brak logo

FAZBUD S.A.

Bełchatów

Opinie o FAZBUD S.A.

B.DOBRY PRACOWNIK ! 2009-11-16 18:49:27
( usunięte przez administratora ),OBIECYWALA GORY I KASE,MIALEM LEPSZE PROPOZYCJE PRACY ALE PO NAMOWACH (usunięte przez administratora)POZOSTALISMY A TERAZ JAK ZWYKLE TE NAJWIEKSZE (usunięte przez administratora)W BELCHATOWIE GDZIE SIE ZWA PREZESAMI USPRAWIEDLIWIAJA SIE KRYZYSEM I RŻNA LUDZI NA KASIE AZ MILO,ALE DLA NICH FIRMY NIEPOLECAM I WYJAZDOW DO FRANCJI, ( usunięte przez administratora )
zaległe 2010-10-11 21:52:36
zalegają w płatnościach na rzecz swoich podwykonawców
anonim 2011-04-07 12:20:48
właśnie wczoraj ci pospolici [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zakończyli swoje panowanie na bełchatowskim rynku i ogłosili upadłość pozostawiając po sobie jak najgorsze wspomnienie i masę wierzycieli
paw 2011-04-07 21:27:17
Panowanie dopiero się zaczyna :) coś wiesz ale nie do końca :)
anonim 2011-04-08 12:56:42
Ludzie, nikt tu Was siłą nie trzymał. Ja nie narzekam, pracowałam w gorszych firmach. Szkoda, że po ponad 20 latach upada, ale może... Pozdrawiam wszystkich pracowników, trzymajcie się, przetrzymamy ;-)
Siedem 2011-04-08 13:17:01
Qrde, szkoda, że upada.
Ja miałem dobrą opinię o FAZBUDZIE. Niestety, pogrążyli się tak jak Huta Szkła KROSNO. Zawsze na pierwszym miejscu byli pracownicy, a traktowano ich jak... PRACOWNIKÓW.
I jeszcze jedno: FAZBUD jeszcze nie ogłosił upadłości. Wybiegacie w przyszłość.
lu) 2011-04-09 12:13:12
Co wy wiecie! Ta firma jeszcze powstanie w tym roku i to z wielkim hukiem! Nic nie upadnie.( usunięte przez administratora ) na to nie pozwoli, to dobry ''przywodca'' nie piszcie bzdur i rozgadujcie plotek, nie potrzebna sensacje glosicie. (pracownik)
konwalia 2011-04-09 12:19:00
Jaka upadlosc? to tylko zagrywka. kazdy tak robi jak mu sie grunt pod nogami pali. to jest polska i tak sie wychodzi z kryzysu...slyszalem wiele od ludzi konkretnych i nie wydaje mi sie ze taki pionier budowlany w tym miescie podda sie bez walki. czasami potrzebne sa zmiany
pracownik 2011-04-11 18:21:12
Niestety to prawda Fazbud na dniach składa wniosek o upadłość likwidacyjną. Szkoda, bo to jeden z nielicznych uczciwych pracodawców i pioner w budownictwie.
anonim 2011-04-12 21:22:21
nie narzekasz w fazbudzie?? to ciekawe... chyba musisz mieć na nazwisko (usunięte przez administratora) i brać 10tys neto wypłaty co miesiąc, 3/4 pracowników pracuje tam za psie grosze, w delegacjach w Polsce zarabiają po 1400zł netto. Śmieszą mnie opinie ludzi którzy piszą że fazbud to uczciwy oraz solidny pracodawca, traktowali pracowników podle !!! rotacja pracowników ogromna !! a ich motto "BUDUJEMY Z PASJĄ" to kpina!! po każdej zrealizowanej inwestycji, fazbud jeździ na poprawki przez kolejne 3 lata, żaden z inwestorów nie chce mieć już więcej z tą firmą do czynienia.
podwykonawca 2011-04-12 21:51:07
(usunięte przez administratora)upadłość to prawda
stef 2011-04-16 15:13:05
Fazbud jezdzi na poprawki po 2-3 lata, to prawda ale poprawia wszystko po podwykonawcach
anonim 2011-05-23 08:56:12
Bylo zle? wswzedzie jest dobrze tam gdzie nas nie ma. Sporo ludzi sie zwalnialo na wlasne zyczenie,a znam osobiscie kilku ktorzy po jakims czasie bardzo chcieli wrocic,wiec chyba nie bylo tak najgorzej. nikt nikogo nie trzymal na sile i niech nikt nie pieprzy glupot
mirowski 2011-05-25 19:19:44
ty kolego się ośmieszasz pisząc takie bzdury, przez krótki okres w którym tam pracowałam załoga w niektórych działach zmieniła się całkowicie. Rotacja ogromna, każdy kto nie był pociotkiem i miał łeb na karku uciekał z tej firmy szybko, Owszem zostało kilka błyskotliwych postaci ale dlaczego??? otóż trzyma ich jedynie dokument potwierdzający przebieg praktyki zawodowej czyli KSIĄŻECZKA PRAKTYKI ZAWODOWEJ. Dokument ten jest niezbędny do uzyskania uprawnień budowlanych. ( usunięte przez administratora )ego posada nawet nie pozwala mu odpowiedzieć swoim podwładnym dzień dobry na korytarzu,w dodatku brak kultury oraz wiedzy, arogancki, pyszny, za przeproszeniem ( usunięte przez administratora ) ma) oraz garstka starszych pań i dziewczyn które nie bardzo maja pomysłu na siebie, lub po prostu ciężko znaleźć im pracę. Korzystając z okazji pozdrawiam wszystkich pociotków pracujących jeszcze w fazbudzie
maxxx 2011-05-26 14:38:59
Żenada, co Wy wypisujecie? Książeczka praktyki??? Jak Ci się tak nie podobało, to po co tam grzałaś stołek? Trzeba było go zwolnić dla - jak ich sobie tam nazwiesz - pociotków, czy innych mirowskich. Książeczka Cię nie trzymała - wykorzystałaś Fazbud tak samo jak Fazbud wykorzystał Ciebie. Ludzie pracują tam po kilkanaście lat i nie dlatego, że nie mają pomysłu na siebie, ale widocznie Fazbud nie jest taki zły jak go malują. Ja chętnie wrócę do "reinkarnacji Fazbudu". Pozdrawiam pracowników -( usunięte przez administratora ))
anonim 2011-05-27 09:49:46
Dziękuję za powyższą opinię - w końcu ktoś obiektywnie pisze!!! Ja już niestety nie pracuję w Fazbud, ale trzymam kciuki za Was wszystkich. A do piszącej o \"pociotkach\", to pokaż mi firmę bez \"pociotków\"!!!!!
osa 2011-08-02 17:41:07
Jest jak jest. Nic i nikt już niczego nie zmieni. Upadłość firmy nie oznacza zaraz katastrofy! a ci wszystcy co wypisujecie jakieś bzdury i straszycie...dajcie sobie spokój. Nic nie wskuracie :) prokurator nie bedzie sie zajmowal takimi błachymi sprawami,ma ważniejsze rzeczy na głowie,a przecież to jest internetowy serwis i tu jest wolność słowa,a w każdej chwili administrator strony może usunąć komentarze!
podwykonawca 2012-02-13 15:18:32
współpracowałem z nimi niestety nic dobrego z tego nie wyniknęło!!!!!!! strzeżcie się!
anonim 2013-08-30 12:54:59
Trudno będzie o aktualne zarobki, bo firma niestety nie istnieje.
anonim 2013-09-28 16:03:09
Tak dają i samochód służbowy.
qq 2014-03-27 10:31:19
Szkoda w takim razie, bo mi fazbud wyglądał na dobra firmę, może jeszcze kiedys się podniosą i nie popełnia takich błędów. Pozdrawiam.
grzechuwarty 2014-04-03 20:15:06
nikt raczej nie będzie wracał i odgrzewał nazwy firmy, która już raz zawiodła i na której kilka osób się pewnie nieźle przejechało
piggy 2014-05-13 20:53:55
Ależ Fazbud istnieje. To fazbud sarl we Francji.To na niego Więcławski przeniósł wszystkie intratne zlecenia w tajemnicy przed syndykiem.
1
maniek 2015-01-20 16:54:56
też mam takie same informacje odnośnie ich firmy co kolega wyżej, takie rzeczy to ąłtwo jest znaleźć w intenecie, więc chyba wszelkie domysły i gdybania zostały już na dobre rozwiane. co do Francji to przecież może to być prawda, prawo tego nie zabrania, więc nie ma się co dziwić, ze przesiębiorcy tak robią.
Były Pracownik 2015-03-26 18:53:17
FSC to banda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ktorzy nie placa od grudnia 2014 najgorsza jest glowna ksiegowa Pani Motylska,ktora oklamuje ludzi.Prezesi leca w kulki,chowaja sie przed pracownikami,sprzataczka karza mowic ze ich nie ma.oni maja kasy od groma a ludzie czekaja i sie prosza
1
Den 2016-05-18 21:21:48
No dla mnie to i tak bardzo fajna i rozwojowa sprawa, generalnie chyba większość z Was się ze mną zgodzi, bo nie każda firma zachowuje się tak dobrze w ten sposób, bardzo mi się podobają jej ostatnie ruchy i tak @posik trzeba mieć takie wykształcenie
Zostaw swoją opinię o FAZBUD S.A. - Bełchatów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FAZBUD S.A.