Ale tu chodzi o opinie kierowców, a nie kontrahentów, co wstawili swoje samochody. Co mnie obchodzi, że faktury są opłacone na czas. Napiszcie jak z wypłatami, to strona dla pracowników przecież, tak? Czemu nie widać, aby szukali kierowców w ogóle?
Tez u nich jezdze, nie mam problemow wszystko sie zgadza faktury sa placone punktualnie, tak jak sie z nimi umowilem Jak ktos chce u nich jezdzic to niech napisze, odpowiem ogolnie polecam
Wszystko w porządku, współpraca od prawie roku bez zastrzeżeń. Pieniądze wypłacane zawsze na czas. Polecam jako przewoźnik.
Witam, Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Współpraca od 3 lat.
No i ja moge sie dolaczyc, jezdze juz 6 miesiecy mega i jak do tej pory nie mialem zadnych problemow, w razie potrzeby sa do dyspozycji, pomagaja bo znaja 2 jezyki, na ustalone warunki placa fakury punktualnie, oby tak dalej, polecam bo warto
Współpracuje w tej firmie od 3 miesiecy. 1 zestaw standard jeździ już od jakiegoś czasu. Mogę polecić pracę z tą spedycją. Kontakt w języku polskim. Km jak w tym okresie są ok. A co najważniejsze kasa jest na czas! Możliwe skonto. Polecam pracę jako przewoźnik w tej firmie
Witam, Zestaw wstawiony w grudniu 2019. Po trzech miesiącach współpracy ogólnie wszystko na plus. Km dotrzymane. Brak opóźnień w płatnościach. Jest skonto. Komunikacja ze spedytorem na dobrym poziomie. Jak dla mnie firma ok - można jezdzić.
Wiesz może, czy rozpoczynają również współpracę z osobami bez większego doświadczenia? Chciałbym zweryfikować, czy nie będzie to przeszkodą do ewentualnego zatrudnienia. Tego typu firmy różnie podchodzą do młodych kierowców.
@Perez Mają swoje zasady więc warto to uszanować i dostosować się do firmy a nie odwrotnie!!
Tg Trans najgorsza spedycja pod jaką jeździłem nie warto tam iść obciążają za palety i ogulnie za wszystko. Oferują karty paliwowe i za zatankowane paliwo doliczaja 6% do ceny paliwa plus 15 euro za wystawienie notyJeżdżą do Szwajcarii a tam się gubi dużo czasu. Banda kretynow
Perez, zapomiales napisac jeszcze ze upominasz sie o zaplate faktury , i nic !!! a zapomiales ze nie jechales wcale dla nich , ty masz tam balagan ale narzkac potrafisz nie miales swojej kasy na tankownie auta ? nie musiales brac kart , wybor nalezal do ciebie, a moze chciales jezdzic i tankowac na friko ? No wlasnie banda kretynow bo nie dadza sie nabrac
a wiesz co jeszcze Perez ? jezeli chodzi o palety , to twoj kierowca i no chyba ty tez - to kretyni! jak masz na zleceniu pisemnie z wymiana palet i kierowca tez wie, a mimo wszystko robi co mu sie podoba, bo nie chce mu sie pracowac , to niestety sa tego konsekwencje!!! a jakie jeszcze obciazenie dostales ? ogolnie za wszystko !!, moze za to ze zyjesz i oddychasz ?? odezwij sie , chetnie przeczytam co masz do powiedzenia
Stanowczo odradzam współpracę z firmą TG trans GMBH to firma głupoli
Ostatnie komentarze zamieszczone były w ubiegłych latach. A jak na dzień dzisiejszy przedstawia się TG TRANS? Czy od tego czasu w firmie się coś zmieniło? Czy zaszły jakieś zmiany? Jak myślicie, o czym warto powiadomić przyszłych kandydatów?
Fajne jest to, źe relacje między pracownikami opierają się na przyjacielskich stosunkach, bo od razu atmosfera opiera się na dobrych relacjach. A oferty pracy pojawią się niedługo jakieś? Dzięki za odpowiedź.
kolego wiem tylko jedno że stawki poszły w duł a minimalna z 95 centów na 90 i rzadko kiedy jeździsz za wiecej mimo kilku załadunków i rozładunków. Ja już jestem na wypowiedzeniu tak samo jak mój kolega i co najmniej 2 innych przewoźników z którymi rozmawiałem sorki ale jeszcze rok temu bym polecił tą spedycje ale teraz najgorszemu wrogowi nie życze tej roboty bo to robota dla pierdo...tych którzy nie szanują swojej pracy a prawdziwy zysk ma tylko jedna strona i to nie jest przewoźnik.pozdrawiam
no mam znowu u nich nowy rekord 8 miejsc jednego dnia zaczynam szukać nowej roboty bo to robi sie już zabawne stale ta sama gatka staramy sie bedziemy próbować itd.auto ledwo co mi zarabia na opłaty i mało co zostaje i do tego teraz jeszcze cały czas 24t po a7 i a4 w te i spowrotem a głupota agaty nie wrecz przeraża tłumaczysz raz drugi i możesz 20 razy a i tak nic nie daje w kuło to samo palety palety i jesce tar palety sami już nie wiedzą co sie z tymi paletami dzieje ostatnio w ciągu tygodnia miałem 3 zapytania o palety z z przed 3 miesiecy no ludzię przecież to absurd ja przy takie ilości roładunków i załadunków nie wiem co robiłe 3 dzni temu a co dopiero 3 miesiące ale jaet coraz gorzej teraz czekałem 10 dni żeby łaskawie przysłali maila do wystawienia faktur a papiery mieli na początku tamtego tygodnia wiem bo wysyłałem dhl-em i sprawdzałem czy doszły tak że teraz te wszystkie ich terminy płatności można spobie w d... wsadzić. pozdrawiam
przepraszam za tą literówkę ale coś mi klawiatóra siada
Ja moge tylko dodać to że tg trans niema żadnych stałych tras jak brakuje roboty to biorą z molochów dasher,dhl,shenker itd a co do załadunków mój rekord jednego dnia 7 miejsc odwiedziłem 3 rozładunki odwózka palet i 3 załadunki i w nastepnej trasie to samonorma to 2,3 miejasca nic na stałe jażdże rok i ani razu nie robiłem dwóch tych samych tras co do pieniedzy to to troche tak jak im sie podowa generalnie spóźniają sie non stop co innego było na początku a jest teraz było spoko a teraz zaczyna powoli mnie to wkurzać.Jednego nie można im odmówić są wypłacalni i w tych czasach to ważne ale niestety troche czasami przeginają z ich podejściem i faktycznie spedytoży nie mają pojecia o układaniu roboty jak muwisz o czasie jazdy czasie pracy to dla nich czarna magia i najlepiej w zestawie do każdego auta magnes i zapałki raz jedziesz w dzień następny w nocy no troche lipa cały czas trzeba walczyć o jakąś sensowną robote i pilnować kabotarzy jak ognia bo dla nich przepisy są tylko na papieże potrafią wcisnąć 4 albo 5 pod żąd i czekają aż sie sam skapniesz muwisz że już niwe powinieneś jechć w kabotażu to ci powiedzą co wykąbinuj cmr lewe czy jak a jak cie piedzielnie bag to możesz firme zamykać ok to na tyle poprostu trzeba jch cały czas pilnować a da sie jakoś żyć mi dużo do szcześcia nie trzeba tak wieć moje podejście do tej firmy troche mam laitowe bo pewnie jak bym potrzebować czegoś wiece nieweiem kilometrów , pienidzy to już dawno nie było by mnie u nich i tak na marginesie ja masz kierowce i dość wysoki lising to na 100% nie tg trans poprostu nie da sie u nich na to zarobić.
TG Trans GmbH to skrót od Tomasz Dziad Spedycja i jego pracownicy zwłaszcza Agata która gra w jedną stronę dla tg . Tomcio uważa się za cwaniaczka ale i na takich jest kryska serce boli że niby to Polak . Stawkę niby masz w umowie która ogolnie nie obowiązuje kilometry wszystko niby zależy od kierowcy czy auto zrobi 10tys czy 12tys km a tak naprawdę to od Tomcia dla niego nawet możesz mieć pięć rozładunkuw bo on kasę ma a twój kierowca najlepiej jakby tachograf wykręcil i cały czas jeździł to by było super dla niego .A zapomniałem pamiętajcie to że skupia z kilometrów to jedno a to że nie wypłacaja faktur to drugie . Dziady Dziady przykro mówić Polskie Dziady z pod Poznania które otworzyły firmę w Niemczech.
Tg Trans jak w temacie co tak naprawdę można spodziewać się po tej spedycji
my tak samo, po zerwaniu umowy nie możemy sobie z nimi czasami poradzić, musimy obdzwaniać kilka krajów, żeby inne firmy pokryły nasze słowa. Pisma do nich nic nie dają, bo nagle języka polskiego zapomnieli i już w niemieckim wszystko chcą. Już nie wspomnę o tym, że za oddane do magazynu palety potrącili nam bardzo dużą sumkę i przez kilka miesięcy to wałkujemy. Kiedy szefowa rozmawiała z szefem T.G.Trans powiedział, że MA GO POCAŁOWAĆ TAM GDZIE SŁOŃCE NIE DOCHODZI! Bezczelność i oszustwo!
W ubiegłym roku pracowałem dla tej firmy przez 4 miesiące. Chce poinformować zainteresowanych współpraca jak było.Ładunki ok raz lekkie raz ciężkie ale po trzy załadunki i trzy rozładunki za ta sama cenę za okolu 1 euro.W miesiącu robiłem około 11000 km to okolo 11-13 tras w po 3 załadunki tym około 24 zalad i rozlad zależy od miesiąca nie raz więcej- trasy max 900km większość po 500 ,600km.w okresie letnim totalna posucha,ładunki brali z giełd ,nie było stałych tras. aby zrobić taka ilość kilometrów trzeba było sie sprężać.Brak ładunków do polski także wiele razy zjeżdżałem na pusto po 3, 4 tygodniach.oferują paliwo i karty,pobierają 6% plus 15 euro za wypis plus 5 euro za papier paliwowy,oferowali tez telefon ale doładowanie nalezy .do przewoźnika,oszczędzają na telefonach . Wielokrotnie rozmawiałem z nimi ze to za mala stawka, robiłem dobra robotę biarac pod uwagę, ze przy potrójnych załadunkach i rozładunkach maja nie chce skłamać 1,5 euro za kilometr za załadunek-skąd wiem, uświadomił mnie pewien Niemiec u którego ładowałem sie. Informowałem ich ze jesli nie dostane podwyżki odchodzę ,tak zrobilem potem stali sie bardzo złośliwi ,szkoda gadać.Współpraca z ta firma działa w jednym kierunku tj w strone TG TRANS GmbH.Dla chetnych dobra rada ,proszę dokładnie domagać sie konkretnej umowy bo za 3-- rozlad i załadunki nie można jeździć za 1 euro.A zapomniałem, piszą ze płaca za każdy kilometr ale z ich mapy, srednio miesięcznie ucinają od 500 do 800 km, to ładną sumka.PS, do wiadomości TG trans.jeśli potrzebujecie przewoźników piszcie prawdę tak będzie uczciwie
wszystko co napisałeś to 1000 % prawdy trzeba jeszcze dodać stały problem z paletami, obciążają za wszystko trzeba bardzo się pilnować. Trudno z nimi się rozstać, kara za wypowiedzenie umowy jeśli nie dotrzyma się terminu 30 dni. Naprawdę trzeba się zastanowić bardzo zanim wejdzie się z nimi we współpracę. Tutaj zawsze ma rację T.G. TRANS złośliwość, złośliwość i jeszcze raz złośliwość jak się nie jest posłusznym
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TG TRANS?
Zobacz opinie na temat firmy TG TRANS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TG TRANS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!