brak logo

XTRF Management Systems Sp. z o.o.

Kraków

Opinie o XTRF Management Systems Sp. z o.o.

admin 2015-07-31 18:10
Wiele osób jest zainteresowanych zatrudnieniem w firmie XTRF Management Systems Sp. z o.o.. Ich decyzja może zależeć od ciebie. Komentuj na naszym forum.
exXTRFianin 2015-09-07 20:48
Odradzam pracę w tej firmie. Handlowcy sami stamtąd odeszli, tak zostali potraktowani, a przecież o dobrych sprzedawców dba się szczególnie. Mnie szantażowali przy zwolnieniu. Wykonawcą wymuszenia był sam CEO wraz z manager'ką.

Ultimatum polegało na tym, że albo podpiszę natychmiast(!) porozumienie stron, albo w życie wejdzie wypowiedzenie zmieniające.
- Opcja 1 - Ryzykuję, że za ostatni miesiąc dostanę tylko minimalną krajową (bo oczywiście pozostałych umów nie dali, a przecież już szantażują). Do tego tracę zabezpieczenie w postaci świadczeń z UP. No i oczywiście czysta przyjemność poddania się szantażowi gratis.
- Opcja 2 - Na mocy wypowiedzenia zmieniającego trzeba pracować na etacie przez 3 miesiące za minimalną krajową (jakos 1200?). Z jakąś zawistną satysfakcją powtórzyli to kilka razy, chyba żeby jeszcze bardziej pognębić i całkowicie związać ręce.

Do tej pory czuję obrzydzenie do tych ludzi na myśl o tej "rozmowie". Na początku wydawało mi się, że to rozczarowanie spowodowane samym zwolnieniem. Teraz jednak życzę decydentom i wykonawcom tego wymuszenia z XTRF, aby spotkał ich dokładnie taki sam szantaż, jaki oni zafundowali mnie.

Chcę dodać, że jest to również świadectwo szefów XTRF dotyczące tego, jak powinien zachowywać się katolik. Za takich się uważają i wielokrotnie o tym mówili. Ano pewnie, gdy mogli się chlubić, że wartości są dla nich ważne, i gdy mogli czerpać korzyści ze zdobytego w ten sposób zaufania, to wtedy z przyjemnością to podkreślali. Cóż, u normalnego człowieka, to po czymś takim, do katolików pojawia się odraza.
5
XTRF 2015-09-11 15:16
Przedstawiona powyżej sytuacja mija się z prawdą.

Niezaakceptowanie wypowiedzenia zmieniającego oznacza, że w czasie wypowiedzenia Pracownik pracuje na niezmienionych warunkach. Akceptacja nowych warunków oznacza, że dopiero po okresie wypowiedzenia Pracownik przechodzi na nowe zasady. Brak akceptacji skutkuje wypowiedzeniem stosunek pracy z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Zatem osoba źle zrozumiała zarówno to co jej proponowano jak i odośne regulacje zawarte w Kodeksie Pracy.

Szkoda, że exXTRFianin nie podaje faktu, że wypowiedzenie zmieniające było wynikiem oceny pracy Pracownika - otrzymywane wynagrodzenie było niewspółmierne do wytwarzonego efektu. Nasze działanie było próbą utrzymania pracownika przy zachowaniu rynkowej wyceny pracy, za które Pracownik otrzymywał wynagrodzenie.

Każda sytuacja, podobnie jak i tu opisana ma dwie strony. Tu jest pokazana strona kogoś, kto czuje się skrzywdzony a nie ma sobie odwagi powiedzieć, że to co robił nie było dobrej jakości i nie przynosiło firmie realnych korzyści.

Dalej będziemy się trzymać wartości, w które wierzymy, mając szczerą nadzieję, że nasz były pracownik odniesie w swoim życiu zawodowym wiele sukcesów.
5
myszczynska 2015-09-13 14:03
Ja pracuję w XTRF od ponad roku i uważam, że to fajna firma. Są w porządku, atmosfera jest przyjazna a ludzie naprawdę profesjonalni i dużo się od nich uczę. Przełożeni są otwarci na konstryktywne rozmowy i dyskusje. Moje sugestie są brane pod uwagę a nie mogę powiedzieć by we wcześniejszych moich miejscach pracy to była norma. Ja polecam.
1
XTRFianin 2015-09-13 15:00
Czytam opinię od osoby podpisującej się jako exXTRFianin i szczerze mówiąc, to trudno mi uwierzyć w tę sytuację. Pamiętam swoją rozmowę kwalifikacyjną kiedy wychodząc z budynku naszła mnie myśl "kurczę, fajnie by było tu pracować bo atmosfera samej rozmowy oraz miejsca to jest to czego szukam". Teraz kiedy pracuję tu od ponad roku to myślę sobie "fajnie gdyby w każdej firmie było tak jak jest w XTRF". Szefowie o których wspomina exXTRFianin to naprawdę dobrzy specjaliści i super ludzie - podejmują decyzje, które są dobre dla firmy, szukają nowych dróg żeby rozwijać firmę i tworzyć jeszcze lepszy produkt a przy tym są pogodni i przyjaźni. Na własnej skórze przekonałem się, że podstawą dobrej współpracy jest umiejętność komunikacji. W każdej firmie może zdarzyć się trudna sytuacja ale w XTRF wystarczy mieć pozytywne nastawienie i umieć rozmawiać a zawsze znajdzie się rozwiązanie. Nikt nikogo nie zwalnia jeżeli pracownik dobrze wykonuje swoje obowiązki.
2
XTRF 2015-09-25 12:06
Witam, aktualne ogłoszenia rekrutacyjne są dostępne na naszej stronie http://www.xtrf.eu/career/ ze szczegółowymi opisami. Zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym!
PeZeT 2015-11-30 11:52
Pracowałem w XTRFie ponad 6 lat i muszę przyznać że nie był to zmarnowany czas. Zyskałem duże doświadczenie w dziedzinie IT jak i podszkoliłem się w j.angielskim.
Plusy:
-bardzo fajne szefostwo
-bardzo mili ludzie
-przyjazna atmosfera
Minusy:
-bark
1
XTRF 2015-12-03 10:01
Na wszystkie otwarte obecnie rekrutacje oferujemy umowę o pracę. Dziękujemy za zainteresowanie - z kandydatami, którzy zostaną zaakceptowani po analizie CV kontaktujemy się telefonicznie. Życzę powodzenia i trzymam kciuki za wszystkich kandydatów!
a 2015-12-18 17:42
Pracuję w XTRF od półtora roku i mogę powiedzieć że jest to bardzo fajna firma. Świetna atmosfera, możliwości rozwoju zawodowego, przyzwoite zarobki, umowy o pracę, socjal. Jest dużo zmian i wyzwań ale naprawdę warto jeśli ktoś chce się rozwijać zawodowo. Zdecydowanie polecam.
2
XTRF 2015-12-21 13:39
Ponieważ mocno rozbudowujemy zespół - szczególnie jeżeli chodzi o obsługę klienta - to niektóre pozycje są nadal otwarte. A poza tym często robimy tak, że jak trafia do nas super kandydat to walczymy o pozycję dla niego - nawet jeśli rekrutacja nie jest aktualnie otwarta. Dobry Pracownik zawsze na wagę złota ;)
dfcv 2016-05-17 11:26
@witek no tak nadgodziny sie zdarzaja tylko powiem ci ze nie zawsze sa one odplatne wiekszosc firm robi to tak ze po prostu za nie nie placi nie wiem jak tutaj jest
Wojtek 2016-12-13 16:24
Ja co prawda dostałem propozycję pracy, jednak nie mogłem się na nią zgodzić ze względu na to jaką miałem sytuację w poprzedniej firmie a mianowicie sypał się cały dział i nie chciałem się do tego dokładać. Teraz oczywiście bardzo żałuję ,że nie skorzystałem z okazji. Jeśli chodzi o samą rozmowę, miałem identycznie skojarzenie jak kolega powyżej tzn po rozmowie pomyślałem: "kurczę, fajnie by było tu pracować bo atmosfera samej rozmowy oraz miejsca to jest to czego szukam"
1
Basia 2017-03-03 12:46
Brałam udział w rekrutacji na stanowisko Junior Customer Success Manager, ale niestety nie dostałam żadnej odpowiedzi ze strony firmy. Jedyne co mogę ocenić to sam proces rekrutacji oraz rozmowę kwalifikacyjną, które przebiegły miło i wzorowo. Zarówno Manager ds. HR jaki i Pani Manager działu do którego miałam trafić były miłe, a sama rozmowa miała raczej charakter luźnej rozmowy niż jakiegoś "przepytywania". Tak jak pisano tutaj wcześniej odnosi się wrażenie, że jest to firma w której chce się pracować.
XTRF 2017-03-06 12:21
Pani Barbaro, dziękujemy za miłe słowa. Staramy się bardzo by nasz proces rekrutacyjny był przyjazny dla kandydata i miło nam, że kandydaci doceniają ten trud.
Informacja zwrotna dotycząca zakończenia procesu rekrutacyjnego została wysłana do Pani w zeszły piątek.
Pozdrawiamy!
Joanna 2017-07-06 15:42
Na stronie internetowej firmy można znaleźć informacje o aktualnych ofertach pracy. Obecnie poszukiwany jest Customer Support Specialist oraz Business Development Manager. Co jako obecni pracownicy możecie podpowiedzieć osobom zainteresowanym dołączeniem do XTRF Management Systems? Co czeka ich po rozpoczęciu pracy w tych działach?
Salesman 2017-07-07 10:20
W dziale sprzedaży po kilku dniach od rozpoczęcia pracy zaczyna się kontaktować klientów. Praca jest przede wszystkim po angielsku, plus kilka innych obcych języków w zależności jakie znasz. Atmosfera dobra, choć jak w każdym dziale handlowym jest presja na wynik.
SupportAgent 2017-07-10 14:50
Hej, w pracy z klientem w dziale Supportu posługujemy się językiem angielskim. Rozpoczęcie pracy poprzedza seria szkoleń i shadowing'ów. Działamy na systemie ticketowym więc ważna jest umiejętność priorytetyzacji zadań. Praca na tym stanowisku wymaga sporo nauki ale dzięki szerokiemu zakresowi tematów nie jest monotonna. Rozwiązujemy sprawy związane z działaniem produktu, przeprowadzamy podstawowe operacje na serwerach oraz przekazujemy feedback od klientów do innych działów.
W związku ze sporą ilością wiedzy, którą wykorzystujemy łącznie jako zespół, przykładamy bardzo dużą wagę do dzielenia się nią jak również efektywnej współpracy i wzajemnej pomocy. Wpływa to też ostatecznie na dobrą atmosferę w dziale. W pracy nacisk kładziony jest zdecydowanie bardziej na rozwiązanie problemu klienta niż na rozwiązanie ticketu :)
1
Joanna 2017-08-17 18:44
Czy osoby zatrudnione w XTRF Management Systems Sp. z o.o. mają jasno określoną ścieżkę możliwego rozwoju zawodowego? W dzisiejszych czasach progres kwalifikacji to czynnik, który dla wielu osób stanowi podstawowe kryterium przy podjęciu decyzji o zatrudnieniu w danej firmie. Wielu pracodawców zapewnia szkolenia wstępne, przygotowujące do pracy nowo zatrudnione osoby. Interesuje mnie jak wygląda sytuacja dla osób, które w firmie pracują już jakiś czas. Czy mogą one liczyć na dodatkowe szkolenia, które zapewnią im możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych?
XTRF 2017-08-18 12:44
W XTRF Management Systems Sp. z o.o. bardzo cenimy indywidualne predyspozycje każdego pracownika i staramy się opracować z nim indywidualne ścieżki rozwoju. Mocno wierzymy, że tylko indywidualne i dedykowane podejście pozwoli wzmocnić najlepsze cechy naszych pracowników. Jesteśmy stosunkowo niedużą firmą i takie podejście się sprawdza.
dev 2017-08-25 10:29
jako dev zastanawiałem się kiedyś nad XTRFem, bo ludzie mówili zawsze, ze XTRF był kiedyś przyjazną firmą i ze mozna fajnie tam pracowac, ze to nie takie zwykle korpo i ze da się fajnie rozwinąć. zmienili zdanie i już nie polecali, po tym jak zarząd wywalil w zeszłym roku znaczną część załogi bo inwestor kazał szukać oszczędności, a sam proces usuwania załogi był jak czystka - jeden po drugim ludzie szli na rozmowe zeby dowiedzieć się, ze poleceli. tak więc, wolę nie ryzykować ponownie takiej sytuacji, bo skoro raz sie zdarzyło, to może i znowu.
XTRF 2017-08-30 11:35
Rzeczywiście był to bardzo trudny dla XTRF moment. Ponad rok temu to był punkt zwrotny. Od tamtego czasu firma się zmieniła - zatrudnienie wzrasta, a praca jest stabilna. Teraz jest to zupełnie inny etap rozwoju firmy. Coraz ciekawsze wyzwania dla pracowników ale i przyjazna atmosfera - to na pewno można u nas znaleźć.
bum-tra-la-bum 2017-09-22 10:09
Etap rozwoju jest inny, atmosfera jest lepsza. To bardzo fajnie. Tylko czy, w razie następnych problemów, zmiany inwestora, itp. znowu nie będziecie zwalniać? Zakładam że, czystka była przeprowadzona aby zwiększyć wartość firmy poprzez mniejszenie kosztów działalności. Przy obecnej konkurencji na rynku pracy będziecie mieć problemy z zatrudnieniem doświadczonych pracowników. W taki sposób działają "januszsofty".
Zostaw swoją opinię o XTRF Management Systems Sp. z o.o. - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie XTRF Management Systems Sp. z o.o.