 22:48:06
Zgadzam się. Aż przykro patrzeć, jak spółka, z którą współpracuję od ponad 8 lat, zamienia się w... jakiś kołchoz... Coraz częściej zmieniają się PM-owie, coraz gorsze traktowanie tłumaczy, coraz mniej zleceń dla sprawdzonej kadry, natomiast zlecają tłumaczenia zupełnie nieprzygotowanym osobom. Szkoda, mogła by być naprawdę dobra firma.
1
amy 2016-01-15 11:51:02
Ja w GET IT przepracowałam ładnych kilkanaście miesięcy i gdyby nie sytuacja finansowa firmy, która zmusiła zarząd do pewnych decyzji, prawdopodobnie pracowałabym tam do tej pory. Atmosfera w firmie to był jej największy atut - mili ludzie, owocowe środy, imprezy firmowe, szkolenia, częste i fajne spotkania zespołowe, podczas ktorych można było porozmawiać naprawdę o wszystkim i bez strachu wyrazić swoje zdanie. Każdy miał swoje obowiązki, motywację do pracy, cele i wsparcie przełożonego. Krótko mówiąc, po prostu chciało się tam pracować, a do pracy szło się bez stresu. Niestety jak to czasem bywa, pieniądze, a raczej ich brak, zmieniają wiele. Tak też było i w tym przypadku - cięcie kosztów, redukcja etatów, chaos organizacyjny, typowa korporacyjna spychologia obowiązków, uwidacznanie różnic przełożony - pracownik. Osoby zwolnione były rozgoryczone, a te, które awansowały zmieniły się do tego stopnia, że ciężko było współpracowac. No i z rozmów o podwyżce nic nie wynikało, nie było już żadnej szansy na bycie finansowo docenionym, bo wszystko szło na wysokie pensje nowo dochodzących pracowników.
Ogólnie rzecz biorąc, gdyby nie ostatnie miesiące, firmę poleciłabym z czystym sumieniem. Mimo sentymentu, uważam, że w tej chwili jest to dobre miejsce na początek kariery i zawiązanie fajnych znajomości. Długoletnia współpraca jest zarezerowana raczej dla wybranych pracowników (zarząd + niektóre osoby ok 55 lat) z naprawdę długim stażem, reszta nie ma co liczyć bo firma ma 2letni cykl życia, po którym wymienia niemalże całą kadrę na nową.
I aplikując na stanowisko Project Managera trzeba się liczyć z ogromną ilością nagodzin (które nie są płatne, a TEORETYCZNIE do odbioru) i pracę zmianową, nawet do godziny 20.
2
eM 2016-01-29 12:22:55
Jestem freelancerem i z tą agencją współpracuję od ok. 5 lat. Nigdy nie było żadnych problemów z komunikacją czy płatnościami. Zdecydowanie polecam tę agencję dla wszystkich tłumaczy pracujących zdalnie.
1
daisy 2016-05-06 00:14:51
W GET IT pracowałam długo. Biuro ma dużo plusów i kilka minusów. Najważniejszy plus jest taki, że firma jest szalenie uczciwa. I w stosunku do pracowników i osób z zewnątrz (tłumaczy) i klientów. "Bycie fair", otwartość, szczerość, dotrzymywanie słowa to tam świętości, to była dla mnie miła odmiana po kilku innych agencjach, z którymi miałam styczność. Również mocno stawia się tam na innowacyjne, niestandardowe myślenie. Firma ma bardzo duże ambicje, żeby się stać poważnym graczem i ambicje te widać w sposobie zarządzania wszystkich składów zarządzających (a przeżyłam tam spore zmiany), taka jest po prostu wizja właściciela i bardzo dobrze. Raczej nie ma też szans, żeby się tam nudzić. Sekretarki przechodzą na wyższe stanowiska, szefowie działów zmieniają zespoły którymi zarządzają, więc w razie potrzeby jest duża elastyczność, a nawet miszmasz stanowiskowy. To ułątwia rozwój i dobrze odpowiada na potrzeby osób lubiących różnorodność.
Teraz trochę minusów. Firma szczyci się atmosferą, ale niestety szału pod tym względem nie ma. Zmian nie udało się przeprowadzić bezboleśnie, popełniono sporo błędów w relacjach z ludźmi. Źle wpływa też brak polityki wynagradzania, widać dużą przepaść między szeregowymi pracownikami a szczeblem zarządzającym. Tu trzeba powiedzieć, że menedżerowie średniego szczebla to świetne osoby w swoich rolach: młode, zdolne i wywodzące się ze stanowisk szeregowych i dobrze rozumiejące swoje zespoły, bardziej liderzy niż szefowie. Tak naprawdę oni często budowali dobrą atmosferę. Natomiast szefowie wyższego szczebla to starsze pokolenie, ludzie oderwani od codziennej pracy zwykłych pracowników i niewiele o niej wiedzący, a pdejmujący najważniejsze decyzje na podstawie często dziwnych wizji i nietrafionych pomysłów. To bywało frustrujące.
Przed GET IT jeszcze sporo pracy, zwłaszcza w sferze relacji firmy z pracownikami, budowania lojalności itp., ale mimo to dobrze wspominam pracę w tej firmie. Sprawę ułątwia im też branża w której działają -praca w tłumaczeniach jest po prostu ciekawa, o ile się to lubi.
1
PW 2016-07-18 08:45:10
Z punktu widzenia współpracownika (tłumacza, który dla nich pracuje) firma naprawdę solidna. Płatności terminowe, sympatyczna ekipa. Nie wiem, jak dbają o własnych pracowników, ale grupa PM-ów miła i pomocna, do współpracy z ludźmi z zewnątrz mają wręcz osobny dział: pomocny, częsty kontakt, ankiety, szkolenia, newsletter mailowy. Widać, że im zależy. Zlecenia ciekawe, tylko stawki nędzne...

Zalety:
- platności ZAWSZE na czas
- w większości kompetentni PM
- aktywny dział ds. współpracy z zewnętrznymi współpracownikami
- nowoczesny panel internetowy

Wady:
- zlecenia nie zawsze trafnie oceniane przez PM (trzeba zawsze obejrzeć, czy aby na pewno przyjmujemy właśnie "łatwe prawnicze")
- niskie stawki w porównaniu z konkurencją
- dziwny system rozsyłania ofert: wysyłają tysiące, akceptujesz setki, dostajesz dwa. Ale zdarzają się lepsze i gorsze okresy
3
Yori 2016-07-21 14:24:53
Tu można znaleźć jakieś oferty, są też nowe:(usunięte przez administratora) No i na stronie firmowe trzeba szukać i pytać, czy są aktualne.
2
Lolek 2016-07-28 16:32:10
Spoko firma, jestem tłumaczem i współpraca mi odpowiada, tylko mają zlecenia z krótkimi terminami, to czasami sprawia, że jestem dla nich mało dyspozycyjny, ale jak już coś wpadnie, to dobrze się współpracuje.
Lolek 2016-07-29 18:14:27
A no i jeszcze rozsyłanie zapytań o konkretne zlecenia mogliby poprawić. Współpracuję z wieloma agencjami korzystającymi z tego panelu XTRF i jakoś sensowniej to rozwiązują, tylko w Get It dostaję zapytania rozsyłane, mam czasami wrażenie, losowo, masowo i bez pomyślunku. Jak ktoś już napisał, wysyłają ich masę i potem często nie ma z tego roboty, a następnie dziwią się, że się nie reaguje na zapytania... ;)
wdefgv 2016-07-29 18:23:11
otoz to.. mni glownie zastanawia na takie wynagrodzenie konrketnie u nich mozna liczyc jezeli oczywiscie ma sie odpowiednie kwalifiakcje no i posiada tez dosiwadczenie jakiego oni wymagaja od pracownika
Zostaw swoją opinię o GET IT Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie GET IT Sp. z o.o.