brak logo

GOSDOM

Jaworzno

Opinie o GOSDOM

gosc 2011-03-17 13:02:52
beznadzeja
1
Klient 2011-03-17 13:08:33
Opinia dotyczy rozmowy o pracę. Nieznajomość prawa nie zwalnia nikogo z niewiedzy a zwłaszcza właścicielkę, która takie rozmowy przeprowadza!!! Skandaliczne pytania dotyczące sytuacji osobistej, czyli stanu cywilnego, posiadanych dzieci, chęci ich posiadania w przyszłości!!! Jawna dyskryminacja!!! Nikt nie ma prawa zadawać pytań dotyczących sytuacji rodzinnej. Proponuję najpierw poczytać Kodeks Pracy, parę ustaw. Przykre, że matka, która ma dzieci nie ma szans na pracę w tej firmie, bo z góry zostaje skreślona. Dla tej firmy nie ma znaczenie wiedza czy doświadczenie.
gosc 2011-03-22 12:02:01
Dokładnie tak było. Takie same pytania miałam na rozmowie. Panią bardziej interesowało to czy mam dzieci, w jakim wieku itp. niż moje doświadczenie. Ta pani jest młodą osobą, pewnie nie mająca jeszcze dzieci, więc nie rozumie i nie zdaje sobie z tego sprawy jak to wszystko wygląda.
loretta 2012-11-29 17:09:38
niestety ma jedno dziecko i gosposie , która sie nim zajmuje . a w ogóle to odradzam tam prace , traktują pracowników jak śmieci , przerwa tylko 15 min, i to z wielką łaską , najlepiej żeby pracownik zapomniał tam o przerwie .
pozdrawiam
1
anonim 2014-01-31 16:48:14
Pracowałem w tej firmie,to jest tragedia.Pracownik jest traktowany jak (usunięte przez administratora)z wynagrodzeniem w wysokości jałmużny.(usunięte przez administratora),stanowczo odradzam.
3
elaw0 2016-10-14 19:59:50
To musisz najpierw się przyjąć do nich do pracy a dopiero potem komentowac
bozena 2016-10-15 09:28:58
Ja tam pracowałam i dla mnie to szok !!! Nie spotkałam się jeszcze z takim trakowanieniem pracownika tylko krzyki, wszyscy wszystko robią źle nic pozytywnego, nie możesz do nikogo nic powiedzieć bo tu się pracuje. 8 godz. Chodzisz jak mrówka wycisnieta każda minuta z Ciebie , sprzatanie kibli i biur nawet jeśli trzeba zostać po pracy żeby skończyć sprzątać. Jak masz rację to i tak jej nie masz ,traktują człowieka jak śmiecia. Jeśli dla kogoś ważniejsza jest kasa niż godność to praca jest dla niego . Powodzenia
1
bozena 2016-10-20 07:36:48
Tam jest masakra ,nie bez podstawinie przychodzą ludzie do pracy i juz nie wracają ja byłam z kolei chyba 8 . Kierowniczka to jest powalona ciągle robisz źle i chodzi wszystko kabluje szefom a tam nie masz atmosfery normalnej bo tam nie można rozmawiać tylko pracować , tam pracujesz cały czas w stresie bo nie wiesz kiedy ktoś wejdzie i powie Ci ze to źle zrobiłaś, zresztą siedzą i oglądają Cie na kamerze co robisz. Ktoś kto pali fajki to niech zapomni ze przeź 8 godz zapali chodźby 1 .
1
kuba 2016-10-26 19:54:42
Dokladnie tak było w 100 % . To była jakaś porażka a nie praca , ci ludzie nie wiedzą że to nie więzienie i nie chodzimy tam pracować za karę. Słoma im z butów wystaje a ludzi traktują jak śmieci bo otworzyli sobie mały rodzinny interes.
1
Były rekrutowany 2016-11-02 20:41:13
Obóz pracy nic dodać nic ująć. Pracownik traktowany jak śmieć !!! Szkoda nawet im poświęcać 1 lub 3 godz naszego czasu.
1
Mlody 2016-11-03 20:07:37
Ja tam nie wiem o jakim obozie piszesz. Ja tam pracowałem 3lata i było ok. Wiadomo czasem lepiej czasem gorzej .Wypłata też z czasem lepsza, takze jest mozliwosc rozwoju jak tykko ktos chce pracowac,młoda szefowa ok, zawsze śą się dogadać . Także najpierw popracuj rekrutowany żeby jakaś opinie prawidłowa dał.
seba 2016-11-04 16:37:54
Jak tak jest tam dobrze to dlaczego ciagle sa nowe rekrutację ? Dlaczego w takim małym magazynie nie ma stałej zgranej ekipy ? Samo za siebie mówi. Młoda szefowa może ok ale czemu nie piszesz o starej szefowej , o kierowniczce która jeździ po młodych jak po psie ? Ja w jednym zakładzie pracowałem 15 lat i myślałem ze w tej firmie również długo popracuje , stało się inaczej . Wiec nie mów ze ktoś chce pracować to będzie . Może gdybym był cieluchem i dawał sobie jeździć po mnie jak po psie to pewnie i przerobił bym 3 lata . A młodym rekrutantom wcale się nie dziwię ze uciekają tak szybko. Nie Polecam!!!!
1
Zostaw swoją opinię o GOSDOM - Jaworzno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie GOSDOM