brak logo

Euro-Zoo Sp. z o.o.

Marki

Opinie o Euro-Zoo Sp. z o.o.

ja 2009-10-27 01:01:25
żenada. nie polecam, czysty [usunięte przez moderatora]
anonim 2010-02-19 11:06:31
Zgadzam sie tragednia,a ta byla kierwoniczka masakra!
anonim 2010-03-25 15:47:52
nie zycze najgorszemu wrogowi!
nowy 2010-03-31 16:45:12
Mam pytanie jakie są zarobki w tej firmie na stanowisku magazyniera w Markach?
W jakich godzinach jest praca?
Zaprosili mnie na rozmowę ale nie wiem czy iść po kilku przeczytanych opiniach. Proszę o więcej szczegółów.
Z góry dziękuję.
anonim 2010-04-15 01:00:25
praca na dwie zmiany
anonim2 2010-05-06 22:51:13
kolego lepiej daj sobie spokoj z ta firma. Jeszcze troche to zrobia tam [usunięte przez moderatora]. Wymagania coraz wieksze a kasa taka ze wstyd mowic. Gdzie jest inspekcja pracy,czy oni potrafia brac tylko kase. niech wrescie rusza [usunięte przez moderatora]. i zrobia porzadek w tej firmie. [usunięte przez moderatora]
gość 2010-05-24 14:40:22
Napisz jakie łapie się prawa??
gość 2010-05-24 14:41:15
łamie, mała pomyłka:)
anonim 2010-06-06 18:04:33
gość - 2010-05-24 14:40:22

Napisz jakie łapie się prawa??


przy -30 na zewnątrz na chali jest +1.A wedlug kodeksu pracy tem nie moze byc niższa niz +14.tak było tej zimy.
seba 2011-08-23 10:24:50
witam,
czy ktoś mógłby mi podać orientacyjną wysokość pensji PH w euro-zoo? Niedługo mam rozmowę o pracę i nie chciałbym strzelić jakiejś gafy, gdy padnie zapytanie o wymagania finansowe.
Z góry dzięki.
ph 2011-10-21 20:53:07
co wy [usunięte przez moderatora].. ja pracuje tam i jak ph wyciagam 5 kę i daje sobie rade . trzeba pojezdzic i to jes normalne ale jak sie [usunięte przez moderatora]... to cie wyrzuca natychmiast
kupiec 2011-10-21 21:11:39
o czym wy piszecie gdzie ten obóz bo ja pracuje w dziale zakupów i dla mnie praca jak każda fakt dużo ale kasę płaca na czas więc nie marudzę. Za nadgodziny płacą wiec chyba pisze to jakiś cwaniak wyrzucony dyscyplinarnie za lenistwo, zgadza się ??/
mag 2011-10-21 21:15:44
dla mnie to wy jesteście [usunięte przez moderatora], ja pracowałem na magazynie i nawet zrobiłem prawko na wózek widłowy, odchodząc pozwolili mi je zabrac wiec dla mnie sa ok. zima jest ostro alereszta jest jak to praca . ja podziękowałem tej firmie ale jak przejezdzam to ze mna jest dobrze
Krystian N 2011-12-14 17:01:19
podaj mi swoje namiary to wyśle wydruki z GPS , może zamiast pracy jak piszesz 60 godzin okaże się iz chciałeś spędzić czas w supermarkecie? Prawda czy fałsz system GPS nie kłamie.
Więć może napisz o sobie prawdę a nie kłam bo zbliżają się święta :)
1
??? 2012-02-28 00:05:07
???
furia 2012-03-13 13:14:50
Problem z [usunięte przez moderatora] jest to że oni nie myslą samodzielnie, im nawet jest nie wolno myśleć i mówić co uwazają tylko maja ukierunkować swoje móżdzki tak aby wyrażały wolę ich guru [usunięte przez moderatora]
gal 2012-03-22 12:58:02
ostatnia opinia jest tutj najtrafniejsza. ta firma nie lubi samodzielnie myslących tylko posłusznych. mierota jest tam cnotą. do wspomnianych wyżej 3 osób dodałbym jeszcze dział marketingu reprezentowany przez jedną osobę:) opinie potwierdzają w nieformalnych rozmowach firmy współpracujace z ez.
Damian 2014-02-22 08:28:28
Pracowałem w EZ 4 lata, jak dla mnie świetna firma, ale niestety wszystko co dobre też się kiedyś kończy. Kto PRACOWAŁ nie ma co narzekać:) Szacunek dla BS Bydgoszcz, pozdrowienia dla magazynu, dz. reklamacji, MSI, pomocnych SDS i oczywiście dla AKO za świetną robotę i KNI za zaj..te przywódźtwo, ze spotkań dzięki niemu wychodziłem naładowany i wiele wyniosłem na przyszłość:) pozdrowienia dla tych, którzy z sentymentem do EZ tu zaglądają, niestety nigdy się to już nie powtórzy.
pączkowy kusiciel 2015-02-12 18:33:20
ja również uważam się w tej branży za doświadczonego fachowca, a że prace aktualnie zmieniam to kilku pracodawców zaczyna się już o mnie bić żeby mnie zatrudnić. Czy w takim razie euro-Zoo jest w stanie zaoferować mi jakąś konkurencyjną ofertę pracy która mnie zadowoli i pokona konkurencję? pozdrówka
Moj 2016-05-11 19:44:34
No dokładnie, trzeba się zapytać w Euro-Zoo Sp. z o.o. jak tam jest, ja Ci proponuje wysłać maila, albo zadzwonić, ale najlepiej oczywiście byłoby jakbyś po prostu tam poszedł na własnych nogach i zagadał, może trochę glupio, ale generalnie daje profity
Zostaw swoją opinię o Euro-Zoo Sp. z o.o. - Marki
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Euro-Zoo Sp. z o.o.