brak logo

Ideal Europe

Kutno

Opinie o Ideal Europe

anonim 2009-01-22 18:56:58
Słowa kojarzące się z tą firmą to stresujaca wyczerpujaca
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako brak
Atmosfera i ludzie tam pracujący są ludzie super

Najbardziej w tej firmie podobało mi się: odejscie z pracy
Najbardziej w tej firmie nie podobało mi się w [usunięte przez administratora] właściciele
1
anonim 2009-06-17 16:10:46
Praca w tej firmie to jeden wielki koszmar,wszystko jest
robiona na odpierdziel liczy się tylko ilość a nie jakość.
A ci którzy dostali trochę władzy to im w ogóle się pomieszało w głowach ,tylko ich w ramki wsadzić.
Zarobki oczywiście też najniższe,nie ma co liczyć na jakiekolwiek awanse i premie.Jednym słowem kto szpicluje ten pracuje
1
obecny.... 2010-09-22 21:59:51
Jeden wielki( usunięte przez administratora ) a nie zaklad! ( usunięte przez administratora ) Robota hmm na AKORD bo masz tak [usunięte przez administratora] jak maszynka jak cyborg nie wyrabiasz sie to sie zwolnij haslo z pracy. W tej pracy sa tylko niektorzy w porzadku na innych szkoda slow...Co pisza przedmowcy wszystko jest prawda. Kiedy wychodzisz o 15 z pracy nie masz kolegow z pracy sa tylko znajome twarze....Jeszcze troche i sami cudowni LIDERZY beda( usunięte przez administratora )
były pracownik 2011-01-24 19:40:42
[usunięte przez administratora] gnębia ludzi i wogule mamy dosyc juz tego zakładu [usunięte przez administratora] to smierdzi z daleka ( usunięte przez administratora )
anonim 2011-06-20 13:12:41
Dobre podsumowanie , i niestety prawdziwe. Szkoda, że takie rzeczy nie są karalne gdyż poprzez swoją małostkowość i okropny charakter takie osoby potrafią uprzykrzyć ludziom życie
emooo 2011-09-17 10:32:10
witam, jak wygląda praca w tej firmie w dziale Informatyki ? warto ? proszę o informację, z góry dziękuję
anonim11 2012-01-26 12:02:37
Witam,
Mam prośbę. Tydzień temu zwolniono mnie z Ideal Europe. Moje rozstanie z tą firma delikatnie mówiąc..nie należało do najprzyjemniejszych. Mam teraz problem z odzyskaniem należnych mi pieniędzy. Czy ktokolwiek z Was- zwolnionych- również napotkal się z problemami przy wypłacie??
Bardzo prosiłbym o kontakt na e-mail: pkowal@vip.onet.pl
olo 2014-04-16 21:00:29
na pewno do pracy tutaj musisz mieć inżynierską smykałkę i koniec końców lubić jednak te wszechobecne rowery ;)
romulo 2014-12-03 00:06:29
ale to chyba nie są jedyne wymagania co do pracownika Ideal Europe prawda? właściwie to jeszcze co do wymagań i tego co sama firma oferuje swoim potancjalnym pracownikom to czy w chwili obecnej jest szansa aby znaleźć ich oferty pracy w internecie ? czy może nie korzystają z takiej drogi i inaczej zatrudniają swoich ludzi?
żulik 2015-02-01 01:35:23
oczywiście , że jeżeli chcesz szukać u nich pracy to najlepszym miejscem do tego będzie internet. Mnie zastanawia bardziej inna rzecz. Zanim miałbym poszukiwać pracy właśnie tutaj to chciałbym wiedzieć na jakiej wysokości wynagrodzenie można u nich liczyć ? może macie takie informacje właśnie o ideal europe?
praca 2015-02-27 04:25:08
szukam pracy w tej fabryce rowerowej, jesli oczywiscie dobrze rozpoznalem firme i trafilem na dobry wątek. Przyznam szczerze, żę wczęsniej jak suzkałem temató to zdarzyłosię mi w złym temacie napisać, a potem się musaiłem tłumaaczyć przez tymi wszystkimi bezrobotnymi. taka niestety ciężka praca bezrobotynch
adrian 2015-03-16 21:34:36
Tak, Ideal Europe zajmuje się rowerami, są na rynku już 16 lat i fabryka w Polsce jest już trzecia z kolei. Zajmuja się głównie montowaniem rowerów znanych firm. Ja równiez poszukuję pracy i interesowałby mnie właśnie montaż, może jest ktoś w stanie poradzić w jaki sposób najlepiej do nich zaaplikować?
on 2016-02-17 18:02:25
szczerze jezeli chodzi o ludzi pracujacych tam to atmosfera super,zarobki wiadomo najnizsza. jest tylko jedna osoba ktora to wszystko psuje bo raz przyjdzie i pozaciesza a raz zjebie i stoi nad toba i ciagle cie ochrzania przy wszystkich nie patrzac na to,na moje oko nie nadaje sie na to stanowisko bo niestety osoba na takim szczeblu nie powinna uzywac wulgaryzmow co tu sie zdarza bardzo czesto nawet za drobnostke dulczy ciagle nad glowa jak by to byl koniec swiata,niestety wiele osob zrezygnowalo przez niego z pracy i nie dziwie sie im bo sam nie raz mialem ochote sie zwolnic,facet psuje cala atmosfere zakladu,gdyby nie on to zaklad super nawet pomijajac zarobki,jak ktos ma twarda psychike to da rade ale jak ktos nie ma to odradzam z gory. umowy o prace co miesiac odnawiane chyba ze nie podejdziesz tej jednej osobie to zrobi wszystko zebys zrezygnowal albo cie zwolni sam,poprostu uwezmie sie
poinformowany 2016-03-14 21:06:51
Pracuje w Idealu już jakiś czas i śmiało mogę wyrazić swoją opinie. Jeśli chodzi o atmosfere to nie mozna narzekac, praca tez nie jest wyczerpujaca. Zarobki nie powalaja ale niektorzy zasuwaja po 12 godzin na budowie i maja mniej. Wystarczy robic swoje jak nalezy i wszystko jest ok
ktos 2016-04-21 09:32:48
hehe porownuje budowlanke z tym kolchozem masakra,nie porownoj budowlanki ze skladaniem rowerow bo to by dziecko z autyzmem umialo,poprostu w rowerach robi ten co boi sie ciezko pracowac lub nie chce mu sie roboty szukac i woli sciemniac. w tej firmie ile zarobisz 1600 po 10 godzin i z sobotami i to przez agencje bo inaczej sie tam nie dostaniesz,sory ale w budowlance z takimi godzinami i soboty od 7 do 13 to mam 2800 lekko
anonim 2016-10-01 10:31:06
Pracowalem u nich ponad rok. Atmosfera ok, ale umowa przez agencje... najnizsza krajowa, jednak wyplacana uczciwie i na czas. Jednak kierownik to czlowiek nieszanujacy innych, traktuje pracownikow lekko mowiac nieodpowiednio. Ogolnie to ciezko mi polecic ale tez nie odradzam.
a 2016-10-01 21:50:17
ale przeciez oni teraz to tylko szukaja pracownikow na stanowisko przedstawiciela handlowego innych ofert ja nie widze od nich no i wlasnie tutaj w ogloszeniu napisali ze wymagane jest prawo jazdy kat. B doświadczenie zawodowe jako Przedstawiciel Handlowy
Zostaw swoją opinię o Ideal Europe - Kutno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ideal Europe